MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#761862 Γενικώς, αν ολόκληρη Suzuki δεν μπορεί να χρηματοδοτήσει το project του MotoGP, με μια ομάδα στημένη ήδη και με καλά αποτελέσματα, κάτι κάνουν λάθος. Και τα λάθη αυτά πληρώνονται συνήθως αργότερα, κυρίως σε ό,τι αφορά την φήμη της εταιρείας.
Μπορεί να θέλουν ν'αλλάξουν προσανατολισμό και να περιοριστούν σε συγκεκριμένες κατηγορίες, τι να πω. Βρίσκω πάντως κοντόφθαλμη μια τέτοια απόφαση. Ειδικά όταν πριν 2 χρόνια πήρες και το πρωτάθλημα.
Κάτσε σπίτι σου μετά και φτιάξε παπιά και μικρές μοτοσυκλέτες, δεν είσαι για παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#761874 Σε μοτοσυκλετιστικα φορουμ λενε οτι αφου περσι ανανεωσε οδηγους, συμφωνησε με την Dorna μεχρι το 26, κατι αλλο παιζει. Μπορει να βλεπει οτι η φαση παει στα ηλεκτρικα, εμπρορικα μπορει να μην πουλαει η να βλεπει οτι δεν θα ξαναφτιαξει GSXR, ( υπαρχουν φημες γι' αυτο ), ή απλα να συνεβει κατι που αλλαξε ολα τα πλανα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#761877 μια χαρά είναι η GSXR , κέρδισε (πάλι) κ το φετινό Le Mans :lol:

όπως έφυγε και η Kawasaki κάποτε, όπως είχε φύγει η Aprilia και ξαναήλθε , μπορεί και να ξαναεπιστρέψει , αν κρίνει σκόπιμο.
Μέχρι τότε , θα την απολαμβάνουμε στα υπόλοιπα motorsport events.

Θα έχουμε ζυμώσεις και στα GP γενικότερα , όπως όλα δείχνουν.

* κ η Yamaha εδώ που τα λέμε δεν είναι και η καλύτερη παρουσία απο τότε που μπήκε η μονομάρκα ελαστικών κ μετά αλλά ας όψεται :lol:
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#761913 ε ναι μωρέ, σιγά , τι είναι να κερδίζεις πολύωρους αγώνες αντοχής, όλοι το κάνουν :lol:

Suzuki Endurance Racing Team (SERT) is the most prolific and successful team in the history of the FIM Endurance World Championship with a total of 15 World Championship titles under the leadership of Team Manager Dominique Meliand.

All of SERT's World Championships - apart from its first world title in 1983, aboard the GS1000 - have been won on GSX-R machinery: the GSX-R750 from 1987-to 1999, then with the GSX-R1000 from 2005 onwards.

SERT HISTORY:

2016: World Endurance Champions
2015: World Endurance Champions
2014: 2nd World Endurance Champ.
2013: World Endurance Champions
2012: World Endurance Champions
2011: World Endurance Champions
2010: World Endurance Champions
2008: World Endurance Champions
2007: World Endurance Champions
2006: World Endurance Champions
2005: World Endurance Champions
1999: World Endurance Champions
1997: World Endurance Champions
1988: World Endurance Champions
1987: World Endurance Champions
1983: World Endurance Champions


ασχέτως αυτού, δεν είμεθα θικ , προφανώς πρέπει να ακούγεται το όνομα της εταιρίας παραπάνω απο ένα event και όσο πιο δημοφιλές τόσο το καλύτερο. Οπότε η όλη φάση στα MotoGP τόσα χρόνια. είχε νόημα.

Σκόρπια μετά θυμάμαι , Ricky Carmichael να έχει σηκώσει μερικά με RMZ450 στα MX , στα Superbike παλαιότερα (Troy Corser ? ) αλλά η αίσθηση απο Αμερικανούς που μιλούσαμε , είναι οτι πάντα ακούγεται σαν εταιρία όταν θες να ξεκινήσεις αγώνες ταχύτητας π.χ , GSXR1000 ,λέει , αξιόπιστο, δυνατό, ροπάτο, τελειώσαμε :lol:

Σίγουρα έχει κ άλλα , π.χ AMA που βλέπω ότι σαν διοργάνωση , αρχίζει να τσιμπάει κάποια ονόματα (Petrucci, Barbera, Elias παλαιότερα)

Εδώ για όποιον έχει όρεξη
https://www.suzuki-racing.com/

Ποτέ όμως δεν είχα τη Suzuki ίδιο μέγεθος (οικονομικά) σαν Yamaha , Honda ή ακόμα Kawasaki , οι κινήσεις της ακόμα και στην κατασκευή των μοντέλων της είναι μετρημένες (μόνο το SV να πάρει κανείς :lol: ).
Δεν θα πει φάση Yamaha , φτιάχνω μωρέ μια οικογένεια CP2, CP3, CP4 με 2-3 μοντέλα τουλάχιστον ανα μοτέρ :lol:

Καλές όμως κινήσεις της Suzuki , καλές , γιατί θα πλακώσουν και οι Suzukisti και θα γίνουμε Okinawa :ninja: :lol:

* Η πρώτη μηχανή που οδήγησα ήταν ένα φτωχό πλην τίμιο GS500E :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#762819 Για την ομαδα του Τοτο Wolf λεμε?
Α συγγνωμη εδω ειναι νημα του motogp :s_tongue
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763485 Αγώνας χθες στην Γαλλία, και τα συμπεράσματα είναι απλά:
-Bastianini για πρωτάθλημα
-Quartararo επίσης, αν του το επιτρέψει η Yamaha, εύλογα πλέον το χειρότερο μηχανάκι του grid
-Suzuki καταστροφή
-Αprilia δύναμη

Bagnaia, απαράδεκτη εμφάνιση και πολλά πολλά νεύρα. Δεν έχει χαθεί ακόμη τίποτε, αλλά δεν τον βλέπω καθόλου καλά και τον είχα για σχεδόν σίγουρο πρωταθλητή φέτος. Αντίστοιχα και ο Martin, που κάνει τραγικές εμφανίσεις και οποιαδήποτε κουβέντα για αναβάθμιση στην εργοστασιακή ομάδα πρέπει να τελειώνει. Εκεί πρέπει να πάει ο αγαπημένος μου Bastianini, μιλάμε για απίστευτο ταλέντο.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#763489 KTM για κλαματα, να συνεχισω συμφωνοντας στα οσα εγραψες.

Με διπλασια λεφτα απο την Aprilia και εχουν τοσο φτωχα αποτελεσματα τοσα χρονια τωρα.

Φημες λενε οτι ο Φαμπιο θα παει Honda. Το θεωρω σφαλμα τεραστιο, σημερα η Ducati ειναι η καλυτερη επιλογη και η Aprilia η αουτσαιντερ.


Αleix παιχταρα παρτους τα λεφτα! ( τι περιμενουν στο Νοαλε να του δωσουν συμβολαιο; )
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#763493 Ο Mir δεν είναι αυτός που ακούγεται για Χόντα;;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763494 Θα μου έκανε τρελή εντύπωση να πάει Honda. Εγώ δεν θα το έκανα. Καλύτερα να μείνει στην Yamaha όπως έχει γίνει η φάση. Κι εγώ για τον Mir έχω διαβάσει. Κανείς δεν εγγυάται πως θα είναι καλύτερα στην Honda ο Fabio.
Η ΚΤΜ ναύγιο πάλι, όντως.
Η Aprilia, θα πρέπει να δει τι θα κάνει με τον Vignales , τον Aleix τον θεωρώ δεδομένο για 2-3 χρόνια ακόμη.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#763495 Ειπαμε φημες οι οποιες ενισχυθηκαν απο την ανοχη του Φαμπιο στο καροτσακι του ΜΜ.

Τωρα που επισημα αποχωρει η Suzuki υπαρχουν + 2 οδηγοι, αν και χθες στην μεταδοση του αγωνα ο ΔΔ ειπε για πιθανοτητα δημιουργιας δορυφορικης ομαδας απο την Aprilia
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763496 Η Aprilia είναι σίγουρο πως θέλει 2η ομάδα (το προσπάθησε με την Gresini αλλά προτίμησαν Ducati) και επίσης όλο και θα βρεθεί κάποιος να προσφέρει τα λεφτά (πχ αυτοί οι απίθανοι και ύποπτοι).

Στην τελική η Dorna μπορεί να αποφασίσει να δώσει κάποια λεφτά παραπάνω στους ανεξάρτητους/μικρούς (βλ. Tech3 KTM, LCR Honda, VR46 Ducati, Gresini Ducati, RNF Yamaha και να δούμε ποιος άλλος).

Αλλά να φύγει από την Yamaha o Fabio, οχι δεν είναι καλή ιδέα. Χρειάζονται ο ένας τον άλλο. Στην Ducati γίνεται χαμός, δεν πρόκειται να πληρώσουν θεωρώ. Δεν έχουν τι να τους κάνουν τους υπάρχοντες, να φέρουν κι άλλον;
:lol:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#763497 Οσο η Yamaha δεν φτιαχνει σοβαρο μηχανακι γιατι να κατσει; Εδω και ποσα χρονια χανουν σε τελικη, χανουν στην εξοδο της στροφης, κερδιζουν μονο μεσα στην στροφη αλλα τι να το κανεις οταν υπαρχει αλλος μπροστα; Δεν περνας ευκολα.
Τα ελεγε ο Ροσσι τοσα χρονια ποιος τον ακουγε;

Μεχρι κι αυτος πηγε στους Ιταλους για την ομαδα του.

Eτσι οπως εχουν γινει τα λαστιχα φετος, που οσο εισαι πισω απο αλλον βραζουν, αυξανουν πιεση και δεν μπορεις να το διαχειριστεις οπως θες, ενα δυνατο μοτερ σε βγαζει απο τα δυσκολα
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#763509 Μην αποδειχθεί σοφή η κίνηση της Suzuki να την κάνει νωρίς τώρα που χωρίς Βαλεντίνο τα νούμερα του MotoGP θα πάρουν τον κατήφορο. :innocent: