- 19 Μαρ 2018, 23:26
#495853
Πιστεύω οτι είναι ακόμη ανταγωνιστικός , ιδιαίτερα έναντι του team mate και του έταιρου fantastic four (Lorenzo).
Το μηχανάκι του δεν είναι ότι ήταν κάποτε η M1 ή RC211V πάλαι ποτέ. Και μπορεί να ακούγονται δικαιολογίες, οι υπόλοιποι τερματισμοί όμως τον αποδεικνύουν συνεχώς.
Στα 39 μου βέβαια αν είχα τόσα χρήματα και 20 χρόνια στα motorsport, αναρωτιέμαι αν θα είχα ακόμη κίνητρο ή θα περίμενα την ημέρα που όλα θα ήταν 100% για να δώσω το 100% και όχι όπως παλιά, που ο κίνδυνος είτε δεν υπολογιζόταν είτε δεν είχε και πολύ σημασία γενικότερα, απλά δίνεις το 110% συνέχεια.
Αναρωτιέμαι κι εγώ , αν ο Ρόσι το έχει ακόμη όπως πριν απο 15 χρόνια που περνούσε θεούς και δαίμονες, δεν ξέρω. Ξέρω πάντως οτι χαίρομαι να τον βλέπω απλά να υπάρχει εκεί , πόσο μάλλον να κερδίζει κιόλας για τα τελευταία 15 χρόνια
Κλείνοντας για το Ρόσι να πω , οτι έχει δει τον θάνατο του Daijiro Kato , του Simoncelli απο ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ κοντά και ενδεχομένως κι άλλους που δεν τους θυμάμαι. Μακάρι να μην επηρεάζεται κάποιος εύκολα όσο μεγαλώνει αλλά δύσκολο.
Μου αρέσουν πολύ επίσης, Dovi που έχει και πολύ καλό μηχανάκι επιτέλους , Petrucci και ενδεχομένως η Suzuki να αρχίσει να σταθεροποιείται, έχουν δουλέψει αρκετά.
ΥΓ δεν υπάρχει πιο ηλίθιος αγώνας απο αυτόν στο Κατάρ, βράδυ , σκόνη, υψηλή θερμοκρασία , χαμηλή θέαση.
Μόνο η σχεδίαση της πίστας βοηθά και αναπτύσσουν τρελές τελικές (350 για Duc, 343 Honda, 338 Rossi)