Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#748799 Τεράστιος!
Μετά τη 2η θέση στο Ντακάρ και τους τόνους άμμου στ'αυτιά, δοκιμές με νέο αυτοκίνητο στα χιόνια, με νέα συνοδηγό στον πιο απαιτητικό αγώνα από πλευράς στρατηγικής, καπάκι αγώνας και το σήκωσε!



don't panic
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#748800
cmarin έγραψε:Τεράστιος!


ωχου μας ζαλησατε με τον κοντο.
Για καμια κολοτουμπα καλος ειναι.

https://twitter.com/ACM_Media/status/14 ... 3876509696
Άβαταρ μέλους
By glf
#748815 Άντε και στο le mans
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#748823 Υπήρξα κομπλεξικός με το Λεμπ, όχι γιατί κέρδιζε κάποιον αγαπημένο μου οδηγό ή ομάδα, αλλά γιατί γκρέμισε μια ολόκληρη θρυλική εποχή που σε έπιανε δέος με τους τόσους πολλούς κορυφαίους μαζεμένους να μάχονται για νίκες και τίτλους επί χρόνια.
Ήρθε ο Λεμπ και μας έδειξε πως είναι να ανεβάζεις το επίπεδο 1 ή 2 κλικ πάνω από τους μέχρι τότε θρύλους του αθλήματος.
Οι οποίοι εννοείται πως παρέμειναν θρύλοι αλλά με λιγότερη αίγλη πια.

Μετά την απίστευτη, δίκαιη, μονοτονία, του Λεμπ, ήρθε ο Οζιέ ο οποίος απέδειξε ότι είναι επί της ουσίας ο μόνος που μπορεί να θεωρηθεί πολύ κοντά, σχεδόν ισάξιος του Λεμπ.
Αυτομάτως όποιος μπορεί να κοντράρει και να είναι πολύ κοντά στον Οζιέ είναι σα να μπορεί να κάνει το ίδιο και στο Λεμπ.

Οπότε ο Οζιέ έδωσε αξία στο άθλημα γιατί με σημείο αναφοράς αυτόν μπορούμε να κρίνουμε τους νεότερους σε σχέση και με τους δύο θρύλους.

Για μένα αυτός ο αγώνας ήταν μία εξαιρετική μάχη μεταξύ των δύο κορυφαίων του αθλήματος.
Ο Οζιέ ήταν λίγο πιο ταχύς και είχε 24" αβάντα, αλλά το ότι ο Λεμπ ήταν τόσο κοντά του είναι πραγματικά αξιοθαύμαστο δεδομένης της ηλικίας του.

Δεν κατανοώ όμως γιατί πρέπει να βγαίνει απαξίωση προς τον Οζιέ λες και ξεφτιλίστηκε.
Είχε κλατάρισμα όταν δεν πίεζε όντας 24" μπροστά με δύο ειδικές να απομένουν. Δεν το είχε όταν πήγαινε στο όριο.

Επίσης νομίζω τον αδικούμε γενικότερα στο εξής.
Στους 10-15 αγώνες που έχουν συμμετάσχει μετά το 2012.
Αν ο Οζιέ τερματίσει, το έχει κάνει και με άνεση κάποιες φορές, μπροστά από το Λεμπ ή αν ο Λεμπ κάνει λάθος ή έχει έξοδο, δεν τρέχει κάστανο.
Ο Λεμπ είναι μεγάλος, δεν περιμένουμε πολλά από αυτόν, δεν έδειξε κάτι ο Οζιέ.
Αν ο Λεμπ τερματίσει έστω και για λίγο μπροστά από τον Οζιέ χαμός, τον έστειλε στον ψυχολόγο, του έδειξε ποιος είναι το αφεντικό κτλ...

Ο Λεμπ το 2018 έδειξε πολύ καλό ρυθμό με τη C3 που φαίνεται ότι στους 3 αυτούς αγώνες του ταιριαξε. Έκανε τα λάθη του αλλά πήρε μαγικά την Ισπανία.

Λίγους μήνες αργότερα το 2019 με το i20 έτρωγε λεπτά από τον Οζιέ και από το Νεβίλ.
Ο τελευταίος με ίδιο αυτοκίνητο σε Μόντε και Κορσική σχεδόν κέρδισε και κέρδισε αντίστοιχα.
Στο Μόντε του 2020 τα πήγε ακόμα χειρότερα και ο Νεβίλ με το ίδιο αυτοκίνητο κέρδισε πολλά λεπτά μπροστά.
Επίσης ακριβώς επειδή ούτε ο ίδιος περίμενε τέτοια απόδοση έκανε από την απογοήτευση, γενικότερα πιο πολλά λάθη με μικροεξόδους και ειδικές χωρίς καθόλου ρυθμό.
Σημαίνει ότι ξεφτιλίστηκε τότε;
Σαφέστατα ΌΧΙ.
Γιατί όπως αποδείχτηκε ακόμα και στο επίπεδο του Λεμπ αν το αμάξι δεν σου ταιριάζει δε γίνεται τίποτα, μπορεί να χάνεις με ευκολία από Νεβίλ και καμιά φορά και από Σόρδο.

Οπότε θεωρώ πως θα πρέπει να χαιρόμαστε όταν βρίσκει ένα αμάξι να του ταιριάζει και αποδεικνύει ποιος είναι ακόμα και στα 48, αλλά αυτό δε σημαίνει πως πρέπει σε κάθε εξαιρετική εμφάνιση του Λεμπ να μηδενιζουμε έναν 8ακις που έχασε έναν αγώνα από κλατάρισμα ενώ δεν πίεζε.

Ας σεβαστούμε και τους δύο.
Το επίπεδο τους είναι πολύ κοντινό.
Ήταν μεγάλη τιμή να τους έχουμε στις ειδικές και το μόνο κακό είναι ότι δεν έκαναν πολλές φουλ σεζόν μαζί για να έχουμε απίστευτες μάχες για κούπες.

Εύχομαι να πάρουν τηλέφωνο ο ένας τον άλλο και να κανονίσουν άτυπο δικό τους μίνι πρωτάθλημα. Να κάνουν τους ίδιους 4-5 αγώνες μέσα στη χρονιά για να απολαμβάνουμε τιτανομαχίες.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#748832
Yugo_para_siempre έγραψε:
Δεν κατανοώ όμως γιατί πρέπει να βγαίνει απαξίωση προς τον Οζιέ λες και ξεφτιλίστηκε.


δεν τον απαξιωσε κανεις.
Απλα αυτος αυτοξεφτυλιζετε οταν χανει.
Σημερα εφταιγαν τα πιρελι και ο θορυβος που εκανε το μοτερ πριν την εκκινηση.
αυτος ηταν που δηλωσε οτι αλλαξε τα ελαστικα τελευταια στιγμη για να παιξει με τον Λεμπ επι ισους ορους
αυτος ηταν που οταν επιασε λαστιχο καποτε τον Λεμπ και νικησε αυτος που ηταν μεχρι στιγμης 2ος ειπε το αμιμητο ''there is justice at the sport''

Για αυτο ενω ειναι ενας πολυ μεγαλος οδηγος,θα μεινει παντα στην σκια του Σεμπ Λεμπ,του τεραστιου,του καλυτερου οδηγου που πατησε στη γη ποτε.
οχι γιατι τα στατιστικα του Λεμπ ειναι στα παντα καλυτερος και με διαφορα,αλλα γιατι παντα ηταν προσγειωμενος,δεν καβαλησε καλαμι ποτε, δεν πεταξε σποντα για κανενα,και δεν εψαξε δικαιολογια για καμια ηττα του.
Ειχε σε 2 ειδικες θεμα με το hybrid,ειχε συνοδηγο που δεν διαβαζε σωστα μεχρι που χανοταν,και δεν τον ακουσες να τα αναφερει πουθενα.

οι πουτσες με τις βουρτσες που λεμε.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#748835
pienaf έγραψε:Λείπει από το forum ο «παγκόσμιος ειδικός» που θα μας εξηγήσει ότι «δεν κέρδισε ο κοντός, αλλά έχασαν όλοι οι άλλοι».

Παρακαλώ πολύ...
Αν μας διαβάζει – κρυφά – να εμφανιστεί άμεσα!

Επί τη ουσίας:

ΜΕΓΑΛΕ ΚΟΝΤΕ!!!


:lol: :lol: :lol: :lol:
που τον θυμήθηκες
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#748849 Μεγάλος Loeb που και 2ος να ήταν με όλα τα εμπόδια σε σχέση με τους άλλους (ηλικία, νέος συνοδηγός, λιγότερες δοκιμές κλπ) έδειξε ότι τα κατσαρολικά δεν ήταν τυχαία.
Αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση όμως είναι ότι μετά τους δύο πολυπρωταθλητές το χάος, δέκατα του δευτερολέπτου η μεταξύ τους διαφορά και μετά παίζουν διαφορές από λεπτό και πάνω.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#748850
panos2171 έγραψε:Μεγάλος Loeb που και 2ος να ήταν με όλα τα εμπόδια σε σχέση με τους άλλους (ηλικία, νέος συνοδηγός, λιγότερες δοκιμές κλπ) έδειξε ότι τα κατσαρολικά δεν ήταν τυχαία.
Αυτό που κάνει μεγάλη εντύπωση όμως είναι ότι μετά τους δύο πολυπρωταθλητές το χάος, δέκατα του δευτερολέπτου η μεταξύ τους διαφορά και μετά παίζουν διαφορές από λεπτό και πάνω.


ο Εβανς ηταν κοντα,αλλα τα σκατωσε.
Νταξ Τανακ και Νεβιλ ειχαν θεματα με το αυτοκινητο,μακαρι να τα λυσουν ωστενα δουμε πρωταθληματαρα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#748854
dimviii έγραψε:...
αυτος ηταν που δηλωσε οτι αλλαξε τα ελαστικα τελευταια στιγμη για να παιξει με τον Λεμπ επι ισους ορους
...


Και νομίζω ήταν λάθος επιλογή και για τους δυό τους γιατί έκανε χρόνο ο Rovanpera με χιονολάστιχα; (χωρίς καρφιά)
Μπορεί δηλαδή αν ΔΕΝ είχε αντιγράψει την επιλογή του Λεμπ, να είχε επαρκή διαφορά για τη νίκη.
Αυτές οι μικρές αποφάσεις....
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#748863
dimviii έγραψε:αυτος ηταν που δηλωσε οτι αλλαξε τα ελαστικα τελευταια στιγμη για να παιξει με τον Λεμπ επι ισους ορους


Γιατί το θεωρείς κακό;
Δεν το είπε για προσβολή, αλλά γιατί όντως έτσι το σκέφτηκε και το έκανε.
Σου λέει είμαστε οι δύο μας για τη νίκη είναι η ειδική με το χιονισμένο - παγωμένο κομμάτι και θέλω να παίξω στα ίσια.
Να σιγουρέψω ότι ο αντίπαλος μου δεν θα έχει κάποιο πλεονέκτημα ελαστικών.
Όπως αποδείχτηκε και αναφέρθηκε παραπάνω, τελικά μάλλον ήταν καλύτερη η επιλογή με τα διαγώνια ασφάλτινα-χιονιού και έτσι ίσως δεν είχε κερδίσει 16" αλλά ακόμα περισσότερα.
Άβαταρ μέλους
By theo13
#748864 Ένα σχόλιο για τον αγώνα πέρα από το Αlien και τον Ogier.
Μόνο ο Evans έδειξε ότι έχει την ταχύτητα για να τους πλησιάσει. Ωστόσο, είναι η τρίτη φορά που κυνηγώντας κάποιον Seb (Μonza 2020 και Kροατία 2020) κάνει λάθος και τα χάνει όλα. Noμίζω είναι θέμα ψυχολογίας περισσότερο αλλά όπως και να έχει το αποτέλεσμα μετράει.
Ο Breen τερμάτισε τρίτος έχοντας μόλις 2 3ους χρόνους σαν καλύτερη επίδοση στον αγώνα. Νομίζω ότι διάλεξε απλά να μείνει στο δρόμο και του βγήκε. Αν και το Μόντε δεν είναι τυπικός αγώνας, η στρατηγική αυτή δεν θα τον βοηθήσει σε επόμενους αγώνες (αν κυνηγάει τίτλο).
Ο Rovanpera έδειξε πόσο πολύ έχει ανέβει επίπεδο από το γεγονός ότι την Παρασκευή ήταν το πιο αργό Rally1 και διόρθωσε το αυτοκίνητο, πήρε ε.δ. και τελικά την Power Stage. 4η θέση σε έναν αγώνα που ξεκίνησε τόσο στραβά είναι ιδανικό damage control κάτι που είναι σημαντικό αν θέλει κάποιος να πάρει τίτλο :s_howdy
O αγώνας του Greensmith μου άρεσε πολύ. Φαίνεται να νοιώθει άνετα και μακάρι να φέρει και καλύτερα αποτελέσματα. Ο πιο βελτιωμένος από τους "μικρούς"
Ο Neuville είχε τόσο πολλά προβλήματα που θα είναι άδικο να κριθεί. Ελπίζω το Hyundai να μην είναι τόσο πίσω σε θέματα απόδοσης-αξιοπιστίας όσο έδειξε στο Monte.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#748869
Yugo_para_siempre έγραψε:
dimviii έγραψε:αυτος ηταν που δηλωσε οτι αλλαξε τα ελαστικα τελευταια στιγμη για να παιξει με τον Λεμπ επι ισους ορους


Γιατί το θεωρείς κακό;
Δεν το είπε για προσβολή, αλλά γιατί όντως έτσι το σκέφτηκε και το έκανε.
Σου λέει είμαστε οι δύο μας για τη νίκη είναι η ειδική με το χιονισμένο - παγωμένο κομμάτι και θέλω να παίξω στα ίσια.
Να σιγουρέψω ότι ο αντίπαλος μου δεν θα έχει κάποιο πλεονέκτημα ελαστικών.
.


δεν το ειπε με αυτην την εννοια,το ειπε με την εννοια οτι θα εχουμε ιδια ελαστικα χωρις να μπορει να πει καποιος οτι ειχα αβανταζ.
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#748873 Εγώ το κατάλαβα με την έννοια ότι να είναι μία μάχη επί ίσοις όροις, χωρίς να ρισκάρει ο αντίπαλος του να κερδίσει πλεονέκτημα από τις αβέβαιες συνθήκες.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#748889 κανείς δεν αμφισβητεί τον Οζιε για ότι έχει πετύχει. Είναι στο Τοπ-10 των κορυφαίων οδηγών ever... Είναι όμως ο χαρακτήρας του τέτοιος που μου ήταν πάντα αντιπαθητικός. Και ο Λοεμπ έτσι ξεκίνησε, ειδικά όταν έπαιρνε νίκες στα ίσια από Gronholm, solberg, Sainz και McRae και είδαμε τον νέο τρόπο οδήγησης που εφάρμοσε με τα WRC της τότε γενιάς. Περνώντας τα χρόνια με τις κουπες στο χέρι, όλοι του έβγαλαν το καπέλο. Πάντα χαμηλών τόνων και πολύ δουλειά.
theo13 έγραψε:Ο Rovanpera έδειξε πόσο πολύ έχει ανέβει επίπεδο από το γεγονός ότι την Παρασκευή ήταν το πιο αργό Rally1 και διόρθωσε το αυτοκίνητο, πήρε ε.δ. και τελικά την Power Stage. 4η θέση σε έναν αγώνα που ξεκίνησε τόσο στραβά είναι ιδανικό damage control κάτι που είναι σημαντικό αν θέλει κάποιος να πάρει τίτλο :s_howdy

Θα σταθώ εδώ. Ο μικρός άρχισε με προβλήματα settings, μένοντας πολύ πίσω. Από την 3η μέρα και μετά έδειξε ότι το κατέχει σε αυτές τις επιφάνειες και μαζί με τον evans είναι νομίζω οι μοναδικοί που μπορούν ξεχωρίσουν.

Τα Hyundai φαίνονται ότι φέτος είναι λίγο πίσω σε απόδοση.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#748899 Hyundai , ποιός το περίμενε πριν από 30 χρόνια. Σεμνά και ταπεινά.