dimik έγραψε:Κι όμως η πίστα είναι ο μοναδικός χώρος που μπορείς να χαρείς την οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, από σκουτερακι των 50cc μέχρι ένα θηρίο.
Δεν το συζηταμε οτι ειναι ΠΟΛΥ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΗ η πιστα απο οτι ο δρομος!!! Απλα ακομα κι εκει τρεμω το σβαρνισμα και τους μπιστους
Κι οταν λεω πιστα δεν εννοω να κανω γυρω γυρω ολοι φυσικα. Να μπω με γρηγορη μηχανη και να πιεσω εννοω οτι με φοβιζει.
Πλήρης χαρά, μικρός κίνδυνος λόγω χαμηλών ταχυτήτων.
Άσε που λένε ότι όποιος λασπωθει μια φορά δεν καθαρίζει ποτέ!
Η πίστα ανεβάζει χιλιόμετρα και λόγω της επανάληψης σε βάζει σε τριπακι να πας πιο γρήγορα και πιο γρήγορα και όταν πέσεις θα πέσεις με φόρα...
Fiat Panda 7,6l/100km
Αυτο που ειπες οτι η πιστα σε τσιτωνει και χωρις να το θελεις, σοφη κουβεντα παντως!
Θεωρώ πως πέρα από το καλύτερο μηχανάκι, πλέον έχει και την ψυχραιμία που χρειάζεται και δύσκολα θα χάσει τον τίτλο.
Σε επίπεδο pace, μόνον η Aprilia στέκεται δίπλα, αλλά δεν έχει αναβάτη για τίτλο.
Να πού μπορεί να πάει του χρόνου ο FQ ή ο MM λέω εγώ...
Γκαντέμης ο MO, κακός ο MM, κρίμα θα ήταν μέσα στον χορό και οι δύο.
Σφαγή μέχρι τέλους για όλες τις θέσεις πάντως, εκτός από τις 3 πρώτες.
Ο Miller πολύ δυνατός, δεν τον περίμενα.
H Ducati δεν πιάνεται, μπράβο στη Αprilia πολύ δυνατή και η KTM με τον Miller θα είναι ανά διαστήματα-πίστες ανταγωνιστική.
Τώρα για τον Marquez τι να πούμε...από την αρχή που τον πέρασαν άρχισε τα συγκρουόμενα με κερασάκι το παραμάζωμα που πήρε και η καταστροφή αγώνα των Martin και Oliveira, η δε ποινή του ήταν η ελάχιστη...
Honda / Yamaha χαλια μαυρα
Για τον ΜΜ τι να πεις. Για πολλοστη φορα παιζει συγκρουομενα και ουσιαστικα δεν τιμωρειται. Σε αλλους αναβατες εχει δωθει ποινη 2 αγωνων για παρομοιο σκηνικο. Αυτον τον χαιδεψανε.
EDIT..
After surgery to repair the broken first metacarpal in his right hand, Marc Marquez will miss the second round.
https://www.motogp.com/en/news/2023/03/ ... -gp/451074
Δεν φτανει που ειναι βλαμμενος, τραυματιζεται κιολας. Γιατι το κανει αυτο; Γιατι ενω παντα ετσι ηταν αλλα ειχε δυνατα μηχανακια και νικουσε τωρα εχει πολυ υποδεεστερη μηχανη και μονο αν ακολουθει καποιον μπορει να μενει μπροστα. Για να περασει πρεπει να κανει τετοιες "εξυπναδες" οπως να αργει στα φρενα ( λες κι οι αλλοι πανε βολτα ).
Πολυ φοβαμαι πως αν δεν αλλαξει μυαλα θα εχει κι αλλον σοβαρο τραυματισμο ( ελπιζω να μην στειλει κανεναν στο νοσοκομειο )
Fiat Panda 7,6l/100km
Στο τέλος της καριέρας τους θα είναι σακατεμένοι οι περισσότεροι.
Πολύ άσχημο ατύχημα την Παρασκευή για τον Pol Espargaro, την γλίτωσε πολύ φθηνά, είχαν φοβηθεί όλοι για το χειρότερο.
Συνειδητοποιώ βέβαια ότι ο Μάρκεζ είναι «μόνο» 30 ετών, αλλά τα τελευταία χρόνια και οι επεμβάσεις μάλλον δεν κατάφεραν να του αλλάξουν το μυαλό να οδηγάει λίγο πιο ήρεμα (πρωτίστως για αυτοσυντήρηση και έπειτα για τους υπόλοιπους, δεν είναι συγκρουόμενα)
Επίσης σε κάποιες πίστες θα είναι καλές και οι Yamaha και Honda, o Marquez δεν ξέχασε να οδηγεί, ενώ ο Quartararo δε ορισμένες πίστες θα είναι γρήγορος, έστω και με την Yamaha. Μην ξεχνάμε πως αυτή την στιγμή η μεγάλη διαφορά της Ducati δεν είναι τόσο η δύναμη, όσο η αεροδυναμική και τα ηλεκτρονικά, οι τελικές ταχύτητες αν είδατε ήταν πολύ κοντά όλων.
Τι κόστος να έχει αυτό δηλαδή; Αστεία νούμερα αν σκεφτείς πόσο κοστίζει να φιλοξενήσεις έναν αγώνα MotoGP.
Riders blame gravel for Pol Espargaro’s crash – MotoGP News
https://news.trenddetail.com/euro/377378.html
“Honestly, the fall was very private,” said Luca Marini. “But in today’s conditions, it was possible, as I fell myself,” he continued.
“If you use the rear brake a lot on the climb, you feel the rear skid, as there is no grip on the track”, he explained. “But it’s the same thing every year. On this track, we need another type of gravel. But the track does not change”, he criticized.
reigning champion, Francesco Bagnaia estimated that the accident Pol Espargaro it would be different if the gravel of portimao it wasn’t like it is.
“Without this gravel, it would not be a red flag. It would be a drop, but not that big. Because when he got to the gravel, he started accelerating”, he pointed out.
Gravel in Portimão had already been discussed this year. During pre-season testing, Fabio Di Giannantonio he fell, but started to spin when he reached the gravel and ended up barred from the second day of activities because of a concussion. The Italian criticized the size of the stones at the time and considered that, as it was, it was still possible to run on Monaco. The complaints, incidentally, were supported by Aleix Espargaró, brother of Pol.
Θα τους δούμε και στην συνέχεια όμως αν όντως θα συνεχίσουν να είναι τόσο καλοί.
Οι Aprilia καταποντίστηκαν σε μια πίστα που τις βολεύει. Ο καιρός έχει σίγουρα ευθύνη βέβαια.
Γενικώς, περίεργη πίστα και δεν προσφέρεται για συμπεράσματα, ακολουθεί η COTA που είναι πάντα πιο αντιπροσωπευτική.
Ευτυχως που εκανε λαθος ο Μπαναια και ειχε ενδιαφερον ο αγων και ο Ζαρκο που ανεβηκε βαθρο απο τοσο πισω
Το θεμα τωρα ειναι αν θα εχει ποινη στην COTA ή οχι ο ΜΜ.
Fiat Panda 7,6l/100km