MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#673831 Δύο αγώνες μείνανε και προηγείται 37; βαθμούς σχεδόν απίθανο να το χάσει νομίζω. Θέλει πρακτικά να εγκαταλείψει και στους δύο και να κερδίσουν ή ο Κουαρταραρο (χλώμο πλέον) ή ο Ρινς.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#673834 Συμφωνώ, είναι σχεδόν απίθανο. Αλλά του λείπει η εμπειρία, γι'αυτό και θα είμαι προσεκτικός ακόμη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#674027 Πάντως, ο Dovi δεν μπορεί να ελπίζει σε κάτι καλύτερο από συνταξιοδότηση με τέτοιες εμφανίσεις. Από την άλλη, βρήκε συμβόλαιο ο εντελώς απογοητευτικός teamate του, άρα γιατί όχι;
Η Aprilia δεν φαίνεται να είναι επιθυμητό option για κανέναν και όσο δεν βάζουν λεφτά, θα μένουν στο περιθώριο.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#674028 Η Aprilia σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές είναι σαν το συνοικιακό συνεργείο, έτσι ήταν από αρχής 4 stroke era, δεν περιμένει κανείς θαύματα

Πιο εύκολο για αυτούς ήταν να κυνηγάνε τίτλο στα SBK (που το καταφέρανε) παρά νίκες ή βάθρα στα GP (ότι κάνει και η Kawasaki τόσα χρόνια)
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#674035 Συμφωνώ αλλά είναι λίγο πεταμένα λεφτά τελικά η ενασχόλησή τους με το MotoGP. Ή το κάνεις σοβαρά κυνηγώντας το κάτι παραπάνω ή δεν το κάνεις καθόλου. Απεχώρησαν απο το WSBK υποτίθεται για να αφοσιωθούν περισσότερο στο MotoGP αλλά δεν είδαμε τίποτε ουσιαστικό.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#674039 Θέλει σοβαρή επένδυση και ανάλογο προσωπικό. Δεν ξέρω πόσα άτομα απασχολεί το κάθε εργοστάσιο και τα ποσά που επενδύουν στο project MotoGP, στην Aprilia (που είναι μέλος του Piaggio Group) πιθανολογώ είναι τα λιγότερα και ανάλογα είναι και τα αποτελέσματα

Από τη στιγμή που βλέπεις εργοστάσια με περισσότερη τεχνογνωσία να κάνουν πατάτες (Yamaha), δεν σημαίνει ότι και περισσότερα λεφτά να βάλουν θα κάνουν το κάτι παραπάνω. Εάν το μπορέσουν, αυτό που πρέπει να πάρουν είναι τον κατάλληλο άνθρωπο να ηγηθεί του project (όπως καλή ώρα έκανε η Ducati το 2013 που τους πήρε τον Dall'Igna)

Κρίμα που δεν γνωρίζω ακριβή νούμερα από απασχολούμενο προσωπικό.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#674205 Η τελική απόφαση για την υπόθεση ντόπινγκ του Andrea Iannone, αναβάτη της Aprilia στο MotoGP, πάρθηκε και είναι εξοντωτική.

Ο Ιταλός αναβάτης πλέον θα μείνει εκτός αθλήματος για 4 χρόνια, τον μέγιστο δηλαδή χρόνο ποινής σε τέτοιες περιπτώσεις
Να θυμίσουμε ότι ο Iannone είχε βρεθεί θετικός στην ουσία Drostanolone, η οποία είναι απαγορευμένη. Ο αναβάτης δήλωσε πως κάτι έφαγε αλλά δεν έγινε πιστευτός...Προχώρησε σε έφεση εξηγώντας ότι δεν γνώριζε πως το φαγητό που κατανάλωσε περιείχε τέτοια ουσία, ωστόσο η WADA και ο CAS δεν πείστηκαν, με αποτέλεσμα να έχουμε αυτή την ποινή.

Ο Iannone δήλωσε διαλυμένος έπειτα από αυτή την ποινή, ενώ η Aprilia ανακοίνωσε πως πλέον ψάχνει τον αντικαταστάτη του Ιταλού και μάλιστα από το «πάνω ράφι» της λίστας αναβατών.

Πιθανός αντικαταστάτης του Iannone είναι ο Jorge Lorenzo

https://www.zougla.gr/automoto/news/ago ... non-ousion
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#674232 Η Aprilia τον Dovi ήθελε, αλλά δεν πλήρωνε. Τώρα θα πληρώσει τον ακριβότερο Lorenzo; Πού στις τελευταίες δοκιμές ήταν 4 δευτερόλεπτα πιο αργός από τους άλλους; Μου φαίνεται σχεδόν εξωφρενικό.
Άβαταρ μέλους
By BARHonda
#674242 Από τη στιγμή που έχουν τον Aleix που ξέρει το μηχανάκι απ'έξω και ανακατωτά και μπορεί να δώσει σωστή κατεύθυνση για εξέλιξη, ένας νέος οδηγός υποσχόμενος θα ήταν μία σωστή επιλογή. Δεν τον πληρώνεις πολλά και μπορείς να τα ξοδέψεις αλλού
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#674250 Ναι, αλλά αυτή η κατάσταση δεν τους έχει πάει πουθενά. Θέλουν και τον Aleix, αλλά και κάποιον ακόμη πιο έμπειρο πιθανόν. Ο Stoner άραγε τι κάνει; :shifty: