Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By nikos
#809939 Αντώνη θα έχεις θέματα με το φιλτρο dpf με τις μικρες διαδρομές εντός πόλης.
Δε προλαβαίνει να ανεβασει σωστή θερμοκρασία ο κινητήρας ώστε να καθαρίσει με υψηλές καύσεις το φίλτρο.
Το κόστος είναι υψηλό για αντικατάσταση.
Ντίζελ suv έχω και γω Αθήνα αλλά χρησιμοποιώ το μηχανάκι ή το 2ο αμάξι για αγγαρείες
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#809943 Οκ, και πως το αντιμετωπίζουμε αυτό Νίκο (αν μπορεί να αντιμετωπιστεί); Αρκεί μία μεγάλη διαδρομή, πες 10χλμ ξέρω γω, την εβδομάδα πχ;

Τ' ακούω αυτό που λες, μην νομίζεις, απλά δεν βρίσκω κάτι άλλο αυτή την στιγμή.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#809944 Δεν ειναι μονο το dpf αλλα και τα θεματα με το δοχειο adblue των PSA.

https://www.google.com/search?q=adblue+ ... s-wiz-serp

Ορεξη να εχεις να διαβαζεις..

Λυση δεν υπαρχει, αλλαζουν το δοχειο με νεο αλλα θα ξανασυμβει αργα η γρηγγορα
Άβαταρ μέλους
By nikos
#809946
antonis78 έγραψε:Οκ, και πως το αντιμετωπίζουμε αυτό Νίκο (αν μπορεί να αντιμετωπιστεί); Αρκεί μία μεγάλη διαδρομή, πες 10χλμ ξέρω γω, την εβδομάδα πχ;

Τ' ακούω αυτό που λες, μην νομίζεις, απλά δεν βρίσκω κάτι άλλο αυτή την στιγμή.
Κάτι τέτοιο αλλά θέλει κάνα 20λ με πανω από 2.500 στροφές.
Έχεις την όρεξη να ασχολείσαι? Θα έχεις το νου σου εσύ ή όταν το παίρνει η γυναίκα σου πότε θα θέλει να κάνει αναγέννηση ώστε να πηγαίνεις?
Εγώ με υποχρεώσεις οικογενειακές και δουλειάς δε θα μπορούσα να προσθέσω και αυτό στο κεφάλι επιπλέον.
Μιλάω για κόστος πάνω από 1000ρικο.
Όσον αφορά το δοχείο του adblue και αυτό είναι ακριβό.
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#809953
Νίκος Παππάς έγραψε:Δεν ειναι μονο το dpf αλλα και τα θεματα με το δοχειο adblue των PSA.

https://www.google.com/search?q=adblue+ ... s-wiz-serp

Ορεξη να εχεις να διαβαζεις..

Λυση δεν υπαρχει, αλλαζουν το δοχειο με νεο αλλα θα ξανασυμβει αργα η γρηγγορα
Ώπα, αυτό είναι σημαντικό. Δηλαδή υπάρχει τέτοιο πρόβλημα και δεν έχει ακουστεί ή φτιαχτεί ακόμα; Ούτε στην καινούργια έκδοση;
Διαβάζω κάτι ποσά για αντκατάσταση που μου έπεσαν τα μαλλιά (6000€ ξέρω γω) :s_omg :s_omg
Δεν ξέρω, αυτό αλλάζει τα δεδομένα, δεν νομίζω ότι μπορώ να ρισκάρω τέτοια βλάβη. Ένας λόγος που θέλω να αλλάξω αυτοκίνητο είναι γιατί έχει αρχίσει και παρουσιάζει βλάβες, δεν λέει να φύγω από το ένα προβληματικό και να πάω στο άλλο. Θα ρωτήσω και στο θέμα της Peugeot για αυτό.

nikos έγραψε:Κάτι τέτοιο αλλά θέλει κάνα 20λ με πανω από 2.500 στροφές.
Έχεις την όρεξη να ασχολείσαι? Θα έχεις το νου σου εσύ ή όταν το παίρνει η γυναίκα σου πότε θα θέλει να κάνει αναγέννηση ώστε να πηγαίνεις?
Εγώ με υποχρεώσεις οικογενειακές και δουλειάς δε θα μπορούσα να προσθέσω και αυτό στο κεφάλι επιπλέον.
Μιλάω για κόστος πάνω από 1000ρικο.
Όσον αφορά το δοχείο του adblue και αυτό είναι ακριβό.
Κοίτα, τώρα θα ξεκνήσει η μικρή ιππασία στον Ασπρόπυργο, οπότε μία φορά την εβδομάδα ούτως ή άλλως θα κάνω μία τέτοια διαδρομή. Αλλά και ακόμα και αυτό να μην ίσχυε, ευκαιρία για οδήγηση (και ηρεμία :lol: ) θα ήταν για μένα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#809954 ριξε μια ματια και σε kadjar/quasqai που δεν εχουν τετοια θεματα.
αυτα με τα 115 αλογα με ενα φλασαρισμα πανε στα 145-150 αλογα με 34 κιλα ροπη.
μοτερ αλεξισφαιρο και δοκιμασμενο.Καταναλωση μεσα στη πολη στα 5-5,5 λιτρα.
Άβαταρ μέλους
By Γιώργης
#809968 Νομίζω γύρω στα 1000-1500 ευρώ κάνει η βλάβη του adblue, όχι ότι είναι λίγα βέβαια. Από εκεί και πέρα, κάποιοι βάζουν συγκεκριμένη μάρκα adblue που υποτίθεται ότι βοηθάει την κατάσταση, κάποιοι το καταργούν τελείως, σίγουρη λύση δεν νομίζω να υπάρχει πάντως.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#809987
antonis78 έγραψε:Οκ, και πως το αντιμετωπίζουμε αυτό Νίκο (αν μπορεί να αντιμετωπιστεί); Αρκεί μία μεγάλη διαδρομή, πες 10χλμ ξέρω γω, την εβδομάδα πχ;

Τ' ακούω αυτό που λες, μην νομίζεις, απλά δεν βρίσκω κάτι άλλο αυτή την στιγμή.

Στη θέση σου θα πήγαινα για τη corolla cross.Δε μαθαίνω γενικά και τόσο καλά για την PSA.
Άβαταρ μέλους
By Geralt
#810022 Εχοντας το ομοσταυλο Grandland σε βενζινη η μικτη μου καταναλωση ειναι περιξ του 7 που την θεωρω μια λογικη τιμη για την καροτσα αυτη. Στο αντιστοιχο Grandland πετρελαιο οι μικτες πετρελαιο παιζουν περιξ του 6. Τα ιδια μοτερ φορανε και τα 3008

Η σημερινη διαφορα τιμης μεταξυ του ¨καλου" πετρελαιου και της βενζινης ειναι ελαχιστη οποτε το "κερδος" που θα καρπωνεσαι ειναι αρκετα μικρο, ειδικα σε νορμαλ χλμ μηνιαιως. Εχω υπολογισει οτι κερδιζεις περιπου 15-20 ευρω στο καθε γεμισμα. Ποσα γεμισματα/καυσιμο καταναλωνεις το μηνα?
Το αν αξιζει να ερθεις αντιμετωπος με ολες τις ιδιαιτεροτητες του πετρελαιου, αναγεννησεις dpf, παντα καλο πετρελαιο, να μην το αφηνεις πολυ καιρο ακινητο, πιθανες κοστοβορες βλαβες, για 30-40 ευρω, αυτο ειναι κατι που μονο εσυ το ξερεις

Απο κει και περα, σαν αυτοκινητο, το 3008 μου αρεσει αρκετα. Εχει απλετους χωρους, ομορφη εμφανιση, ανετη αναρτηση
Άβαταρ μέλους
By antonis78
#810035
dimik έγραψε:Γι αυτό το προφίλ χρήσης Renault Arcana 1.3 tce 140hp, χώρους έχει, μπλιμπλικια έχει τιμή κάπου εκεί στα 30 έχει, εγγύηση έχει.
Εμένα δεν μου κάνει ούτε κρύο ούτε ζέστη, θα το έπαιρνα δηλαδή, αλλά δυστυχώς δεν αρέσει στην :inlove: . Περίμενα να δω τιμές στο Austral ( :inlove: ) μήπως και αλλά ξεκινάει στα 38k :dizzy:

edmond έγραψε:Sportage?
Ή ξεφεύγει πάνω από 30κ;
Δυστυχώς ναι. Ήταν από τα πρώτα που κοίταξα γιατί μου αρέσει πολύ, αλλά όταν το έβλεπα (πριν μερικούς μήνες) ήταν ~2000 πιο ακριβό από το αντίστοιχο Tucson (το οποίο τότε έκανε 31k)

Geralt έγραψε:Εχοντας το ομοσταυλο Grandland σε βενζινη η μικτη μου καταναλωση ειναι περιξ του 7 που την θεωρω μια λογικη τιμη για την καροτσα αυτη. Στο αντιστοιχο Grandland πετρελαιο οι μικτες πετρελαιο παιζουν περιξ του 6. Τα ιδια μοτερ φορανε και τα 3008

Η σημερινη διαφορα τιμης μεταξυ του ¨καλου" πετρελαιου και της βενζινης ειναι ελαχιστη οποτε το "κερδος" που θα καρπωνεσαι ειναι αρκετα μικρο, ειδικα σε νορμαλ χλμ μηνιαιως. Εχω υπολογισει οτι κερδιζεις περιπου 15-20 ευρω στο καθε γεμισμα. Ποσα γεμισματα/καυσιμο καταναλωνεις το μηνα?
Το αν αξιζει να ερθεις αντιμετωπος με ολες τις ιδιαιτεροτητες του πετρελαιου, αναγεννησεις dpf, παντα καλο πετρελαιο, να μην το αφηνεις πολυ καιρο ακινητο, πιθανες κοστοβορες βλαβες, για 30-40 ευρω, αυτο ειναι κατι που μονο εσυ το ξερεις

Απο κει και περα, σαν αυτοκινητο, το 3008 μου αρεσει αρκετα. Εχει απλετους χωρους, ομορφη εμφανιση, ανετη αναρτηση
Συμφωνώ με όλα αυτά που λες και όπως είπα δεν ψάχνω πετρέλαιο επί τούτου, απλά αυτό βρήκα σε λογική τιμή. Θα προτιμούσα βενζίνη για να είμαι ειλικρινής γιατί δεν ξέρω τις ιδιαιτερότητες των πετρελαιοκίνητων αλλά δεν βρήκα κάτι (σε λογική τιμή).

Σήμερα μάλλον θα πάω να το δω από κοντά, να δω και τι θα μου πει ο πωλητής (βασικά θα ήθελα να μάθω γιατί το δίνει τόσο φτηνα και τόσο γρήγορα) και θα δω πως θα συνεχίσω.

Με αυτά που μου είπατε πάντως είμαι λίγο σκεπτικός :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#810146 Για χρήση πόλης με 7-8 ταξίδια θα προτιμούσα κάτι λίγο πιο μαζεμένο, κάνει διαφορά στην καθημερινή οδήγηση σε πόλη το πιο μικρό.
Για το αν SUV, εξοπλισμό κλπ είναι θέμα προσωπικών προτιμήσεων και δεν μπορώ να σχολιάσω.
Ναι τα ντίζελ καίνε λιγότερο και το πετρέλαιο είναι φτηνότερο αλλά δεν είναι όπως τα παλιά χρόνια που ήταν αλεξίσφαιρα και κρατάγανε για πάντα. Ήδη αναφερθήκανε κάποιες ευαισθησίες. Γενικά συνιστώνται για κάποιους που κάνουν πολλά χλμ το χρόνο.
Επίσης κάτι ακόμα για το πετρέλαιο. Ο τρόπος που λειτουργεί ένας πετρελαιοκινητήρας δεν ταιριάζει με το στυλ οδήγησής μου με αποτέλεσμα να μην τα χωνεύω. Ειδικά με αυτόματο (που συνιστώ γενικά) ιδιαίτερα ένα με πολλές σχέσεις, πρέπει να είναι πολύ καλύτερα αλλά πρέπει να δοκιμάσεις. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα, η δοκιμή. 40λίτρα πορτπαγκάζ πάνω κάτω ή 1 λίτρο κατανάλωση ή διάφορα άλλα θα μετρήσουν λιγότερο από το να μπαίνεις και να το χαίρεσαι χωρίς να σε ενοχλεί κάτι. Και το τί ενοχλεί τον καθένα είναι τελείως προσωπικό θέμα. Εγώ πχ φορτώνω με γωνίες της κεντρικής κονσόλας στο γόνατο, χαμηλό οριζόντιο δοκάρι και προωθημένες παχιές κολώνες που κόβουν ορατότητα, αναίσθητο τιμόνι, μη ρυθμίσιμο φρένο και ενοχλητική υποστροφή αλλά άλλοι δεν έχουν τέτοια θέματα.