Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524785 ωπα τι εχουμε εδω? :inlove:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524791 για το κομπρεσορατο ς 2000 λεω.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524815
dimviii έγραψε:για το κομπρεσορατο ς 2000 λεω.


Είναι μια μετατροπή πολύ προσεγμένη με διάφορες κατασκευές εξαρτημάτων, με διορθώσεις στα εξαρτήματα του κίτ του κομπρέσορα γιατί οι Άγγλοι τον παίζουν και πολλά άλλα, όλα τα καλώδια έχουν μπεί σε κάλτσες, υπάρχουν επεμβάσεις στο καντράν για τον έλεγχο περισσότερο παραμέτρων, τα πάντα είναι ότι καλύτερο υπάρχει για το S200, από την ηλεκτρική αντλία νερού από την Αυστραλία, το intercooler, σωληνώσεις και πολλά άλλα.

Το housing της αντλίας νερού στο s2000 είναι ξεχωριστό από το μπλόκ, όσοι καταργούν τη μαμά αντλία νερού και βάζουν ηλεκτρική βάζουν μια λαμαρίνα για τάπα καταργώντας το aircondition γιατί επάνω στο housing είναι η βάση στήριξης του συμπιεστή, εδώ φτιάξαμε ολόκληρο καπάκι αλουμινίου ατη φρέζα με τη βάση επάνω οπότε δεν καταργήθηκε ο κλιματισμός.

Το Αγγλικό κίτ του Rotrex έχει την τροχαλία του ιμάντα multi V, και στις οδηγίες λέει να μπεί η τροχαλία σφηνωτή στη μεγάλο εξάγωγο της μαμά τροχαλίας στροφάλου και να συγκρατείται από την βίδα του στροφάλου και εμείς απορήσαμε, είναι δυνατόν στα μεγάλα φορτία του κομπρέσορα να μη γυρίσει η τροχαλία του ?
Οπότε αντί να τορνίρουμε τον αφαλό της για να τον πρεσσάρουμε στο εξάγωνο, κάνα με εξάγωνο τον αφαλό της τροχαλίας του κομπρέσορα, αυτά είναι δύ χοντρά παραδείγματα, τα παιδιά έχουν κρατήσει όλες τις σημειώσεις με τις διορθώσεις που έχουν γίνει στα υποτιθέμενα έτοιμα επώνυμα κιτ εξαρτημάτων, πχ σε εισαγωγή, καλωδιώσεις, σωληνώσεις κλπ.

Όλα έχουν βαφτεί με κεραμική μπογιά θερμοαπαγωγής από Αμερική, όταν τελειώσει θα βάλουν στο facebook όλο το
project με επιλεγμένες φωτό αφού είναι κάπου 1400, οι λεπτομέρειες είναι άπειρες και στόχος είναι το μηχανοστάσιο να έχει την εμφάνιση εργοστασιακού, να μην περισσεύει τίποτα σας παράτερο.

Oι τροχαλίες

Εικόνα

Εικόνα

Το καπάκι της αντλίας νερού, αριστερά είναι το μαμά καπάκι με το impeller της αντλίας.

Εικόνα

Εικόναwindows screenshots tool

Εικόνα

Μία ενδεικτική εικόνα πως είναι χωρίς να έχει τελειώσει ακόμα

Εικόναgrab screenshot
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524817 ωραια πραματα! τι πιεση θα το δουλεψετε? μοτερ θα το ανοιξετε?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524826
dimviii έγραψε:ωραια πραματα! τι πιεση θα το δουλεψετε? μοτερ θα το ανοιξετε?


Όχι δεν θα ανοιχθεί το μοτέρ, ακόμα δεν έχει παρθεί απόφαση.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524828 με υγιες κλειστο μοτερ μεχρι 450 φθανει απ οτι ξερω.
στα κιλα του = σοβαρη πριονοκορδελα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524831
dimviii έγραψε:με υγιες κλειστο μοτερ μεχρι 450 φθανει απ οτι ξερω.
στα κιλα του = σοβαρη πριονοκορδελα


Η συζήτηση είναι γύρω στα 400-420, στην παρέα του ιδιοκτήτη είναι μερικά ακόμα γύρω στα 500, το ένα πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο και σε2 χρόνια έχει αλλάξει 2 μοτέρ, τώρα φοράει το 3ο, πρίν 1 χρόνο με φώναξαν από το συνεργείο να τους βοηθήσω να βγάλουν την τροχαλία από τον rotrex να την αλλάξουν με μεγαλύτερη γιατί είχαν ξαναπροσπαθήσει και του έκαναν ζημιά και τον αντικατέστησαν με έξοδα τους.

Πήγα και βγάλαμε την τροχαλία, είδα ότι τα ρουλεμάν του κουδούνιζαν, με πολύ ευγενικό τρόπο τους ρώτησα αν θα τα αλλάξουν και είπαν όχι, δεν έχουν τίποτα, σημειωτέον ότι το αμάξι το ετοίμαζαν να πάει οδικώς στο Ring να κάνει τις βόλτες του και να γυρίσει πίσω, δεν μου κάνει εντύπωση λοιπόν γιατί έχει αλλάξει 3 μοτέρ όταν υπάρχουν σιδεράδες που το παίζουν βελτιωτές και οι πελάτες είναι στον κόσμο τους.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524832 και με 400 πυραυλος ειναι Παναγιωτη
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#524836 για το δρομο,πιστες ή και τα δυο?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#524848
dimviii έγραψε:για το δρομο,πιστες ή και τα δυο?


Δεν το φτιάχνει για time attack, 50% δρόμο, 50% Μέγαρα, Σέρρες για την πλάκα του.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#525765 To πλατό με καινούργιο ρουλεμάν, το παλιό είχε σκουριάσει και μπήκε καινούργιο, πως όμως βγάζουμε το ρουλεμάν από τον στρόφαλο ( άλλες φορές το ρουλεμάν βγαίνει από τον στρόφαλο και είναι σφηνωμένο στο βολάν, είναι το ίδιο δύσκολο γιατί και στον στρόφαλο το πίσβ μέρος του ρουλεμάν είναι τυφλό ) αν δεν έχουμε τον πολύ ειδικό εξολκέα για αυτή την δουλειά, αφού το πίσω μέρος που κάθεται το ρουλεμάν είναι τυφλό και δεν μπορούμε να το χτυπήσουμε από την αντίθετη πλευρά ?

Ας είναι καλά το net που μας έχει κάνει όλους μάγκες, το είχα δεί το τρίκ και είπα να το δοκιμάσω αντί να δανείζομαι εξολκέα, ώστε αν πετύχει να το μεταφέρω εδώ μήπως και βοηθήσει κάποιον που έχει το ίδιο πρόβλημα.

Παίρνουμε μια φέτα ψωμί του τόστ την βρέχουμε και την μαλάζουμε μέχρι να γίνει ζυμάρι, κόβουμε ένα κομμάτι και το βάζουμε στην τρύπα του ρουλεμάν, έχουμε βρεί έναν άξονα που να περνάει σωστά στην τρύπα του ρουλεμάν, όχι σφιχτά αλλά ούτε και πολύ ελεύθερα, δεν θέλουμε να υπάρχουν κενά γιατί με την πίεση θα φύγει ξανά το ζύμαρί προς τα έξω.

Πίέζουμε τον άξονα μέχρι το ζυμάρι να φύγει και να αφήσει κενό χώρο στην τρύπα, ξαναβάζουμε ένα κομμάτι ζυμάρι και το ξαναπατάμε με τον άξονα, αυτό γίνεται 3-4 φορές μέχρι να γεμίσει με ζυμάρι όλος ο ελεύθερος χώρος πίσω από το ρουλεμάν, όταν γεμίσει και δεν υπάρχει άλλος χώρος χτυπάμε τον άξονα με ένα σφυρί, αν γίνει και άλλος χώρος συνεχίζουμε να βάζουμε ζυμάρι, χτυπάμε πάλι τον άξονα δυνατά, η πίεση του άξονα στο ζυμάρι δημιουργεί μια υδραυλική πίεση στο πίσω μέρος του ρουλεμάν το οποίο βγάζει το ρουλεμάν, προς τα έξω, αν δεν βγεί αμέσως βάζουμε λίγο ακόμα ζυμάρι και χτυπάμε, όσο βγαίνει το ρουλεμάν και μεγαλώνει το κενό από πίσω τόσο γεμίζουμε με ζυμάρι μέχρι να βγεί τελείως το ρουλεμάν, μετά σκουπίζουμε και τοποθετούμε το καινούργιο ρουλεμάν.

Όλη η διαδικασία είναι το πολύ 10΄ και μισή φέτα ψωμί του τόστ, μπορεί να γίνει και με χαρτοπετσέτες που τις βρέχουμε και τις κάνουμε χαρτοπολτό, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και γράσο αλλά τότε χρειαζόμαστε ένα σωστό άξονα όσο είναι και η τρύπα του ρουλεμάν γιατί αλλιώς θα διαφύγει από τα κενά το γράσο κάτι που δεν συμβαίνει με το ζυμάρι, χαρτοπολτό δεν δοκίμασα.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#525767 στα λαντα τα βγαζαμε με γρασσαδορο αερος.Ουτε ζυμαρια ουτε ζυμωματα. :lol:
Η πιεση του αερογρασσαδορου το πεταγε εξω. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#525769
dimviii έγραψε:στα λαντα τα βγαζαμε με γρασσαδορο αερος.Ουτε ζυμαρια ουτε ζυμωματα. :lol:
Η πιεση του αερογρασσαδορου το πεταγε εξω. :iconcool:


Ντεν εχει αερογκρασαντορο καρντια μου, το αμάξι είναι συκρονο βρωπαίκο, νο ρουσικο με γκρασαντορους. :lol: στο γκαλια τα βγαζουν και με μπακετα :yahoo: