MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#813209 Της πτωσης το καγκελο στο Οστιν :lol:

Ξαναπεσε ο Μπαναγια κατι που βαζει σε σκεψεις περι της ετοιμοτητας του να διαχειριστει τον τιτλο που πηρε περσι.

Νικητης ο Ρινς με Honda σε μια πιστα που της ταιριαζει, 2ος ο αδελφος του Ροσι, ο Μαρινι και 3ος ο Φαμπιο σε ενα βαθρο ψυχολογικη τονωση με το χρεπι που εχει ΚΑΙ φετος.

Τα Aprilia θελουν αλλους αναβατες. Η μοτο εχει δυνατοτητες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#813224 Είναι κουλό αυτό που γίνεται με τον Μπανάϊα, πέφτει ενώ δείχνει πως το πάει άνετα. Δεν πειράζει, καλύτερα να μην κερδίζει τόσο εύκολα να έχουμε κάτι να βλέπουμε γιατί είναι τόσο καλό μηχανάκι το Ducati που δύσκολα θα χαθεί πάλι το πρωτάθλημα.
Μόνον ο Marquez δηλαδή θα μπορούσε να είναι απειλή, γιατί η Yamaha έχει πολλή δουλειά (και η Honda επίσης, αλλά η προχθεσινή νίκη δείχνει πως δεν είναι τόσο χάλια, κάτι που δεν μπορείς να το πεις για την Yamaha).
Για την Aprilia διαφωνώ, το πρόβλημα είναι πως δεν είναι παντού δυνατή (θυμίζει την Ducati πριν κάποια χρόνια), δεν φταίνε μόνον οι αναβάτες. Εξάλλου ο Vinales και ο Oliveira είναι ικανοί για νίκη, ενώ ο Espargaro πολύ σταθερός. Μόνον ο Raul Fernandez είναι μια μεγάλη απογοήτευση προς το παρόν και αν δεν συνέλθει λογικά δεν θα του δοθεί άλλη χρονιά.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#813230 Μετεφρασες κανά άρθρο με Google translate;;;; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Manos
#813293 Συμφωνώ, "πάλι καλά¨ που για τον έναν ή τον άλλον λόγω δεν νικάει σερί ο Πέκο γιατί η διαφορά δυναμικής της Ducati είναι χαώδης !!!
Να υπάρχει λίγο ενδιαφέρον ρε παιδί μου.
Δεν ξέρω αν οφείλετε στο ψυχολογικό, ότι δεν μπορεί να διαχειριστεί το τον τίτλο και ότι είναι φαβορί, αν προέρχονται από υπερβολική σιγουριά (ότι και να γίνει σας έχω) ή αν είναι τυχαία συμβάντα...Θεωρώ πως μόλις σοβαρευτεί - μαζευτεί δεν θα υπάρχουν περιθώρια....


Συμφωνώ για τα Aprilia, δεν τους "πάνε" όλες οι πίστες, αλλά αναμφίβολα είναι στο σωστό δρόμο !!!
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#815764 Αυτό το ΣΚ είδα MotoGP και F1 και οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες. Στην F1 με πήρε ο ύπνος άπειρες φορές, τόσο στο Sprint όσο και στον αγώνα. Πιο ενδιαφέρον είχαν τα quali!
To MotoGP είχε ενδιαφέρον ακόμη και στα Moto2, βοήθησε και η πίστα που γενικώς δίνει ωραίους αγώνες νομίζω.
Επίσης, εκεί που τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο ο Bagnaia ήταν μέτριος προς το κακός, τελικά την Κυριακή έδωσε ρεσιτάλ. Κυρίως γιατί σε όλο τον αγώνα, έμεινε ψύχραιμος και τελικά κέρδισε, ενώ ήταν φανερό πως η Ducati δεν ήταν τόσο καλύτερη από τις ΚΤΜ (κρίνοντας και από τους υπόλοιπους).
Αυτά, ενώ γι'ακόμη έναν αγώνα λείπουν σημαντικά ονόματα (Marquez, Bastianini), ενώ άλλοι έκαναν κακή εμφάνιση (κυρίως η Honda, που μετά την COTA ήταν ένα χάλι μαύρο, ειδικά ο Mir).
Γενικώς, υπάρχει και στα MotoGP γκρίνια, αλλά εκεί το Sprint είναι πραγματικά ενδιαφέρον και φυσικά δύσκολα μπορείς να προβλέψεις τον νικητή, ακόμη και με την Ducati να έχει 8 μηχανάκια.
ΥΓ: Το χάλι της Yamaha δεν έχει πάτο φαίνεται, λυπηρό το θέαμα. Η Honda νομίζω έχει μικρότερο πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#823249 To MotoGP σταματάει για το summer break για 5 εβδομάδες, και μέχρι τώρα έχουμε:
-Ο Bagnaia είναι το ακλόνητο φαβορί, εκτός από πρώτος στην βαθμολογία, είναι αυτός που έχει πιο σταθερή απόδοση από όλους (αν και δεν απέφυγε μέχρι τώρα δύο σοβαρά λάθη/πτώσεις).
-Οι μόνοι που μπορούν να τον απειλήσουν, οδηγούν επίσης Ducati: o Bezzechi της VR46 και ο Martin της Pramac. Ο πρώτος είναι νομίζω πιο σταθερός, ο Martin πιο γρήγορος, αλλά ασταθής. Δύσκολο πάντως να καταφέρουν να κλέψουν το πρωτάθλημα από τον Bagnaia αν δεν... αυτοκτονήσει μόνος του.
-Η μόνη εταιρεία που έχει απειλήσει φέτος την παντοκρατορία της Ducati είναι η ΚΤΜ, κυρίως με τον Brad Binder. Ο Miller, δυστυχώς γι'αυτόν δεν είναι σταθερός, πέφτει συχνά και θυμίζει τον εαυτό του στα πρώτα χρόνια στην Ducati. Η ΚΤΜ νίκη σε κανονικό αγώνα δεν έχει πάρει ακόμη επίσης.
-Ο Marquez είναι σκια του εαυτού του, δεν βοηθάει και το μηχανάκι, που έχει... ξεκληρίσει τους υπόλοιπους με τραυματισμούς.
-Η Yamaha επίσης είναι απογοήτευση φέτος, με το ζόρι πήρε ένα βάθρο ο Quartararo σε ένα Sprint.
-H μεγάλη απογοήτευση, είναι η Aprilia, που δεν έχει πλησιάσει καθόλου την περσινή φόρμα, ενώ αν και δείχνει γρήγορη, όλο κάτι συμβαίνει και επιπλέον στον αγώνα δείχνει χειρότερη. Θεωρώ πως το πρόβλημά της είναι η εκκίνηση, εκεί ακριβώς είναι που έχει κάνει πρόοδο η ΚΤΜ φέτος και έχει εκτοξευθεί σε απόδοση. Εκεί ακριβώς υποφέρουν οι Ιάπωνες πρώτα και κύρια.
Η μεγάλη διαφορά της Duati είναι πως αξιοποιεί πλήρως τόσο το aero, όσο και το πίσω wholeshot στην ανάρτηση (αν και φαίνεται πως η ΚΤΜ είναι ακόμη πιο δυνατή εκεί) αλλά και τα ηλεκτρονικά.

Για μένα, είναι μια πολύ συναρπαστική χρονιά, αν και οι ευρωπαίοι έχουν καταπιεί τους ιάπωνες κατασκευαστές, αυτό δεν μειώνει το ενδιαφέρον.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#823304 Ήρθε η ώρα για τον Μάρκεζ να αποχωρήσει από τη Honda

Μιας και η KTM είναι #2 αυτή τη στιγμή, φαντάζει ιδανικός γάμος
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#823305 Υπάρχει και η Aprilia, αν και μάλλον δεν θέλει να πληρώσει.
Κι εγώ αν ήμουν ο MM93 KTM θα πήγαινα.
Άβαταρ μέλους
By Manos
#823373 Έχουμε δει και έχουμε δει αλλά προσωπική εκτίμηση είναι ότι ο Bagnaia το έχει ήδη πάρει και με την διαφορά με τον δεύτερο στους 35 μόνο βαθμούς το λέω αυτό. Εσωτερικός ανταγωνισμός από εργοστασιακές ή δορυφορικές Ducati μπορεί να υπάρχει αλλά δεν υπάρχει περίπτωση θεωρώ όταν και αν φτάσει σε οριακό σημείο η κατάσταση να μην υπάρξουν δράσεις.
Δεν ξέρω αν έχουν πει κάτι για αυτό αλλά επίσης προσωπική μου εκτίμηση ότι παίρνει δεδομένα από 8 μηχανάκια αυτή την στιγμή !

O MM είναι σκιά του εαυτού του συμφωνώ...Επικίνδυνη μάλιστα και για τον ίδιο και για τους υπόλοιπους.
Η αποχώρηση από τη Honda μοιάζει μονόδρομος - ειδικά μετά τα τελευταία γεγονότα, πτώσεις, χειρονομίες, δηλώσεις, μη συμμετοχές κτλ.
Αυτό επιδιώκει άλλωστε και ο ίδιος.
Τώρα για το που μπορεί να πάει είναι μεγάλη κουβέντα. Η διαφορά των Ducati με όλων των υπόλοιπων μοτοσυκλετών στο grid είναι χαώδης αλλά όπως λέει και ο High γιατί να τον πληρώσει η Ducat την δεδομένη χρονική στιγμή ; Ανάγκη τον έχει ;
Η Yamaha επίσης ανύπαρκτη, η Αprilia αν και ξεκίνησε δυνατά δεν έδειξε τίποτα, μόνο η ΚΤΜ είναι ανταγωνιστική, όσο μπορεί βέβαια και αυτή...
Θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον να τον δούμε έξω από το περιβάλλον την Honda, με μηχανάκι που θα πρέπει να εξελίξει.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#823398 Η KTM έχει τη Red Bull από πίσω, οπότε λεφτά υπάρχουν

Εγώ το έλεγα χρόνια, πρέπει να φύγει από τη Honda για πολλούς λόγους. Όταν κυριαρχούσε θα τον έλεγε κάποιος τρελό, αλλά είναι δυνατό κίνητρο. Πλέον όχι απλά είναι μονόδρομος, οτιδήποτε άλλο θα είναι καταστροφικό, ειδικά για εκείνον και το σώμα του

Είναι «ακόμα» 30 ετών, έχει πάρα πολλά καλά χρόνια ακόμα να δώσει, είναι κρίμα να τα χαραμίσει. Κανείς δεν αποκλείει βέβαια το 24 η Honda να παρουσιάσει ένα πιο ανταγωνιστικό μηχανάκι και τότε μπορεί να αλλάξουν πολλά μέσα του, αλλά με βάση τη φετινή χρονιά (αλλά και τις 2 προηγούμενες) είναι η ώρα για νέες παραστάσεις. Θα δώσει και νέα πνοή στο πρωτάθλημα
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#823399 Συμφωνώ πως μια αλλαγή θα ήταν καλή για όλους. Εκτός από την Honda βέβαια! :lol:
Η οποία Honda, όμως μπορεί να κοιτάξει αλλού. Στον Martin ή στον Quartararo που φαίνεται να μην περνάει καλά στην Yamaha. Γενικώς, η τράπουλα πρέπει να ανακατευτεί, θα είναι καλό για όλους.