Πέραν αυτού, θέλω να προσθέσω και κάμερα οπισθοπορείας, η οποία προφανώς χρειάζεται κάποια οθόνη. Η σύνδεση με την οθόνη του MyWay είναι ανέφικτη -από όσο έχω καταλάβει- χώρια που η απόσταση μεταξύ κεντρικής οθόνης και καθρέπτη κάνει λιγότερο από optimal την διαδικασία της οπισθοπορείας, άρα η καλύτερη λύση είναι να συνδεθεί με οθόνη στον καθρέπτη.
Άρα μετά από κάποια έρευνα στο Web, κατέληξα σε αυτόν τον καθρέπτη, ο οποίος για να τοποθετηθεί θέλει και την αντίστοιχη βάση. Τέλος, η κατάλληλη κάμερα αντικαθιστά ένα από τα φώτα πινακίδας και δίνει εικόνα όταν βάζεις όπισθεν.
Άρα 2-σε-1 λύση, και τον παλιό καθρέπτη αντικαθιστώ με ηλεκτροχρωματικό, και κάμερα οπισθοπορείας μπαίνει και δίνει εικόνα στην οθόνη του καθρέπτη. Η τοποθέτηση, την οποία επίσης ήθελα να κάνω όσο πιο "εργοστασιακή" γίνεται, δηλαδή π.χ. να πάρει ρεύμα από την αντίστοιχη ασφάλεια του ηλεκτροχρωματικού (που σήμερα δεν υπάρχει) δεν είναι κάτι το τρομερό (ξεκόλλημα παλιού, τοποθέτηση κάμερας, τράβηγμα δύο γραμμών -video και όπισθεν- από πίσω μέχρι μπροστά, κόλλημα νέου καθρέπτη και τροφοδοσία).
Ο συγκεκριμένος καθρέπτης είναι πολύ καλής ποιότητας. Έχει κουμπί Auto (on/off), έχει τρεις σένσορες, και SVGA οθόνη για την κάμερα. Έχει δύο εισόδους video, μια για κάμερα οπισθοπορείας που είναι active (γυρνάει αυτόματα μόλις δει σήμα), και μια για video in, που την επιλέγεις με το χέρι.
Προς ενημέρωση των κατόχων ο stock καθρέπτης δεν είναι κολλημένος κατευθείαν στο τζάμι, είναι πάνω σε βάση, η οποία είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που *υποτίθεται* ότι είναι για PSA. Αυτό είναι το κούμπωμα.
Αφού έχουμε όλα τα απαραίτητα συστατικά ανά χείρας (καθρέπτη, κάμερα, καλωδιώσεις, bracket), προχωράμε στις εργασίες.
Εν αρχήν ην ο απλός καθρέπτης
Τοποθετούμε την ΟΕΜ κάμερα στη θέση της πάνω από την πίσω πινακίδα (ούτε που φαίνεται, ήθελε προσπάθεια να τραβήξω και τη photo). Για να γίνει αυτό πρέπει να βγει η επένδυση του πορτ-μπαγκάζ, να τοποθετηθεί η κάμερα και να περαστεί η καλωδίωση από το αριστερό άξονα/αμορτισέρ, το οποίο έχει ειδική κουλούρα για τις υπάρχουσες καλωδιώσεις.
Τραβάμε καλωδιώσεις και σήματα στο εμπρός μέρος, είτε από το κάτω μέρος (μαρσπιέ) είτε από το πάνω μέρος (μονωτικά λάστιχα), παίρνουμε ρεύμα από την ασφαλειοθήκη, συνδέουμε και κουμπώνουμε τον νέο καθρέπτη (με την κατάλληλη βάση, βλέπε παραπάνω) στη θέση του
Εν λειτουργία ο νέος μας καθρέπτης. Αυτόματος φωτισμός/σκίαση με τους τρεις σένσορες, αυτόματο γύρισμα στο input "camera" όταν δει σήμα από την όπισθεν, και κατ'επιλογήν ενεργοποίηση του δεύτερου input "video", αν έχουμε συνδέσει κάτι άλλο στο δεύτερο video που θέλουμε να δούμε
Τελικό αποτέλεσμα: σχεδόν 100% και ίσως καλύτερο και από το εργοστασιακό ηλεκτροχρωματικό :D Αυτόματος καθρέπτης, συν αυτόματη κάμερα οπισθοπορείας, συν δεύτερο video in αν θελήσουμε να δούμε κάτι. Να σημειώσω εδώ ότι η παραπάνω παρέμβαση μπορεί να γίνει σε αρκετά αυτοκίνητα, ο καθρέπτης είναι λίγο-πολύ universal (διαφοροποιείται λίγο το σχήμα του για να ταιριάζει με το εσωτερικό του κάθε μοντέλου), αρκεί να υπάρχει το σωστό bracket, και φυσικά η ΟΕΜ κάμερα.