Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By drdino
#852313 Γιατί οι μεγαλύτεροι τροχοί/σκληρότερη ανάρτηση κατά την άποψή μου χάλασαν την ισορροπία που είχε το απλό στον βωμό της απόλυτης πρόσφυσης. Το απλό θυμίζει πάρα πολύ παλιό γαλλικό στο πώς μπορείς να το πλασάρεις με τα 4 :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#852316
drdino έγραψε:Γιατί οι μεγαλύτεροι τροχοί/σκληρότερη ανάρτηση κατά την άποψή μου χάλασαν την ισορροπία που είχε το απλό στον βωμό της απόλυτης πρόσφυσης. Το απλό θυμίζει πάρα πολύ παλιό γαλλικό στο πώς μπορείς να το πλασάρεις με τα 4 :inlove:
Δεν το γνώριζα, και όντως η πιο μαλακή ανάρτηση μετράει. Δεν έχει όμως μεγαλύτερη αυτονομία το S;
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852318
g8777 έγραψε:https://www.car.gr/classifieds/cars/view/337908296-bmw-x2


:s_howdy


Ποια Μαζντα και Ρομα τωρα.
35Κ για αυτό ούτε με σφαίρες

Mousatos αν τα έχει γυρισμένα είναι εύκολο να φανεί.

< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#852341 Κάνει λίγο εντύπωση βέβαια, το...εύρος των υποψήφιων αμαξιώνε :roll:
Η στυγνή λογική λέει πως πας στο μεγαλύτερο που μπορείς να πάρεις, στα περισσότερα λεφτά που μπορείς να διαθέσεις.
Καταλαβαίνω πως τα πράγματα δεν είναι πάντα έτσι, απλά δεν περνά απαρατήρητο ότι δεν ξέρεις αν θέλεις picanto ή 5άρα μπέμπα :lol:
Ιμο, το ότι η δεξιοτίμονη μεγαλόνησος έχει άμεση πρόσβαση σε αβάδιστα αβίαστα γιαπωνέζικα, είναι μια πολύ καλή περίπτωση για να μην την αγνοήσεις.
Περί ορέξεως φυσικά.
Α και 16 χιλιάρικα για F10, εδώ στην Ελλάδα απλά δεν υπάρχουν, θέλω να πω, είναι λιγάκι διαστρεβλωμένη η εικόνα για το τι παίρνεις εκεί σε σχέση με εδώ, τουλάχιστον στα μτχ.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#852344 Τι να σου πω.

Εγώ προσωπικά όταν με αγκαλιάζει αυτό το κάθισμα, όταν ψηλαφίζω τις καμπύλες :oops: σε αυτό το ταμπλό, ξαναγυρνάει το χαμόγελο στα χείλη μου- ειδικά αν έχω περάσει όλη την ημέρα μου μέσα στα σκατά. Είναι αυτό που έχει καταφέρει η αγία τριάδα της αυτοκίνησης ρε παιδί μου, να μην νιώθεις κάτοχος, να νιώθεις ευγνώμων.
:s_yes
Να σου αξίζει να έχεις αυτά τα assets κάτω στην pilotis σου.

Can't buy happiness λοιπόν,τα λεφτά είναι ασήμαντα.

Και να πω ότι δεν έχεις χαμάλη; τα βλέπεις πώς είναι όταν ανοίγεις την πόρτα για να μπεις μέσα στο ΚΙΑ :s_coffee

Σαν να είσαι 30 χρόνια παντρεμένος :roll: .

Ντίμικ.

Διάλεξε την Κατερίνα Παναγοπούλου. :inlove: :eat:

Όχι την Κατερίνα Παπακώστα. :s_whiteflag
Τελευταία επεξεργασία από g8777 και 13 Ιαν 2024, 19:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#852349 Ωπα το ΚΙΑ είναι καλύτερο από Τογιοτα παρόμοιας κατηγορίας και κόστους.

Στα υπόλοιπα δεν μπορώ να πω ότι διαφωνώ, μια ζωή την έχουμε...

@edmond

Το τι θέλω είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που χρειάζομαι Γι αυτό έχει λογικές και παράλογες επιλογές η λίστα.
Σαν συνδυασμός χώρων, looks και επιδόσεων το μτχ CX5 2.5 είναι προφανής επιλογή και χάνει ως προς την οικονομία καυσίμου και την τιμή αγοράς.
Πχ με 25Κ https://m.bazaraki.com/el/adv/5009989_m ... 2-0l-2021/

27Κ full extra
https://m.bazaraki.com/el/adv/5050448_m ... 2-5l-2021/

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#852352 Και η "πουτανα_ολα" επιλογή

https://www.autotrader.com.cy/cars/bmw/ ... 92561.html
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#852355 Εγώ στον δεξιοτίμονο παράδεισο του JDM, θα έψαχνα αυτό εδώ :
Εικόνα
https://www.autotrader.com/car-news/sub ... 4979936497
Βέβαια είναι παλιό πλέον, συλλεκτικό και σπάνιο, αλλά είναι και έρωτας!
:inlove:
Άβαταρ μέλους
By edmond
#852358 Πολύ CX5 2.5 διαβάζω στα ποστ σου :roll:
Άντε, καλορίζικο βρε... :s_roses

Το οποίο CX5 το βρίσκω ναραμου, όντας βέβαια ανύπαρκτη ποσότητα στο ελλάντα ίσως το κάνει ακόμα πιο εξεζητημένο στα μάτια μου.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#852374
Anonymous Founder έγραψε:
drdino έγραψε:Γιατί οι μεγαλύτεροι τροχοί/σκληρότερη ανάρτηση κατά την άποψή μου χάλασαν την ισορροπία που είχε το απλό στον βωμό της απόλυτης πρόσφυσης. Το απλό θυμίζει πάρα πολύ παλιό γαλλικό στο πώς μπορείς να το πλασάρεις με τα 4 :inlove:
Δεν το γνώριζα, και όντως η πιο μαλακή ανάρτηση μετράει. Δεν έχει όμως μεγαλύτερη αυτονομία το S;
Ιδια μπαταρια εχουν, το mapping στον ηλεκτροκινητήρα αλλαζει και το στήσιμο. Το ερωτημα στο i3 ειναι 94 με rex η 120 χωρις. Εγω πηγα στο πρωτο μιας και η γυναικα πρεπει να κανει αυθημερόν μια στο τοσο 300 χλμ. Κατα τα αλλα το rex δουλευει σπανια.

Ντιμικ εισαγωγη απο Αγγλια? 17-18κ βρισκεις καλα


< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#852376 Με τίποτε δεν θα σκεφτόμουν το Rex, χάνει τα πλεονεκτήματα της φθηνής συντήρησης.
Και δεν μου χρειάζεται κιόλας.
Νομίζω ούτε ο dimik θα το χρειαζόταν στην Κύπρο βέβαια.