Forum για τη Formula 1
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#790455
ripper έγραψε:Πλέον με το budget cup, δεν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα.
Επίσης η McLaren αν και μικρός, έχει γίνει κατασκευαστής αυτοκινήτων. Πιο πιθανό είναι να εξαγοραστεί από κάποια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανια (όπως πχ η Lamborghini) πάρα να φύγει από την F1.
Όπως και η Ferrari δηλαδή.


Με αυτο το "θα παραδωσουν τα οπλα" που ειπα για τη ΜακΛαρεν, αυτο που ειπες εννοουσα. Να εξαγοραστει απο καποιο κολοσσο. Οπως καλη ωρα ψαχνεται να μπει η Πορσε για παραδειγμα. Tο οτι εχει γινει κατασκευαστης αυτοκινητων ειναι αυτο που με κανει αβεβαιο για τη συγκεκριμενη και την εβαλα "τελευταια".

Και η Γουιλιαμς ιδια φαση. Tην εχει παρει μια ξενη επενδυτικη εταιρια. Οταν της τα σκασει ενας μεγαλος κατασκευαστης αυτοκινητων και παρουν αρκετο κερδος οι μετοχοι, σιγα μη μεινουν απο αγαπη για το χωρο λες και ειναι ο μακαριτης ο Σερ Φρανκ.

Εδω ο Αντρεττι θελει να μπει που εχει τεχνογνωσια και λεφτα με ουρα και του κανουν κονξες οι μεγαλοι κατασκευαστες :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#790500 Δεν είναι κόνξες. Είναι διακόσια μύρια. Απλά πράγματα. Για να αλλάξει ο διαιρέτης από 10 σε 11 και να διασφαλιστεί η σοβαρότητα του εγχειρήματος.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#790504
Corto Maltese έγραψε:Δεν είναι κόνξες. Είναι διακόσια μύρια. Απλά πράγματα. Για να αλλάξει ο διαιρέτης από 10 σε 11 και να διασφαλιστεί η σοβαρότητα του εγχειρήματος.


Αν δεν κανω λαθος ο Αντρεττι δεν ειπε οχι στο να σκασει τα φραγκα. Αλλα κατι ΧορνεροΛυκοι παλι λεγανε "δεν ειμαστε σιγουροι οτι θα προσδωσουν στο θεσμο την αιγλη που θελουμε". Δεν επιμενω κιολας, αλλα αυτη την εντυπωση εχω σχηματισει...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#790512
mousatos έγραψε:Έχει τόσο μεγάλη αξία μια 4η - 5η θέση στη F1;


Φυσικα και εχει. Εδω βλεπεις ομαδες που ειναι κολλημενες ακομα πιο πισω στην καταταξη για πολλα χρονια και δεν το βαζουν κατω, συνεχιζουν να προσπαθουν για το καλυτερο. Ειδικα φετος και μονο για τη διαφορα μπονους αναμεσα στην 4η και 5η θεση, σφαζονται εντος-εκτος πιστας οι ΜακΛαρεν/Αλπιν...
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#802445 Οι μισθοί των οδηγών για το 2023

Μαξ Φερστάπεν, Red Bull Racing, 50 εκατομμύρια ευρώ (συμβόλαιο έως και το 2028)
Λιούις Χάμιλτον, Mercedes-AMG Petronas, 32 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2023)
Σαρλ Λεκλέρ, Scuderia Ferrari, 22 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2024)
Λάντο Νόρις, McLaren, 18 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2025)
Κάρλος Σάινθ, Ferrari, 11 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2024)
Σέρχιο Πέρεζ, Red Bull Racing, 9 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2024)
Βάλτερι Μπότας, Alfa Romeo, 9 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2025)
Τζορτζ Ράσελ, Mercedes, 7.3 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2023)
Έστεμπαν Οκόν, Alpine, 5.5 εκ. (συμβόλαιο έως 2024+)
Φερνάντο Αλόνσο, Aston Martin, 4.6 εκ. (συμβόλαιο έως 2024+)
Πιερ Γκασλί, Alpine, 4.6 εκ. (συμβόλαιο έως 2024+)
Κέβιν Μάγκνουσεν, Haas, 4.6 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2023)
Άλεξ Άλμπον, Williams, 2.7 εκ. (συμβόλαιο έως 2024+)
Λανς Στρολ, Aston artin, 1.8 εκ. (ανοιχτό συμβόλαιο)
Νικ ντε Βρις, Scuderia AlphaTauri, 1.8 εκ. (συμβόλαιο έως 2023+)
Νίκο Χούλκενμπεργκ, Haas, 1.8 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2024)
Ζου Γκουάνγιου, Alfa Romeo, 1.8 εκ. (συμβόλαιο έως και το 2023)
Όσκαρ Πιάστρι, McLaren, 1.8 εκ. (συμβόλαιο έως 2024+)
Γιούκι Τσουνόντα, Scuderia AlphaTauri, 0.9 εκ. (συμβόλαιο έως 2023+)
Λόγκαν Σάρτζεντ, Williams, 0.9 εκ. (συμβόλαιο έως 2023+)

https://www.gazzetta.gr/gmotion/2190683 ... yn-adikies

Ρε τον Οκόν !! τον έφαγε τον Νάντο εκεί που μετράει ,στα λεφτά .