Αρχικά εντοπίζουμε τα μπουζί. Στο μοτέρ αυτό βρίσκονται κάτω από τους πολλαπλασιαστές ακριβώς, καθώς το σύστημα ανάφλεξης είναι coil-on-plug, δηλαδή ο πολλαπλασιαστής κουμπώνει πάνω στο μπουζί κατευθείαν, χωρίς να μεσολαβούν μπουζοκαλώδια. Υπάρχουν δε 4 ξεχωριστοί πολλαπλασιαστές, ένας για κάθε μπουζί.
Στην παρακάτω φωτογραφία, οι πολλαπλασιαστές βρίσκονται εντός του κόκκινου πλαισίου.
Και μια πιο κοντινή φωτογραφία όπου φαίνονται κι οι σύνδεσμοι καθώς και η πλεξούδα που έρχεται προς αυτούς:
Για να αποσυνδεθεί ο πολλαπλασιαστές, σηκώνουμε το καπάκι με την οβάλ τρύπα που βρίσκεται πάνω του και τραβάμε τον σύνδεσμο μακριά:
Εφόσον έχει απελευθερωθεί ο πολλαπλασιαστής, τον τραβάμε κάθετα προς τα πάνω και τον παίρνουμε στο χέρι (Delphi φοράει το μπρίκι μου, ελπίζω να μην τους πάρω σύντομα στο χέρι).
Τα υπόλοιπα γνωστά, με το μπουζόκλειδο βγάζουμε μπουζί, βάζουμε τα καινούρια σφίγγοντας κατάλληλα (στη συγκεκριμένη περίπτωση τα NGK θέλουν σφίξιμο με το χέρι και μετά άλλη μισή στροφή με το μπουζόκλειδο) και ακολουθούμε την αντίστροφη διαδικασία για την σύνδεση των πολλαπλασιαστών.
Ενδεικτικά, ένα από τα μπουζί, με 25k χιλιόμετρα περίπου.
Ο λόγος που τα άλλαξα είναι κυρίως μια υστερία που υπάρχει στα φόρουμ ότι ο THP τρώει μπουζί. Τα συγκεκριμένα τα μέτρησα με το φίλερ και ήταν περίπου στο εργοστασιακό διάκενο (0.75 αντί για 0.7) αλλά μου φαίνεται πως στο παρελθόν η αντιπροσωπεία τα ρύθμισε με το χέρι. Θα μπορούσα να τα κρατήσω κι άλλο αλλά μιας και τα έβγαλα κι είχα και τα καινούρια διαθέσιμα, αποφάσισα να τα αλλάξω ώστε να έχω το σωστό σημείο αναφοράς.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.