REALZEUS έγραψε:Φέτος είχαμε τέσσερις τον Ιούλιο. Καταντάει βαρετό από ένα σημείο και μετά...
Και που'σαι ακόμα. Τα αμερικανά τρώγονται για καμιά 25αριά...
REALZEUS έγραψε:Φέτος είχαμε τέσσερις τον Ιούλιο. Καταντάει βαρετό από ένα σημείο και μετά...
Silberpfeil έγραψε:
Στα πιο υποκειμενικά τώρα, δεν είμαι ιδιαίτερος θαυμαστής της οδήγησης του Seb και ούτε η δημόσια εικόνα του με κερδίζει αλλά βρίσκω άδικο όταν άνθρωποι σαν εμάς που η μόνη μας επαφή με την πίστα να είναι το κάρτινγκ, απαξιούμε τα κατορθώματα που οι περισσότεροι οδηγοί της F1 (τωρινοί και παλαιότεροι) ζηλεύουν.
Silberpfeil έγραψε:Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.
Νίκος Παππάς έγραψε:Silberpfeil έγραψε:
Στα πιο υποκειμενικά τώρα, δεν είμαι ιδιαίτερος θαυμαστής της οδήγησης του Seb και ούτε η δημόσια εικόνα του με κερδίζει αλλά βρίσκω άδικο όταν άνθρωποι σαν εμάς που η μόνη μας επαφή με την πίστα να είναι το κάρτινγκ, απαξιούμε τα κατορθώματα που οι περισσότεροι οδηγοί της F1 (τωρινοί και παλαιότεροι) ζηλεύουν.
Ποιο καρτινγκ; οι περισσοτεροι ειμαστε κριτες απο τον καναπε, αντε και το playstation στο τσακιρ κεφι!
Mclaren-Queen έγραψε:Silberpfeil έγραψε:Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.
Αυτο ισχυει αλλα νομιζω ειναι η μιση αληθεια. Δεν ειμαι απ αυτους που δε θεωρουν τοπ το Φεττελ αλλα υπαρχουν δυο ειδων πρωταθληματα. Αυτα που το αμαξι ειναι τοσο καλο στη σαιζον που σχεδον οποιοσδηποτε να ναι οδηγος θα σηκωσει κουπα. Παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Η αλλη κατηγορια ειναι πρωταθληματα που ειναι στο οριο και ο οδηγος κανει τη διαφορα (οχι μονο εντος αλλα και εκτος πιστας με κλιμα στην ομαδα, εξελιξη μονοθεσιου, feedback σε μηχανικους, στησιμο κλπ.). Υπ αυτην την εννοια θα σου πει καποιος αν δεν υπηρχε Φεττελ αλλα Γουεμπερ (η καποιος μετριος οδηγος) κι ενας τελειως αχρηστος δευτερος, ποσα απο τα 4 θα παιρνε? Εγω νομιζω σιγουρα 2. Αντιστοιχα για εποχη Σουμι. Κι ο Μπαρικελο θα παιρνε καποια απο τα 5. Οι οπαδοι του Αλονσο θα σου πουν οτι με μονοθεσιο που δεν ειναι για πρωταθλημα αυτος θα το τραβηξει οσο παει, θα το διεκδικησει και ισως σου φερει πρωταθλημα που δεν περιμενες (δεν εγινε αλλα εφτασε κοντα), στο οποιο υπαρχει μεγαλη δοση αληθειας κατα τη γνωμη μου.
Ολες οι ομαδες θα τα ριξουν ολα στο να εχουν μονοθεσιο που χτυπαει κουπα μονο του χωρις να χουν αναγκη κανεναν οδηγο. Το θεμα ειναι αν θες να εχεις αυτο το παραπανω που μπορει να σου φερει ανελπιστο πρωταθλημα ο οδηγος σου.
Corto Maltese έγραψε:Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν
Corto Maltese έγραψε:Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν
Το κάλπικο πρωτάθλημα που κατέκτησε το 2008 στέρησε από τη Formula 1 τον επόμενο ηγέτη της.
George_Prix έγραψε:Corto Maltese έγραψε:Μάτια έχουμε και βλέπουμε. Ο Ανατολάκης έχει 10 πρωταθλήματα ιφ γιου νοου χουάτ άι μιν
Αυτο ακριβως ηθελα να πω...
Η F1 δεν ειναι ατομικο αθλημα ωστε να μπορουμε να πουμε με σιγουρια οτι αυτος ηταν φετος ο καλυτερος σπριντερ, πυγμαχος, αρσιβαριστας κτλ κτλ κτλ
Ειναι ομαδικο αθλημα. Στα ομαδικα αθληματα μπορουμε να πουμε "Ο ταδε παικτης παιζει μετρια και ο αλλος παικτης ειναι μια ομαδα μονος του". Η να πουμε "Αυτο το μονοθεσιο ηταν το καλυτερο φετος, αλλα ο οδηγος εκανε μια μετρια χρονια".
Το να διαφωνει καποιος με την αναλυση/επιχειρηματα μου οσον αφορα την αξια του Vettel, ειναι δεκτο και μπορει να μου πει που κανω λαθος.
Το να μου λεει καποιος "μα εχει 4 πρωταθληματα οποτε ειναι κορυφαιος" ειναι ΑΣΤΕΙΟ!!! Απλα ηταν στο καταληλο μονοθεσιο, την καταληλη ωρα, με εναν μετριο ομοσταβλο!!!
Silberpfeil έγραψε:Mclaren-Queen έγραψε:Silberpfeil έγραψε:Το δεύτερο είναι ότι όλες οι δράσεις όλων των οδηγών αλλά και των ομάδων τους κυριαρχούνται από τον στόχο του πρωταθλήματος. Αν συνεπώς κάποιος υποθέτει ότι αυτό δεν έχει σημασία ως μέτρο κατάταξης και ότι κάποιο άλλο Χ μέτρο έχει σημασία το οποίο, ακόμη και αν μπορεί να το οριστεί, δεν επηρεάζει καμία από τις δράσεις των παικτών τότε προφανώς και αυτή η κατάταξη δεν έχει νόημα παρά να μας δείχνει (άθελά της) το νόημα της υπαρκτής κατάταξης (δηλ. το πρωτάθλημα) η οποία αποκτά αξία μόνο από το γεγονός ότι ένα σύνολο παικτών ανταγωνίζονται σε ένα συγκεκριμένο (λίγο ή πολύ) πλαίσιο κανόνων για συγκεκριμένους στόχους που διέπονται από τους κανόνες αυτούς.
Αυτο ισχυει αλλα νομιζω ειναι η μιση αληθεια. Δεν ειμαι απ αυτους που δε θεωρουν τοπ το Φεττελ αλλα υπαρχουν δυο ειδων πρωταθληματα. Αυτα που το αμαξι ειναι τοσο καλο στη σαιζον που σχεδον οποιοσδηποτε να ναι οδηγος θα σηκωσει κουπα. Παρα πολλα τετοια παραδειγματα. Η αλλη κατηγορια ειναι πρωταθληματα που ειναι στο οριο και ο οδηγος κανει τη διαφορα (οχι μονο εντος αλλα και εκτος πιστας με κλιμα στην ομαδα, εξελιξη μονοθεσιου, feedback σε μηχανικους, στησιμο κλπ.). Υπ αυτην την εννοια θα σου πει καποιος αν δεν υπηρχε Φεττελ αλλα Γουεμπερ (η καποιος μετριος οδηγος) κι ενας τελειως αχρηστος δευτερος, ποσα απο τα 4 θα παιρνε? Εγω νομιζω σιγουρα 2. Αντιστοιχα για εποχη Σουμι. Κι ο Μπαρικελο θα παιρνε καποια απο τα 5. Οι οπαδοι του Αλονσο θα σου πουν οτι με μονοθεσιο που δεν ειναι για πρωταθλημα αυτος θα το τραβηξει οσο παει, θα το διεκδικησει και ισως σου φερει πρωταθλημα που δεν περιμενες (δεν εγινε αλλα εφτασε κοντα), στο οποιο υπαρχει μεγαλη δοση αληθειας κατα τη γνωμη μου.
Ολες οι ομαδες θα τα ριξουν ολα στο να εχουν μονοθεσιο που χτυπαει κουπα μονο του χωρις να χουν αναγκη κανεναν οδηγο. Το θεμα ειναι αν θες να εχεις αυτο το παραπανω που μπορει να σου φερει ανελπιστο πρωταθλημα ο οδηγος σου.
Όλα τα counterfactual που αναφέρεις υποθέτουν σιωπηρά μια συνθήκη ceteris paribus για ένα τεράστιο σύνολο παραγόντων το οποίο φυσικά και δεν θα ήταν το ίδιο για την εκάστοτε υπόθεση.
Επιπλέον σχεδόν σιωπηρά, νομίζω ότι υποθέτεις μια παράλληλη κατάταξη οδηγών την οποία κανείς δεν μπορεί να ορίσει.
Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω και στο τελευταίο που αναφέρεις. Διαχρονικά οι ομάδες τις F1 προσπαθούν να έχουν τον καλύτερο - σύμφωνα με τις
προσδοκίες τους - συνδυασμό οδηγών.
https://www.youtube.com/shorts/RYILPoju2bw?feature[…]
Θεσσαλονίκη: Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyo[…]
https://www.youtube.com/shorts/ywgO5RkISuA?feature[…]
Θα τα διορθώσει όλα ο διάδοχος του κουμπάρου . 50 […]