dimviii έγραψε:Παναγιωτη ζυγισες μηπως αξονα με φτερωτες να δουμε βαρος?
Όχι, δεν το σκέφτηκα καθόλου και τώρα την μοντάρισα, κρίμα γιατί αν το είχες πεί από χτές θα το έκανα, κάποια στιγμή θα ανοίξω την παλιά και θα το κάνω, θα ανεβάσω και φωτό από τις ζημιές της.
picture upload sites
image to url
photo hosting sites
bbcode image
Προς το παρόν ταλείωσαν τα ταιριάγματα / μονταρίσματα του κινητήρα έξω από το μηχανοστάσιο, ελπίζω μέχρι το σαββάτο να τον βάλω επάνω για να αποτελειώσω τοποθετώντας τα υπόλοιπα, αντλία υδραυλικού τιμονιού, μίζα, altenator, ιμάντες, ψυγεία νερού και τα 2 intecooler, καλωδιώσεις κλπ λεπτομέρειες.
Zeus έγραψε:Παναγιώτη, σχετικά με το κινεζικό Τούρμπο, πέραν της διαφοράς που αναφέρεις, έχεις τροπο να ελέγξεις (ndt) και το υλικό;
Σε claim προς κατασκευαστή(ες) έχουμε βρει σε δυο διαφορετικές περιπτώσεις (ραουλο κρενιου και υδραυλικό μοτέρ μπομπας) διάφορες στη χύτευση και στην σκλήρυνση μεταξύ κινεζικού και γιαπωνέζικου ανταλλακτικού, που προμήθευει ο ίδιος ο κατασκευαστής....μάλιστα επειδή πλέον δεν κατασκευάζει ο συγκεκριμένος Ιάπωνας ανταλλακτικά στην Ιαπωνία η λύση δίνεται απο τα διαλυτήρια..
sorry για την καθυστερημένη απάντηση, όχι Κωνσταντίνε δεν έχω τρόπο να κάνω έλεγχο, αν πάω κάπου να πληρώσω να μου το ελέγξουν το κόστος θα είναι όση η αξία 2 κινέζικων τούρμπο ή ενός Garrett.
Το επίσης ωραίο είναι ότι μάλλον η συμπιεστής της τουρμπίνας λόγω μεγαλύτερου μεγέθους κατά 30mm θα βρίσκει στο καπό όταν κλείνει, οπότε μάλλον με περιμένει και τροποποίηση στο καπό καλά πάμε, ηθικό ακμαιότατο. ( ακόμα )
upload images online
Το λάδι μετά την αντλία λαδιού μπαίνει στον εναλλάκτη, εξέρχεται ψυχρότερο και μπαίνει στο φίλτρο λαδιού, αυτό σημαίνει ότι στην πράξη και χωρίς αυτό να είναι μέρος της σχεδίασης του, συγκρατεί ότι γρέζι από ένα μέγεθος και πάνω κυκλοφορεί στο λάδι, τα μεγαλύτερα από αυτά συγκρατούνται στον εναλλάκτη λόγο της πυκνότητας που έχουν τα μεταλλικά φύλλα που τον αποτερούν, τα μικρότερα γρέζια τα συγκρατεί το χάρτινο φίλτρο λαδιού.
Τα γρέζια δεν είναι μόνο αποτέλεσμα μιας ζημιάς αλλά προέρχονται και από φυσιολογική φθορά, το λέω γιατί εκτός από το δικό μου μοτέρ που είχε ζημιά και ο εναλλάκτης είχε γεμίσει γρέζια, έχω άλλους 4 από μοτέρ που δεν είχαν καμμία ζημιά και όμως είχαν μέσα γράζια, επείδή είναι πολύ δύσκολο να καθαριστούν οι εναλλάκτες αυτοί και το ρίσκο είναι μεγάλο να βάλω έναν μεταχειρισμένο σε καινούργιο μοτέρ, έπρεπε να τοποθετηθεί ένας καινούργιος.
Αυτοί οι εναλλάκτες που φοράνε τα Renault των περασμένων χρόνων είναι της Αμερικανικής Modine που έχει την την πατέντα τους, μόνο που το κόστος τους είναι από 193€ - 250€ ανάλογα αν θα αγοραστεί από την ελεύθερη αγορά ή από την μαμά Renault, υπάρχουν πλέον στην αγορά και άλλες εταιρίες κατασκευής αυτού του τύπου oil coolers γιατί μάλλον έχει λήξει η πατέντα της Modine, έτσι αγοράστηκε ένας από την Ισπανική Metal Caucho με κόστος 54€, είναι λίγο μεγαλύτερο και αλουμινένιο οπότε θα είναι και αποδοτικότερο.
Κάτι άλλο που παρατήρησα κατά την προσπάθεια καθαρισμού των εναλλακτών είναι ότι η μεγάλη κεντρική βίδα Μ20 Χ 1.5 που συγκρατεί τον εναλλάκτη στο μπλόκ ή στο αντάπτορα ( ανάλογα την επιλογή στα διάφορα μοτέρ ) και εκεί επάνω στηρίζεται και το φίλτρο λαδιού, δεν έχει κάποια ροδέλλα στεγανοποίησης και σπάει η πίεση του λαδιού λόγο διαρροής πρίν μπεί στο φίλτρο, η διαρροή είναι εσωτερική και το λάδι ανακυκλώνεται, δεν υπάρχδει δηλαδή εξωτερική διαρροή, με αποτέλεσμα η πίεση στο κύκλωμα να είναι χαμηλότερη από την προβλεπόμενη ( καλώς ήρθατε στην πρόσκαιρη φθορά και καταστροφή των κουζινέτων σας ) έτσι αύριο κατά την τοποθέτηση θα μπεί χάλκινη ροδέλλα στο σημείο.
Εδώ είναι η κυκλοφορία του λαδιού στο μοτέρ, η φωτό είναι του ίδιου μοτέρ αλλά δεν δείχνει τον αντάπτορα και τον εναλλάκτη, αλλά το φίλτρο του λαδιού βιδωμένο απευθείας στο μπλόκ του κινητήρα, την βάζω για να δείξω την διαδρομή του λαδιού
imghost
Έτοιμο για την 1η μιζιά
prntscr
Θερμοκρασία τουρμπίνας μετά από 30΄ στο ρελαντί
Μετά από λίγες ελαφριές γκαζιές μέχρι τις 2.000 σαλ
Ο πίνακας στο ταμπλό
Η θερμοκρασία του νερού είναι 90ο, το λάδι 100c και η πίεση στο ρελαντί δείχνει και την φθορά των κουζινέτων, όταν αυτά είναι φθαρμένα η πίεση στους 100c είναι στο τέλος των πυκνών γραμμών, χαμηλότερα δηλαδή, έτσι έχουμε ένα πλήρη οπτικόέλεγχο της κατάστασης του κινητήρα, παρόλα αυτά εγώ κατάφερα και τον κατέστρεψα, άξιος, άξιος.
Θερμοκρασία λαδιού αριστερά και βόλτ δεξιά
Μένει τώρα το συμμάζεμα του χαμού στο μηχανοστάσιο, ένα βραχυκύκλωμα που υπάρχει στο αριστερό βεντιλατέρ, προφυλακτήρας και βουαλά, πάλι στην κυκλοφορία, στρώσιμο κλπ.