Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By Vasilakis
#35551
DAP έγραψε:
nafpaktos έγραψε:Να και η τιμωρια του να ηγεισαι του πρωταθλήματος.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/116631


Εμενα παλι μου φαινεται πιο δικαιο ,ισως γιατι εζησα πολυ τις προ Λεμπ εποχες, οπου ο προπορευομενος στη βαθμολογια δεν ειχε το προνομιο να "σκουπιζουν" οι αλλοι τις ειδικες για να φερνει τον καλυτερο χρονο.....Εξ'αλλου στα χωματινα ραλλυ δεν περιλαμβανονται πια τα δυο πιο σκληρα, το δικο μας και το Σαφαρι.....Τα αλλα ειναι pinats για τα τσαμπιονια.... :lol: :lol:

Απο το 2002 μεχρι το 2007 ο πρωτοπορος της βαθμολογιας ανοιγε τον δρομο την 1η μερα και μετα ξεκινουσαν αντιστροφα με την καταταξη του 1ου σκελους την 2η μερα και του 2ου σκελους την 3η μερα. Απο το 2008 μεχρι το 2011 ειχαμε τις "παλιες εποχες" συστημα που ετρεχε μεχρι το 2001. Μονο τα τελευταια 3 χρονια ειχαμε την προκριματικη ειδικη για την θεση εκκινησης της 1ης μερας (και μετα αντιστροφα τις υπολοιπες μερες). Το νεο συστημα απο του χρονου ειναι μια χειροτερη εκδοση του 2002-2007 καθως και για την 2η μερα θα ανοιγουν οι δρομοι με βαση την βαθμολογια ανεξαρτητως της καταταξης της 1ης μερας.
Άβαταρ μέλους
By Go_For_Pole
#35570 Εντάξει ειναι προφανές ότι οι οργανωτές θέλουν να τραβήξουν τη μάχη του τίτλου όσο γίνεται. Το ίδιο κανει τόσο η Formula 1 οσο και το WTCC, δε βλέπω γιατι η Fia ενώ εχει εγκρίνει αυτά θα πρέπει στα ράλι να κανει κάτι αλλο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#35845 σημερα σε εναν αγωνα στην Τσεχια ειχαμε αλλο ενα θανατηφορο ατυχημα με ενα φαμπια σ2κ
Ο οδηγος Μιλος απεβιωσε επιτοπου,και ο συνοδηγος Πετρ Γκροςς(συνοδηγος Σιμπερα παλιοτερα και Κρεστα πιο προσφατα) με εσωτερικη αιμορραγια στον εγκεφαλο δινει μαχη μετα απο αεροδιακομιδη με ελικοπτερο σε νοσοκομειο.
Αυτο που κανει εντυπωση ειναι οτι το αυτοκινητο δεν ειναι σε τοσο ασχημη κατασταση,αλλα προσεκρουσε σε σταθερο εμποδιο με αποτελεσμα να εξασκηθουν στα σωματα του πληρωματος απιστευτες δυναμεις. :(

Εικόνα


rest in peace Milos...
Άβαταρ μέλους
By nass
#36452 Τους έχω τη λύση σε αυτά τα προβλήματα: να καταργήσουν το συνοδηγό και να βάλουν τον οδηγό να κάθεται στη μέση του αυτοκινήτου (όπως McLaren F1)! :rtfm: :rtfm: :slap:
Άβαταρ μέλους
By Go_For_Pole
#36462 Προφανώς και υπάρχουν κάποιες λύσεις αν θεωρηθεί αποδεκτό να ξεφύγουν κάπως απο τον παραδοσιακό χαρακτήρα τον ράλι. Αυτό που λες Nass ειναι λογικότατο, η τεχνολογια θα μπορούσε άνετα να αντικαταστήσει τους συνοδηγους ώστε το αυτοκίνητο να γίνει πιο ασφαλές. Φυσικά δεν πρόκειται να το δεχτεί κανένας όποτε αυτά τα συμβάντα θα συνεχίσουν να γίνονται με ρυθμούς 70s, 80s
Άβαταρ μέλους
By DAP
#36492 Κωστακη κατι υπονοεις,ισως κανω και λαθος .Υπαρχουν και αλλα αθληματα που γινονται με τους παλιους ρυθμους π.χ. το ποδοσφαιρο με 11 παικτες ηντουνε και 11 ειναι και τωρα χωρις να αλλαξουν οι οροι του και χωρις να γινει μπαναλ και ρετρο.....
Καλλιστα μπορει να καταργηθει ο συνοδηγος (βαζουμε GPS) και γιατι οχι και η τεχνικη υποστηρηξη.Χαλαει;σταματαει; σπιτι του....Οποτε δεν χρειαζονται και οι εργοστασιακες ομαδες....
Ωχ μακρυα το πηγα....
Η γνωμη μου ειναι οτι οποιες αλλαγες προγραμματιζονται να γινουν να μην αλλοιωνουν σοβαρα την βασικη ιδεα των ραλλυ την οποια τη ξερεις και την ξερουμε ολοι που τα παρακολουθουμε.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#36593
nass έγραψε:Τους έχω τη λύση σε αυτά τα προβλήματα: να καταργήσουν το συνοδηγό και να βάλουν τον οδηγό να κάθεται στη μέση του αυτοκινήτου (όπως McLaren F1)! :rtfm: :rtfm: :slap:


Μα αυτο εχουν κατα νου(Mclaren f1) αλλα αλλα με το συνοδηγό απο πισω!(φανταζομαι και λιγο πλαγιά για να εχει ορατότητα).βεβαια τα πρεπει να ειναι τετραπορτα η πενταπορτα τα αυτοκινητα.
Άβαταρ μέλους
By Go_For_Pole
#36685 Δεν είναι θέμα μπανάλ, είναι ότι από πλευράς ασφάλειας όντως έχουν μείνει εκεί σε φιλοσοφία. Στα αυτοκίνητα γίνεται δουλειά και μπορεί να γίνει παραπάνω αλλά ακόμη και αν καταργήσουν τον συνοδηγό βάζοντας τον οδηγό μέσα σε ένα carbon tub (όπως διάβασα σήμερα) πάλι στη σύγκρουση με ένα δέντρο το αποτέλεσμα είναι πολύ πιθανό να είναι θάνατος. Ας αφήσουμε ότι τέτοια ακριβά καλούδια τα σηκώνει μόνο το WRC και αν. Είναι η φιλοσοφία που είναι το πρόβλημα (και όλη η ουσία λέει ο αντίλογος, δεκτό) και προφανώς από τη στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι διατεθειμένοι να το ρισκάρουν, θα υπάρχουν ράλι. Αλλά οι συνέπειες θα παραμένουν αυτές που βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#36704 Η κατάργηση του συνοδηγού θεωρω οτι ειναι αδύνατη ΟΣΟ και να προχωρήσει η τεχνολογια,τους λόγους δεν τους εξηγώ αφου ολοι τους αντιλαμβανόμαστε,πιο πιθανό θεωρω να αντικατασταθεί στο μελλον ο οδηγος στους αγωνες πίστας παρα ο συνοδηγος στα ραλι.
Άβαταρ μέλους
By nass
#36743
Go_For_Pole έγραψε:πάλι στη σύγκρουση με ένα δέντρο το αποτέλεσμα είναι πολύ πιθανό να είναι θάνατος.


Αν υπάρχει αρκετή ζώνη απορρόφησης ενέργειας τότε οι πιθανότητες μειώνονται θεαματικά.

Δες πως είναι τα σύγχρονα καθίσματα στο πλάι του κεφαλιού και φαντάσου κάτι τέτοιο x10:

Εικόνα

Ομως σίγουρα το μη ελεγχόμενο περιβάλλον τις αυξάνει σε σχέση με μια πίστα.
Αλλά το μη ελεγχόμενο περιβάλλον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φιλοσοφίας των ράλι όπως λες και συ παρακάτω.

Go_For_Pole έγραψε:Ας αφήσουμε ότι τέτοια ακριβά καλούδια τα σηκώνει μόνο το WRC και αν.


Αυτό είναι το κυριότερο πρόβλημα, αυτές οι λύσεις δεν είναι εφαρμόσιμες για το ράλι Κωλοπετινίτσας, όπου τρέχουν κανονικά αυτοκίνητα και όπου γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα (όπως έδειξε και το τραγικό ΣΚ που πέρασε).

Go_For_Pole έγραψε:Είναι η φιλοσοφία που είναι το πρόβλημα (και όλη η ουσία λέει ο αντίλογος, δεκτό) και προφανώς από τη στιγμή που υπάρχουν άνθρωποι διατεθειμένοι να το ρισκάρουν, θα υπάρχουν ράλι. Αλλά οι συνέπειες θα παραμένουν αυτές που βλέπουμε.


Ετσι.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#44487 @nass
Διάβασα στο περιοδικό MotorsportMonday οτι ο Cronge Norsted ανακοίνωσε την απόσυρση του απο regular assistant FIA technical director.τον ειχα δει καποια στιγμη ελλαδα το 2012 η κάνω λαθος;
Τελευταία επεξεργασία από nafpaktos και 27 Νοέμ 2014, 17:59, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά