Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#748911
cmarin έγραψε:κανείς δεν αμφισβητεί τον Οζιε για ότι έχει πετύχει. Είναι στο Τοπ-10 των κορυφαίων οδηγών ever...


στο τοπ 2 για μενα.Μισο φτερο πισω απο τον Μαεστρο.Απλα αυτη η ξυνιλα οταν χανει δεν παλευεται.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#748913
mousatos έγραψε:Hyundai , ποιός το περίμενε πριν από 30 χρόνια. Σεμνά και ταπεινά.

Είχε μπει σαν εργοστασιακή ομάδα για 4 χρόνια (2000-2003) με το Accent. το βλέπαμε στα βουνά και λέγαμε " Η αυτοκρατορία" από την αντίστοιχη διαφήμιση του πολιτικού Accent.
δεν υπήρχε ποτέ πρωταγωνιστής μπροστά στα impreza, 206, Focus, αλλά οδηγήθηκε από μεγάλους οδηγούς, κυρίως βέβαια στη δύση της καριέρας τους (Eriksson, Kankkunen, Liatti, Loix, Alister McRae,Schwarz)

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#748921
dimviii έγραψε:
cmarin έγραψε:Τεράστιος!


ωχου μας ζαλησατε με τον κοντο.
Για καμια κολοτουμπα καλος ειναι.

https://twitter.com/ACM_Media/status/14 ... 3876509696

κλασσική φιγούρα, απωθημένο από πιτσιρικάς που έκανε ενόργανη!
κι ένα αστείο-κακία που άκουσα από φίλο...
"το μεγαλύτερο πλεονέκτημα για την νίκη στο Μόντε, ήταν τα 60 κιλά λιγότερα στο δεξί μπάκετ" :lol:

η Isabelle Galmiche, πολύπειρη στο χώρο των αγώνων, μεγαλύτερη σε ηλικία από τον Seb που τρέχει σε αγώνες από το 1995!!!! Γυναίκα συνοδηγός είχε να κερδίσει από την εποχή της Fabricia Pons.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#748925 https://twitter.com/GustavKruuda/status ... 6082116619


edit

A decade on from his last championship, three years past his last win and 16 months down the road from his last World Rally Championship start, Loeb returned.

https://dirtfish.com/rally/wrc/loeb-and ... over-them/
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#749070 Μιλάμε για ένα καταπληκτικό αγώνα και για τους δύο Seb. Εγώ θα πάω κόντρα στο ρεύμα, και θα πω πως ο Ogier έκανε καλύτερο αγώνα και θα έπαιρνε τον αγώνα, αν δεν είχε το κλατάρισμα.
Επίσης, θα σταθώ στο γεγονός πως το Puma απέσπασε διθυραμβικά σχόλια από όλους τους οδηγούς της M-sport.
Η Hyundai φαίνεται πίσω σε ταχύτητα, και που δεν μας είχε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια νομίζω.
Εγώ αν ήμουν η M-sport, θα κατέβαζα τον Loeb σε όλους τους αγώνες, λεφτά θα βρει από την RB.
Οι άλλοι της οδηγοί δεν μπορούν να πάρουν πρωτάθλημα, ο Seb με αυτό το Puma μπορεί να κάνει παπάδες.

ΥΓ: Φανατικός του κοντού κι εγώ, αλλά να είμαστε δίκαιοι. Κι εγώ, θεωρώ τον Ogier στο top 2, όπως ο dimviii.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749074
Anonymous Founder έγραψε:Μιλάμε για ένα καταπληκτικό αγώνα και για τους δύο Seb. Εγώ θα πάω κόντρα στο ρεύμα, και θα πω πως ο Ogier έκανε καλύτερο αγώνα και θα έπαιρνε τον αγώνα, αν δεν είχε το κλατάρισμα.


O Ogier επαιρνε πιο πολλα ρισκα,εχουμε δει 2 φασεις που την μια τον κρατησε η μπαριερα,και την αλλη εχασε τα φρενα και το αυτοκινητο γυρισε την τελευταια στιγμη πριν το γκρεμο.
Δεν μπορει να σου βγαινουν ολες οι υπερβολες.Ετσι επαθε και το κλαταρισμα,απο υπερβολικες μπουκες,μπουκες που σου δινουν δεκατα. διαφορας.
Απο τον Λεμπ δεν ειδαμε τετοιες υπερβολες.
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#749080 Δεν τον είδα σε τέτοια λεπτομέρεια Δημήτρη, οπότε η γνώμη σου έχει μεγαλύτερη βαρύτητα.
(εννοείται).
:s_howdy
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749087 Ντιμ όσον αφορά το κλατάρισμα δεν πίεζε γιατί 2 ειδικές πριν το τέλος είχε 24" διαφορά.

Είναι σαφές ότι πρόσεχε αρκετά, ίσως όχι πάρα πολύ.

Να το πάθαινε το Σάββατο που πήγαινε στο όριο, τότε εντάξει.

Νομίζω εν προκειμένω ήταν σχετικά άτυχος. Είπε ότι στο 1ο πέρασμα δεν έκανε τη μπούκα στο σημείο. Στο 2ο όμως επειδή είχαν κάνει πολλοί άλλοι τη μπούκα η γραμμή στην άσφαλτο είχε "εμπόδια" και έκανε τη μπούκα.

Σε κάθε περίπτωση ο Λεμπ ήταν καταπληκτικός, όπως και η μάχη τους.

Επίσης ο Λεμπ εξαιρετικός στο ότι τόνισε πολλές φορές σε συνεντεύξεις πόσο γρήγορος ήταν Ο Οζιέ το Σάββατο, ειδικά στη Σιστερόν.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749090
Yugo_para_siempre έγραψε:Ντιμ όσον αφορά το κλατάρισμα δεν πίεζε γιατί 2 ειδικές πριν το τέλος είχε 24" διαφορά.

Είναι σαφές ότι πρόσεχε αρκετά, ίσως όχι πάρα πολύ.

Να το πάθαινε το Σάββατο που πήγαινε στο όριο, τότε εντάξει.

Νομίζω εν προκειμένω ήταν σχετικά άτυχος. Είπε ότι στο 1ο πέρασμα δεν έκανε τη μπούκα στο σημείο. Στο 2ο όμως επειδή είχαν κάνει πολλοί άλλοι τη μπούκα η γραμμή στην άσφαλτο είχε "εμπόδια" και έκανε τη μπούκα.

Σε κάθε περίπτωση ο Λεμπ ήταν καταπληκτικός, όπως και η μάχη τους.

Επίσης ο Λεμπ εξαιρετικός στο ότι τόνισε πολλές φορές σε συνεντεύξεις πόσο γρήγορος ήταν Ο Οζιέ το Σάββατο, ειδικά στη Σιστερόν.


τι παει να πει δεν πιεζε.Και ποιος λεει οτι λαστιχο παθαινεις ενω πιεζεις? λιγοι εχουν χασει νικες γιατι κλαταραν/βγηκαν απο το δρομο εχωντας διαφορα ασφαλειας?
Τα ελαστικα δεν σκανε μονα τους.Τρεχουν ολοι με τα ιδια,και ολοι περνανε απο τον ιδιο δρομο.
Μην μπαινεις στο τρυπακι των δικαιολογιων του Αχωνευτου,τυπου '''ετσι το ηθελε η μοιρα'' και λοιπες σαχλες.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749092 Τι, τι πάει να πει δεν πίεζε;
Δεν μπορώ να το πω/δω αυτό;
Είναι τόσο παράλογο;
Θες να μου πεις ότι πήγαινε στο όριο με 24" αβάντα δύο ειδικές πριν το τέλος;

Μέχρι ενός λογικού βαθμού πίεζε, αλλά όχι στο όριο, όπως έκανε το Σάββατο.
Σαφώς και μπορεί ακόμα και αν δεν πιέζει πολύ να κάνει λάθος, αλλά με πολύ λιγότερες πιθανότητες.

Επίσης κάνοντας την ίδια ακριβώς μπούκα κάποιος μπορεί να έχει κλατάρισμα κάποιος άλλος όχι.

Να μου πεις ότι βρήκε κάπου, σε κάποιο τοιχάκι-ρείθρο ΟΚ.

Δεν είναι κάθε κλατάρισμα λάθος του οδηγού και δικαιολογία.

Στοιχηματίζω ότι αν το πάθαινε ο Λεμπ ενώ ήταν 1ος, 24" μπροστά τόσο κοντά στο τέλος, θα είχες διαφορετική οπτική από την παρούσα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749102
Yugo_para_siempre έγραψε:Τι, τι πάει να πει δεν πίεζε;
Δεν μπορώ να το πω/δω αυτό;
Είναι τόσο παράλογο;
Θες να μου πεις ότι πήγαινε στο όριο με 24" αβάντα δύο ειδικές πριν το τέλος;

Μέχρι ενός λογικού βαθμού πίεζε, αλλά όχι στο όριο, όπως έκανε το Σάββατο.
Σαφώς και μπορεί ακόμα και αν δεν πιέζει πολύ να κάνει λάθος, αλλά με πολύ λιγότερες πιθανότητες.


ναι βρε παραλογο ειναι,γιατι οπως λες και εσυ λαστιχο μπορεις να παθεις ακομα και αν δεν πιεζεις.
Αρα το οτι δεν πιεζε,δεν ειναι εχεγγυο οτι δεν θα παθει λαστιχο.

Yugo_para_siempre έγραψε:Επίσης κάνοντας την ίδια ακριβώς μπούκα κάποιος μπορεί να έχει κλατάρισμα κάποιος άλλος όχι.

Να μου πεις ότι βρήκε κάπου, σε κάποιο τοιχάκι-ρείθρο ΟΚ.

Δεν είναι κάθε κλατάρισμα λάθος του οδηγού και δικαιολογία. .

αρα ειχε δικιο ο Οζιε που ελεγε οτι ''ετσι το ηθελε η μοιρα''
Η δικη μου αποψη ειναι οτι η μοιρα του την χαρισε 2 φορες και δεν μετρησε 30 μετρα γκρεμο.
11η ειδικη που πηρε του Λεμπ 5,4.Αυτα που σου ελεγα για τα ρισκα.
Εικόνα
στο 5,13


Οταν το εχεις ξεφτυλισει στις μπουκες,και οταν παραδεχεσαι οτι οντως στο 2ο περασμα μπουκαρησες ακομα πιο βαθια(περιεργο αφου δεν πιεζε αφου 24 δευτερα...) μονο η μοιρα δεν το ηθελεετσι,αλλα πηγαινε γυρευωντας.
Για να μην σου πω οτι ηταν σουπερ κωλοφαρδος που δεν μετρησε το γκρεμι,και να ξεφτυλιστει εντελως γιατι βγαινωντας απο την 10η ηταν στα πατσι,οποτε θα εκανε την εβγα της χρονιας ενω κυνηγαγε τον 48χρονο συνταξιουχο.

Yugo_para_siempre έγραψε:Στοιχηματίζω ότι αν το πάθαινε ο Λεμπ ενώ ήταν 1ος, 24" μπροστά τόσο κοντά στο τέλος, θα είχες διαφορετική οπτική από την παρούσα.

και βεβαια δεν θα τον δικαιολογουσα.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749106 Είπα ότι ακόμα και αν δεν πιέζεις μπορείς να πάθεις λάστιχο, αλλά με σαφώς λιγότερες πιθανότητες, έχει σημασία το τελευταίο. Άρα αν το πάθεις δεν έχεις το ίδιο μερίδιο ευθύνης συνήθως, όχι νομός βέβαια.

Ο Οζιέ είπε ότι.
Στο 1ο πέρασμα, που είχε 21" και 4 ειδικές ακόμα, δεν έκανε τη μπούκα γιατί ο δρόμος ήταν καθαρός.
Στο 2ο πέρασμα, που είχε 24" και 2 ειδικές ακόμα, έκανε τη μπούκα γιατί ο δρόμος δεν ήταν καθαρός, ίσως γεμάτος πέτρες στην άσφαλτο.
Καταλαβαίνεις ότι στο 1ο πέρασμα η σχέση αβάντας-αριθμού ειδικών που εμέναν ήταν σαφώς χειρότερη από ότι στο 2ο πέρασμα και παρ' όλα αυτά δεν έκανε τη μπούκα.
Για να την κάνει λοιπόν στο 2ο, που ήταν ακόμα πιο χαλαρός είναι πιθανό να είχε κάποιο τέτοιο λόγο.

Τέλος, ναι υπήρξε τυχερός σε δύο περιπτώσεις, αλλά και στις δύο το έφερε γλυκά, έδειξε κάποια ικανότητα ακόμα και στο λάθος, όπως το έχει κάνει και ο Λεμπ στο παρελθόν. Θα μπορούσε να είχε χαιρετήσει ειδικά στη δεύτερη, συμφωνώ...

Όμως το γράφεις μόνος σου.
Αν έβγαινε λες στην 11η, κοντράροντας τον 48 συνταξιούχο, θα ξεφτιλιζόταν.
Γιατί τον περιμένεις στη γωνία να ξεφτιλιστεί;
Έτσι εύκολα ξεφτιλίζεται ένας 8ακις, αν σε μια μάχη με τον 9άκις αιώνιο αντίπαλο, από την οριακή οδήγηση έχει έβγα;
Δηλαδή αν δε βγει ανταγωνιζόμενος τον κορυφαίο του αντίπαλο πότε θα βγει;

Ο Λεμπ φρέσκος ακόμα, το 2013 στη Γαλλία, με ειδικό εορταστικό χρωματισμό, που πήγαινε για φιέστα, ενώ ο άλλος για πρωτάθλημα, και από την πίεση της κόντρας τους το έφερε τούμπες ξεφτιλίστηκε; Όχι.
Με την τότε νοοτροπία μου χάρηκα, γιατί έδειξε τρωτός.
Αλλά εγώ ήμουν λάθος, γιατί δεν είχα ξεπεράσει τα κόμπλεξ μου όσο πρέπει.
Όχι πως τα έχω ξεπεράσει τώρα, αλλά σαφώς τα έχω μειώσει πολύ.
Το 2018 στην Κορσική που ναι μεν ήταν μεγάλος πια, αλλά δεν κατέβηκε για τουρισμό. Σιγουρα πίστευε ότι έχει ρυθμό με τη C3 σε ένα ράλλυ που το είχε σκίσει στο παρελθόν. Έδειξε εξαιρετικό ρυθμό, πάλι, αλλά το έστειλε για σπίρτα πολύ νωρίς. Πάλι γιατί πίεζε λόγω Οζιέ. Ξεφτιλίστηκε; Όχι.

Δεν είναι θεοί.
Είναι κορυφαίοι, είναι οι απόλυτοι αντίπαλοι και ο ένας μπορεί να βγει πιέζοντας για να νικήσει τον άλλο.
Όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να θεωρούμε ότι κάποιος ξεφτιλίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.

Δεν πειράζει, διαφωνούμε, αλλά τουλάχιστον κάτι συζητάμε στο νεκρό τοπικό του WRC.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#749108 ναι θα ξεφτυλιζοταν γιατι ΠΑΝΤΑ θα πει την δικαιολογια του.
Ο κοντος οταν το εκανε μπιλιες δεν ειπε καμια δικαιολογια,οπως δεν ειπε ΠΟΤΕ δικαιολογια σε καμια εβγα/κλαταρισμα κλπ
Οταν βγαινεις/κλαταρεις/χανεις, στα ισια βγαινεις και το λες.
Ο κοντος το ειχε παραδεχθει ακομα και για τον Λατβαλα,ναι τον πουθενα Λατβαλα εμπρος στον κοντο.
Εχασα στα ισια και στα παλικαρησια,ο Γιαρι αυτο το σκ ηταν ταχυτερος.
Αυτο θελει πολλα κιλα αρχιδια για να το πεις.Και ο κοντος το ελεγε παντα.
Στην αλλη πλευρα τωρα στον Οζιε,εχασε απο δικο του λαθος,την γλυτωσε 2 φορες σε γκρεμι 50 μετρα,και λεει οτι ''ετσι ηθελε η μοιρα''
Για αυτο ειναι ξεφτυλας,γιατι εχει τετοιο κωλοχαρακτηρα,που δεν δεχετε να χασει ουτε απο τον καλυτερο οδηγο που πατησε ποτε στη γη,αλλα ψαχνει δικαιολογιες στα πιρελλια(γιατι δεν τα φτιαχνουν καλυτερα ελεγε χθες,πολλοι οδηγοι εχουν προβλημα) στη μοιρα,στον θορυβο της μηχανης που αλλαξε και αφησε τον συμπλεκτη και ετσι εφαγε το jump start κλπ σαχλες.
Μια ζωη ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ οποτε εχανε απο δικη του |λογοκρισία|.
Για αυτο ολος ο κοσμος ασχολειται με τον Λεμπ,και τον εχουν γραμμενο στα παπαρια τους ακομα και οι ιδιοι οι Γαλλοι.
καταλαβες που πηγαινε το βιαστης ψυχων?
Του εχει βιασει τη ψυχουλα πολλα χρονια τωρα,ολοι ασχολουνται με αυτον,τα 8 πρωταθληματα τα γραφουν ολοι στα παπαρια τους λογω της συμπεριφορας του,και αυτο το νιωθει ο αχωνευτος.Για αυτο και βλεπεις αυτη τη συμπεριφορα.
Ενα στατιστικο ειχε ανωτερο απο τον Λεμπ,παει και αυτο(απο 8 μοντε εκαστος πλεον)
Ολα τα ρεκορ πλεον στον Λεμπ.Ηρθε στα 48 του με νεο αυτοκινητο/συνοδηγο/μηχανικο/ομαδα/γκραβελ κριου/μια μερα δοκιμων και στο πηρε και αυτο.Εσυ στο πικ,και αυτος 10 χρονια μετα το τελευταιο του πληρες πρωταθλημα
Και αυτο δεν εγινε με καλυτερο αυτοκινητο απο το δικο σου.Βλεπε χρονους Εβανς πριν βγει,και Ροβανπερα Σαββατο και Κυριακη,εκτος απο Οζιε.Το ταχυτερο αυτοκινητο του αγωνα δλδ.
Για να σταμτησει και η καραμελα με τη σιτροεν τα υπεραυτοκινητα που ηταν φτιαγμενα και ραμμενα πανω του κλπ.
οπως και το οτι δεν εχει κερδισει με αλλη μαρκα.Εδω στα 48 του μπορει να κερδισει με αλλη μαρκα,λες να ειχε θεμα οταν ηταν στα ντουζενια του?
Αυτα τα ολιγα.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#749109 Δεν έγραψες ότι αν είχε έβγα θα ξεφτιλιζόταν μόνο επειδή δε θα παραδεχόταν το λάθος του.

Αλλά ότι θα ξεφτιλιζόταν επειδή θα έκανε την έβγα της χρονιάς ενώ κυνηγούσε τον 48χρονο συνταξιούχο.

Δηλαδή η ξεφτίλα του εστιαζόταν στην ίδια την έβγα, όχι στην συμπεριφορά του μετά από αυτήν.

Σου λέω λοιπόν ότι και ο Λεμπ έχει κάνει έβγες λόγω Οζιέ και ειδικά αυτή του 2013 που ήταν φρέσκος ακόμα και χάλασε τη φιέστα στη Γαλλία ήταν δυνατή. Κορσική 2018 κτλ.

Δε χάθηκε ο κόσμος, ούτε ξεφτιλίστηκε, ούτε μειώνει την αξία του Λεμπ.
Το μόνο που συνέβη είναι πως αποδείχτηκε ότι αυτοί οι δύο φτάνουν στα όρια ο ένας τον άλλο και ότι τέτοια μάχη δεν έχει υπάρξει άλλη. Είναι τιμή μας να βλέπουμε μάχες τους.

Τέλος για μένα, επιμένω, δε σημαίνει ότι ένα κλατάρισμα είναι πάντα λάθος αυτού που το παθαίνει.
Κάποιες φορές είναι ξεκάθαρο λάθος, κάποιες συζητήσιμο λάθος, κάποιες ίσως και άτυχη στιγμή.

ΥΓ: Α και δεν λέω ότι κέρδιζε λόγω Σιτροέν. Θα κέρδιζε με όποιο καλό αυτοκίνητο του ταιριάζε σχετικά στο στιλ.
Αποδείχτηκε με τη Χιουντάι και όχι μόνο για τον Λεμπ αλλά για τον οποιοδήποτε.
Αν δεν ταιριάζει σε κάποιον το αμάξι μπορεί να είναι λεπτά πίσω, ενώ ο ομοσταυλος να παίρνει νίκες, ακόμα και αν μιλάμε για το Λεμπ, που δε χωράει αμφιβολία ότι είναι καλύτερος του Νεβίλ.