- 12 Μαρ 2019, 15:29
#570941
Πηγαίνοντας στον δεύτερο αγώνα της χρονιάς και μετά τις συντριπτικές νίκες του Bautista στην Αυστραλία, έχει ξεκινήσει η κουβέντα για το πόσο ευνοημένη ή όχι είναι η Ducati που βάσει κανονισμών, μπορεί και στροφάρει ψηλότερα (γιατί έχει ομολογκάρει το αντίστοιχο μοντέλο με τέτοια δυνατότητα...).
https://www.cyclenews.com/2019/02/artic ... -released/https://www.cycleworld.com/ducati-bring ... cing-classΤο θέμα βέβαια είναι πως τουλάχιστον στην Αυστραλία, την διαφορά την έκανε μάλλον ο Bautista και όχι η μηχανή, αφού όλοι οι υπόλοιποι με Ducati V4 Panigale τσαλαβουτούσαν στα ρηχά...
Στον πρώτο αγώνα το δεύτερο Ducati ήταν μόλις 9ο με τον Rinaldi και 10ο τον Davies (που είχε μια κακή Superpole και ξεκινούσε πολύ πίσω...):
https://www.crash.net/wsbk/results/9136 ... -results-1Στην Superpole-Race (κάτι σαν ενδιάμεσος αγώνας την δεύτερη ημέρα που παίρνουν και εκκίνηση για το Race 2) ήταν ο Bautista πάλι πρώτος και επόμενο Ducati ήταν πάλι ο Rinaldi στην 8η θέση και 9ος o Laverty , 10ος ο Davies.
https://motomatters.com/results/2019/02 ... rbike.htmlΣτον δεύτερο αγώνα (Race 2), ο Bautista πρώτος και μια κατηγορία μόνος του, επόμενο Ducati όμως ήταν ο Chad Davies στην 7η θέση με τον Laverty στην 9η ετούτη την φορά.
Ο Davies τρέχει με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, ο Laverty και ο Rinaldi με ιδιωτικές ομάδες και ο Laverty έχει και άλλες αναρτήσεις (Bitubo αντί Ohlins).
Θέλω να δω αν θα είναι εξίσου δυνατή η Yamaha που μοιάζει να είναι πάρα πολύ δυνατή και η εργοστασιακή και η δεύτερη ομάδα (με Melandri και Cortese όμως η δεύτερη, πολύ δυνατό δίδυμο!).
Επόμενος αγώνας η Ταϋλάνδη που αναμένεται με ενδιαφέρον!
(από εμένα τουλάχιστον!
)