- 03 Μάιος 2022, 22:50
#761913
ε ναι μωρέ, σιγά , τι είναι να κερδίζεις πολύωρους αγώνες αντοχής, όλοι το κάνουν
Suzuki Endurance Racing Team (SERT) is the most prolific and successful team in the history of the FIM Endurance World Championship with a total of 15 World Championship titles under the leadership of Team Manager Dominique Meliand.
All of SERT's World Championships - apart from its first world title in 1983, aboard the GS1000 - have been won on GSX-R machinery: the GSX-R750 from 1987-to 1999, then with the GSX-R1000 from 2005 onwards.
SERT HISTORY:
2016: World Endurance Champions
2015: World Endurance Champions
2014: 2nd World Endurance Champ.
2013: World Endurance Champions
2012: World Endurance Champions
2011: World Endurance Champions
2010: World Endurance Champions
2008: World Endurance Champions
2007: World Endurance Champions
2006: World Endurance Champions
2005: World Endurance Champions
1999: World Endurance Champions
1997: World Endurance Champions
1988: World Endurance Champions
1987: World Endurance Champions
1983: World Endurance Champions
ασχέτως αυτού, δεν είμεθα θικ , προφανώς πρέπει να ακούγεται το όνομα της εταιρίας παραπάνω απο ένα event και όσο πιο δημοφιλές τόσο το καλύτερο. Οπότε η όλη φάση στα MotoGP τόσα χρόνια. είχε νόημα.
Σκόρπια μετά θυμάμαι , Ricky Carmichael να έχει σηκώσει μερικά με RMZ450 στα MX , στα Superbike παλαιότερα (Troy Corser ? ) αλλά η αίσθηση απο Αμερικανούς που μιλούσαμε , είναι οτι πάντα ακούγεται σαν εταιρία όταν θες να ξεκινήσεις αγώνες ταχύτητας π.χ , GSXR1000 ,λέει , αξιόπιστο, δυνατό, ροπάτο, τελειώσαμε
Σίγουρα έχει κ άλλα , π.χ AMA που βλέπω ότι σαν διοργάνωση , αρχίζει να τσιμπάει κάποια ονόματα (Petrucci, Barbera, Elias παλαιότερα)
Εδώ για όποιον έχει όρεξη
https://www.suzuki-racing.com/Ποτέ όμως δεν είχα τη Suzuki ίδιο μέγεθος (οικονομικά) σαν Yamaha , Honda ή ακόμα Kawasaki , οι κινήσεις της ακόμα και στην κατασκευή των μοντέλων της είναι μετρημένες (μόνο το SV να πάρει κανείς
).
Δεν θα πει φάση Yamaha , φτιάχνω μωρέ μια οικογένεια CP2, CP3, CP4 με 2-3 μοντέλα τουλάχιστον ανα μοτέρ
Καλές όμως κινήσεις της Suzuki , καλές , γιατί θα πλακώσουν και οι Suzukisti και θα γίνουμε Okinawa
* Η πρώτη μηχανή που οδήγησα ήταν ένα φτωχό πλην τίμιο GS500E