MotoGP, World Superbikes και κάθε άλλο είδος αγώνων με μοτοσικλέτες
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#567352 Αυτό το ΣΚ έχουμε αγώνα! Ξεκινάει η νέα σεζόν και φαίνεται πως θα είναι σαφώς πιο συναρπαστική.
https://www.motomag.gr/news/world-super ... lip-island
Στην Ducati έχουμε την άφιξη του Bautista που φαίνεται πως θα μπορέσει να ανταγωνιστή τον Rea που έμεινε στην Kawasaki και παραμένει το φαβορί. Ο Sykes πήγε στην BMW και στην θέση του ήρθε ο Haslam, ο Melandri στην δορυφορική Yamaha, η Honda επέστρεψε με εργοστασιακή υποστήριξη (αλλά όχι ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα) και φυσικά η μεγαλύτερη είδηση είναι πως για πρώτη φορά η Ducati τρέχει με 4κύλινδρη μοτοσυκλέτα και όχι 2κύλινδρη.

Νομίζω πως η χρονιά θα είναι ενδιαφέρουσα! :metalo:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#570941 Πηγαίνοντας στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς και μετά τις συντριπτικές νίκες του Bautista στην Αυστραλία, έχει ξεκινήσει η κουβέντα για το πόσο ευνοημένη ή όχι είναι η Ducati που βάσει κανονισμών, μπορεί και στροφάρει ψηλότερα (γιατί έχει ομολογκάρει το αντίστοιχο μοντέλο με τέτοια δυνατότητα...).
https://www.cyclenews.com/2019/02/artic ... -released/
https://www.cycleworld.com/ducati-bring ... cing-class
Το θέμα βέβαια είναι πως τουλάχιστον στην Αυστραλία, την διαφορά την έκανε μάλλον ο Bautista και όχι η μηχανή, αφού όλοι οι υπόλοιποι με Ducati V4 Panigale τσαλαβουτούσαν στα ρηχά...
Στον πρώτο αγώνα το δεύτερο Ducati ήταν μόλις 9ο με τον Rinaldi και 10ο τον Davies (που είχε μια κακή Superpole και ξεκινούσε πολύ πίσω...):
https://www.crash.net/wsbk/results/9136 ... -results-1
Στην Superpole-Race (κάτι σαν ενδιάμεσος αγώνας την δεύτερη ημέρα που παίρνουν και εκκίνηση για το Race 2) ήταν ο Bautista πάλι πρώτος και επόμενο Ducati ήταν πάλι ο Rinaldi στην 8η θέση και 9ος o Laverty , 10ος ο Davies.
https://motomatters.com/results/2019/02 ... rbike.html
Στον δεύτερο αγώνα (Race 2), ο Bautista πρώτος και μια κατηγορία μόνος του, επόμενο Ducati όμως ήταν ο Chad Davies στην 7η θέση με τον Laverty στην 9η ετούτη την φορά.

Ο Davies τρέχει με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, ο Laverty και ο Rinaldi με ιδιωτικές ομάδες και ο Laverty έχει και άλλες αναρτήσεις (Bitubo αντί Ohlins).

Θέλω να δω αν θα είναι εξίσου δυνατή η Yamaha που μοιάζει να είναι πάρα πολύ δυνατή και η εργοστασιακή και η δεύτερη ομάδα (με Melandri και Cortese όμως η δεύτερη, πολύ δυνατό δίδυμο!).
Επόμενος αγώνας η Ταϋλάνδη που αναμένεται με ενδιαφέρον! :s_biggrin
(από εμένα τουλάχιστον! :svivhaha: )
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#570947 Με αυτόν τον Cortese αισθάνομαι ότι έχω κάποια συγγένεια :lol:
Άβαταρ μέλους
By Corto Maltese
#570950 Κρύβε λόγια :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#570951
Corto Maltese έγραψε:Με αυτόν τον Cortese αισθάνομαι ότι έχω κάποια συγγένεια :lol:

Αν τον ελεγαν Malto ισως, τον λενε Sandro ομως :lol: :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#594020 Μετά και των αγώνα του Donington, ο Bautista με πτώση και μέτριους αγώνες, έχασε την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα και ο Jonathan Rea πήρε κεφάλι! Θυμίζω, κάποια στιγμή η διαφορά είχε φτάσει τους 61 βαθμούς στους πρώτους αγώνες και όλοι μιλούσαν για περίπατο! Πώς αλλάζουν οι καιροί...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#595178 Από μια γρήγορη που έριξα, ο Bautista έγραψε το απόλυτο 0 στην Laguna Seka και ο Rae πήρε για τα καλά κεφάλι στο πρωτάθλημα. Αυτοκτόνησε κανονικά ο Ισπανός, χάνει δικό του πρωτάθλημα, ήταν 61 βαθμός εμπρός και πλέον είναι 86 πίσω.
:help:
Θα δω τους αγώνες αργότερα σήμερα, αλλά μιλαμε για ιταλική τραγωδία! :help:
Δεν είναι μόνον η Ferrari δηλαδή που τα έκανε μούτι φέτος! :lipsealed: