Θα δούμε και άλλα τέτοια μέσα στη χρονιά,αυτος θα ειναι ο κανόνας για τον Μικ και φέτος!!
nafpaktos έγραψε:Guess what?
Θα δούμε και άλλα τέτοια μέσα στη χρονιά,αυτος θα ειναι ο κανόνας για τον Μικ και φέτος!!
Μου κανει εντύπωση που η φώτο εξαφανίστηκε απο κανα δυο σελίδες που την είχα δει. Λές να είναι fake;;
nafpaktos έγραψε:Δεν ξέρω,στο ξενο φορουμ παντως μετα απο ενδελεχη ελεγχο του αυτοκινητου στην αρχη του τεστ και μετα λογω καποιων βαουλωματων μπροστα στην οροφη τεινουν στο ναι.Δεν ξερω σιγουρα αλλα εχω την αισθηση πως το εβγαλε.
E τότε μιλάμε για ψυχολογικά θέματα του Meeke. Μακάρι να βγώ ψεύτης αλλά θεωρώ σχεδόν αδύνατο να αλλάξει χαρακτήρα. Αν και όπου πιέσει θα έχει πιθανότατα έξοδο. Δε γίνεται στην πρώτη μέρα επαφής με μια νέα ομάδα που σε ανασταίνει από τους νεκρούς να το βγάζεις. Δεν υπάρχει λόγος ούτε και δικαιολογία να πιέσεις και να το βγάλεις.
Ο ορισμός της αναξιοπιστίας. Το θέμα είναι ότι ξύλιασε και την ίδια την ομάδα. Άντε να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους...
υ.γ. Και να σκεφτείς ότι τον συμπαθώ
nafpaktos έγραψε:Αυτο που εμενα με χαλαει ειναι το οτι στερειται τη θεση του μικ καποιος νεος.Παιρνει μπακετ ενας τραγικος 39 οδηγος σε βαρος νεων που εχουν να δωσουν στο αθλημα.Επρεπε να ειναι σπιτι του να κανει ποδηλατο και βολτες με μηχανες οχι να τρεχει στο wrc.
Εαν ειναι τραγικος ο Μικ τι να πουμε για Λατβαλα και Σορντο,για Οστμπεργκ,για Μικελσεν για Παντον κλπ?
Πολυ αυστηρος εισαι με τον Μικ,που ειναι γνωστο, οτι του ελαχε μια προβληματικη κατασταση.
Ειναι οδηγος που δεν σε αφηνει αδιαφορο,μακαρι να ειχαμε αλλους 4 σαν και αυτον.
Τον σταυρωνεις γιατι βγαινει,οταν προσπαθουσε με ενα αυτοκινητο που ολοι οσοι το οδηγησαν ειπαν οτι ειχε απροβλεπτη συμπεριφορα,συν διοικηση που δεν ηξερε τι ηθελε.Να σημειωσουμε οτι ειναι ο μoναδικος που κερδισε με το προβληματικο c3.
Το οτι κερδιζε λογω σειρα εκκινησης δεν εχει βαση.Ετρεχαν και αλλοι πολλα χρονια με ευνοικη σειρα εκκινησης,αλλα ρεκορ στη Φινλανδια δεν εκαναν.
Ειναι γρηγορος οδηγος σε ολα τα τερεν,αλλα οντως δεν ειναι σταθερος.
Εμας ομως επειδη δεν εχουμε μετοχες στην citroen racing,ουτε στην TGR,δεν μας κοφτει.
Εμεις θελουμε ομορφα περασματα,γρηγορους οδηγους,και πολυ δραμα.
Ολα αυτα ο Μικ τα προσφερει απλοχερα.Μακαρι να ειχαμε αλλους 5 σαν και αυτον.
dimviii έγραψε:nafpaktos έγραψε:Αυτο που εμενα με χαλαει ειναι το οτι στερειται τη θεση του μικ καποιος νεος.Παιρνει μπακετ ενας τραγικος 39 οδηγος σε βαρος νεων που εχουν να δωσουν στο αθλημα.Επρεπε να ειναι σπιτι του να κανει ποδηλατο και βολτες με μηχανες οχι να τρεχει στο wrc.
Εαν ειναι τραγικος ο Μικ τι να πουμε για Λατβαλα και Σορντο,για Οστμπεργκ,για Μικελσεν για Παντον κλπ?
Πολυ αυστηρος εισαι με τον Μικ,που ειναι γνωστο, οτι του ελαχε μια προβληματικη κατασταση.
Ειναι οδηγος που δεν σε αφηνει αδιαφορο,μακαρι να ειχαμε αλλους 4 σαν και αυτον.
Ιδιαίτερα Λάτβαλα και Σόρντο ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι. Πολλά level ανώτεροι σε επίπεδο αποτελεσματικότητας ενώ ο Jari είναι εξίσου ταχύς αλλά μένει και στο δρόμο. Αλλά θα αφήσω να μιλήσουν τα στοιχεία όσον αφορά το WRC
Meeke
Starts total: 91
Retirements: 32 (35.2%)
Total victories: 5 (5.5%)
Podiums: 12 (13.2%)
Latvala
Starts total: 193
Retirements: 31 (16.1%)
Total victories: 17 (8.8%)
Podiums: 64 (33.2%)
Sordo
Starts total: 158
Retirements: 22 (13.9%)
Total victories: 1 (0.6%) *Δίχως τα team orders στη Citroen ο αριθμός αυτός θα ήταν σίγουρα 4-5 νίκες
Podiums: 44 (27.8%)
theo13 έγραψε:
Ιδιαίτερα Λάτβαλα και Σόρντο ούτε στο μικρό τους δαχτυλάκι. Πολλά level ανώτεροι σε επίπεδο αποτελεσματικότητας ενώ ο Jari είναι εξίσου ταχύς αλλά μένει και στο δρόμο. Αλλά θα αφήσω να μιλήσουν τα στοιχεία όσον αφορά το WRC
Tα στοιχεια που παραθετεις λενε οτι ο Λατβαλα και ο Σορδο ενω τρεχουν ανελλειπως πανω απο 10 χρονια σε TOP εργοστασιακες ομαδες,πετυχαν το απολυτο 0.
Ο ενας με τα λεφτα του μπαμπα,ο αλλος με τα λεφτα της Santander.
Το οτι ο Σορδο ειχε εντολες καιγια αυτο δεν εχει παραπανω νικες ασχολιαστο.