- 22 Οκτ 2018, 22:55
#544286
theo13 έγραψε:dimviii έγραψε:mmarkom έγραψε: αλλά πολύ πιθανό να του καταστρέψει και τη καριέρα αυτή η τακτική,
πολυ μεγαλος για καριερα πλεον.
Εαν κοιταξεις την ιστορια του,δεν ειχε τις σωστες προυποθεσεις παντα(οπως Σορδο και Λατβαλα μιας και τους αναφεραμε πριν)
Δες τοτε με το μινι/προντραιβ,δες τωρα με την σιτροεν.
Που είναι το λάθος με την Citroen; Το C3 έχει εξελιχθεί ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ με βάση τα γούστα του.
ενα αυτοκινητο δεν εξελισετε απο τον οδηγο ΜΟΝΟ.Ο οδηγος θα σου πει για την συμπεριφορα του αυτοκινητου,για το τι θελει,για το τι τον προβληματιζει,για το τι και πως θα το ηθελε.Εαν οι μηχανικοι δεν μπορουν να του το δωσουν,δεν φταιει αυτος.
Ειναι δουλεια συνολικη απο σχεδιαστες,μηχανικους,ηλεκτρονικους,εξωτερικους προμηθευτες κλπ.
Ειναι γνωστο το οτι ο Μικ πιεζε για αλλαγες,αλλα τον εγραφαν.Μεχρι που δοκιμασαν αλλοι οδηγοι(Μικελσεν Λεμπ) και παραδεχτηκαν οτι το αυτοκινητο ειναι νευρικο και απροβλεπτο στις αντιδρασεις του.Εκτοτε δρομολογησαν αλλαγες σε γεωμετρια,αναρτησεις κλπ.Παει ενας χρονος.
Οι τελευταιες δουλειες της citroen racing ειναι για τον πεοντα ολες.Η ομαδα που τα σαρωσε ολα καποτε,δεν εχει καμια σχεση πλεον.Δες 208/ds3 r5,δες c3 wrc,δες στα ραλλυ κρος.
Πολλοι τεχνικοι,σχεδιαστες της προηγουμενης χρυσης δεκαετιας εχουν φυγει.
μανατζμεντ? για κλωτσες ο Ματτον,αλλα ηθελε στον ενα αγωνα,αλλα στον αλλο.
Επισης αρκετα μειωμενο μπατζετ με αυτη τη ΚΑΡΓΙΟΛΩ την Λιντα.
λαθη σχεδιαστικα στο c3,αρνηση παραδοχης του λαθους,μειωμενο μπατζετ,ηλιθιος μανατζερ.
Ετσι δεν γινονται δουλειες.
'It has the interior ambience of a tupperware container and the exterior design flair of an Adidas tracksuit. However this is all hiding a godly powertrain - no other car can extract grip from a surface quite like an Evo.'