Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#118427 Τιμή με το κλειδί στο χέρι:
i10 Comfort: 10.100 (1.0, 3cl, 66hp) και 10.500 (1.2, 4cl, 87hp)
Aygo X-city: 10.200 (1.0, 3cl, 69hp)
Εξοπλισμός πάνω κάτω ο ίδιος.
Εγγύηση:
i10: 5 χρόνια εργοστασιακή μηχανικά-ηλεκτρικά
Aygo: 6 χρόνια εργοστασιακή μηχανικά - 3 χρόνια εργοστασιακή ηλεκτρικά

Χρήση εντός πόλης, χιλιόμετρα ανά έτος 13-15.000.
Discuss...
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#118433 κανενα,

ελεεινα και τρισαθλια και τα δυο, πεταμενα λεφτα

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5334114/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6474954/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6549567/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/6171726/


μερικες απείρως καλυτερες επιλογες.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#118435 Μεταχειρισμένο αποκλείεται.
Το νέο Micra το έχω οδηγήσει και είναι κατώτερο σε όλα από το i10. Το Aygo δεν το έχω οδηγήσει.
Η επιλογή είναι αποκλειστικά ανάμεσα στα δύο του θέματος.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#118449
Anonymous Founder έγραψε:Για ποιον/ποια είναι;

Για την γνωστή :lipsealed:
Α, έπαιξε και μια ιδέα για Lancia Y με τελική τιμή κοντά στα 10.500. Αλλά 1) εξωτερικά δεν (μας) αρέσει καθόλου και 2) βγαίνει με τον παμπάλαιο 1.2 Fire των 69 ίππων.
Είδαμε και το Panda που με τον Fire στην απλή έκδοση (χωρίς ESP, ντουλαπάκι, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα και... κεντρικο κλειδωμα :dizzy: ) το πουλάνε τάχαμου 9.000. Άμα τους πεις "ευχαρίστως, που υπογράφω;" σου απαντάνε "μόνο παραγγελία, αλλά χωρίς την προσφορά :rant: : μήπως να δείτε το twinair με 2-3 χιλιάρικα παραπάνω" :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#118464 Όχι (κάτι σοβαρό τουλάχιστον).
Αλλά βγάζει διάφορες χαζοβλάβες που λόγω της χρήσης, που δεν τη λες και χαλαρή (έχει προσθέσει ήδη 30.000χλμ :lipsealed: ), εντείνονται και θα ενταθούν κι άλλο. Πχ έμεινε από χειρόφρενο, έμεινε από μίζα, έμεινε από μπουζοκαλώδια, έχει κάτι θεματάκια με τα ηλεκτρικά (πχ το παράθυρο του οδηγού είναι με τις μέρες του), θέλει ακρόμπαρο-ημίμπαρο και όλα αυτά πολύ λογικά για ένα αυτοκίνητο 16 ετών. Αν το είχε μόνο για s/m θα το κράταγε μέχρι να αφήσει τα κόκκαλά του, αλλά τώρα που το θέλει για τη δουλειά (που δεν την παίρνει να την κρεμάσει) και, κυρίως, κυκλοφορεί πολύ με την Μάγδα μέσα και έχω ένα παραπάνω άγχος από αυτό που θα έχω με ένα σύγχρονο με όλα τα συστήματα ασφαλείας. Επίσης (το σημαντικότερο) βρέθηκε χρηματοδότης :innocent: (αρκεί βέβαια να υπογράψει τα πάντα ο Αλέξης για να μην πτωχεύσουμε :s_biggrin )
Υποτίθεται ότι το πήραμε τότε για να μάθει . E, τώρα έμαθε :lol:
Το κρίμα είναι βέβαια ότι του έχω κάνει όλα τα service (πχ προ τριών μηνών άλλαξα ιμάντες και τακάκια, έφτιαξα όλες τις βλάβες, άλλαξα λάστιχα κλπ)
Άβαταρ μέλους
By tsilis
#118475 Αυτά που λέει ο HF !
To twingo πολύ εξυπνότερο από όλα και το Picanto πολύ ωραιότερο από i10 (και φθηνότερο?) ως επιλογή
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#118484 @HF
Εννοείται. Ειδικά αφού έχει κάνει τα πάντα από συντήρηση.
Twingo δεν είδαμε, αλλά διάβασα ότι είναι πισωμήχανο :omg: και πισωκίνητο και δεν θα ήθελα να γίνω beta-tester.
Το picanto δεν έχει νόημα να το δούμε, γιατί το αδερφάκι του (i10) είναι καλύτερο σε όλα και δεν είναι ακριβότερο.
Citroen (μου αρέσει) και Peugeot είδαμε, αλλά αυτό που της αρέσει είναι το Aygo και δεν έχουν διαφορά στην τιμή (βασικά εκτός λίιιιιγο της εξωτερικής εμφάνισης δεν έχουν σε τίποτα διαφορά!), οπότε δεν έχει νόημα να ασχοληθούμε.
Το Micra είναι αδιάφορο, το Ka είναι 1) παλιό και 2) αποκλειστικά τρίπορτο, το Celerio είναι μια αηδία και μισή.
VW/Skoda/Seat δεν είδαμε (και αποφεύγω να πάμε να δούμε γιατί δεν θέλω να μπλέξω με το after sales του group), άσε που υποπτεύομαι ότι θα βγαίνουν πιο ακριβά (το VW σίγουρα)
Το εντυπωσιακό με το i10 είναι ότι μοιάζει με ΠΟΛΥ μεγαλύτερο αυτοκίνητο (πχ έχει 50% μεγαλύτερο χώρο αποσκευών) και φαίνεται πολύ περιποιημένο, ενώ διάβασα και διθυραμβικά σχόλια σε ξένα site.
Θα με ενδιέφερε βέβαια να μάθω από κάποιον κάτοχο, ειδικά για το after sales.

@tsilis
Φτηνότερο όχι. Στα ίδια είναι περίπου.
Από εμφάνιση έμενα μου αρέσει περισσότερο το i10
Εικόνα
vs
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#118492 To Up! Shitigo κλπ αξιζει να τα δειτε. Το twingo δε το λες και beta testing αλλα ΟΚ. Ειδα κανα δυο απο κοντα στο Βερολινο και εξωτερικα μου φανηκε αδιαφορο και με περιεργες αναλογιες. Μεσα εδειχνε ωραιο. Μεταξυ Kia και Picanto παρε το φτηνοτερο. Παντως με 15κ χλμ το χρονο ισως να αξιζε να δειτε και κατι σε πετρελαιο.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#118504 Τo i10 το θυμάμαι με λίγο καλύτερη ποιότητα μέσα,
το Aygo με λίγο καλύτερο κράτημα.

Εφόσον για τη συμβία προορίζεται, το i10.
Άβαταρ μέλους
By D-Jet
#118512
mirage έγραψε:To Up! Shitigo κλπ αξιζει να τα δειτε. Το twingo δε το λες και beta testing αλλα ΟΚ. Ειδα κανα δυο απο κοντα στο Βερολινο και εξωτερικα μου φανηκε αδιαφορο και με περιεργες αναλογιες. Μεσα εδειχνε ωραιο. Μεταξυ Kia και Picanto παρε το φτηνοτερο. Παντως με 15κ χλμ το χρονο ισως να αξιζε να δειτε και κατι σε πετρελαιο.

i10 και ΚΙΑ, μένα μου φαίνονται σπαζοκεφαλιά του στυλ κυκλώστε τις διαφορές...
Από after sales στη σκόννντα είμαι σχετικά ευχαριστημένος με τη Βιαμάρ σε αντίθεση με τη Κοσμοκαρ (αν και πελάτης τους χρόοοονια). Δεν είχα ποτέ γκρίνιες με εγγυήσεις και αντικαταστάσεις (και στην επέκταση) με τη Φάβα μου ενώ αν μένεις Αθήνα και προς το νότο υπάρχουν και δύο πολύ καλά συνεργεία που δουλεύουν και Σάββατο χωρίς ραντεβού. Φυσικά, είναι ακριβά για μετά το τέλος της εγγύησης αλλά μάλλον πιο φτηνά από το υπόλοιπο γκρουπ (έρχονται πολλά VW πενταετίας+ πχ). Μέχρι στιγμής αυτά...Το shittygo δεν ξέρω τι αξίζει σαν αμάξι. Σούπερ ντενεκές μου φαίνεται...

Αν έχεις τα 10Κ να τα σκάσεις (ή φοβάσαι να τα έχεις στην τράπεζα) τότε πιθανώς και μόνο με μπόλικη χρήση και γνωρίζοντας-ελπίζοντας ότι θα το κρατήσεις 10χρόνια, να αξίζει. Αν όχι και πας με χρηματοδότηση ή θα κάνεις κάποια χιλιομετράκια απλά ξέχασέ το και πήγαινε σε λύση pop, όπου εκεί οι επιλογές σου είναι πολλές...
13Κ το χρόνο στη δεκαετία είναι 130Κ χιλιόμετρα που άνετα θα στα βγάλει με σχετικά χαμηλό κόστος ένα μτχ 3-4ετίας των 50Κ χιλιομέτρων χωρίς πολλές πολλές διαφορές σε τεχνολογία και τουλάχιστον ένα 30% σε αρχική εξοικονόμηση χρήματος.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#118514
mirage έγραψε:To Up! Shitigo κλπ αξιζει να τα δειτε. Το twingo δε το λες και beta testing αλλα ΟΚ. Ειδα κανα δυο απο κοντα στο Βερολινο και εξωτερικα μου φανηκε αδιαφορο και με περιεργες αναλογιες. Μεσα εδειχνε ωραιο. Μεταξυ Kia και Picanto παρε το φτηνοτερο. Παντως με 15κ χλμ το χρονο ισως να αξιζε να δειτε και κατι σε πετρελαιο.

Το πετρέλαιο μωρέ, η κυβέρνηση της αριστεράς, όπου να 'ναι, θα το φορολογήσει χειρότερα από την κυβέρνηση της δεξιάς, ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα τα αυξήσει (όχι σαν 325, αλλά νταξ :ninja: ). Βέβαια, μη λέω |λογοκρισία|, για πετρέλαιο χρειάζομαι μεγαλύτερο αρχικό κεφάλαιο και αυτά τα χρήματα δεν τα διαθέτω :(
Είναι καναδυο ακόμα φορουμίτες που με πρίζωσαν για Citigo :lol: Εγώ το είχα βγάλει από το μυαλό μου, αλλά τώρα ίσως πάω να το δω. Το Twingo πως διάολο θα την παλεύει με όλα τα βάρη να έχουν μεταφερθεί πίσω :hmmm: Φοβάμαι δλδ ότι θα είναι πολύ εξωτικό για να το χειριστεί :hmmm: Ή λες θα τα έχουν λύσει αυτά τα ζητήματα; Δεν ξέρω, το φοβάμαι λίγο.