MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763511 Μπα, κάθε άλλο. Θεωρώ πως το MotoGP δεν θα έχει κανέναν κατήφορο. Ο Βαλεντίνο ήταν κλειδί για να έρθει νέος κόσμος στους αγώνες, τώρα που ήρθαν, δεν φεύγουν για κανέναν λόγο. Ούτως ή άλλως πού αλλού να πάνε; Πού υπάρχει πιο ωραίο θέαμα; Ακόμη και τα WSBK πλέον έχουν λιγότερο ανταγωνισμό.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#763512 Μακάρι. Μπορεί να κρίνω από μένα που δεν μπορώ να πω πως μια μονομαχία Rins-Bastianini με συγκινεί το ίδιο όπως παλιότερα οι Rossi - Stoner πχ. Προσωπικά η τελευταία μου ελπίδα ήταν ο Marquez ο οποίος όμως θεωρώ πως πολύ δύσκολα θα καταφέρει κάτι πλέον.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#763514 Η κινηση της Suzuki παντως αν και σαν αιτια εχει την αλλαγη στρατηγικης και την εμφαση στην εξελιξη των κινητηρως αυτοκινητων, μπορει και να δειχνει την πτωση των πωλησεων στις μοτοσυκλετες λογω κοστους υλικων εξαιτιας του πολεμου, τα προβληματα στην εφοδιαστικη αλυσιδα, την κριση που ερχεται γοργα και ισως κανει αρκετο κοσμο να κοψει τις συνδρομητικες.

Αν επισης λογω ρυπων η κοστους κοπουν τα ss μηχανακια απο την γκαμα, ετσι κι αλλιως ελαχιστα 1.000 ρια πουλανε πια, γιατι να ειναι σε ενα σπορ που δεν θα εχει προιοντα;

Δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι προτιμα να πληρωσει τις ρητρες του συμβολαιου που περσι υπεγραψε. Ειτε ειδε κατι, ειτε αντιμετωπιζει σαν τμημα πολλα προβληματα.

Οποτε θα κραταγα μικρο καλαθι για το προιον MotoGP.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763518 Η F1 είναι στην πιο καλή της φάση σαν προϊόν, και το αυτό ισχύει για το MotoGP. Μην παρασύρεστε από προηγούμενες καταστάσεις και εποχές. Μπορεί να μεγαλώσαμε κάποιοι με μάχες Lawson, Gardner, Rainey, αλλά αυτό δεν λέει τίποτε για το σήμερα. Σαν προϊόν είναι εξαιρετικό και η Suzuki φεύγει γιατί φοβάται πως δεν θα μπορεί να μείνει στην κορυφή αν δεν ρίξει λεφτά.
Θεωρεί επίσης πως τα λεφτά πρέπει να πέσουν αλλού ( φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως).
Θυμηθείτε επίσης πως σαν τεχνολογία, είναι ό,τι καλύτερο και είναι εντελώς πρωτότυπα. Και να μην έχει κάποιος SS για το δρόμο, δεν έχει να κάνει λοιπόν. Εξάλλου, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών είναι ένα περίεργο πράγμα, εντελώς συναισθηματική απόφαση.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#763519
blinkys έγραψε:Μην αποδειχθεί σοφή η κίνηση της Suzuki να την κάνει νωρίς τώρα που χωρίς Βαλεντίνο τα νούμερα του MotoGP θα πάρουν τον κατήφορο. :innocent:


θα φανεί, είναι πεπεισμένη η Σουζούκι να φύγει κ δε μάσησε ούτε ρήτρες ούτε τίποτα :hmmm:

για τα νούμερα τηλεθέασης πάντως, επειδή το σκεφτόμανε τις προάλλες, το θεωρώ σίγουρο οτι θα πέσουν , σύντομα ή όχι.
Έπιασα τον εαυτό μου φέτος μετά απο 20 χρόνια που βλέπω , να μην ασχολούμαι ιδιαίτερα , που κάποτε ξυπνούσαμε νωρίς μη τυχόν και χάσουμε το λάιβ της Ιαπωνίας ξέρωγω :lol:
Όχι δεν είναι μόνο λόγω της αποχώρησης του Rossi : η μονομάρκα στα (απαράδεκτα πολλές φορές) λάστιχα, η μεγάλη αστάθεια στα πρόσωπα , ο ευνουχισμός καινοτομιών μέσω κοινής ECU-IMU , η ανικανότητα της Yamaha , o ντεφορμέ Μάρκος , πολλά συντελούν στο να μην είναι ποθητό το προιόν πλέον όπως παλαιότερα, εκτιμώ.
Προσπαθήσανε δηλαδή να το φέρουν πολύ κοντά για όλες τις ομάδες ώστε να δίνουν μάχες οι οδηγοί και να ξεχωρίζει ο πολύ καλός οδηγός και άλλα τέτοια γραφικά :lol:
αλλά στη πραγματικότητα εμποδίσανε το fine tuning μεταξύ αναβάτη και μηχανής ώστε να δίνει , εφόσον μπορεί και θελήσει, το 101% που μπορεί στη μέρα του και να χαρίζει εκείνη τη μαγική επίδοση που θα βγάλει το άπιαστο προσπέρασμα , τον τέλειο γύρο , το τσαμπουκαλεμένο 5λεπτο στο τέλος.

Για το καλό του σπορ , εύχομαι να είμαι λάθος ή να αλλάξουν κατατι προσέγγιση.
Μπορεί και να μην είναι πρώτη φορά αλλά πρώτη φορά την διαβάζω εγώ σαν είδηση κ μου φάνηκε περίεργο :
MotoGP to broadcast two races live on free-to-air TV in the UK
https://www.crash.net/motogp/news/10024 ... oair-tv-uk


ΥΓ o Rossi συνεχίζει εδώ πάντως , μέχρι το Le Mans φαντάζομαι :lol:
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#763540 Εάν ήμουν Yamaha, ορμούσα για Ρινς χθες

Ο Μορμπιντέλι δεν μπορεί (ενώ έδειξε πριν 2 χρόνια πολύ καλά σημάδια)

Ο Μιρ θα πάει Χόντα λογικά, οπότε ο Ρινς είναι τέλεια επιλογή για το 2ο εργοστασιακό
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763617 Νομίζω η Yamaha έχει τα μάτια της στον Raul Fernandez και φυσικά και στον Toprak. Δεν νομίζω να κοιτάξει τον Rins. Ο Morbidelli είναι περίεργη φάση, θυμάστε την χρονιά στην Petronas όταν ήταν στα ίδια με τον Quartararo; Δεν είναι πως δεν έχει δυναότητες, μάλλον ζορίζεται κι αυτός με τα Michelin. Αν δεν συνέλθει, συμφωνώ πως δεν τον βλέπω καλά... Ο Dovi πρέπει να φύγει, δεν κάνει για την Yamaha, έπρεπε να είχε πάει στην Aprilia.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#765340 Χωρίς Ροσσι πάντως το Μουτζελο μοιάζει με το γήπεδο του Λεβαδειακού όταν παίζει με την Λαμία.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#765343 10 γύροι πριν το τέλος, 6 Ducati στην πρώτη εφτάδα και ο Κουαρταράρος 2ος

Φτιάξε ένα μοτέρ ρε Γιαμάπα
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#765346 Γράψε λάθος, παρέλειψα τον Εσπαργκαρό με το Απρίλια
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#765727 Καταπληκτικός FQ χθες, πραγματικά, το ότι τον πέρασε μια Ducati μόνον, είναι κατόρθωμα. Αν συνεχίσει έτσι, είναι δικό του το πρωτάθλημα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#765741
Anonymous Founder έγραψε:Καταπληκτικός FQ χθες, πραγματικά, το ότι τον πέρασε μια Ducati μόνον, είναι κατόρθωμα. Αν συνεχίσει έτσι, είναι δικό του το πρωτάθλημα.

To ακομα πιο καταπληκτικο ηταν οτι στην πρωτη στροφη μετα την εκκινηση ηταν 5ος. Περασε μια Aprilia και δυο Ducati χωρις να μπορουν να τον φτασουν στην ευθεια. Και ευθεια, με 350+ χαω!

Σκεψου να οδηγουσε Ducati!! :superman:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#766807 Γόνατο κάτω, τσεκ.
Αγκώνας κάτω, τσεκ.
Ώμος κάτω, τσεκ.

Μετά τον Ροσσι και τον ΜΜ τα καλύτερα χέρια του γκριντ.

RMX3363