Για τα πρωταθλήματα πίστας, GP2/GP3, IndyCar, WTCC, BTCC, Le Mans και άλλα
Άβαταρ μέλους
By Silberpfeil
#550607 Το οτι η Sophia είναι ζωντανή και ήταν σε θέση να κάνει και tweet είναι πολύ θετικό. Όπως όμως επισήμανε και ο cabala σε ανάρτησή του, η Sophia έχει υποστεί ρήξη στην σπονδυλική στήλη σύμφωνα με το medical report.
Εικόνα

Ο Sho Tsuboi, ο οδηγός με τον οποίο χτύπησε το ακυβέρνητο μονοθέσιο της Floersch, φαίνεται να είναι καλά.
Εικόνα

Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι για την κατάσταση των δύο φωτογράφων και του αγωνοδίκη, εκτός του ότι και οι τρεις είχαν τις αισθήσεις τους όταν μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#550631 To ότι τα σιρκουΐ πόλης είναι επικίνδυνα το στηρίζουμε σε κάποιο στατιστικό; Ο μοναδικός θάνατος στη σύγχρονη Φ1 έγινε στη Σουζούκα και πριν είχαμε 2 θανάτους στην Ίμολα. Ο τελευταίος θάνατος στο MotoGP έγινε στη Μαλαισία και πριν αν θυμάμαι καλά ήταν 2 γιαπωνέζοι στη Σουζούκα και μου διαφεύγει το άλλο, αλλά θυμάμαι ότι ήταν σε πίστα. Γενικά αμφιβάλλω αν είχαμε σοβαρό ατύχημα σε σιρκουΐ πόλης μετά τον Μπαντίνι, δηλαδή πάνω από μισό αιώνα
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#550638
Corto Maltese έγραψε:To ότι τα σιρκουΐ πόλης είναι επικίνδυνα το στηρίζουμε σε κάποιο στατιστικό; Ο μοναδικός θάνατος στη σύγχρονη Φ1 έγινε στη Σουζούκα και πριν είχαμε 2 θανάτους στην Ίμολα. Ο τελευταίος θάνατος στο MotoGP έγινε στη Μαλαισία και πριν αν θυμάμαι καλά ήταν 2 γιαπωνέζοι στη Σουζούκα και μου διαφεύγει το άλλο, αλλά θυμάμαι ότι ήταν σε πίστα. Γενικά αμφιβάλλω αν είχαμε σοβαρό ατύχημα σε σιρκουΐ πόλης μετά τον Μπαντίνι, δηλαδή πάνω από μισό αιώνα


+1 Τα σιρκουΐ πόλης το μόνο κακό που έχουν είναι ότι κάποια δίνουν βαρετούς αγώνες.
Άβαταρ μέλους
By cmarin
#550728 Είναι λογικό να αυξάνεται η επικινδυνότητα αφού δεν υπάρχουν έξοδοι διαφυγής και αμμοπαγίδες, παρά μόνο τσιμέντα και συρματοπλέγματα.
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#550774
Same_old_story έγραψε:
Corto Maltese έγραψε:To ότι τα σιρκουΐ πόλης είναι επικίνδυνα το στηρίζουμε σε κάποιο στατιστικό; Ο μοναδικός θάνατος στη σύγχρονη Φ1 έγινε στη Σουζούκα και πριν είχαμε 2 θανάτους στην Ίμολα. Ο τελευταίος θάνατος στο MotoGP έγινε στη Μαλαισία και πριν αν θυμάμαι καλά ήταν 2 γιαπωνέζοι στη Σουζούκα και μου διαφεύγει το άλλο, αλλά θυμάμαι ότι ήταν σε πίστα. Γενικά αμφιβάλλω αν είχαμε σοβαρό ατύχημα σε σιρκουΐ πόλης μετά τον Μπαντίνι, δηλαδή πάνω από μισό αιώνα


+1 Τα σιρκουΐ πόλης το μόνο κακό που έχουν είναι ότι κάποια δίνουν βαρετούς αγώνες.

Για να μπορείς πάντως να μπεις σε τέτοια σύγκριση θα πρέπει οι μισοί αγώνες να γίνονται σε Street και οι άλλοι μισοί σε race circuits.

Αλίμονο αν είχαμε περισσότερους θανάτους με 3-4 αγώνες το χρόνο.

Sent from my H9436 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#550807 50 χρόνια ούτε ένα fatal accident σε σιρκουΐ πόλης και εκτός από τον Βέντλιγκερ στο Μονακό το 1992 δε θυμάμαι κάν κάτι επικίνδυνο πάντως είναι ένα δείγμα.

Ακόμα και στα Ίντι που έχουμε αρκετά fatalities συγκριτικά με τις άλλες πίστες, εκτός από τον ενυτπωσιακό (δυστυχώς) θάνατο του Κροσνοφ πριν από πάνω από 20 χρόνια κάτι άλλο δεν πρέπει να έχει συμβεί.

Γενικά άλλο είναι το τι φοβόμαστε και άλλο τι είναι επικίνδυνο. Πολλοί φοβούνται το σκοτάδι, αλλά το σκοτάδι δεν είναι επικίνδυνο.
Άβαταρ μέλους
By Άμπαλος
#550875 Ιστορικοί αγώνες που επιβίωσαν παρά τον αριθμό ανθρώπων που αποβίωσαν (πχ. Macau, Le Mans, Isle of Man, Indy, Dakar) δεν καταργούνται...

Εκτός κι αν δεν βγαίνουν οικονομικά ή υπάρξει συμβάν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ...

(Πλάκα στην πλάκα, κωλοφαρδία που δε σκοτώθηκε κανείς... :lipsealed:)
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#550887
Άμπαλος έγραψε:Ιστορικοί αγώνες που επιβίωσαν παρά τον αριθμό ανθρώπων που αποβίωσαν (πχ. Macau, Le Mans, Isle of Man, Indy, Dakar) δεν καταργούνται...

Εκτός κι αν δεν βγαίνουν οικονομικά ή υπάρξει συμβάν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ...

(Πλάκα στην πλάκα, κωλοφαρδία που δε σκοτώθηκε κανείς... :lipsealed:)


To Isle of Man ειναι η μεγαλυτερη αηδια που υπαρχει στους αγωνες και η μεγαλυτερη αλητεια της πολιτειας που το επιτρεπει απλα γιατι πουλαει. Μιλαμε για εκατονταδες νεκρους:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_S ... fatalities

Σε καποιον που ειναι βλακας και δεν καταλαβαινει μονος του οτι πρεπει να φοραει κρανος και ζωνη επιβαλει το κρατος να τα φοραει με αυστηροτατα προστιμα και ποινες. Εκει που ο κινδυνος ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ τι κανουν? Τους λενε απλα "καλως ηρθατε στον αλλο κοσμο" :thumbsdown:

Οσον αφορα τα street circuits στην F1, δε νομιζω οτι ειναι τοσο πιο επικινδυνα. Απλα στη συντριπτικη τους πλειοψηφια ειναι βαρετα και χωρις προσπερασεις. Η FIA δεν ενδιαφερεται και τοσο για την ποιοτητα φυσικα. Αν μια χωρα εκδηλωσει ενδιαφερον και δεχεται να πληρωσει το τεραστιο ποσο για να παρει αγωνα, απλα σχεδιαζουν μια πιστα μεσα στην πολη και δεν της λενε "πληρωσε ενα σκασμο εκατομμυρια, φτιαξε μια κανονικη πιστα και σε λιγα χρονια που θα ειναι ετοιμη τα λεμε παλι".

Τελος να πω τη γνωμη μου οσον αφορα την επικινδυνοτητα στην F1. Θεωρω οτι ειναι πολυ ασφαλεστερη απο αλλα αθληματα. Και κακως την εχουν κανει τοσο φλωρικη τα τελευταια χρονια. Ριχνει λιγη βροχη και διακοπτεται ο αγωνας. Ξεκιναει μετα πισω απο το SC και μεχρι να ξεκουμπιστει το SC απο την πιστα εχει σχεδον στεγνωσει. Φυσικα δε θα ηθελα να θρηνησουμε κανενα θυμα, αλλα τοσα λεφτα που παιρνουν οι οδηγοι τα παιρνουν εκτος απο το ταλεντο τους και για το ρισκο που εμπεριεχει το επαγγελμα τους...
Άβαταρ μέλους
By Same_old_story
#550964
George_Prix έγραψε:
Άμπαλος έγραψε:
Τελος να πω τη γνωμη μου οσον αφορα την επικινδυνοτητα στην F1. Θεωρω οτι ειναι πολυ ασφαλεστερη απο αλλα αθληματα. Και κακως την εχουν κανει τοσο φλωρικη τα τελευταια χρονια. Ριχνει λιγη βροχη και διακοπτεται ο αγωνας. Ξεκιναει μετα πισω απο το SC και μεχρι να ξεκουμπιστει το SC απο την πιστα εχει σχεδον στεγνωσει. Φυσικα δε θα ηθελα να θρηνησουμε κανενα θυμα, αλλα τοσα λεφτα που παιρνουν οι οδηγοι τα παιρνουν εκτος απο το ταλεντο τους και για το ρισκο που εμπεριεχει το επαγγελμα τους...


Μα αν μαζευτεί νερό επειδή κάτω το πάτωμα είναι τελείως επίπεδο παρατηρούνται φαινόμενα υδρολίσθησης. Άσε που από το σπρεί νερού που αφήνει ο πρώτος οι αποπίσω δε βλέπουν σχεδόν τίποτα όταν βρέχει και έχει μαζευτεί νερό στη πίστα :ninja: :help:
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#550974
Same_old_story έγραψε:
George_Prix έγραψε:
Άμπαλος έγραψε:
Τελος να πω τη γνωμη μου οσον αφορα την επικινδυνοτητα στην F1. Θεωρω οτι ειναι πολυ ασφαλεστερη απο αλλα αθληματα. Και κακως την εχουν κανει τοσο φλωρικη τα τελευταια χρονια. Ριχνει λιγη βροχη και διακοπτεται ο αγωνας. Ξεκιναει μετα πισω απο το SC και μεχρι να ξεκουμπιστει το SC απο την πιστα εχει σχεδον στεγνωσει. Φυσικα δε θα ηθελα να θρηνησουμε κανενα θυμα, αλλα τοσα λεφτα που παιρνουν οι οδηγοι τα παιρνουν εκτος απο το ταλεντο τους και για το ρισκο που εμπεριεχει το επαγγελμα τους...


Μα αν μαζευτεί νερό επειδή κάτω το πάτωμα είναι τελείως επίπεδο παρατηρούνται φαινόμενα υδρολίσθησης. Άσε που από το σπρεί νερού που αφήνει ο πρώτος οι αποπίσω δε βλέπουν σχεδόν τίποτα όταν βρέχει και έχει μαζευτεί νερό στη πίστα :ninja: :help:


Φιλε το ξερω αυτο που λες. Φυσικα οταν ειναι για βαρκα οι συνθηκες της πιστας, δεν εχω την απαιτηση να γινεται αγωνας. Αλλα καμποσες φορες εχει περασει στο αλλο ακρο το θεμα...

Οι πρωτοι 2 οδηγοι που χανουν τα φρενα στο βρεγμενο διακοπτεται ο αγωνας. Αστους μεσα και ας πανε πιο αργα. Κι οποιος αντεξει στην τελικη.

Ή τυχανε φορες που εκανε τοσους πολλους γυρους το SC που λεγανε ολοι οι οδηγοι "αντε να ξεκινησει επιτελους ο αγωνας, σχεδον στεγνωσε η πιστα" ή μερικοι οδηγοι λεγανε "ετσι οπως το πανε με το SC μπας και πρεπει να βαλουμε τα slick".
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#601995 Δυστυχώς σήμερα η F2 είχε μια τραγική απώλεια στο Spa από ένα ανατριχιαστικο ατύχημα.

Κρίμα το παιδί, μόλις 23 ετών :(

https://www.espn.com/f1/story/_/id/2750 ... -crash-spa



Sent from my Xperia 1 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#604112

Huge Crash During Citroën DS3 Cup Denmark