Fiat Panda 7,6l/100km
Fiat Panda 7,6l/100km
Αν τερματίσει 3ος ο Lorenzo νομίζω το παίρνει και μαθηματικά ο κοντοπούτανος.
και μιλάνε γαλλικά οι πούστηδες...
εδιτ.
το πήρε ο μάρκεζ. Παγκόσμιος. Μπράβο του.
Ο λορέντσο έφαγε το τουμπίδι του, αλλά δε τον είδα να πολυστεναχωριέται. Δεν τον νοιάζει κιόλας μιας και η χρονιά είναι καμμένη γιαυτόν. Αφού το πήρε και το πουτανάκι του κιόλα όλα καλά
η μόνη έννοια πλέον είναι αν η ducati θα καταφέρει να πάρει την 2η θέση!
Ε αυτό και έγινε. Όχι πως δεν θα το έπαιρνε σε κάποιον από τους επόμενους αγώνες, ωστόσο δεν τον χάλασε που ξεμπέρδεψε τόσο νωρίς. Μιλάμε για τύχη όχι αστεία.
Μέχρι και μπλουζάκια και όλα τα συμπαρομαρτούντα είχαν ετοιμάσει για την κατάκτηση του τίτλου!
Χάμιλτον ξέρεις τι πρέπει να κάνεις για να ικανοποιηθεί(?) το λαικό αίσθημα.
ουσιαστικό ουδέτερο
1. κρέας περασμένο σε καλαμάκι ψήνω σουβλάκια
2. πρόχειρο φαγητό με κρέας μέσα σε πίτα Πάμε να φάμε σουβλάκια.
τωρα και σε επεξηγηματικο βιντεο στο 6 min 29 sec
http://www.dailymotion.com/video/x4xn6o ... 2016_sport
Λάθη του Γιατρού φέτος πολλά που του κόστισαν το πρωτάθλημα και καταστροφική τακτική της Yamaha
σε εκείνο τον βρεγμένο αγώνα όπως σε μερικές ακόμη περιπτώσεις.
Μπράβο και στο Μάρκεζ γιατί έδειξε σημάδια ωριμότητας , πανάξια φέτος ο τίτλος.
Ο πατέρας του πάντως στα δοκιμαστικά χθες μόνο που δεν πήγε
στην πίστα να του τραβήξει το αυτί σε ένα λάθος φρενάρισμα του στα επίσημα χρονομετρημένα. Πολύ ανταγωνισμός
σε αυτή την οικογένεια
Vinales συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις.
Έχω απορία πάντως, με τέτοια άτσαλη οδήγηση ο Μάρκεθ , πως τη παλεύουν τα λάστιχα ?
Ή , ακριβώς επειδή φρενάρει έτσι με έναν τροχό στον αέρα για πόσην ώρα, συντηρεί έτσι λάστιχο ?
Στο φρενάρισμα ως γνωστόν, το μεγαλύτερο ζόρι το τραβάει το εμπρός ελαστικό μιας και πέρνει πάνω του όοοοολη την αδράνεια και την ορμή απο τις 300άρες. Το πίσω που αρχίζει και χορεύει και μένει κάποια δεύτερα στον αέρα δεν έχει κάποιο πρόβλημα έτσι κι αλλιώς μιας και δέχεται ένα σαφώς μικρότερο ποσοστό της πέδησης αφενός, αφετέρου δεν έχει το βάρος για να ζοριστεί. Είπαμε, εκείνη την στιγμή έχει πάει (το βάρος) μπροστά. Το τσιμπούκι που τραβάει το πίσω, είναι όταν αρχίζει ο αναβάτης και ανοίγει το γκάζι προσπαθώντας να βγάλει -και υπο γωνία μάλιστα- περί τα 250+ ατίθασα στον δρόμο. Και τότε είναι η μπροστινή ρόδα που χάνει την επαφή με τον δρόμο....
Ξαναλέω, ο Μαρκέθ κάνει κάνει διαφορετικό σε σχέση με τους περισσότερους.
Προσφέρει κάποιο πλεονέκτημα ή όχι?
Μετα τα μισα δεν νομιζω οτι μπορει να ζοριζει τοσο το μπροστινο, η πτωση παραμονευει.
Παναξιος πρωταθλητης ο ΜΜ, ηδη κανει τα δικα του ρεκορ, 5 τιτλους στα 23 οταν ο Ροσσι το εκανε στα 24.
Σταθερος, γρηγορος, μαχητης εκει που χρειαζοταν, ενω ο Ροσσι εκανε λαθη πολλα, 3 πτωσεις στον αγωνα σε μια χρονια ποσα χρονια ειχε να κανει; Βαλε και ενα σκασμενο μοτερ, βαλε και λαθη στρατηγικης, παλι καλα που ειναι δευτερος ακομα.
Fiat Panda 7,6l/100km