Dimsabas έγραψε:Πώς και δεν πας σε πριζάτο;Γιατί η λίστα των αυτοκινήτων είναι κλειδωμένη σε αυτά της αρχικής δημοσίευσης. Ούτε τασάκι έξτρα δεν επιτρέπεται.
Serf έγραψε:Η σύζυγος άλλαξε εργασία αυτή την εβδομάδα και ο νέος εργοδότης δίνει το δικαίωμα επιλογής leasing από τη λίστα.
Έχουν απορριφθεί ήδη BMW 2 Active Tourer, BMW Σειρά 3, VW Tiguan και Audi Q2. Έχουμε δει και παραμένουν υποψήφια BMW X1 / Audi Q3 (ομάδα 1) και BMW Σειρά 1 /Audi A3.
Η επιλογή μεταξύ ομάδας 1 και ομάδας 2 θα εξαρτηθεί από το πόσο αρνητικά θα αξιολογήσουμε τη μη ύπαρξη μικρομεσαίου αυτοκινήτου για την καθημερινότητα. Όπως επίσης και τον έξτρα φόρο που θα κληθούμε να πληρώσουμε για την 1η ομάδα σε σχέση με τη 2η.
Εκεί όπου θα χρειαστούμε βοήθεια είναι η επιλογή εντός μιας ομάδας. Δηλαδή γιατί να προτιμήσουμε τη Σειρά 1 από το Α3, ή το αντίστροφο; Και γιατί να προτιμήσουμε το X1 από το Q3, αντίστοιχα. Αφήνοντας απ' έξω το εντελώς υποκειμενικό κριτήριο της εμφάνισης.
Edit: προσθήκη της σειράς 3 στα απορριφθέντα
Serf, ενημερωτικά με το Χ1 θα πληρώνετε ένα 2.5κ φόρο το χρόνο:
https://www.imerisia.gr/oikonomia/forol ... radeigmata
Q2 νομίζω θα πληρώνει όσο πλήρωνα κι εγώ με κόντιακ μέχρι τώρα, δηλαδή κοντά στα 1.200.
Σύζυγος έχει το Q2 εταιρικό. Μια χαρά είναι, πάρτε αυτό να γλιτώσετε φόρο (σε σχέση με το Χ1 γιατί φόρο δε παίζει να μη πληρώνεις με αυτή τη λίστα, αλλά ας πληρώνεις ένα 1300άρι πχ, κάπου εκεί). Βλέπω είναι και αυτόματο, οπότε σούπερ!
< >
Θα έλεγα να το σκεφτείς σοβαρά. Και μικρότερος φόρος, και καλό αυτόματο και γλιτώνεις από το diesel.
Δεν το ρωτάω για να κρίνω εσάς, απλά βλέπω ότι τουλάχιστον εδώ πάνω (Θεσσαλονίκη) πολύ λίγες εταιρείες το προσφέρουν, εκτός και αν είναι απολύτως απαραίτητο, και μόνο τότε δίνουν clio, corsa και λοιπα κουβαδακια
alexm έγραψε:Κύριοι, μια ερώτηση ήθελα να κάνω σε όλους όσους μιλάνε στο συγκεκριμένο τοπικ. Το q2, t-roc κτλ που σας έχουν δώσει από την εταιρεία σας τα έχουν δώσει ως παροχή η είναι απαραίτητα για τη δουλειά σας; πχ είστε εξωτερικοί πωλητές η κάτι τέτοιοΑυτά συνήθως δίνονται ως παροχή.Σε πολλές εταιρίες υπάρχει η δυνατότητα επιλογής του να πάρεις κάποια λεφτά συν στον μισθό σου κάθε μήνα αν δεν θέλεις αυτοκίνητο..
Δεν το ρωτάω για να κρίνω εσάς, απλά βλέπω ότι τουλάχιστον εδώ πάνω (Θεσσαλονίκη) πολύ λίγες εταιρείες το προσφέρουν, εκτός και αν είναι απολύτως απαραίτητο, και μόνο τότε δίνουν clio, corsa και λοιπα κουβαδακια
kostis20 έγραψε:Ε οκ.Εχει ένας συνάδελφος το 1.5Τ και ήδη άρχισε να καίει λάδια.Μιλαμε για κάτω από 20.000km.
Ε, καλά, κλάιν, leasing είναι. Άλλος θα το πληρώνει και άλλος θα το φορτωθεί σε 4 χρόνια όταν θα αρχίσει να διαλύεται.
Από εμένα, όποιο κάνει κλικ στη σύζυγο, τα ίδια είναι πάνω κάτω...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
alexm έγραψε:Κύριοι, μια ερώτηση ήθελα να κάνω σε όλους όσους μιλάνε στο συγκεκριμένο τοπικ. Το q2, t-roc κτλ που σας έχουν δώσει από την εταιρεία σας τα έχουν δώσει ως παροχή η είναι απαραίτητα για τη δουλειά σας; πχ είστε εξωτερικοί πωλητές η κάτι τέτοιο
Δεν το ρωτάω για να κρίνω εσάς, απλά βλέπω ότι τουλάχιστον εδώ πάνω (Θεσσαλονίκη) πολύ λίγες εταιρείες το προσφέρουν, εκτός και αν είναι απολύτως απαραίτητο, και μόνο τότε δίνουν clio, corsa και λοιπα κουβαδακια
Προφανώς δεν είναι απαραίτητο το ακριβό αυτοκίνητο σε κανέναν. Ακόμη και αν το χρειάζεσαι για την δουλειά σου (πχ εγώ πρέπει να κατεβαίνω συχνά μέχρι την Πάτρα και σύντομα και μέχρι τον Πύργο), μια χαρά μπορείς να το κάνεις και με ένα i10 σήμερα. Το παραπάνω είναι για την επιπλέον άνεση και ασφάλεια.
Στην δική μου περίπτωση, τον φόρο τον πληρώνει η εταιρεία. Αυτό όμως είναι κάτι που μπορεί ν'αλλάξει, όπως και το τι αυτοκίνητο μου δίνουν. Μπορεί δηλαδή στην επόμενη αλλαγή ν' αποφασίσουν για downsizing σε όλα και να πάρουμε τον πούλο γενικότερα.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και Ami να μου έδιναν, πάλι ευχαριστώ θα έλεγα και θα το χρησιμοποιούσα αυτό, αντί να πληρώσω να πάρω άλλο.
< >
Φυσικά, θα πληρώσουμε κάτι παραπάνω λόγω αύξησης των υλικών...
Nikos! έγραψε:Ο φόρος προκύπτει από την κλίμακα φορολογίας του εκάστοτε φορολογούμενου βάσει του φορολογητέου εισοδήματος, όπως αυτό προκύπτει στο screenshot. Το έχουμε υπόψη μας.Serf έγραψε:Η σύζυγος άλλαξε εργασία αυτή την εβδομάδα και ο νέος εργοδότης δίνει το δικαίωμα επιλογής leasing από τη λίστα.
Έχουν απορριφθεί ήδη BMW 2 Active Tourer, BMW Σειρά 3, VW Tiguan και Audi Q2. Έχουμε δει και παραμένουν υποψήφια BMW X1 / Audi Q3 (ομάδα 1) και BMW Σειρά 1 /Audi A3.
Η επιλογή μεταξύ ομάδας 1 και ομάδας 2 θα εξαρτηθεί από το πόσο αρνητικά θα αξιολογήσουμε τη μη ύπαρξη μικρομεσαίου αυτοκινήτου για την καθημερινότητα. Όπως επίσης και τον έξτρα φόρο που θα κληθούμε να πληρώσουμε για την 1η ομάδα σε σχέση με τη 2η.
Εκεί όπου θα χρειαστούμε βοήθεια είναι η επιλογή εντός μιας ομάδας. Δηλαδή γιατί να προτιμήσουμε τη Σειρά 1 από το Α3, ή το αντίστροφο; Και γιατί να προτιμήσουμε το X1 από το Q3, αντίστοιχα. Αφήνοντας απ' έξω το εντελώς υποκειμενικό κριτήριο της εμφάνισης.
Edit: προσθήκη της σειράς 3 στα απορριφθέντα
Serf, ενημερωτικά με το Χ1 θα πληρώνετε ένα 2.5κ φόρο το χρόνο:
https://www.imerisia.gr/oikonomia/forol ... radeigmata
Q2 νομίζω θα πληρώνει όσο πλήρωνα κι εγώ με κόντιακ μέχρι τώρα, δηλαδή κοντά στα 1.200.
Σύζυγος έχει το Q2 εταιρικό. Μια χαρά είναι, πάρτε αυτό να γλιτώσετε φόρο (σε σχέση με το Χ1 γιατί φόρο δε παίζει να μη πληρώνεις με αυτή τη λίστα, αλλά ας πληρώνεις ένα 1300άρι πχ, κάπου εκεί). Βλέπω είναι και αυτόματο, οπότε σούπερ!
< >
Όσο για το Q2, δυστυχώς δεν αρέσει καθόλου στη σύζυγο. Και είναι το ιδανικό μέγεθος για εμάς. Σήμερα έκανε ένα σύντομο test drive 15' το X1 (σε άσχετη έκδοση κινητήρα).
Serf έγραψε:Nikos! έγραψε:Ο φόρος προκύπτει από την κλίμακα φορολογίας του εκάστοτε φορολογούμενου βάσει του φορολογητέου εισοδήματος, όπως αυτό προκύπτει στο screenshot. Το έχουμε υπόψη μας.Serf έγραψε:Η σύζυγος άλλαξε εργασία αυτή την εβδομάδα και ο νέος εργοδότης δίνει το δικαίωμα επιλογής leasing από τη λίστα.
Έχουν απορριφθεί ήδη BMW 2 Active Tourer, BMW Σειρά 3, VW Tiguan και Audi Q2. Έχουμε δει και παραμένουν υποψήφια BMW X1 / Audi Q3 (ομάδα 1) και BMW Σειρά 1 /Audi A3.
Η επιλογή μεταξύ ομάδας 1 και ομάδας 2 θα εξαρτηθεί από το πόσο αρνητικά θα αξιολογήσουμε τη μη ύπαρξη μικρομεσαίου αυτοκινήτου για την καθημερινότητα. Όπως επίσης και τον έξτρα φόρο που θα κληθούμε να πληρώσουμε για την 1η ομάδα σε σχέση με τη 2η.
Εκεί όπου θα χρειαστούμε βοήθεια είναι η επιλογή εντός μιας ομάδας. Δηλαδή γιατί να προτιμήσουμε τη Σειρά 1 από το Α3, ή το αντίστροφο; Και γιατί να προτιμήσουμε το X1 από το Q3, αντίστοιχα. Αφήνοντας απ' έξω το εντελώς υποκειμενικό κριτήριο της εμφάνισης.
Edit: προσθήκη της σειράς 3 στα απορριφθέντα
Serf, ενημερωτικά με το Χ1 θα πληρώνετε ένα 2.5κ φόρο το χρόνο:
https://www.imerisia.gr/oikonomia/forol ... radeigmata
Q2 νομίζω θα πληρώνει όσο πλήρωνα κι εγώ με κόντιακ μέχρι τώρα, δηλαδή κοντά στα 1.200.
Σύζυγος έχει το Q2 εταιρικό. Μια χαρά είναι, πάρτε αυτό να γλιτώσετε φόρο (σε σχέση με το Χ1 γιατί φόρο δε παίζει να μη πληρώνεις με αυτή τη λίστα, αλλά ας πληρώνεις ένα 1300άρι πχ, κάπου εκεί). Βλέπω είναι και αυτόματο, οπότε σούπερ!
< >
Όσο για το Q2, δυστυχώς δεν αρέσει καθόλου στη σύζυγο. Και είναι το ιδανικό μέγεθος για εμάς. Σήμερα έκανε ένα σύντομο test drive 15' το X1 (σε άσχετη έκδοση κινητήρα).
Σωστά, άρα στο τελευταίο ποσό υπολογίζεις φόρο περίπου 42%.
Εάν αυτό δε σας απασχολεί, τότε Χ1 με κλειστά μάτια.
Στη θέση σου πάντως, εφόσον έχεις και το τεσλα, θα χτυπούσα Α3 που είναι εξαιρετικό και τα ρέστα ταξίδια. Εκτός αν δε σας καλύπτει άρα Χ1.
< >