δούμε... F1
Ρε το ξοφλημένο το γιατρό Πέραν πλάκας, φροντίστε δώστε μηχανάκι σοβαρό, η Honda σας έχει
πάρει τα βρακιά , η φάση θυμίζει 2003.Κι άντε ο ένας, σε 1-2 χρόνια θα συνταξιοδοτηθεί , για τη πλάκα του τρέχει.
Ο Μάβερικ (και όποιος άλλος απο του χρόνου) , είναι νέο παιδί , θέλει ένσημα ακόμη.
Λορένθο σε 1-2 χρόνια θα το βρει για να μένει και μπροστά , ήρωας Crutchlow , εμμ τι άλλο, ΒΑΡΕΜΑΡΑ ΡΕ
ΥΓ Μήπως , λέγω μήπως, τα ηλεκτρονικά της Honda έχουν ένα πιο πρώτο ρόλο στα σωσίματα του Μάρκου?
Τι διάολο, εδώ και κάνα χρόνο είναι πρωταθλητής στις τούμπες αλλά σώζεται διαρκώς. Είπαμε κιλοτόννους skill,
o καλύτερος (εξωγήινος) αναβάτης όλων των εποχών, εθνάρχης, πλανητάρχης ,προκαθήμενος σίντο πασών των Ιαπωνιών
το έχει σώσει άπειρες φορές μέχρι τώρα. Something doesn't feel right
Ο ξοφλημενος από πολλούς άσχετους Ροσσι, πήρε μια τρίτη θέση δεκακατι δευτερόλεπτα μπροστά από τον team mate του.
Κρίμα για τον Ντοβι που σχεδόν χάνει τις ελπίδες του για πρωτάθλημα
Από το Mi A1.
Fiat Panda 7,6l/100km
georgetz κάπου έβλεπα ή διάβαζα, δεν θυμάμαι, ότι οι Honda έχουν γίνει πολύ δύστροπες και ο ΜΜ κατά κάποιον περίεργο τρόπο έχει βολευτεί σε αντίθεση με τον Pedrosa ο οποίος πέρα από κινητή διαφήμιση χρησιμοποιείται και για live tester.
Τα ηλεκτρονικά νομίζω είναι ίδια παντού πλέον και μόνο οι ρυθμίσεις αλλάζουν ή το συζητούσαν και δεν έγινε τελικά αυτό;
dimik έγραψε:georgetz κάπου έβλεπα ή διάβαζα, δεν θυμάμαι, ότι οι Honda έχουν γίνει πολύ δύστροπες και ο ΜΜ κατά κάποιον περίεργο τρόπο έχει βολευτεί σε αντίθεση με τον Pedrosa ο οποίος πέρα από κινητή διαφήμιση χρησιμοποιείται και για live tester.
Τα ηλεκτρονικά νομίζω είναι ίδια παντού πλέον και μόνο οι ρυθμίσεις αλλάζουν ή το συζητούσαν και δεν έγινε τελικά αυτό;
Δεν βλέπω να έχουν γίνει δύστροπες, το ακριβώς αντίθετο. Σε μια πίστα που ναι μεν η Honda έχει τις περισσότερες νίκες
αλλά η Yamaha τα τελευταία χρόνια παίρνει αποτελέσματα , ο Μάρκος απο τα χρονομετρημένα Σαββάτου πήγαινε αέρα.
Το ίδιο και ο Crutchlow ενώ να θυμίσω οτι ο Pedrosa μπορεί να μην είναι όργιο ανταγωνιστικότητας αλλά πήρε καλό αποτελέσμα και σε προηγούμενο αγώνα με καρπό σπασμένο προ λίγων ημερών.
Περι ηλεκτρονικών , ναι έχει πολύ περιθώριο απ'ότι φαίνεται για ρυθμίσεις στη κοινή ECU
“Last year the big problem was that in the second half of the season Honda and Ducati made huge steps with the electronics,” said Rossi. “The idea of the control ECU was to lower performance, but Ducati and Honda understood better than Yamaha how to improve. Ducati and Honda spent a lot of money and used a lot of people to work on the electronics. Yamaha didn’t do enough, so we were in delay, but now we can work harder in the area.”
Kouichi Tsuji, the boss of Yamaha’s motor sport development division, confirmed that his electronics staff has changed its approach to the M1’s traction control, wheelie control and other programmes.
“Maybe the direction we took was always to make the bike character not so aggressive, so the riders could ride smoothly,” he said. “We wanted to make the bike as smooth as possible, but it was too much, which affected acceleration.”
https://www.motorsportmagazine.com/opin ... x-americas
off the record, αυτό που ειπωθηκε είναι οτι οι μηχανικοί της Magneti Marelli στην Ιταλία που κατασκευάζουν την ECU, είτε "νοικιάζονται" απο τις εταιρίες για να τα σετάρουν όπως ακριβώς επιθυμούν είτε οι ομάδες στέλνουν τους μηχανικούς τους να εκπαιδευτούν στις εγκαταστάσεις της MM για να κατανοήσουν το πως και το τι.
Η Yamaha , κατα τα γραφάς, είπε όχι και ότι όλα θα γίνουν in-house. Η Honda και Ducati , τουλάχιστον, κινήθηκαν διαφορετικά
αυτό πρέπει να διάβαζα
Με την εργοστασιακή Yamaha να είναι σκιά του εαυτού της, την Ducati να έχει ποντάρει στο κουτσάλογο τον Lorenzo και τον Dovi να κάνει φέτος λάθη που δεν έχει κάνει ποτέ (με αποκορύφωμα την πτώση μόνος του στον τελευταίο αγώνα), την Suzuki ακόμη πίσω, την KTM πολύ χειρότερα απ' ό,τι ελπίζαμε μετά τα περσινά αποτελέσματα και την Aprilia χωρίς σοβαρό budget, η Honda με αναβάτη τον Marquez λογικά φέτος θα κάνει περίπατο που όμοιό του έχουμε χρόνια να δούμε...
Γενικώς, αξιοπερίεργο είναι αυτό που έχει συμβεί στην Ducati, με την εργοστασιακή ομάδα να βλέπει την πλάτη της Pramac η οποία έχει μια εργοστασιακή μοτοσυκλέτα για τον Petrucci και μία περσινή για τον Miller. Και αυτή την στιγμή είναι ΚΑΙ οι δύο, εμπρός από τον Dovi.
Για το παλτό τον Lorenzo δεν το συζητάμε, αυτός μπορεί να περάσει μόνον αναβάτες με προπέρσινες Ducati, είναι πίσω και από τον Dovi, πίσω και από τον Tito Rabat αν έχετε το θεό σας!
Το αστείο είναι πως η Ducati φέτος δείχνει πολύ δυνατό μηχανάκι, σαν μοτέρ δεν το συζητάμε, αλλά και γενικά φαίνεται να στέκεται καλά σχεδόν σε όλες τις πίστες. Είναι κρίμα και άδικο δηλαδή...
Δυστυχώς, το λάθος είναι στο management που χρυσοπλήρωσε κιόλας τον Lorenzo, έναν αναβάτη που ακόμη και να έφερνε το πρωτάθλημα, πάλι θα του έριχναν μπινελίκι οι Ducatisti, απλά και μόνο γιατί είναι αντιπαθητικός.
Οπότε, φέτος, η χρονιά είναι χαμένη. Μόλις πάρει πούλο ο Lorenzo και ηρεμήσουν όλοι, τότε κάτι μπορεί να γίνει. Το θέμα είναι ποιος θα πάρει την θέση του: Petrucci, Miller ή κάποιος άλλος από το Moto2.
Εγώ θα επέλεγα Miller, γιατί τρέχει με περσινή Ducati και παρόλα αυτά παίζει πολύ κοντά στον Petrucci. Επίσης, έχει καταφέρει να κερδίσει με customer Honda, αυτό κι αν είναι κατόρθωμα, έστω σε μεικτές συνθήκες.
Θα κρατούσα τον Petrucci στην Pramac και θα είχα τα μάτια μου ανοιχτά του χρόνου για τον Bagnaia που ανεβαίνει από τα Moto2 και κάνει εντυπωσιακή χρονιά.
Η Honda φαίνεται πως δεν ανανεώνει στον Dani, φαίνεται λογικό μεν, αν κι εγώ το βρίσκω πρόωρο. Ο καημένος ο Dani είναι χάρτινος, κάθε πτώση και σπάσιμο...
(ακούστηκε ο Mir: http://www.motogp.com/en/riders/Joan+Mir) αλλά κάπως νωρίς μου φαίνεται αν και η προσαρμοστικότητά του στο Moto2 βγάζει μάτια, αν και rookie δείχνει μεγάλη σταθερότητα.
Γενικώς, ήδη πρέπει να σκεφτόμαστε την επόμενη χρονιά, φέτος ο Marc είναι με το ένα χέρι στον τίτλο. Επίσης, ο ίδιος θεωρεί σαν βασικό του διεκδικητή τον Dovi, ο οποίος έχει κατρακυλήσει στην κατάταξη και μόνον αν ο Marc πέσει έχει ελπίδες...
Σε κάθε περίπτωση, αγαπάμε MotoGP.
dimik έγραψε:https://www.autosport.com/motogp/news/135143/honda-still-hardest-bike-to-ride-by-far
αυτό πρέπει να διάβαζα
Νταξ, τα είπε ο Κράτσλοου , που φαίνεται και απο τις πτώσεις οτι κάτι δε του βγαίνει 100%.
Πάραυτα, πάει καλά φέτος (ακόμα και με τη τρομακτική τούμπα του Σαββάτου) , οπότε απλά πιστεύω
οτι είναι κλασική γκρίνια Εγγλέζου.
ΥΓ Άμα είναι ΚΑΙ δύσκολη να οδηγηθεί και πάλι έρχονται τέτοια αποτελέσματα σε πίστες που δεν την ευνοούν , τότε ας το
κλειδώσουν όλοι για φέτος και να σκεφτούν πολύ καλά άμα κατέβουν του χρόνου
Για αυτό οι δοκιμές με την ταυτότητα στο στόμα και οι άπειρες τούμπες σε δοκιμαστικά.
Ακόμα και στον αγώνα δηλαδή ζω-πεθαίνω πάει και βλέπεις κάτι απίστευτες σκηνές οι οποίες δεν νομίζω να προκαλούνται μόνο από την ταχύτητα, είναι σαν να καβαλάει έναν άγριο επιβήτορα που τσινάει ώρες ώρες.
Hifi πιάνουμε ποπκορν;
Anonymous Founder έγραψε:To διάβασα κι εγώ, αλλά υπάρχει και η φήμη που θέλει την Suzuki να κατεβάζει και δεύτερη ομάδα. Επίσης, τους θεωρώ κι αυτούς πιο χαζούς από τους Ducatisti και αρκετά απελπισμένους να δοκιμάσουν με τον Lorenzo.
Αυτό μάλλον δε θα γίνει. Νομίζω για τη Marc VDS είχε ακουστεί αλλά αυτοί θα πάνε στη Yamaha (αν υπάρχει Marc VDS του χρόνου )
Edit https://www.motorsport.com/motogp/news/ ... s-1041405/
Ξέρεις κάτι που δεν ξέρω;
Λες να μείνει ο Lorenzo από δουλειά; Μαθαίνω πάντως πως η Ducati ψάχνεται στα WSBK, λένε πως σκέφτεται να κάνει πρόταση στον Rea. Αν της πει όχι, μπορεί να σκεφτεί και τον Lorenzo.
Αρκεί να δεχτεί μια καλή μείωση στον μισθό του φυσικά...