- 14 Ιουν 2016, 10:44
#267492
Ορίστε μερικά:
Μάρτιν Αυστραλία 2003: Δεν ήταν σίγουροι (η ομάδα προφανώς) ότι το αυτοκίνητό τους δεν ήταν ελαφρύ εν όψει του ζυγίσματος στο επερχόμενο service park, οπότε σταμάτησαν μετά την τελευταία ειδική πριν το SP και έβαλαν κάτω από τη ρεζέρβα μια πέτρα 8 κιλών
Η οποία όμως είναι παράνομο έρμα, διότι το έρμα πρέπει να σφραγίζεται. Το πήραν είδηση, Δόλος --> Αποκλεισμός
Λεμπ+Σόρντο+Οζιέ Αυστραλία 2009: Είχαν χρησιμοποιήσει λανθασμένα μπαράκια αντιστρεπτικής σε όλα τα αυτοκίνητα της ομάδας, από λάθος (είπαν, και δέχτηκαν οι αγωνοδίκες, αν θυμάμαι καλά ήταν και η δική μας Ανίτα). Λάθος --> 1 λεπτό ποινή, ο Λεμπ έχασε τη νίκη σε όφελος του Χίρβονεν
Γκρόνχολμ+Χίρβονεν+Λάτβαλα Πορτογαλία 2007: Λεπτότερα παράθυρα, από λάθος (είπαν πάλι) --> 5 λεπτά ποινή, ο Γκρόνχολμ έπεσε από 2ος --> 4ος.
Γκρόνχολμ+Ροβάνπερα Κύπρος 2004: είχαν χρησιμοποιήσει διαφορετικές από τις αναγνωρισμένες (= παραγωγής! παρόμοια ιστορία με τον ΜακΡέι στο Μόντε Κάρλο το 1999 αν θυμάμαι καλά) αντλίες νερού. Δόλος --> Αποκλεισμός.
Ολα τα πληρώματα της Subaru και της Mitsubishi Ακρόπολις 2005: Σε ζύγισμα
αμέσως μετά το stop της SSS στο ΟΑΚΑ (1η ειδική του αγώνα) βρέθηκαν 20+ κιλά ελαφρύτεροι. Μέχρι τις 3 το πρωί ήμασταν στους αγωνοδίκες
"Δεν ξέρω τι έγινε"
έλεγε η σουπιά ο Lapworth. Τελικά έμαθα ότι είχαν "φορέσει" ασφάλτινες αναρτήσεις για την ασφάλτινη SSS χωρίς να σκεφτούν ότι είναι ελαφρύτερες και μπορεί να ζυγιστούν. Δηλαδή καραδόλος. Ομως απόφαση σοκ: 30000 πρόστιμο για τα 3 αυτοκίνητα της Subaru και 20000 πρόστιμο για τα 2 αυτοκίνητα της Mitsubishi
Σόλμπεργκ Ακρόπολις 2004: Βγαίνει από το SP χωρίς πίσω λασπωτήρες, τον παίρνει είδηση ο
φωτογραφία στους αγωνοδίκες. "Αντικαστήσαμε τον πίσω προφυλακτήρα, που είχε καταστραφεί, αλλά κατά λάθος βάλαμε από ασφάλτινο, που δεν έχει μονταρισμένους λασπωτήρες" είπε ο Lapworth "Πόση ώρα θέλετε να αλλάξετε προφυλακτήρα ?" τον ρώτησαν οι αγωνοδίκες "30 δευτερόλεπτα" απάντησε και πήρε 30 δευτερόλεπτα ποινή. Στο τέλος κέρδισε τον αγώνα για 27 δευτερόλεπτα.
Ολα τα Fiesta R2 του WRC Academy Ακρόπολις 2013: Ελέγχθηκαν τα 2 πρώτα στον τελικό τεχνικό έλεγχο και είχαν και τα δύο λανθασμένη πολλαπλή εξαγωγής. Μετά είπαν οι αγωνοδίκες "ελέγξτε τα όλα", μέχρι τις 10 το βράδυ μετράγαμε πολλαπλές
Ολες λάθος
"Κάναμε λάθος στο δελτίο αναγνώρισης" είπε ο Γουίλσον "άλλες αναγνωρίσαμε και άλλες τελικά χρησιμοποιήσαμε". Ποινή: Αποκλεισμός από τα αποτελέσματα του αγώνα για όλους
αλλά επειδή ήταν όλοι λάθος, διατήρησαν τους βαθμούς τους για το WRC Academy (αγωνοδίκες είναι, ό,τι θέλουν κάνουν
).
Αλ Ατίγια Ακρόπολις 2009 (τότε που είχε κερδίσει το PWRC ο Λάμπρος) Ο κινητήρας του ελέχθηκε από τη FIA στην Prodrive και βρέθηκε ο στρόφαλος να έχει υποστεί επεξεργασία (ζύγισμα), κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς της ομάδας Ν. Παρότι ήταν κανονικού βάρους (ίδια περίπτωση με ένα βολάν Ν2 που απασχόλησε πρόσφατα τους ελληνικούς αγώνες
). Αρχική απόφαση: αποκλεισμός και μετά από έφεση τον έβαλαν τελευταίο.
Μπερνς Αργεντινή 2002: Ζυγίστηκε το βολάν του και βρέθηκε 20 g ελαφρύτερο. Η Peugeot είπε ότι είχαν παραλάβει μια παρτίδα τέτοιων βολάν, που τα είχαν ελέγξει και τα είχαν βρει ελαφριά και τα είχαν βάλει στο ράφι "SEULEMENT POUR VEHICULES DU TEST"
αλλά κάποιος έκανε λάθος και το έβαλε στο αγωνιστικό. Λάθος μεν --> Αποκλεισμός δε.