Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By drdino
#9077 Έγινε η αλλαγή δύο ακρόμπαρων σήμερα, σύνολο 40 λεπτά. Μεγάλη ευκολία να έχεις όλα τα εργαλεία διαθέσιμα. :lol:

(κλικ για μεγαλύτερες εικόνες)

Τα καινούρια, Lemforder, 32 ευρώ σύνολο. Αγορά από http://www.eurocarparts.co.uk και εκμεταλλεύτηκα ένα κουπόνι για 25% έκπτωση που είχα.
Το αριστερό είχε αλλαχτεί πριν από 38.000 χλμ και 4 χρόνια. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες παρακάτω, δεν άντεξε, η φούσκα σχίστηκε, είχε χαλαρώσει λίγο αλλά κενό δεν είχε. Μάρκα δεν θυμάμαι.
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Το δεξί είναι το εργοστασιακό (153.000 χλμ, 8 ετών πλέον), είχε σχιστεί η φούσκα του ψηλά, είχε ακόμα γράσο μέσα αλλά είχε χαλαρώσει πολύ και είχε λίγο κενό.
Εικόνα
Εικόνα

Αυτό που μου την έσπασε είναι ότι πριν από μερικούς μήνες που είχα πάει το αμάξι για ευθυγράμμιση, τους είχα πει να τσεκάρουν τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια γιατί είχα μια ασάφεια και έναν χτύπο δεξιά. Αυτοί είπαν ότι δεν είχαν κάτι οπότε μάλλον με έγραψαν. :lol:

Τέλος πάντων, μερικές φωτογραφίες από την διαδικασία, δυστυχώς δεν είναι λεπτομερής καθώς ο φίλος μου που φωτογράφιζε είχε αλλού το μυαλό του. :lol:

Βγάζοντας τις ρόδες (πώς φαίνεται ο έμπειρος, η δουλειά γίνεται με κλειστά τα μάτια):
Εικόνα

Το θέαμα. Έχω στρίψει λίγο τον τροχό για να φανεί το σκίσιμο.
Εικόνα

Ξεσφίγγοντας το παξιμάδι του ακρόμπαρου:
Εικόνα

Ένα τέταρτο ξεσφιγμα το παξιμάδι του ημίμπαρου:
Εικόνα

Ο εξολκέας στη θέση του (ο μικρότερος δεν χωρούσε):
Εικόνα

Ο φίλος μου ελέγχοντας το μήκος του καινούριου έναντι του παλιού γιατί δεν με πίστευε ότι δεν είναι ίδια :lol: (λίγο γράσο χαλκού στα πάσα του καινούριο):
Εικόνα

Βιδώνοντας το καινούριο στο ημίμπαρο:
Εικόνα

Μετά βίδωμα του nylock παξιμαδιού στο μουαγιέ, σφίξιμο του παξιμαδιού στο ημίμπαρο, τσεκάρισμα κλπ. Έτριψα και τα μουαγιέ και έβαλα λιιιιιιιγο γράσο χαλκού στην περιφέρειά τους για να μην ξανακολλήσουν οι ζάντες πάνω ( :rant: ) και όλα καλά.