- 29 Σεπ 2014, 17:17
#17065
Χώροι, αξιοπιστία, ευκολία οδήγησης, οικονομία θα τα βρεις σίγουρα και σε μεγάλο βαθμό στο jazz!
Είναι το πρακτικότερο στη κατηγορία του! Ψώνια, πολλά ψώνια, μετακομίσεις, μεταφορές !!
Για παιδιά (καρότσι χωρά άνετα στο πορτπαγκάζ) , και τα Magic seats δε φαντάζεσαι πόσες φορές θα σε εξυπηρετήσουν!
Πανεύκολο σε ελιγμούς, παρκάρισμα και με πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Από αξιοπιστία , είχα το 1ης γενιάς (2002) και για 120,000 km πέρα από τα αναλώσιμα δεν χρειάστηκε τίποτε άλλο.
Τώρα έχω το 2ης γενιάς f/l με μηχανικό κιβώτιο. 25,000 Km και πάλι δεν έχει παρουσιάσει κάτι!
Οικονομία : Βρίσκομαι στο 6,5 στη πόλη και 5,5 στο ταξίδι, με ήρεμη οδήγηση και στο ταξίδι μέχρι 120 km/h. Με το 1ης γενιάς ήμουν 0,3 l/100 πιο κάτω (Manual), 8 μπουζί και κινητήρας με μέγιστη ροπή στις 2800 (Diesel;).
Από στήσιμο προσωπικά μου αρκεί! Όχι τίποτα ιδιαίτερο, για την πόλη τέλειο! Γέρνει κάπως παραπάνω και το σημαντικότερο μειονέκτημα που συνάντησα και στα 2 μοντέλα είναι η μεγάλη ευπάθεια στους πλευρικούς.
Φαντάζομαι κοιτάς για το 2ης γενιάς προ f/l ( αυτό είναι με 100 άλογα ). Σε αυτό το μοντέλο τοποθετήθηκε το i-shift (μετά το f/l , νομίζω μοντέλα 2011 κ μετά, επανήλθε το CVT αλλά έμπαινε μόνο στο Hybrid μοντέλο).
Δεν έχω διαβάσει και τις καλύτερες κριτικές για αυτό το αυτόματο και η Honda μετά από 3 χρόνια στην αγορά το απέσυρε!
http://www.jazzmania.gr/forum/viewtopic.php?f=27&t=1281Σχετικά αργές αλλαγές ακόμα και στη χειροκίνητη λειτουργία γιατί είναι προσανατολισμένο στην οικονομία και μόνο.
Οπότε ίσως θα κάνεις κάποιους συμβιβασμούς στο θέμα σπιρτάδας!
Ενδιαφέρεσαι για το Hybrid? Με μία πρόχειρη αναζήτηση στο car το Hybrid μοντέλο ξεφεύγει από το budget σου.
Γνώμη μου θα ήταν να κοιτάξεις το 1ης γενιάς f/l μοντέλο που με το CVT φαντάζει καλύτερη επιλογή ως προς την ευκολία οδήγησης και χειρισμών και με το 7speed mode να παίξεις με τα 83 άλογα!
κάτι τέτοιο :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4866936/Υ.Γ. Το jazz είναι 1339 cm³. Αν δεν κάνω λάθος αυτή η χωρητικότητα το κατατάσσει στα 1,3 L.