Forum για τα πρωταθλήματα rally, WRC, ERC, Dakar
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#314895 O Hanninen στην Toyota, με τη βούλα. Για να δούμε και το Yaris τι θα λέει, γιατί όλοι λένε ότι είναι πολύ πίσω ακόμη....

Hänninen confirmed in 2017 Toyota

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By theo13
#315205 Μου κάνει εντύπωση για την ΤΟΥΟΤΑ που κατά τα άλλα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου να επενδύει στο WRC με τριτοκλασσάτους οδηγούς
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#315388
theo13 έγραψε:Μου κάνει εντύπωση για την ΤΟΥΟΤΑ που κατά τα άλλα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε άλλες μορφές μηχανοκίνητου να επενδύει στο WRC με τριτοκλασσάτους οδηγούς


οι καλοι ειναι ολοι με συμβολαιο ηδη. Οτι εμεινε στην αγορα πηγε/θα παει στην Τογιοτα.
Άβαταρ μέλους
By Billopoulos
#315396 Lappi, Tidemand θα ηταν οκ επιλογες για 2ο οδηγο.
Προβλεπω παρολα αυτα Suninen.
Άβαταρ μέλους
By DAP
#318392 Πρωτη μερα χθες του ραλλυ Ουαλλιας ( RAC για τους :hmmm: μεστωμενους) και για να δειτε τι σκληρος συναγωνισμος υπηρχε, οι 23 πρωτοι ειχαν εκτος 2 περιπτωσεων * μετα την 8η ειδικη (18 χιλιομετρα περιπου) την ιδια θεση που ειχαν και μετα την 7η ειδικη....
Ακομα και το διαβασμα των αποτελεσματων γινεται μονοτονο και βαρετο!!!! :lol:


* Ο Meeke αλλαξε με τον Neuville (3 -5) και ο Bertelli με τον Gilbert (15-16)...
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#330286 Ο Οgier δοκιμάζει Yaris, λες?

Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#331896 Δεν ειναι κακο... :)











Αυτα τα στρογγυλα στον εμπρος προφυλακτηρα το χαλανε λιγο.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#331919 Σε ομορφιά βελτιωμένο σε σχέση με το φετινό. Ο διαχύτης πίσω ωραίος!!
Το 2017 λογικά θα είναι η χρονιά της Hyundai....
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#332255 Ήχος :inlove: :inlove:

Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#333129 Και το 2017 χωρίς Ακρόπολις το WRC

http://www.wrc.com/en/wrc/news/november-2016/2017-calendar/page/4117--12-12-.html
Άβαταρ μέλους
By theo13
#333164 Εικόνα

Μούφα μάλλον αλλά απ τις καλές


< >
Άβαταρ μέλους
By Yugo_para_siempre
#335435 Βλεποντας τα τελευταια βιντεο απο τις ασφαλτινες δοκιμες του Hyundai i20 Coupe WRC παρατηρησα κατι που μπορει να ειναι μονο ιδεα μου. Το γραφω ομως μηπως συμφωνει και καποιος αλλος.

Σε ολων των ειδων τις στροφες, ακομα και στις αργες, αλλα ειδικοτερα στις μετριες προς γρηγορες με αλλαγες πορειας βλεπω οτι η ουρα γλιστρα γλυκα και βοηθαει στην τοποθετηση με τα τεσσερα.

Τα τελευταια χρονια δε θυμαμαι να βλεπω αυτο το φαινομενο σε ασφαλτινες διαδρομες οσο εντονα το βλεπω στα τωρινα βιντεο.
Δηλαδη, χωρις βεβαια να φτανει σε αυτο το επιπεδο, μου θυμιζει τα παλια WRC ειδικα στο διαστημα 1997-2001 που τα εβλεπες να τοποθετουνται και στην ασφαλτο.

Ετυχε να ειναι γλιστερα τα κομματια που εγιναν οι δοκιμες;
Εχει να κανει με τις αλλαγες στα διαφορικα που ισως βοηθουν προς αυτην την κατευθυνση;

Παντως με ολα αυτα τα αεροδυναμικα βοηθηματα θα περιμενα ακομα λιγοτερα γλιστρηματα και μου εκανε εντυπωση...