Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By otso
#523420 Σημερα ξυπνησα χαρουμενος πηρα τον καφε μαζι μου και πηγα να τελειωσω επιτελους την δουλεια που αρχισα 4 περιπου μηνες πριν , να ξαναφερω στην ζωη το μοτοποδηλατακι μου .Στα μηχανικα μερη πολυτιμες συμβουλες πηρα απο τον μαστροπαναγιωτη .
Αφου ελυσα και εδεσα το μοτερ μου την εδωσε και το διέλυσα ολο και το εβαψα ακριλικο μονης .
Τελος παντων να μην τα πολυλογω τελειωσα και παω να το βαλω μπροστα , τιποτα .
εβγαλα το μπουζι , φαινεται να σκαει ρευμα αλλα με την λιακαδα δεν μπορω να καταλαβω , το καρμπυρατερ λυθηκε δευτερη φορα χθες και καθαριστηκε για να ειμαι σιγουρος .
Απογοητευση , ουτε εχω χρονο να το ψαξω , τοσα λεφτα και κοπος και θα αναγκαστω να το παω στον σαρδελλα , οχι τιποτα αλλο θα με κοροιδευει.
ηθελα να βαλω και φωτο , αι σιχτιρ.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523425 Yπάρχει βενζίνη στον πλωτήρα του καρμπυρατέρ ?
Η βελόνα στον πλωτήρα είναι ελεύθερη και επιτρέπει την βεβζίνη να περάσει ?
Τα πηνία είναι σωστά βαλμένα και τα καλώδια είναι σωστά, σφιγμένα και όχι γδαρμένα ?
Έχει πολλαπλασιαστή ή ηλεκτυρονική ? Είναι όλα εντάξει με το ρεύμα υψηλής ?
Το μπουζί είναι καινούργιο ? Μήπως είναι λαδωμένο ή βραχυκυκλωμένο ?
Έχει πλατίνες ή είναι με pick-up για την ηλεκτρονική ?
Η εξάτμιση είναι καθαρή ή βουλωμένη ?
Ο κύλινδρος είναι σωστά σφιγμένος με σωστή φλάτζα στη βάση του ?
Το καπάκι είναι σφιγμένο ?
Τα ελατήρια στο έμβολο είναι στη σωστή τους θέση ? Το κόψιμο τους είναι μέσα στα πειράκια ?
Ο κύλινδρος και οι θυρίδα εξαγωγής είναι ελαύθερη ?
Πόσο λάδι έχει μέσα η βενζίνη σε αναλογία ?
Άβαταρ μέλους
By otso
#523854 ευχαριστω Παναγιωτη

Ολα ειναι ενταξει τσεκαρισμενα , (την εξατμηση την ειχα κοψει και ξανακολησει για να δω την κατασταση που ηταν)
Το μπουζι βγαζει σπινθηρα .
Οποτε 2 ενδεχομενα
Τσεκαρισμα ολα γυρω απο το καρμπυρατερ
και οι καινουργιες πλατινες να μην ειναι ρυθμισμενες σωστα
Θυμισε μου μονο οταν λεει ο κατασκευαστης 0,45 με το φιλερ , τις ρυθμιζουμε οταν ειναι το πιστονι στο ανω νεκρο σημειο;
και 0,45 ειναι η μικροτερη αποσταση που φτανουν , ποτε δεν ακουμπανε σωστα;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#523857 0,45 η μαξ αποσταση.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#523862
otso έγραψε:ευχαριστω Παναγιωτη

Ολα ειναι ενταξει τσεκαρισμενα , (την εξατμηση την ειχα κοψει και ξανακολησει για να δω την κατασταση που ηταν)
Το μπουζι βγαζει σπινθηρα .
Οποτε 2 ενδεχομενα
Τσεκαρισμα ολα γυρω απο το καρμπυρατερ
και οι καινουργιες πλατινες να μην ειναι ρυθμισμενες σωστα
Θυμισε μου μονο οταν λεει ο κατασκευαστης 0,45 με το φιλερ , τις ρυθμιζουμε οταν ειναι το πιστονι στο ανω νεκρο σημειο;
και 0,45 ειναι η μικροτερη αποσταση που φτανουν , ποτε δεν ακουμπανε σωστα;


Λίγες μοίρες πρίν το άνω νεκρό σημείο, άλλωστε το έκκεντρο δεν έχει σταθερή θέση ? το μέγιστο άνοιγμα 0.45mm, εκεί στις πλατίνες υπάρχει ένας συμπυκνωτής, άλλαξε τον με καινούργιπο, μην ψάξεις να δείς αν είναι σε καλή κατάσταση κλπ, πέταμα με τη μία.
Άβαταρ μέλους
By otso
#524200 Τι να πω , εχω που εχω το μικρο προβληματακι σχιζοφρενειας θα με αποτρελλανει αυτο , συν (ξεχασα ανοιχτο κλειδι
στο μικρο τρακτερ παπαλα μπαταρια , οποτε παω για δευτερη, συν 2 σπασμενες βασεις δυναμο στο αλλο και δεν μπορω να καταλαβω πως εγινε , σημειωτεων η αντιπροσωπεια δεν τα εχει τα ανταλλακτικα και βρηκα μεσω ανεξαρτητου εισαγωγεα.)
Λοιπον εχουμε και λεμε .

α) ειχα ξεχασει βιδα λασκα και γι αυτο δεν επαιρνε

β)σφιγγω και ως εκ θαυματος σπιρτο με κομπρεσιον που δεν ειχα νοιωσει ουτε καινουργιο , αλλά αφηνοντας το γκαζι εσβηνε
καθολου ρελαντι , και μαλιστα ηθελε αρκετες στροφες για να μεινει αναμενο.

γ) λεω πλατινες θαναι , ανοιγω ενα παραθυρακι που εχει κοιταω μου φανηκαν κλειστες , μου λεει και ενας μαστορας αυτοκινητων που ειμασταν μαζι (εγω λεει τις ρυθμιζω οταν ειναι τερμα ανοιχτες )

δ) λεω δεν το κατεβαζω το μοτερ να τις ρυθμισω με την ησυχια μου , κατεβαζω ρυθμιζω τοποθετω ξανα , βιδωνω σφιγγω παταω , μου ειχε φυγει απο την θεση του το βολαν που παιρνει κινηση κουρευω την σφηνα.

ε) ξανα κατω το μοτερ και επισκεψη στον ειδικο μαστορα σαρδελλα , με τα αυτια κατω , μαστορα καμμια σφηνα κι ετσι , φτιαξαμε μια να ταιριαζει , λεω κοιτα ρε |λογοκρισία| τις πλατινες , κοιταει ενταξει ειναι ανοιγουν λεει μια χαρα κοιτα μην κανεις καμμια |λογοκρισία| και σου βγει αυτο παλι. Τι χρωσταω , τιποτα τυχερακια με βρηκες στις καλες μου.

ζ) Τοποθετηση μοτερ ξανα , πηρε με την δεκατη πεταλια , κομπρεσιον ψοφιο οχι οπως πριν και δεν κραταει ρελαντι, οχι
οπως πριν , λιγοτερες στροφες για να μην σβησει αλλα αν αφησουμε το γκαζι σβηνει.

η) το καρμπυρατερ εχει βιδουλα που ρυθμιζεις το ρελαντι , την ανεβασα σιγα σιγα μεχρι το τερμα , τιποτα , δειχνει σαν να μην παιζει κανενα ρολο.

Με κουρασε και το χρειαζομαι , ρωτησα τον σαρδελα με τα παπια τι γινεται , αν παιζει κανα μεταχειρο ,και μου λεει εχω 5
που περιμενουν να τους βρω , ειναι αναρπαστα .
Άβαταρ μέλους
By glf
#524233 Ε γμτ.. Τόσο μπελά και να μην παίζει σωστά...
Εγώ από δίχρονα μόνο σε ενα μοτο-τσαπακι ιταλικό έχω βάλει χέρι για αλλαγή λαδια-μπουζι και καθαρισμα (οχι ρύθμιση) καρμπυρατερ έχω κάνει και ρίδα ότι είναι μια.. vespa στην ουσία :)
Άβαταρ μέλους
By otso
#525979 Εικόνα

αφου το εχω εκει και το κοιταω ειπα ας το βγαλω φωτο
την δευτερα θα παρω καθαριστικο για καρμπυρατερ και θα κανω νια τελευταια
προσπαθεια προτου παει στον σαρδελλα.
Άβαταρ μέλους
By otso
#526572 Παραιτουμαι , εκανα οτι ηταν ανθρωπινως δυνατον

Παρακαλουνται οι mods να σβησουν το παρων θεμα .

(κριμα το βαψιμο που μου αρεσει)
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526596
otso έγραψε:Παραιτουμαι , εκανα οτι ηταν ανθρωπινως δυνατον

Παρακαλουνται οι mods να σβησουν το παρων θεμα .

(κριμα το βαψιμο που μου αρεσει)


Βάλε ένα άλλο καρμπυρατέρ να στρώσει το ρελαντί, αν δεν κρατάει ρελαντί αλλά στροφάρει μόνο του πέρνει αέρα απ΄πο τη φλάτζα στη βάση του κυλίνδρου.