MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#698883 https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... r/5847980/

Honda has announced six-time MotoGP world champion Marc Marquez will not contest the opening round of the 2021 season in Qatar.

Marquez’s arm started to show signs of proper recovery following his third operation, with the Honda rider cleared to begin training with bikes again earlier this month.

Despite this, doctors have advised him against racing in this weekend’s opening round of the 2021 campaign in Qatar.

“After the last review with the medical team, the doctors have advised me that the most prudent thing was not to take part in the Qatar Grand Prix and to continue with the recovery plan that we have followed in recent weeks,” Marquez said.

“I would have loved to be able to participate in the opening race of the world championship, but we will have to continue working to be able to recover the optimal conditions that allow us to return to competition.”

Marquez’s doctors’ decision to advise against racing in Qatar was motivated by a desire to avoid putting strain on the still-recovering humerus through “intense competition” following such a length period of inactivity.

He will undergo a further medical check-up on 12 April according to Honda, which rules him out of the Doha GP in Qatar next weekend too. HRC is yet to confirm this, but Marquez revealed it on social media.
Άβαταρ μέλους
By mikeerfol
#699646
Anonymous Founder έγραψε:Σας άρεσε το drive to survive ;


Έτσι κι έτσι, αρκετές φορές πήγαν να βγάλουν δράμα από το πουθενά (πχ στο επεισόδιο με την δήθεν κόντρα του Norris με τον Sainz :s_hang ). Πιο πολύ έχει στόχο το να προσελκύσει νέους θεατές, ελπίζω του MotoGP να είναι καλύτερο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#699670
Anonymous Founder έγραψε:Σας άρεσε το drive to survive ;
Επειδή το χαζοβλεπω τώρα, πάνω από μια 10ετια που σταμάτησα να βλέπω F1, η αλήθεια είναι ότι με προκάλεσε να ξαναρχίσω να την παρακολουθώ.

Τα εκ των εσω έχουν αρκετό ενδιαφέρον για το πως παίζεται το παιχνίδι, ειδικά όσο πας προς τα πίσω στο grid.

< >
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#699693
Anonymous Founder έγραψε:Σας άρεσε το drive to survive ;

Όχι. Της πλάκας ιστορία είναι.
Πιο πολύ γι αυτούς που βλέπουν επιδερμικά f1 ("να δούμε την εκκίνηση αν θα γίνει τράκα" κλπ).
Για όσους ασχολούνται πιο πολύ είναι λίγο.
Τη μισή πρώτη σεζόν είδα και το παράτησα.
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#699728 Θα ήταν καλό αν έδιναν και λίιιιιιγο μία αναφορά στον πρωταθλητή ρε γαμώτο. Έχουν βγάλει 30 επεισόδια στην εποχή που θα αναφέρεται το 2050 ως "Απόλυτη κυριαρχία Χάμιλτον" και έχουν δείξει Χάμιλτον σύνολο μισή ώρα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#699733 Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό, έχει συντριπτική κάλυψη από τα υπόλοιπα μέσα, η σειρά θα ήταν απλά βαρετή με αυτούς που είναι συνέχεια στην πρόσοψη ούτως ή άλλως. Αν αυτού είδαμε μερικές πολύ καλογυρισμενες ιστορίες και σε μερικές περιπτώσεις ρίξαμε και μια ματιά πίσω από την κουρτίνα ( ενδεικτικά μου έρχεται στο νου η επιδείνωση της σχέσης Αμπιτεπουλ και Ρικιαρντο ).
Άβαταρ μέλους
By Geo f1
#699739 Μπηκα να δω ποιος πηρε pole , και διαβαζω για τον Χαμιλτον :x
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#700286 Ωραίος αγώνας, πολύ πειστικός ο νικητής. Απογοήτευση από Rossi και Morbidelli που έδιναν υποσχέσεις για περισσότερα. Στην Ducati έλειψε ο Dovi με την εξαιρετική διαχείριση των ελαστικών, αλλά από την άλλη δείχνουν πολύ δυνατές και βελτιωμένες. Μου άρεσε και ο Zarco αλλά και ο Bagnaia, ενώ ο Miller απογοήτευσε πάλι με την κακή διαχείριση των ελαστικών.
Η Suzuki επίσης έκανε καλή εμφάνιση, χωρίς να εντυπωσιασει. Πολύ καλή και η Aprilia, σαφώς βελτιωμένη. Ναυάγια κανονικά η Honda και η KTM.
Οδηγός της ημέρας για μένα, ο Enea Bastianini, αγαπημένος μου ήδη από το Moto2 που έκανε καταπληκτική εμφάνιση στην GP19 εκμηδενίζοντας τον ομόσταυλό του με πιο καινούριο μηχανάκι, όπως και τον Martin της Pramac που δεν κατάλαβα γιατί βρήκε τόσο γρήγορα και εύκολα θέση σε καλή ομάδα πέρυσι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#701190 Έγινε και ο δεύτερος αγώνας στο Qatar, και είχαμε τις ανατροπές μας. Επιβεβαιώθηκε πως εδώ κερδίζουν ή Yamaha ή Ducati. Η τελευταία, πάλι από στρατηγική έχασε θεωρώ και από το γεγονός πως δεν φτάνει να είσαι το πιο δυνατό μηχανάκι, πρέπει και να στρίβεις. Η Aprilia είχε επίσης πολύ καλή εμφάνιση. Ο Martin στην Pramac ήταν άλλος άνθρωπος, μακράν ο καλύτερος rookie αυτή τη φορά, αλλά εμένα η συμπάθειά μου παραμένει ο Bastianini, που τρέχει και με σαφώς υποδυέστερο μηχανάκι. Θα τον δούμε και σε άλλες πίστες βέβαια, γιατί το Qatar, επειδή όλοι πάνε συντηρητικά στην αρχή για να φυλάξουν λάστιχο, δεν προσφέρεται για ασφαλή συμπεράσματα.
Στα υπόλοιπα, τα συμπεράσματα παραμένουν, Honda και ΚΤΜ χάλια, αν και Binder και Oliveira το πάλεψαν, ενώ και ο Pol Espargaro έδειξε υποσχέσεις.
ΥΓ: Η διαφορά της Ducati στην ευθεία είναι τρομακτική, το πως μάζευε τους άλλους ήταν απίστευτο!
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#702361 Το θέμα δεν είναι αν θα πέσει (Μάρκος είσαι :lol: ) , το θέμα είναι να προφυλαχθεί

Οι εκτιμήσεις λένε οτι γενικά η Honda μπορεί τόσο καιρό έδινε άμεση προτεραιότητα στο Μάρκο και να εξέλισε το μηχανάκι γι'αυτόν , το πρόβλημα ειναι οτι κατ'άλλα ένα αξιόλογο μηχανάκι δύσκολα το πάει κάποιος άλλος.
(κάτι είδαμε με Νακαγκάμι αλλά ακόμα φευ)

Οπότε, αφού και τα "σωσίματα" κλπα μπορεί να είναι δυνητικά επώδυνα πολύ στο μέλλον για το Μάρκο,
θα χρειαστεί μια διαφορετική προσέγγιση στην εξέλιξη της νέας RC