Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544276
mmarkom έγραψε: αλλά πολύ πιθανό να του καταστρέψει και τη καριέρα αυτή η τακτική,

πολυ μεγαλος για καριερα πλεον.
Εαν κοιταξεις την ιστορια του,δεν ειχε τις σωστες προυποθεσεις παντα(οπως Σορδο και Λατβαλα μιας και τους αναφεραμε πριν)
Δες τοτε με το μινι/προντραιβ,δες τωρα με την σιτροεν.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#544278
dimviii έγραψε:
mmarkom έγραψε: αλλά πολύ πιθανό να του καταστρέψει και τη καριέρα αυτή η τακτική,

πολυ μεγαλος για καριερα πλεον.
Εαν κοιταξεις την ιστορια του,δεν ειχε τις σωστες προυποθεσεις παντα(οπως Σορδο και Λατβαλα μιας και τους αναφεραμε πριν)
Δες τοτε με το μινι/προντραιβ,δες τωρα με την σιτροεν.


Που είναι το λάθος με την Citroen; Το C3 έχει εξελιχθεί ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ με βάση τα γούστα του.
Άβαταρ μέλους
By mmarkom
#544281 Μάλλον δεν άντεξε και την εικόνα που κακώς είχε δημιουργηθεί για αυτόν πως ήταν ο νέος McRae, που δεν ισχύει ούτε για αστείο και προσπαθούσε να πηγαίνει σχεδόν μόνιμα flat out
Άβαταρ μέλους
By theo13
#544283
dimviii έγραψε:
theo13 έγραψε:
Ιδιαίτερα Λάτβαλα και Σόρντο ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι. Πολλά level ανώτεροι σε επίπεδο αποτελεσματικότητας ενώ ο Jari είναι εξίσου ταχύς αλλά μένει και στο δρόμο. Αλλά θα αφήσω να μιλήσουν τα στοιχεία όσον αφορά το WRC


Tα στοιχεια που παραθετεις λενε οτι ο Λατβαλα και ο Σορδο ενω τρεχουν ανελλειπως πανω απο 10 χρονια σε TOP εργοστασιακες ομαδες,πετυχαν το απολυτο 0.
Ο ενας με τα λεφτα του μπαμπα,ο αλλος με τα λεφτα της Santander.
Το οτι ο Σορδο ειχε εντολες καιγια αυτο δεν εχει παραπανω νικες ασχολιαστο.


Για την ακρίβεια ο Λάτβαλα φέτος τρέχει την 10η πλήρη χρονιά του καθώς το 2008 είχε κάνει και 2 αγώνες με την Stobart ενώ ο Sordo την 12 χρονιά του. O Meeke σε 6 χρόνια στη Citroen κατάφερε να φύγει κλοτσηδόν.
Αν παρακολουθείς WRC ξέρεις ότι σε ασφάλτινους αγώνες επί παντοκρατορίας Loeb έχει αφήσει το γκάζι και του έδωσε τη νίκη. Και αυτό δεν έγινε μια φορά.
Τρέχει με τα λεφτά του μπαμπά ο ένας, με τα λεφτά της Santander ο άλλος αλλά η ουσία είναι ότι μόνο δικαιολογίες αναφέρεις στα δεδομένα που σου παραθέτω. Αυτοκίνητο με τα λεφτά του μπαμπά βρίσκουν κάτι Novikov, Rautenbach, Al Qassimi κλπ. Όχι αυτοί που αναφέρεις.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544286
theo13 έγραψε:
dimviii έγραψε:
mmarkom έγραψε: αλλά πολύ πιθανό να του καταστρέψει και τη καριέρα αυτή η τακτική,

πολυ μεγαλος για καριερα πλεον.
Εαν κοιταξεις την ιστορια του,δεν ειχε τις σωστες προυποθεσεις παντα(οπως Σορδο και Λατβαλα μιας και τους αναφεραμε πριν)
Δες τοτε με το μινι/προντραιβ,δες τωρα με την σιτροεν.


Που είναι το λάθος με την Citroen; Το C3 έχει εξελιχθεί ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ με βάση τα γούστα του.


ενα αυτοκινητο δεν εξελισετε απο τον οδηγο ΜΟΝΟ.Ο οδηγος θα σου πει για την συμπεριφορα του αυτοκινητου,για το τι θελει,για το τι τον προβληματιζει,για το τι και πως θα το ηθελε.Εαν οι μηχανικοι δεν μπορουν να του το δωσουν,δεν φταιει αυτος.
Ειναι δουλεια συνολικη απο σχεδιαστες,μηχανικους,ηλεκτρονικους,εξωτερικους προμηθευτες κλπ.
Ειναι γνωστο το οτι ο Μικ πιεζε για αλλαγες,αλλα τον εγραφαν.Μεχρι που δοκιμασαν αλλοι οδηγοι(Μικελσεν Λεμπ) και παραδεχτηκαν οτι το αυτοκινητο ειναι νευρικο και απροβλεπτο στις αντιδρασεις του.Εκτοτε δρομολογησαν αλλαγες σε γεωμετρια,αναρτησεις κλπ.Παει ενας χρονος.

Οι τελευταιες δουλειες της citroen racing ειναι για τον πεοντα ολες.Η ομαδα που τα σαρωσε ολα καποτε,δεν εχει καμια σχεση πλεον.Δες 208/ds3 r5,δες c3 wrc,δες στα ραλλυ κρος.
Πολλοι τεχνικοι,σχεδιαστες της προηγουμενης χρυσης δεκαετιας εχουν φυγει.
μανατζμεντ? για κλωτσες ο Ματτον,αλλα ηθελε στον ενα αγωνα,αλλα στον αλλο.
Επισης αρκετα μειωμενο μπατζετ με αυτη τη ΚΑΡΓΙΟΛΩ την Λιντα.
λαθη σχεδιαστικα στο c3,αρνηση παραδοχης του λαθους,μειωμενο μπατζετ,ηλιθιος μανατζερ.
Ετσι δεν γινονται δουλειες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544289
theo13 έγραψε:
Για την ακρίβεια ο Λάτβαλα φέτος τρέχει την 10η πλήρη χρονιά του καθώς το 2008 είχε κάνει και 2 αγώνες με την Stobart ενώ ο Sordo την 12 χρονιά του. O Meeke σε 6 χρόνια στη Citroen κατάφερε να φύγει κλοτσηδόν.

ποιες ειναι οι 6 πληρης χρονιες του Μικ στο wrc?
theo13 έγραψε:Αν παρακολουθείς WRC ξέρεις ότι σε ασφάλτινους αγώνες επί παντοκρατορίας Loeb έχει αφήσει το γκάζι και του έδωσε τη νίκη. Και αυτό δεν έγινε μια φορά.

Nαι το βλεπω και τωρα που τον πηδαει ασαλιωτα ο Νεβιλ στην ασφαλτο 3 χρονια και μεσα στο σπιτακι του.
Οταν εγκατελειπε ο Λεμπ και δεν υπηρχαν εντολες,γιατι δεν κερδιζε ο Σορδο?
Τι φαντασιωσεις ειναι αυτες ρε παιδια?
theo13 έγραψε:Τρέχει με τα λεφτά του μπαμπά ο ένας, με τα λεφτά της Santander ο άλλος αλλά η ουσία είναι ότι μόνο δικαιολογίες αναφέρεις στα δεδομένα που σου παραθέτω. Αυτοκίνητο με τα λεφτά του μπαμπά βρίσκουν κάτι Novikov, Rautenbach, Al Qassimi κλπ. Όχι αυτοί που αναφέρεις.


ποιες ειναι οι δικαιολογιες,οτι ο Σορδο πατροναρετε απο την Σανταντερ επι σειρα ετων,και οτι ο μπαμπας Λατβαλα εχει πληρωσει στον Γουιλσον 5-6 χρονιες στο wrc?

οτι εχει καταφερει ο Μικ,εχουν καταφερει και αυτοι οι 2, με 10 και 12 χρονια ΦΟΥΛ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.
τιποτα δλδ.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#544305
dimviii έγραψε:
theo13 έγραψε:
Για την ακρίβεια ο Λάτβαλα φέτος τρέχει την 10η πλήρη χρονιά του καθώς το 2008 είχε κάνει και 2 αγώνες με την Stobart ενώ ο Sordo την 12 χρονιά του. O Meeke σε 6 χρόνια στη Citroen κατάφερε να φύγει κλοτσηδόν.

ποιες ειναι οι 6 πληρης χρονιες του Μικ στο wrc?
theo13 έγραψε:Αν παρακολουθείς WRC ξέρεις ότι σε ασφάλτινους αγώνες επί παντοκρατορίας Loeb έχει αφήσει το γκάζι και του έδωσε τη νίκη. Και αυτό δεν έγινε μια φορά.

Nαι το βλεπω και τωρα που τον πηδαει ασαλιωτα ο Νεβιλ στην ασφαλτο 3 χρονια και μεσα στο σπιτακι του.
Οταν εγκατελειπε ο Λεμπ και δεν υπηρχαν εντολες,γιατι δεν κερδιζε ο Σορδο?
Τι φαντασιωσεις ειναι αυτες ρε παιδια?
theo13 έγραψε:Τρέχει με τα λεφτά του μπαμπά ο ένας, με τα λεφτά της Santander ο άλλος αλλά η ουσία είναι ότι μόνο δικαιολογίες αναφέρεις στα δεδομένα που σου παραθέτω. Αυτοκίνητο με τα λεφτά του μπαμπά βρίσκουν κάτι Novikov, Rautenbach, Al Qassimi κλπ. Όχι αυτοί που αναφέρεις.


ποιες ειναι οι δικαιολογιες,οτι ο Σορδο πατροναρετε απο την Σανταντερ επι σειρα ετων,και οτι ο μπαμπας Λατβαλα εχει πληρωσει στον Γουιλσον 5-6 χρονιες στο wrc?

οτι εχει καταφερει ο Μικ,εχουν καταφερει και αυτοι οι 2, με 10 και 12 χρονια ΦΟΥΛ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΣΕ ΣΟΒΑΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.
τιποτα δλδ.


1) Δικό μου λάθος. 6 χρόνια ήταν στην ομάδα αλλά φουλ εμπλοκή είχε τα 4 (μαζί με την φετινή που πήρε πόδι)
2) Ο Λεμπ δεν εγκατέλειπε και συχνά. Ενδεικτικά σου αναφέρω 2007, 2008 και 2009 στην Ισπανία όπου πάντα στο τέλος έπεφταν team orders. Αν δε με απατά η μνήμη μου έγινε και το 2010 στη Γαλλία αλλά δεν θυμάμαι.
3) Το ότι έχει χορηγούς δεν σημαίνει ότι θα έβρισκε εργοστασιακό bucket. Kαι ο Al Qassimi έχει πολλά περισσότερα λεφτά αλλά τρέχει με το τρίτο. Το αν ο πατέρας Latvala έχει πληρώσει 5 χρονιές στον Wilson δεν αναιρεί κάτι από αυτά που είπα. Το αντίθετο, πλήρωνε και έτρεχε σε ομάδα δορυφόρο της εργοστασιακής με την ελπίδα να φέρει αποτελέσματα και να τον τσιμπήσει κάποια εργοστασιακή ομάδα. Τι πιο λογικό;;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544311
theo13 έγραψε:
1) Δικό μου λάθος. 6 χρόνια ήταν στην ομάδα αλλά φουλ εμπλοκή είχε τα 4 (μαζί με την φετινή που πήρε πόδι)

και αλλη μια μιση με το μινι.
3 συνολο,απο τις οποιες οι 2 με το προβληματικο c3.Kαι συγκρινεις τωρα αυτον με τους Λατβαλα και Σορδο με τα 10-12 χρονια συνεχουν εμπλοκης. :dizzy:
Δειξε μου τωρα τις 3 πρωτες σεζον ποσες νικες ειχε ο Λατβαλα και ο Σορδο.
theo13 έγραψε:2) Ο Λεμπ δεν εγκατέλειπε και συχνά. Ενδεικτικά σου αναφέρω 2007, 2008 και 2009 στην Ισπανία όπου πάντα στο τέλος έπεφταν team orders. Αν δε με απατά η μνήμη μου έγινε και το 2010 στη Γαλλία αλλά δεν θυμάμαι.

δεν εγακτελειπε συχνα αλλα εγκατελειπε.Και τοτε ο Σορδο παλι νικη δεν επερνε.
Αλλα οταν τερματιζε ο Λεμπ επεφταν εντολες.Για σουρ...
theo13 έγραψε:3) Το ότι έχει χορηγούς δεν σημαίνει ότι θα έβρισκε εργοστασιακό bucket. Kαι ο Al Qassimi έχει πολλά περισσότερα λεφτά αλλά τρέχει με το τρίτο. Το αν ο πατέρας Latvala έχει πληρώσει 5 χρονιές στον Wilson δεν αναιρεί κάτι από αυτά που είπα. Το αντίθετο, πλήρωνε και έτρεχε σε ομάδα δορυφόρο της εργοστασιακής με την ελπίδα να φέρει αποτελέσματα και να τον τσιμπήσει κάποια εργοστασιακή ομάδα. Τι πιο λογικό;;


εχει και πολυ μεγαλη σημασια,γιατι τουμπαρεις και ξανατουμπαρεις και ξερεις οτι αυριο και μεθαυριο και του χρονου θα οδηγας.
Παρολα αυτα ο Λατβαλα σε 10 χρονια δεν εκανε τιποτα.
χρονια με το φοκους/φιεστα,χρονια με το πολο,και τωρα με το γιαρις.Ολα κορυφη.
Αποτελεσμα μηδεν.
Άβαταρ μέλους
By kubiak
#544313 _

Θα ήθελα εδώ να γράψω ότι για εμένα δεν έχουν σημασία οι τίτλοι αλλά η ψυχή του κάθε οδηγού (όπως την καταλαβαίνω εγώ, είναι κάτι προσωπικό αυτό)...

Γι'αυτό όταν δω video από παλιούς αγώνες θα κολλήσω με Gilles και Ηenri/Sergio, όπως και Group B και προσθιοκίνητα ατμοσφαιρικά π.χ. 306 Kit Car όχι γιατί ήταν τα πιο γρήγορα ή τα πιο δυνατά αλλά γιατί ήταν τα πιο δύσκολα (και γρήγορα και δυνατά φυσικά)...

Όσον αφορά το Meeke, θα αφήσω εδώ το παρακάτω:


https://www.youtube.com/watch?v=Itl2rr-QUYQ
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544319 για αυτο αγαπαμε Μικ. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By DAP
#544359
dimviii έγραψε:για αυτο αγαπαμε Μικ. :inlove:


Ντιμακο τι βλεπω;
Ο βασιλευς (Λεμπ) απεθανεν,ζητω ο βασιλευς (Μικ);

Ελα μαζι μου κατα Φιλανδια μερια που ετοιμαζονται καποιοι σιγουροι πρωταθλητες ,αφου μπουχτισει πια ο γκρινιαρης και ασε το λυκοπουλο να καταστρεφει καροτσες.....Σουνινεν,Λαππι,Ροβανπερα (μονο μην εχει τη τυχη/καριερα του πατερα του) αν σου λενε τιποτα τα ονοματα.....
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#544441
nafpaktos έγραψε:Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος οδηγός με τέτοια αναλογιά εκκινήσεων-εξόδων

Είναι πολλοί ακόμη...... :lol:

https://www.juwra.com/stats_dnf.html

και εδώ τα δικά του στατιστικά

http://www.juwra.com/meeke_kris.html
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#544511
DAP έγραψε:
Ντιμακο τι βλεπω;
Ο βασιλευς (Λεμπ) απεθανεν,ζητω ο βασιλευς (Μικ);

ντιλιτ πλοκ και μπαν θα σε εκανα αν μπορουσα.
Δυσκολα θα ξαναυπαρξει τετοιο φαινομενο.Τυχερος οποιος τον ειδε.

DAP έγραψε:Ελα μαζι μου κατα Φιλανδια μερια που ετοιμαζονται καποιοι σιγουροι πρωταθλητες ,αφου μπουχτισει πια ο γκρινιαρης και ασε το λυκοπουλο να καταστρεφει καροτσες.....Σουνινεν,Λαππι,Ροβανπερα (μονο μην εχει τη τυχη/καριερα του πατερα του) αν σου λενε τιποτα τα ονοματα.....


Ειναι νωρις ακομα για τον Ροβανπερα.Κατσε να τον δουμε με καλο ανταγωνισμο σε ασφαλτο,καθως και πως θα ανεβει το τελευταιο και πιο δυσκολο σκαλι,το wrc.
Σαφως τα δειγματα θετικοτατα.
Άβαταρ μέλους
By nafpaktos
#547136 Dim ωραιαο αν και μεγαλο αυτο που ανεβασες για τον ελενα στο ξενο.δεν ηξερα οτι ο φρεκλεν ηθελε να διωξει τον ελενα μετα την τουρκια.επεσε στα ματια μου πολυ μετα απο αυτο,αδικαιολογητη κινηση.το δευτερο λαθος το ειχε κανει αν δεν κανω λαθος ιαπωνια.δεν θυμαμαι αλλα λαθη σεολη την καριερα στο παγκοσμιο.