Αν επισης λογω ρυπων η κοστους κοπουν τα ss μηχανακια απο την γκαμα, ετσι κι αλλιως ελαχιστα 1.000 ρια πουλανε πια, γιατι να ειναι σε ενα σπορ που δεν θα εχει προιοντα;
Δεν ειναι καθολου τυχαιο οτι προτιμα να πληρωσει τις ρητρες του συμβολαιου που περσι υπεγραψε. Ειτε ειδε κατι, ειτε αντιμετωπιζει σαν τμημα πολλα προβληματα.
Οποτε θα κραταγα μικρο καλαθι για το προιον MotoGP.
Fiat Panda 7,6l/100km
Θεωρεί επίσης πως τα λεφτά πρέπει να πέσουν αλλού ( φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως).
Θυμηθείτε επίσης πως σαν τεχνολογία, είναι ό,τι καλύτερο και είναι εντελώς πρωτότυπα. Και να μην έχει κάποιος SS για το δρόμο, δεν έχει να κάνει λοιπόν. Εξάλλου, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών είναι ένα περίεργο πράγμα, εντελώς συναισθηματική απόφαση.
blinkys έγραψε:Μην αποδειχθεί σοφή η κίνηση της Suzuki να την κάνει νωρίς τώρα που χωρίς Βαλεντίνο τα νούμερα του MotoGP θα πάρουν τον κατήφορο.
θα φανεί, είναι πεπεισμένη η Σουζούκι να φύγει κ δε μάσησε ούτε ρήτρες ούτε τίποτα
για τα νούμερα τηλεθέασης πάντως, επειδή το σκεφτόμανε τις προάλλες, το θεωρώ σίγουρο οτι θα πέσουν , σύντομα ή όχι.
Έπιασα τον εαυτό μου φέτος μετά απο 20 χρόνια που βλέπω , να μην ασχολούμαι ιδιαίτερα , που κάποτε ξυπνούσαμε νωρίς μη τυχόν και χάσουμε το λάιβ της Ιαπωνίας ξέρωγω
Όχι δεν είναι μόνο λόγω της αποχώρησης του Rossi : η μονομάρκα στα (απαράδεκτα πολλές φορές) λάστιχα, η μεγάλη αστάθεια στα πρόσωπα , ο ευνουχισμός καινοτομιών μέσω κοινής ECU-IMU , η ανικανότητα της Yamaha , o ντεφορμέ Μάρκος , πολλά συντελούν στο να μην είναι ποθητό το προιόν πλέον όπως παλαιότερα, εκτιμώ.
Προσπαθήσανε δηλαδή να το φέρουν πολύ κοντά για όλες τις ομάδες ώστε να δίνουν μάχες οι οδηγοί και να ξεχωρίζει ο πολύ καλός οδηγός και άλλα τέτοια γραφικά
αλλά στη πραγματικότητα εμποδίσανε το fine tuning μεταξύ αναβάτη και μηχανής ώστε να δίνει , εφόσον μπορεί και θελήσει, το 101% που μπορεί στη μέρα του και να χαρίζει εκείνη τη μαγική επίδοση που θα βγάλει το άπιαστο προσπέρασμα , τον τέλειο γύρο , το τσαμπουκαλεμένο 5λεπτο στο τέλος.
Για το καλό του σπορ , εύχομαι να είμαι λάθος ή να αλλάξουν κατατι προσέγγιση.
Μπορεί και να μην είναι πρώτη φορά αλλά πρώτη φορά την διαβάζω εγώ σαν είδηση κ μου φάνηκε περίεργο :
MotoGP to broadcast two races live on free-to-air TV in the UK
https://www.crash.net/motogp/news/10024 ... oair-tv-uk
ΥΓ o Rossi συνεχίζει εδώ πάντως , μέχρι το Le Mans φαντάζομαι
Ο Μορμπιντέλι δεν μπορεί (ενώ έδειξε πριν 2 χρόνια πολύ καλά σημάδια)
Ο Μιρ θα πάει Χόντα λογικά, οπότε ο Ρινς είναι τέλεια επιλογή για το 2ο εργοστασιακό
ασχέτως απο το μπαρμπάδικο στιλ στις στροφές
Φτιάξε ένα μοτέρ ρε Γιαμάπα
Anonymous Founder έγραψε:Καταπληκτικός FQ χθες, πραγματικά, το ότι τον πέρασε μια Ducati μόνον, είναι κατόρθωμα. Αν συνεχίσει έτσι, είναι δικό του το πρωτάθλημα.
To ακομα πιο καταπληκτικο ηταν οτι στην πρωτη στροφη μετα την εκκινηση ηταν 5ος. Περασε μια Aprilia και δυο Ducati χωρις να μπορουν να τον φτασουν στην ευθεια. Και ευθεια, με 350+ χαω!
Σκεψου να οδηγουσε Ducati!!
Fiat Panda 7,6l/100km