- 10 Σεπ 2016, 20:10
#299064
Dodger έγραψε:Κύριε Παναγιώτη πότε σκοπεύει να το τελειώσει;
Ελπίζει μέχρι το τέλος του 2016 γιατί δουλεύουμε κιόλας δεν ασχολούμαστε με το αμάξι συνέχεια, μένει το μοντάρισμα του μοτέρ, τα φρένα και η μετατροπή του πίσω άξονα του Clio 1 σε Clio 2 στα άκρα με από Clio 2 RS. Θα βάλω φωτό από τον άξονα.
Ο άξονας του Clio 1 είναι με ράβδους στρέψης και του Clio 2 είναι ημιάκαμπτος, το άκρο στον άξονα του Clio 1 είναι ένας πείρος πρεσαρισμένος και δεν μπορείς να ρυθμίσεις κάμπερ και σύγκλιση - απόκλιση, στο Clio 2 RS είναι ο πείρος βιδωτός και μπορείς με λαμάκια να αλλάξεις την ρύθμιση του, γίνεται τώρα η μετατροπή, αλλά δεν έχω πολύ χρόνο να βοηθήσω, είναι στη μέση της δουλειάς τώρα.
Μετά είναι και τα φρένα που και αυτά θα περάσουν από το χέρι μου, τα εμπρός θα είναι δίσκοι ποιότητας motosport από Ford Fiesta WRC πισινοί Φ300 με δαγκάνες 4 εμβόλων χαμηλού προφίλ της Wilwood που στην 15άρα ζάντα group A της renault sport χωράνε οι 300άρηδες δίσκοι, οι πίσω δίσκοι θα είναι οι μαμά γιατί είναι μόνο4.5kg βάρος, ίσως κάποια στιγμή του κάνω όλο το μουγιέ από αλουμίνιο να ελαφρύνει στα 3KG.