Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526059 Όπως είχα γράψει στην αρχή, τα Κινέζικα turbos έχουν κάποια θέματα τα οποία εντοπίζονται στην πολύ γρήγορη φθορά των κουζινέτων τους τύπου ( plain journal bearings ) αυτά είναι 2 απλά δαχτυλίδια από φωσφορούχο μπρούτζο. Τι γίνεται τώρα, στο e-bay τα διαφημίζουν σαν Double ceramic roller bearings, ίσως και αυτός είναι ο λόγος που δίνουν και τον αντάπτορα σύνδεσης του λαδιού με restrictor.

Όμως όταν τα κουζινέτα δεν είναι ρουλεμάν αλλά είναι δαχτυλίδια ο άξονας χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση για να μπορέσει θα αιωρηθεί, η πίεση προέρχεται από την ποσότητα της ροής, οπότε όταν περιορίζουμε τη ροή με ένα restrictor του 1.5mm πολύ απλά ο άξονας ακουμπάει στα δαχτυλία και πολύ σύντομα καταστρέφονται.

Από την άλλη αν η πίεση του λαδιού είναι πολύ υψηλή το πιθανότερο είναι να περνάει λάδι από το ελατήριο και να βγαίνει από την εξάτμιση σαν λευκός καπνός ( είναι σαν ελατήριο πιστονιού σε μικρογραφία ).

Εδώ σημαντικό ρόλο παίζει και η δίοδος του λαδιού, οπότε πρέπει να βρεθεί η χρυσή τομή μεταξύ ποσότητας λαδιού ( πίεσης ) και στεγανοποίησης του άξονα, η Garrett ξέρει τι κάνει και σου δίνει ένα turbo καθόλα αξιόπιστο ( ΟΚ κοστίζει από 700€ και πάνω ) με τους Κινέζους πως να βγάλεις άκρη που άλλα λένε και άλλα σου δίνουν και αυτά λάθος ?

Καλά τα 700€ + αλλά τα 150-200 € του Κινέζουν είναι ακόμα καλύτερα και δεν μπορείς εύκολα να αγνοήσεις τη διαφορά όταν μετράμε πλέον και το δίευρω. Έτσι έκανα ένα πρωϊνό στριπτίζ στον Κινέζο να δω με τα μάτια μου τι γίνεται. Σαν κατασκευή φαίνεται πολύ καλή και ο άξονας με τη φτερωτή του συμπιεστή είναι ζυγισμένα, σεν αντίθεση με άλλα Κινέζικα που λένε ότι δεν είναι, έτσι λένε και δεν μπορώ να το επαληθεύσω.

Η garrett που είχα δεν είχε restrictor, αυτό σημαίνει ότι η πίεση του λαδιού μου είναι κάτω από τα όρια διαρροής των plain journal bearings, και μένει να δω αν συμβαδίζει με τη σχεδίαση του κινέζου, θα ξεκινήσω χωρίς restrictor και αν δω λευκό καπνό τότε αποφασίζω το παρακάτω.

Tι είναι ο φωσφορούχος μπρούτζος και γιατί λέγεται έτσι, είναι χαλκός με κασσίτερο και φώσφορο, η αναλογία σε κασσίτερο κυμαίνεται από 1,25% έως 10% ενώ σε ποσοστό 5% κασσιτέρου προστίθεται το πολύ 0,35% φώσφορος με αποτέλεσμα αυτοί οι μπρούντζοι να είναι πολύ σκληροί και να έχουν μεγάλη αντοχή. Για να έχει αντοχή κατά τη λειτουργία του σαν κουζινέτο σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που του δίνει το χυτήριο πρέπει να ζεσταθεί στους 80-90c και να μπεί σε μπάνιο λαδιού για 24 ώρες ώστε να απορροφήσουν λάδι οι πόροι του, αυτό στην πράξη δεν το κάνει κανείς, εγώ λέω να ζεστάνω όλο το housing των κουζινέτων και να το βουτήξω σε λάδι για 1-2 ημέρες, καλό θα τους κάνει και ίσως το turbo να ζήσει για καιρό.

Μερικές φωτό από το στριπτίζ με λίγες επεξηγήσεις

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόναphoto upload site

Εικόναimagine upload

Εικόνα

Εικόναanonymus upload image

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By otso
#526078 Επισης μαστορα κοιτωντας για την δικη μου τουρμπινα της garrett βρισκω απο γερμανους τουρμπιναδες ανακατασκευη
στα 200ε οσο και η κινεζικη . Δεν συνφερει η ανακατασκευασμενη ;
Επειδη ελεγα να παρω να βρισκεται , γιατι αν ω μη γενοιτο συμβει κατι θα με βαρεσουν σαν χταποδι εδω επειδη δεν θα εχω την πολυτελεια του χρονου να ψαξω και να περιμενω να την στειλουν .
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526102
sknipper έγραψε:Δεν θα ήταν πιο απλό και ασφαλές να αλλάξεις το μπρουτζοκόλπα με ρουλεμάν;


Είναι διαφορετικό σε διαστάσεις το housing για τα ρουλεμάν, δεν είναι συμβατά, τα μπρουτζοκόλπα όπως τα λες μια χαρά λειτουργούν απλά τα ρουλεμάν προσφέρουν λίγο μικρότερο lag το οποίο επίσης μπορείς να το ελαχιστοποιήσεις με 1-2 τρίκ και στις τουρμπίνες με κουζινέτα, θα το κάνω σε αυτή εντός της εβδομάδος όπως και στην προηγούμενη και θα το ανεβάσω.
Άβαταρ μέλους
By otso
#526104 την γλυτώνεις επειδη συμπαθω τους βορειους αν και δεν πας στην Βεραντα. :s_howdy
αυτο ειναι για τον ΥΝ .
Τελευταία επεξεργασία από otso και 29 Ιούλ 2018, 16:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526105
otso έγραψε:Επισης μαστορα κοιτωντας για την δικη μου τουρμπινα της garrett βρισκω απο γερμανους τουρμπιναδες ανακατασκευη
στα 200ε οσο και η κινεζικη . Δεν συνφερει η ανακατασκευασμενη ;
Επειδη ελεγα να παρω να βρισκεται , γιατι αν ω μη γενοιτο συμβει κατι θα με βαρεσουν σαν χταποδι εδω επειδη δεν θα εχω την πολυτελεια του χρονου να ψαξω και να περιμενω να την στειλουν .


Της Garrett το σώμα είχε ραγίσει οπότε δεν έπερνε ανακατασκευή, επίσης θέλει προσοχή όταν αγοράζεις από το e-bay κιτ ανακατασκευής αφού κυκλοφορούν κινέζικα κίτ με το όνομα της Garrett.

Tα diesel λειτουργούν με 200-250c λιγότερο από τις βενζίνες οπότε εκεί δεν έχεις το πρόβλημα της καταστροφής του σώματος ή της πολλαπλής τα οποία είναι σκισμένα και τα δύο σε εμένα, όπως και έλειπαν και οι άκρες 4 πτερυγίων από το θερμό μέρος.
Άβαταρ μέλους
By otso
#526107 Εννοω να μου στειλουν ανακατασκευασμενη Garrett και οχι να ανακατασκευασουν την δικη μου , για να την εχω ρεζερβα .
Εννοουσα να παρεις ετοιμη ανακατασκευασμενη απο γερμανους η αγγλους τουρμπιναδες , αν σε συνεφερε επειδη δεν εχεις χρονο , οχι οτι δεν εχει απιστευτο ενδιαφερον τουλαχιστον για μενα ειδικα το μερος της τουρμπινας και αυτο που πας να κανεις.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526117 Ένας καλός φίλος είχε φέρει πριν λίγα χρόνια από Αμερική αυτό το κίτ το οποίο ήταν λάθος για το αυτοκίνητο του, ο Αμερικάνος του είπε στείλε το πίσω αλλά η αγορά, τα μεταφορικά το τελωνείο που πλήρωσε, + άλλα μεταφορικά να πάνε πίσω, έτσι τα πήρε ο άνθρωπος και το έβαλε αγγελία για 350€, οπότε το πήρα όλο το κίτ, οι σωλήνες, τα κομμάτια και οι κούρμπες σιλικόνης, ένα όργανο πίεσης, οι σωλήνες και τα ρακόρ υψηλής, οι 7 σωλήνες αλουμινίου 60εκ η κάθε μία ίσιες και κουρμπαρισμένες για τη σύνδεση με το cooler, μερικά μέτρα σωληνάκι σιλικόνης για το όργανο και την υποπίεση της external, το χταπόδι μόνο κάνει περισσότερο από το κόστος που τα αγόρασα, η external που από μόνη της έχει 250€, όλο αυτό το σκηνικό ήταν δέλεαρ, ότι δεν χρησιμοποιήσω στο τέλος θα πάνε σε αγγελία, και στο κάτω - κάτω μου λείπουν πολλά περισσότερα για να σωθώ, από την άλλη είναι και όλη αυτή η πορεία με το ψάξιμο, το ταίριαγμα κλπ που με εξιτάρει, το χταπόδι εννοείται ότι δεν μου κάνει, άλλωστε έχω φτιάξει δικό μου εδώ και πολύ καιρό, ούτε το intercooler θα χρησιμοποιήσω αφού το αμάξι μου έχει από το εργοστάσιο δύο σε σειριακή τοποθέτηση.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By bill33
#526139
otso έγραψε:Εννοω να μου στειλουν ανακατασκευασμενη Garrett και οχι να ανακατασκευασουν την δικη μου , για να την εχω ρεζερβα .
Εννοουσα να παρεις ετοιμη ανακατασκευασμενη απο γερμανους η αγγλους τουρμπιναδες , αν σε συνεφερε επειδη δεν εχεις χρονο , οχι οτι δεν εχει απιστευτο ενδιαφερον τουλαχιστον για μενα ειδικα το μερος της τουρμπινας και αυτο που πας να κανεις.

Μήπως ζητάνε την παλιά για να σου στείλουν μια ανακατασκευασμένη;
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#526144
bill33 έγραψε:
otso έγραψε:Εννοω να μου στειλουν ανακατασκευασμενη Garrett και οχι να ανακατασκευασουν την δικη μου , για να την εχω ρεζερβα .
Εννοουσα να παρεις ετοιμη ανακατασκευασμενη απο γερμανους η αγγλους τουρμπιναδες , αν σε συνεφερε επειδη δεν εχεις χρονο , οχι οτι δεν εχει απιστευτο ενδιαφερον τουλαχιστον για μενα ειδικα το μερος της τουρμπινας και αυτο που πας να κανεις.

Μήπως ζητάνε την παλιά για να σου στείλουν μια ανακατασκευασμένη;

σε αυτη τη περιπτωση χαμηλωνεις το κοστος,αλλα μενεις χωρις αυτοκινητο.
Φυσικα αυτο που θα στειλεις, εννοειτε οτι θα εχει σωστο μαντεμι χωρις ραγισματα,αλλιως παλι το κοστος ανεβαινει.
Άβαταρ μέλους
By otso
#526150 παιδια ναι υπαρχουν και αυτοι που ζητουν την δικη σου πισω και σου επιστρεφουν χρηματα . αλλά μιλαω ξεκαθαρα οτι υπαρχουν και τουρμπιναδες που σου στελνουν ανακατασκευασμενη χωρις την δικη σου σε αρκετα καλες τιμες
και μιλαω για εταιρειες με χιλιαδες θετικα ρεβιους .
Εδω δεν ξερω ποσο θα στοιχισει ανακατασκευη στην δικη σου αν πας στο ερειπειο συνεργειο του αντιπροσωπου στην ιερα οδο
ισως αν την πας μονος σου να συμφερει και εδω .
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526162 Την είχα κάνει ανακατασκευή πρίν χρόνια στην Ιερά Οδό, πάλι χρειάστηκε να αλλαχθεί το σώμα, το κόστος τότε ήταν 400€, έχεις μείνει λίγο πίσω, από το 2010 ο Μαραβέλιας έχει στον Ασπρόπυργο μεγάλο συγκρότημα και αντιπροσωπεύει πολλές σοβαρές εταιρίες, τότε που είχα πάει ο γιός του ακόμα δεν ήταν στα πράγματα, σήμερα έχουν αλλάξει πολλά, αλλά αν είναι να δώσω 4-450€ για ανακατασκευή να πληρώσω και το καινούργιο κτήριο :lol: είναι προτιμότερο να αγοράσω μια καινούργια, η κινέζικη είναι αντιγραφή της Garrett οπότε αν τα κλάσει αγοράζω ένα γνήσιο εγγυημένο κίτ επισκευής από ebay με 110€ και την κάνω καινούργια μόνο μου γιατί δεν έχω ακούσει να έχει ανοίξει μαντέμι από κινέζικη τουρμπίνα, ίσως γιατί δεν προλαβαίνει αφού πολύ σύντομα διαλύουν τα υπόλοιπα :lol: :lol: :lol: , πολύ επιμένεις όμως για τις Γερμανικές ανακατασκευασμένες, μήπως έχεις πάρει καμμιά αντιπροσωπεία και μας το φέρνεις λάου - λάου ? :yahoo: :yahoo:

http://autoturbo.gr/%CE%B5%CF%84%CE%B1% ... %AF%CE%B1/
Άβαταρ μέλους
By otso
#526167 την μονη αντιπροσωπεια που μου δινανε ηταν κιτ με συμπυκνωμένη βυνη και μουστο σε σκονη ωστε να φτιαχνεις μπυρα και κρασι στο σπιτι μονος σου , αλλα σε ερευνα αγορας που εκανα , σε οσους το ελεγα λυνοντουσαν στα γελια , ετσι ακυρωθηκε.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526326 Εδώ έχουμε την είσοδο του αέρα από το φιλτροκούτι πρός την τουρμπίνα, βλάπουμε ότι υπάρχει ένα αρκετά παχύ σκαλοπάτι που δημιουργεί προβλήματα στην είσοδο του αέρα.

Στην είσοδο της τουρμπίνας.
1ον Συγκρουόμενος στο σκαλοπάτι αναπηδά προς το κέντρο της φτερωτής αδυνατώντας να την περιστρέψει άμεσα όταν η ταχύτητα του είναι χαμηλή ( το λένε και Lag ) ενώ η φυσική του κίνηση πρέπει να είναι μια ομαλή πορεία προς τα άκρα της φτερωτή όπου ο μοχλός που θα εφαρμοστεί στα ακροπτερύγια της θα την περιστρέψει σε μικρότερο χρόνο.

2ον Αμέσως μετά την σύγκρουση του με το σκαλοπάτι αναπηδώντας προς το κέντρο του σωλήνα στην ακμή του σκαλοπατιού δημιουργείται ένα κενό το οποίο τραβάει προς τα κάτω αρκετή ποσότητα αερονηματίων δημιουργώντας τυρβώδη ροή, στην πράξη αυτό σημαίνει μείωση της ταχύτητας, κάτι που δεν το θέλουμε.

Πρίν
Εικόνα

Μετά
Εικόνα


Εδώ είναι η έξοδος της τουρμπίνας προς το intercooler, και εδώ υπάρχει ένα αντίστοιχο σκαλοπάτι, μικρότερο από της εισόδου αλλά υπάρχει, και εδώ το πρόβλημα είναι η ανατάραξη της ροής και η δημιουργία τυρβώδους ροής με επακόλουθο τη μείωση της ταχύτητας του, και πρίν μου πείτε ότι αυτά είναι κυρίως θεωρητικά της φυσικής θα πω ότι είναι δοκιμασμένα στο δικό μου αυτοκίνητο και λειτουργούν κάνοντας θαύματα, μειώνουν τόσο πολύ το lag που νομίζεις ότι οδηγάς ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο και όχι τούρμπο, η κίνηση αυτοκινήτου 1350 kg με μόνιμη τετρακίνηση με 3 διαφορικά ( τα αναφέρω για την επιπλέον τριβή ) με 50 χλμ και 5η επιταχύνοντας σταθερά αν χρειαστεί όταν πρίν δεν πήγαινε με 3η και κάτω από 70χλμ νομίζω ότι λέει αρκετά. Είναι μια εντελώς ανέξοδη μετατροπή που μεταμορφώνει τον κινητήρα. Την πρώτη φορά την έκανα με την τουρμπίνα τοποθετημένη στο μοτέρ, έχωσα ένα πανί στη σωλήνα και λίγο στουπί και με το dremel λείανα το σκαλοπάτι στην είσοδο.

Πρίν
Εικόναgreenshot download

Μετά
Εικόνα