- 24 Οκτ 2016, 14:59
#316975
Έγινε και η Jerez, ο Davies με την Ducati συνέτριψε τον ανταγωνισμό, αλλά το πρωτάθλημα έχει χαθεί προ πολλού για τον συνδυασμό. Ο Rea θα πρέπει να μην τρέξει στο Qatar για να χάσει το πρωτάθλημα και ο Sykes να κερδίσει και στους δύο αγώνες...
Του χρόνου θα έχουμε πολύ ενδιαφέρον grid πάντως, η Ducati φαίνεται πολύ πιο δυνατή από ποτέ, ο Davies θα είναι μαζί με τον Melandri (ερωτηματικό ο Ιταλός, επιπλέον όταν αυτοί οι δύο ήταν μαζί στην BMW δεν τα πήγαιναν και πολύ καλά...).
Η Kawasaki θα έχει το ίδιο δίδυμο, η Honda θα έχει καινούριο μηχανάκι με τον Hayden και τον Brandl. H Yamaha αναμένεται πιο δυνατή και θα έχει τον Mike VD Mark και τον Lowes (εξαιρετικά ασταθής, πέφτει πολύ εύκολα, ελπίζουμε ν' αλλάξει αυτό). H Aprilia επιστρέφει με εργοστασιακή ομάδα με τους Eugene Laverty και την αποκάλυψη του φετινού πρωταθλήματος τον Lorenzo Savadori, ενώ θα έχουν και σαν κύριο σπόνσορα την Milwakee που φέτος πήρε την κρυάδα της στην BMW με τους Brookes και Abraham (οι οποίοι δεν έχουν υπογράψει τίποτε προς το παρόν και δύσκολα θα είναι στο grid). H MV Agusta ακόμη δεν ξέρουμε, έχει κάνει προόδους φέτος και ο Camier είναι εξαιρετικός αναβάτης, πέτυχε και podium. H BMW θα εκπροσωπείται από την Althea με το ίδιο δίδυμο αναβατών (Reitenberger και Torres). Οι μόνες που θα λείπουν είναι η Suzuki από τις μεγάλες και θα θέλαμε και καμιά KTM από Ευρώπη γιατί όχι;