MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By dimik
#795928 Κι όμως η πίστα είναι ο μοναδικός χώρος που μπορείς να χαρείς την οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, από σκουτερακι των 50cc μέχρι ένα θηρίο.
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795930
dimik έγραψε:Κι όμως η πίστα είναι ο μοναδικός χώρος που μπορείς να χαρείς την οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, από σκουτερακι των 50cc μέχρι ένα θηρίο.


Δεν το συζηταμε οτι ειναι ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ η πιστα απο οτι ο δρομος!!! Απλα ακομα κι εκει τρεμω το σβαρνισμα και τους μπιστους :lipsealed:

Κι οταν λεω πιστα δεν εννοω να κανω γυρω γυρω ολοι φυσικα. Να μπω με γρηγορη μηχανη και να πιεσω εννοω οτι με φοβιζει.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#795931 Πάρε ένα 300 χωμάτινο, CRF, KLX, εξοπλισμό πλήρη και βρες χωμάτινη διαδρομή κοντά σου.

Πλήρης χαρά, μικρός κίνδυνος λόγω χαμηλών ταχυτήτων.

Άσε που λένε ότι όποιος λασπωθει μια φορά δεν καθαρίζει ποτέ!

Η πίστα ανεβάζει χιλιόμετρα και λόγω της επανάληψης σε βάζει σε τριπακι να πας πιο γρήγορα και πιο γρήγορα και όταν πέσεις θα πέσεις με φόρα...
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#795932 Ασε μας στην ησυχια μας ρε τρελε. Εδω φοβαμαι να μπω στην πιστα, σιγα μην παω στο βουνο :lol:

Αυτο που ειπες οτι η πιστα σε τσιτωνει και χωρις να το θελεις, σοφη κουβεντα παντως!
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#810347 Περίπατος Bagnaia φέτος? Νωρίς είναι ακόμα, αλλά πρώτος αγώνας (και σπριντ) και οι υπόλοιποι έχουν μπει σε mode αυτοκαταστροφής
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810348 Πολύ δυνατός ο FB, και χθες και σήμερα, ψύχραιμος ακόμη κι όταν έμεινε λίγο πίσω χθες.
Θεωρώ πως πέρα από το καλύτερο μηχανάκι, πλέον έχει και την ψυχραιμία που χρειάζεται και δύσκολα θα χάσει τον τίτλο.
Σε επίπεδο pace, μόνον η Aprilia στέκεται δίπλα, αλλά δεν έχει αναβάτη για τίτλο.
Να πού μπορεί να πάει του χρόνου ο FQ ή ο MM λέω εγώ...
Γκαντέμης ο MO, κακός ο MM, κρίμα θα ήταν μέσα στον χορό και οι δύο.
Σφαγή μέχρι τέλους για όλες τις θέσεις πάντως, εκτός από τις 3 πρώτες.
Ο Miller πολύ δυνατός, δεν τον περίμενα.
Άβαταρ μέλους
By Manos
#810380 Ο πρώτος αγώνας και εμένα μου άφησε την αίσθηση ότι το πρωτάθλημα θα είναι περίπατος για Bagnaia.
H Ducati δεν πιάνεται, μπράβο στη Αprilia πολύ δυνατή και η KTM με τον Miller θα είναι ανά διαστήματα-πίστες ανταγωνιστική.
Τώρα για τον Marquez τι να πούμε...από την αρχή που τον πέρασαν άρχισε τα συγκρουόμενα με κερασάκι το παραμάζωμα που πήρε και η καταστροφή αγώνα των Martin και Oliveira, η δε ποινή του ήταν η ελάχιστη...
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#810385 Ωραιος αγωνας! Πολυ δυνατες οι Ducati, δυνατες οι Aprilia /KTM.
Honda / Yamaha χαλια μαυρα

Για τον ΜΜ τι να πεις. Για πολλοστη φορα παιζει συγκρουομενα και ουσιαστικα δεν τιμωρειται. Σε αλλους αναβατες εχει δωθει ποινη 2 αγωνων για παρομοιο σκηνικο. Αυτον τον χαιδεψανε.

EDIT..
After surgery to repair the broken first metacarpal in his right hand, Marc Marquez will miss the second round.
https://www.motogp.com/en/news/2023/03/ ... -gp/451074

Δεν φτανει που ειναι βλαμμενος, τραυματιζεται κιολας. Γιατι το κανει αυτο; Γιατι ενω παντα ετσι ηταν αλλα ειχε δυνατα μηχανακια και νικουσε τωρα εχει πολυ υποδεεστερη μηχανη και μονο αν ακολουθει καποιον μπορει να μενει μπροστα. Για να περασει πρεπει να κανει τετοιες "εξυπναδες" οπως να αργει στα φρενα ( λες κι οι αλλοι πανε βολτα ).

Πολυ φοβαμαι πως αν δεν αλλαξει μυαλα θα εχει κι αλλον σοβαρο τραυματισμο ( ελπιζω να μην στειλει κανεναν στο νοσοκομειο )
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810398 Εντωμεταξύ ρε παιδιά, έχω κι εγώ ένα άσχημα σπασμένο μετακάρπιο (πριν 25 χρόνια βέβαια) και πονάει πού και πού ακόμη εννοείται, είναι ένα μικρό θαύμα που αυτοί οι τύποι το φτιάχνουν και σε μερικές μέρες τρέχουν. Απορώ με τις αντοχές τους.
Στο τέλος της καριέρας τους θα είναι σακατεμένοι οι περισσότεροι.
Πολύ άσχημο ατύχημα την Παρασκευή για τον Pol Espargaro, την γλίτωσε πολύ φθηνά, είχαν φοβηθεί όλοι για το χειρότερο.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#810402 Στο κάτω κάτω, η πλειοψηφία τους είναι αναλώσιμοι για τα εργοστάσια. Προφανώς Μάρκεζ εμφανίζεται ένας ανά 15ετία - 20ετία, αλλά για όλους αργά ή γρήγορα έρχεται μία στιγμή που τους κάνει να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι άτρωτοι και στις μικρότερες κατηγορίες γίνεται σφαγή από ταλέντα

Συνειδητοποιώ βέβαια ότι ο Μάρκεζ είναι «μόνο» 30 ετών, αλλά τα τελευταία χρόνια και οι επεμβάσεις μάλλον δεν κατάφεραν να του αλλάξουν το μυαλό να οδηγάει λίγο πιο ήρεμα (πρωτίστως για αυτοσυντήρηση και έπειτα για τους υπόλοιπους, δεν είναι συγκρουόμενα)
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#810409 Εμένα πάλι μου φάνηκε αρκετά βαρετός ο αγώνας , φρόντισε βέβαια και το καλόπαιδο γι'αυτό. Εγώ τις ελπίδες για θέαμα και μάχη για την πρώτη θέση τις έχω εναποθέσει μόνο στον Μπαστιανίνι, αλλά ψώνισε από σβέρκο και αυτός από τον πρώτο αγώνα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810410 Δεν είναι μόνον ο Bastianini όμως. Είναι πολύ δυνατές οι Aprilia, άρα θα δούμε σίγουρα να πρωταγωνιστούν οι 3 εξ αυτών (MVinales, MOliveira, AEspargaro) γιατί ο Fernandez δεν με έχει πείσει ακόμη, παρόλο που στην Moto2 ήταν εντυπωσιακός. Και έχεις κι άλλους γρήγορους με Ducati, βλέπε Martin ή και τον Bezzechi.
Επίσης σε κάποιες πίστες θα είναι καλές και οι Yamaha και Honda, o Marquez δεν ξέχασε να οδηγεί, ενώ ο Quartararo δε ορισμένες πίστες θα είναι γρήγορος, έστω και με την Yamaha. Μην ξεχνάμε πως αυτή την στιγμή η μεγάλη διαφορά της Ducati δεν είναι τόσο η δύναμη, όσο η αεροδυναμική και τα ηλεκτρονικά, οι τελικές ταχύτητες αν είδατε ήταν πολύ κοντά όλων.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#810437 Εντωμεταξύ, ενώ το Portimao είναι πολύ ωραία πίστα και δίνει και ωραίους αγώνες, πρέπει να γίνει κάτι για τις αμμοπαγίδες της, υπάρχει μεγάλη γκρίνια εδώ και χρόνια, ενώ και το ατύχημα του Espargaro την Παρασκευή είναι πολύ περίεργο, δείχνει να μην κόβει καθόλου την ορμή του η αμμοπαγίδα, αλλά σχεδόν την επιταχύνει!

Τι κόστος να έχει αυτό δηλαδή; Αστεία νούμερα αν σκεφτείς πόσο κοστίζει να φιλοξενήσεις έναν αγώνα MotoGP.

Riders blame gravel for Pol Espargaro’s crash – MotoGP News
https://news.trenddetail.com/euro/377378.html
“Honestly, the fall was very private,” said Luca Marini. “But in today’s conditions, it was possible, as I fell myself,” he continued.

“If you use the rear brake a lot on the climb, you feel the rear skid, as there is no grip on the track”, he explained. “But it’s the same thing every year. On this track, we need another type of gravel. But the track does not change”, he criticized.

reigning champion, Francesco Bagnaia estimated that the accident Pol Espargaro it would be different if the gravel of portimao it wasn’t like it is.

“Without this gravel, it would not be a red flag. It would be a drop, but not that big. Because when he got to the gravel, he started accelerating”, he pointed out.

Gravel in Portimão had already been discussed this year. During pre-season testing, Fabio Di Giannantonio he fell, but started to spin when he reached the gravel and ended up barred from the second day of activities because of a concussion. The Italian criticized the size of the stones at the time and considered that, as it was, it was still possible to run on Monaco. The complaints, incidentally, were supported by Aleix Espargaró, brother of Pol.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#811412 Εντυπωσιακά αποτελέσματα στον αγώνα της Αργεντινής, αλλά ο ενδιαφέρον αγώνας ήταν τελικά το Sprint και όχι ο πολύ βροχερός της Κυριακής. Άξιοι νικητές οι Binder και Bezecchi, αρνητικός πρωταγωνιστής ο Bagnaia που έπεσε μόνος του ενώ ήταν δεύτερος, χάρηκα για την εμφάνιση του Alex Marquez αλλά και του Morbidelli.
Θα τους δούμε και στην συνέχεια όμως αν όντως θα συνεχίσουν να είναι τόσο καλοί.
Οι Aprilia καταποντίστηκαν σε μια πίστα που τις βολεύει. Ο καιρός έχει σίγουρα ευθύνη βέβαια.
Γενικώς, περίεργη πίστα και δεν προσφέρεται για συμπεράσματα, ακολουθεί η COTA που είναι πάντα πιο αντιπροσωπευτική.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#811414 Οι Aprilia συμφωνα με τους σχολιαστες ειναι "σκληρες" και στο βρεγμενο που θελει "μαλακό στησιμο" υστερουν. Ο Bezecchi θυμιζει πολυ Ροσσι στο στιλ. Ο Μορμπιντελι και ο Αλεξ ηταν εκπληξη για εμενα.
Ευτυχως που εκανε λαθος ο Μπαναια και ειχε ενδιαφερον ο αγων και ο Ζαρκο που ανεβηκε βαθρο απο τοσο πισω

Το θεμα τωρα ειναι αν θα εχει ποινη στην COTA ή οχι ο ΜΜ.