rocsta έγραψε:Mελέτησα λίγο αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=eEi3PLeEARs. Πάλι μου φαίνεται του Λεμπ πιο νευρικό με μικρότερη διαδρομή ανάρτησης, και είνα και πιο έντονο ειδικά αν σκεφτείς ότι ο Λεμπ οδηγεί 7,5/10, ενώ Πανιζί/Ντελεκουρ 9/10.
τις αποσταθεροποιήσεις στο βιντεο του Λεμπ τις βλέπεις στο σφιχτο εσακι(στο πρωτο πλανο) σε μια συγκεκριμενη στροφη,την δεξια όπως είναι ελαφρα κατηφορα,με την αριστερη να ακολουθει.
Στις άλλες στροφες δεν την βλέπεις αυτή την νευρικοτητα.
Στην δεξια στο εσακι είναι πολύ κακος ο δρομος,εχει σπασιματα,και εχει μεγαλη υψομετρικη διαφορα.Στο 0,35 που την κανει με αναποδη φορα(ανεβαινωντας δλδ) το αυτοκινητο βρισκει με την κοιλια- ποδια κατω και πεταγεται στον αερα.Kαποιες φορες που δεν μπουκαρει στην ιδια στροφη,αλλα διαλεγει ανοιχτοτερη γραμμη,δεν συμβαινει τιποτα.
Αυτην την στροφη δεν μπορεις να την συγκρινεις όμως και να την παρεις σαν δεδομενο,μιας και σε ολες τις υπολοιπες δεν δειχνει τετοια σημαδια,με καλυτερη ποιοτητα οδοστρώματος.Δειχνει όπως και στο βιντεο που εβαλες, στα λιγα παρομοια κομματια που υπαρχουν (ειναι γεματο ο φουρκέτες),δεν διακρινω διαφορα.
Στο Βαρ θα τρεξει και ο Πανιζι με 208 ρ5
Αυτό που λες ότι ο Λεμπ είναι στα 7,5/10 και οι Πανιζι Ντελεκουρ στα 9/10 δεν το νομιζω.Συνηθως σε δοκιμες πιεζουν πιο πολύ.