Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#798173 Αν πρεπει να δωσεις τα λεφτα χρησης ενος αυτοκινητου για 2 χρονια, ή το κοστος διακοπων μιας οικογενειας για το ιδιο διαστημα, μια χαρα ειναι η κουταλα να ανακατευεις τις σχεσεις. Ολα τα βαζεις σε μια ζυγαρια και διαλεγεις. Αν μπορουσαμε να τα εχουμε ολα θα παιρναμε παντα το πιο τουμπανο μοντελο σε εξοπλισμο, θα πηγαιναμε διακοπες στο Κοστα Ναυαρινο, κλπ
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#798174
Anonymous Founder έγραψε:Hybrid; Αν ναι, είναι εξαιρετική τιμή, δεν είναι ακριβή.
Αποκλείεται hybrid με 90 άλογα
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#798176
saxon_747 έγραψε:
georgetz έγραψε:
saxon_747 έγραψε:O φίλος εκλεισε Mazda 2 1.5 G90 Homura στα 19500€. Βρέθηκε ετοιμοπαραδοτο στο εντυπωσιακό soul red. Από εξοπλισμό, σχεδόν τα πάντα, μέχρι και θερμαινόμενα καθίσματα.


20K για Χαμούρα και δη σουπερμίνι ? :s_dunno
Αγόρασε ακριβά αλλά πούλησε και ακριβά.

Επίσης, έχει πολύ καλό εξοπλισμό.


Όταν έρθει η στιγμή να πουλήσει, αν μπορείς , ανέφερε μια τιμή. Δεν ξέρω αν θα είναι σε φάση Yaris , που συνεχίζει και αξιώνει καλές τιμές στο μτχ.

20Κ για σουπερμίνι σήμερα είναι το νέο 14500-15000 προ 5ετίας - 7ετίας απ'ότι βλέπω και δεν είμαι σίγουρος οτι θα τα έδινα για Mazda 2, δεν το θεωρώ κάτι ιδιαίτερο.

ΥΓ Mazda 2 Hybrid = Yaris Hybrid , δυστυχώς για την σχεδιαστική ταυτότητα της Mazda, love it or hate it....
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#798184
Anonymous Founder έγραψε:Hybrid; Αν ναι, είναι εξαιρετική τιμή, δεν είναι ακριβή.



Όχι, βενζίνη σκέτη. :lol:
Έχει καλή κατανάλωση βέβαια, 5,5-6 λίτρα σε πραγματικές συνθήκες. Κάνει 10-12000 ετησιώς, δεν υπάρχει λόγος για hybrid.

Εξοπλισμός:

Soul Red μεταλλικό χρώμα
Ζάντες αλουμινίου 16” - Μαύρες
Σύστημα πλύσης προβολέων
Προβολείς LED
Φιμέ τζάμια
Τιμόνι - Δερμάτινο
Μοχλός αλλαγής ταχυτήτων - Δερμάτινος
Οθόνη 7”
Αισθητήρας υγρασίας
Σύστημα κλειδώματος/ξεκλειδώματος θυρών χωρίς κλειδί
Αυτόματος κλιματισμός
Αυτόματος πιλότος (Cruise Control)
Θερμαινόμενα καθίσματα
Αισθητήρας βροχής / φωτός
Αισθητήρες παρκαρίσματος (Πίσω)
Κάμερα οπισθοπορείας
Ασύρματο Apple Carplay
Σύστημα παρακολούθησης νεκρής γωνίας καθρεπτών (BSM)
Σύστημα ειδοποίησης κατά την οπισθοπορεία (RCTA)
Σύστημα υποστήριξης διατήρησης λωρίδας (LKA)


Ο κινητήρας φαίνεται αστέρι:

90 άλογα, 151 Νm ροπή
9,8'' το 0-100

Και απο ότι διαβάζω, η οδική συμπεριφορά είναι κορυφαία και παιχνιδιάρικη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#798185 Το Hybrid έρχεται με αυτόματο, δεν είναι μόνον η χαμηλότερη κατανάλωση το δέλεαρ.
Ο εξοπλισμός πάντως είναι πολύ καλός, το αυτόματο και το ACC λείπουν, αλλά αυτά ανεβάζουν και το κόστος.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#798190
Anonymous Founder έγραψε:Το Hybrid έρχεται με αυτόματο, δεν είναι μόνον η χαμηλότερη κατανάλωση το δέλεαρ.
Ο εξοπλισμός πάντως είναι πολύ καλός, το αυτόματο και το ACC λείπουν, αλλά αυτά ανεβάζουν και το κόστος.


Αυτόματο δεν θέλουμε. :protest:
Το κοστός είναι αρκετά ανεβασμένο ήδη, αλλα τουλάχιστον δίνει εξοπλισμό.
επίσης, ποντάρεις και στην παροιμιώδη αξιοπιστία της εταιρίας. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#798193
Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Hybrid; Αν ναι, είναι εξαιρετική τιμή, δεν είναι ακριβή.
Αποκλείεται hybrid με 90 άλογα

Πού είπε 90 άλογα;
G90 = 90 άλογα.
Καμιά σχέση με το hybrid μοτέρ της Toyota.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#798194
Asimov έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Hybrid; Αν ναι, είναι εξαιρετική τιμή, δεν είναι ακριβή.
Αποκλείεται hybrid με 90 άλογα

Πού είπε 90 άλογα;
G90 = 90 άλογα.
Καμιά σχέση με το hybrid μοτέρ της Toyota.
Σωστά.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#798197 To ιδιο μοντελο εχω παραγγειλει κι εγω . Οχι ομως το Homura, αλλά το Challenge .
Το Υβριδικο (Yaris/Mazda) εχει πολυ πλαστικουρα μεσα. Πολυ πιο ποιοτικο το οριτζιναλ Mazda 2 . Και πιο συμμετοχικό στην οδηγηση , αν και αργό γιατι εχει θεομακρο σασμαν
Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#798198 Το εχω ξαναπει, αλλα ολοι τα ιδια και τα ιδια λεμε ενιγουει, οποτε θα το ξαναπω :s_tongue

Παντα σκεφτομουνα οτι το αυτοματο σου αφαιρει τον πληρη ελεγχο του αυτοκινητου κατα τη γρηγορη οδηγηση και αυτο δεν το αλλαζα με τιποτα για την ευκολια που σου δινει σε ολα τα υπολοιπα.

Απο οταν δοκιμασα αυτα τα νεα αυτοματα κιβωτια, αναθεωρησα εντελως. Στο δρομο δε θα πας πιο γρηγορα με χειροκινητο σε σχεση με το αυτοματο. Αν παρολα αυτα θελεις να παιξεις, πολλα αμαξια εχουν και τα παντλς. Οποτε μενει σαν κερδος η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ευκολια του αυτοματου για τον οδηγο, ειδικα μεσα στην πολη.

Ενω παλιοτερα τα εβαζα με σειρα ομορφια/γκαζι/ολα-τα-αλλα-κλαιν πλεον τα φιλτρα σε μελλοντικη αγορα ειναι αυτοματο/ομορφια/γκαζι/ολα-τα-αλλα-κλαιν :s_yes

Σχωρα με Ντιμη :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#798201 Το δικό μου έχει και paddles. Μια φορά τα έχω χρησιμοποιήσει για να δω πώς είναι, άχρηστο gimmick κατ' εμέ. Αυτοματίκλα να είναι και ό,τι να 'ναι, δεν θυμάμαι κάποιο σύγχρονο αυτόματο να είναι χάλια, άσε που εγώ ακόμη και 4άρι συμβατικό που έχω οδηγήσει, επίσης μια χαρά μου φάνηκε. Ειδικά σε αμαξάκια που κάνεις την δουλειά σου.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#798203 Για να μετακινηθεις , ολα την κανουν την δουλεια τους . Αλλά για να νιωσεις οδηγηση , δεν γινεται με ενα cvt και e-cvt ή ενα αργο με μετατροπεα ροπης .
Και τα paddles ειναι εκ των ων ουκ άνευ . Έστω σειριακες αλλαγες απο το μοχλο του κιβωτιου
Άβαταρ μέλους
By Chris
#798208
alexandros.K έγραψε: Έστω σειριακες αλλαγες απο το μοχλο του κιβωτιου


Αν τα εβγαζαν και με τη σωστη κατευθυνση, δλδ να ανεβαζεις τραβωντας, τι καλα που θα ηταν