Μαστορέματα για όσους πιάνουν τα χέρια τους
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#526364 Παναγιωτη ζυγισες μηπως αξονα με φτερωτες να δουμε βαρος?
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526367
dimviii έγραψε:Παναγιωτη ζυγισες μηπως αξονα με φτερωτες να δουμε βαρος?


Όχι, δεν το σκέφτηκα καθόλου και τώρα την μοντάρισα, κρίμα γιατί αν το είχες πεί από χτές θα το έκανα, κάποια στιγμή θα ανοίξω την παλιά και θα το κάνω, θα ανεβάσω και φωτό από τις ζημιές της.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#526372 ετσι απο περιεργεια,επειδη ξερω βαρος απο αξονα/φτερωτες απο εβο 9.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#526438 Xρειάζεται μια τροποποίηση η πολλαπλή ( χταπόδι γιατί οι αυλοί του εμποδίζουν ένα κολλάρο, τον δείκτη του λαδιού και μια βάση όπου εκεί δένεται ο κινητήρας για να βγεί από το μηχανοστάσιο, επίσης ο σαλίγκαρος του κινέζου είναι μεγαλύτερος ( Τ4 αντί Τ3 που ήταν η μαμά τουρμπίνα, από 142mm είναι 173mm, 31mm διαφορά - 16.5mm στην πλευρά - δεν είναι λίγα ) οπότε χωρίς φόβο και πάθος έπεσε σφάξιμο, άλλωστε είχα προβλέψει ότι θα χρειαζότανε και σε ένα σημείο οι αυλοί ήταν απλά πονταρισμένοι, αλλά πρέπει να επεκταθώ στο σφάξιμο αρκετά, ΟΚ, ποτέ δεν είπα ότι είναι εύκολο όταν αλλάζεις διαστασιολογικά τέτοια κρίσιμα εξαρτήματα όπως είναι η τουρμπίνα, το down pipe, η κατασκευή και τοποθέτηση χταποδιού που δεν υπήρχε.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528166 Πολλαπλής εξαγωγής συνέχεια, άκυρο δυστυχώς ( προσωρινά ) το χταπόδι στην εξαγωγή για χωροταξικούς λόγους, έπρεπε να ξαναγίνει με μικρότερους αυλούς και με διαφορετικό πλέξιμο γιατί υπάρχει πρόβλημα με εξαρτήματα τπυ κινητήρα αλλά και με το χώρο του μηχανοστασίου, είχει φτιαχτεί στο περίπου με την προϋπόθεση της επί τόπου διόρθωσης, δυστυχώς ο προμηθευτής μου αλλά και οι υπόλοιποι είναι κλειστά μέχρι τις 26/8 οπότε μπήκε επάνω μια παλαιότερη ραγισμένη μόνο σε ένα σημείο εργοστασιακή πολλαπλή, θα δώ και πως θα πάει και η τουρμπ΄θνα του Κινέζου και βλέποντας και κάνοντας, παρόλα αυτά χρειάστηκαν, χρειάζονται πολλές μικρές τροποποιήσεις στα σημεία λόγω διαφοράς μεγάθους του συμπιεστή ΤΥ4 από Τ3.

Εικόναpicture upload sites

Εικόναimage to url

Εικόναphoto hosting sites

Εικόνα

Εικόναbbcode image
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528170 Χρειάστηκε να φτιάξω νέα βάση αντιστήριξης της τουρμπίνας γιατί η εργοστασιακή δεν ταίριαζε πλέον.
Προς το παρόν ταλείωσαν τα ταιριάγματα / μονταρίσματα του κινητήρα έξω από το μηχανοστάσιο, ελπίζω μέχρι το σαββάτο να τον βάλω επάνω για να αποτελειώσω τοποθετώντας τα υπόλοιπα, αντλία υδραυλικού τιμονιού, μίζα, altenator, ιμάντες, ψυγεία νερού και τα 2 intecooler, καλωδιώσεις κλπ λεπτομέρειες.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528843
Zeus έγραψε:Παναγιώτη, σχετικά με το κινεζικό Τούρμπο, πέραν της διαφοράς που αναφέρεις, έχεις τροπο να ελέγξεις (ndt) και το υλικό;
Σε claim προς κατασκευαστή(ες) έχουμε βρει σε δυο διαφορετικές περιπτώσεις (ραουλο κρενιου και υδραυλικό μοτέρ μπομπας) διάφορες στη χύτευση και στην σκλήρυνση μεταξύ κινεζικού και γιαπωνέζικου ανταλλακτικού, που προμήθευει ο ίδιος ο κατασκευαστής....μάλιστα επειδή πλέον δεν κατασκευάζει ο συγκεκριμένος Ιάπωνας ανταλλακτικά στην Ιαπωνία η λύση δίνεται απο τα διαλυτήρια.. :help:


sorry για την καθυστερημένη απάντηση, όχι Κωνσταντίνε δεν έχω τρόπο να κάνω έλεγχο, αν πάω κάπου να πληρώσω να μου το ελέγξουν το κόστος θα είναι όση η αξία 2 κινέζικων τούρμπο ή ενός Garrett.
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#528846 Oι σωλήνες του νερού είναι εκτεθιμένες στις υψηλές θερμοκρασίες της πολλαπλής εξαγωγής που βρίσκεται από επάνω τους με αποτέλεσμα να ζεσταίνονται περισσότερο από το κανονικό τα νερά, έτσι έφτιαξα ένα προφυλακτήρα από αλουμίνι πάχους 1mm και στο εσωτερικό του τοποθέτησα ένα κομμάτι πετροβάμβακα ειδικό για εξατμίσεις με αντοχή 1000c, απλά για την γνώση αναφέρω την αντοχή αυτού του πετροβάμβακα, εδώ στην περίπτωση αυτή δεν χρειάζεται, δίπλωσα το αλουμίνιο και το έβαλα επάνω στις σωλήνες στηρίζοντας το με μεταλλικούς κολιέδες, στη φωτό είναι πρόχειρα δεμένος με σύρμα γιατί ακόμα δεν μου είχαν φέρει τους σωστούς κολιέδες.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#530398 Αυτά παθαίνει όποιος κάνει εκτεταμένες αλλαγές στα περιφερειακά του μοτέρ, πολλά ταιριάγματα, πολλές ώρες δουλειάς, προσοχή στις λεπτομέρειες και εύχεσαι όταν πάρει μπροστά όλα να λειτουργήσουν σωστά αλλιώς πάλι ξήλωμα και διόρθωση, η νεκροψία θα δείξει αν πέτυχε η εγχείρηση και έζησε ο ασθενής, γιατί μέχρι τώρα ειδικά στι θέμα πολλαπλή / χταπόδι έφαγα ήττα, με την έννοια ότι το έφτιαξα έτσι χωρίς προγραμμα αφού δεν είχα άδειο το μηχανοστάσιο με το μοτέρ επάνω με τα περιφεριακά να λείπουν ώστε να - χτίσω - το χταπόδι χωρίς να εμποδίζουν οι αυλοί του, θα φτιάξω άλλο μέχρι την άνοιξη γιατί τώρα πήρα τα μέτρα που δεν είχα πάρει. Αύριο θα μπεί η μίζα επάνω, το altenator, η αντλία του υδραυλικού τιμονιού και οι ιμάντες.

Το επίσης ωραίο είναι ότι μάλλον η συμπιεστής της τουρμπίνας λόγω μεγαλύτερου μεγέθους κατά 30mm θα βρίσκει στο καπό όταν κλείνει, οπότε μάλλον με περιμένει και τροποποίηση στο καπό :lol: καλά πάμε, ηθικό ακμαιότατο. ( ακόμα )

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόναupload images online
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#532237 Και φτάνουμε στο heat exchanger ή αλλιώς oil cooler, είναι ένας εναλλάκτης θερμότητας ( στα Ελληνικά ) νερού / λαδιού, μέσα του περνάει το λάδι της μηχανής το οποίο ψύχεται από τις εσωτερικές ψύκτρες όπου κυκλοφορεί το νερό της μηχανής, είναι ένας τρόπος ομαλής και γρήγορης θέρμανσης του κινητήρα όταν αυτός είναι κρύος και ταυτόχρονα διατήρησης της θερμοκρασίας του λαδιού σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Το λάδι μετά την αντλία λαδιού μπαίνει στον εναλλάκτη, εξέρχεται ψυχρότερο και μπαίνει στο φίλτρο λαδιού, αυτό σημαίνει ότι στην πράξη και χωρίς αυτό να είναι μέρος της σχεδίασης του, συγκρατεί ότι γρέζι από ένα μέγεθος και πάνω κυκλοφορεί στο λάδι, τα μεγαλύτερα από αυτά συγκρατούνται στον εναλλάκτη λόγο της πυκνότητας που έχουν τα μεταλλικά φύλλα που τον αποτερούν, τα μικρότερα γρέζια τα συγκρατεί το χάρτινο φίλτρο λαδιού.

Τα γρέζια δεν είναι μόνο αποτέλεσμα μιας ζημιάς αλλά προέρχονται και από φυσιολογική φθορά, το λέω γιατί εκτός από το δικό μου μοτέρ που είχε ζημιά και ο εναλλάκτης είχε γεμίσει γρέζια, έχω άλλους 4 από μοτέρ που δεν είχαν καμμία ζημιά και όμως είχαν μέσα γράζια, επείδή είναι πολύ δύσκολο να καθαριστούν οι εναλλάκτες αυτοί και το ρίσκο είναι μεγάλο να βάλω έναν μεταχειρισμένο σε καινούργιο μοτέρ, έπρεπε να τοποθετηθεί ένας καινούργιος.

Αυτοί οι εναλλάκτες που φοράνε τα Renault των περασμένων χρόνων είναι της Αμερικανικής Modine που έχει την την πατέντα τους, μόνο που το κόστος τους είναι από 193€ - 250€ ανάλογα αν θα αγοραστεί από την ελεύθερη αγορά ή από την μαμά Renault, υπάρχουν πλέον στην αγορά και άλλες εταιρίες κατασκευής αυτού του τύπου oil coolers γιατί μάλλον έχει λήξει η πατέντα της Modine, έτσι αγοράστηκε ένας από την Ισπανική Metal Caucho με κόστος 54€, είναι λίγο μεγαλύτερο και αλουμινένιο οπότε θα είναι και αποδοτικότερο.

Κάτι άλλο που παρατήρησα κατά την προσπάθεια καθαρισμού των εναλλακτών είναι ότι η μεγάλη κεντρική βίδα Μ20 Χ 1.5 που συγκρατεί τον εναλλάκτη στο μπλόκ ή στο αντάπτορα ( ανάλογα την επιλογή στα διάφορα μοτέρ ) και εκεί επάνω στηρίζεται και το φίλτρο λαδιού, δεν έχει κάποια ροδέλλα στεγανοποίησης και σπάει η πίεση του λαδιού λόγο διαρροής πρίν μπεί στο φίλτρο, η διαρροή είναι εσωτερική και το λάδι ανακυκλώνεται, δεν υπάρχδει δηλαδή εξωτερική διαρροή, με αποτέλεσμα η πίεση στο κύκλωμα να είναι χαμηλότερη από την προβλεπόμενη ( καλώς ήρθατε στην πρόσκαιρη φθορά και καταστροφή των κουζινέτων σας ) έτσι αύριο κατά την τοποθέτηση θα μπεί χάλκινη ροδέλλα στο σημείο.

Εικόνα

Εδώ είναι η κυκλοφορία του λαδιού στο μοτέρ, η φωτό είναι του ίδιου μοτέρ αλλά δεν δείχνει τον αντάπτορα και τον εναλλάκτη, αλλά το φίλτρο του λαδιού βιδωμένο απευθείας στο μπλόκ του κινητήρα, την βάζω για να δείξω την διαδρομή του λαδιού

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#533365 Tα κολλάρα του νερού του oil cooler είναι Renualt σιλικονούχα, από το 1992 και είναι σε άριστη κατάσταση, τον καιρό που δεν υπήρχαν σιλικονούχα aftermarket η Renault έβαζε αυτής την ποιότητας κολλάρα της Hutchinson.

Εικόναimghost

Εικόνα

Έτοιμο για την 1η μιζιά

Εικόναprntscr

Θερμοκρασία τουρμπίνας μετά από 30΄ στο ρελαντί

Εικόνα

Μετά από λίγες ελαφριές γκαζιές μέχρι τις 2.000 σαλ

Εικόνα

Ο πίνακας στο ταμπλό
Η θερμοκρασία του νερού είναι 90ο, το λάδι 100c και η πίεση στο ρελαντί δείχνει και την φθορά των κουζινέτων, όταν αυτά είναι φθαρμένα η πίεση στους 100c είναι στο τέλος των πυκνών γραμμών, χαμηλότερα δηλαδή, έτσι έχουμε ένα πλήρη οπτικόέλεγχο της κατάστασης του κινητήρα, παρόλα αυτά εγώ κατάφερα και τον κατέστρεψα, άξιος, άξιος.

Εικόνα

Θερμοκρασία λαδιού αριστερά και βόλτ δεξιά

Εικόνα

Μένει τώρα το συμμάζεμα του χαμού στο μηχανοστάσιο, ένα βραχυκύκλωμα που υπάρχει στο αριστερό βεντιλατέρ, προφυλακτήρας και βουαλά, πάλι στην κυκλοφορία, στρώσιμο κλπ.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#533381 Μάστορα, στο αβενσις έχω εναλλάκτη λαδιού ο οποίος όμως είναι σαν ένα μικρό ψυγείο (αέρος δλδ). Αυτός που έχεις εσυ τι πλεονέκτημα έχει?