Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#798267
Asimov έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:
Asimov έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Hybrid; Αν ναι, είναι εξαιρετική τιμή, δεν είναι ακριβή.
Αποκλείεται hybrid με 90 άλογα

Πού είπε 90 άλογα;
G90 = 90 άλογα.
Καμιά σχέση με το hybrid μοτέρ της Toyota.


Επειδή διακρίνω λίγο μπλέξιμο γλουτών, μιλάμε για τα τελευταία κομμάτια από το απερχόμενο Mazda 2 που βγήκε το 2015 (εξ'ου και το ετοιμοπαράδοτο). Όχι το επόμενο που είναι rebadged Yaris. Το ατμοσφαιρικό μοτέρ Skyactiv στο τρέχον μοντέλο είναι μια χαρά, και υπάρχει με και χωρίς mild hybrid (που είναι σαν αυτά της Fiat, Suzuki, Ford κλπ, όντως καμία σχέση με τα υβριδικά της Toyota).
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#798271 Ακριβώς.
Είναι άλλο αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
By Hellenic tifosi
#798479 Εμείς αυτο που πήραμε ειναι το 1,0 turbo με τα 100 αλόγατα, χειροκίνητο. Οι αποστάσεις που κάνει το αυτοκίνητο είναι μεν μικρές, αλλά όχι σε δρόμους με τοση κίνηση και σταμάτα-ξεκίνα.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#798483
Zorz έγραψε:Επειδή διακρίνω λίγο μπλέξιμο γλουτών, μιλάμε για τα τελευταία κομμάτια από το απερχόμενο Mazda 2 που βγήκε το 2015 (εξ'ου και το ετοιμοπαράδοτο). Όχι το επόμενο που είναι rebadged Yaris. Το ατμοσφαιρικό μοτέρ Skyactiv στο τρέχον μοντέλο είναι μια χαρά, και υπάρχει με και χωρίς mild hybrid (που είναι σαν αυτά της Fiat, Suzuki, Ford κλπ, όντως καμία σχέση με τα υβριδικά της Toyota).


Εχουν πει για σταματημα παραγωγης του Μαζντα 2 μεσα στο επομενο ετος?

Νομιζω θα πωλουνται παραλληλα , οπως και τωρα
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#798527
alexandros.K έγραψε:
Zorz έγραψε:Επειδή διακρίνω λίγο μπλέξιμο γλουτών, μιλάμε για τα τελευταία κομμάτια από το απερχόμενο Mazda 2 που βγήκε το 2015 (εξ'ου και το ετοιμοπαράδοτο). Όχι το επόμενο που είναι rebadged Yaris. Το ατμοσφαιρικό μοτέρ Skyactiv στο τρέχον μοντέλο είναι μια χαρά, και υπάρχει με και χωρίς mild hybrid (που είναι σαν αυτά της Fiat, Suzuki, Ford κλπ, όντως καμία σχέση με τα υβριδικά της Toyota).


Εχουν πει για σταματημα παραγωγης του Μαζντα 2 μεσα στο επομενο ετος?

Νομιζω θα πωλουνται παραλληλα , οπως και τωρα


Αυτό ισχύει. Το κανονικό Mazda 2 δεν σταματάει, απλά θα συνυπάρχει με το ToyotaMazda.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#799184
Chris έγραψε:
alexandros.K έγραψε: Έστω σειριακες αλλαγες απο το μοχλο του κιβωτιου
Αν τα εβγαζαν και με τη σωστη κατευθυνση, δλδ να ανεβαζεις τραβωντας, τι καλα που θα ηταν
Η BMW κάπου το 2000 άλλαξε τη φορά και την έκανε σωστή (προς τα πίσω/τραβώντας ανεβάζει, προς τα εμπρός/σπρώχνοντας κατεβάζει). Εμένα που είναι πιο παλιό και δεν μπορούσα να το συνηθίσω με τίποτα (μου φαινόταν ενστικτωδώς λάθος) έκατσα και το άλλαξα (στενάχωρο και γκρατζουνίστηκα κι ας έχω μικρά χέρια αλλά άξιζε, η όλη δυσκολία ήταν η πρόσβαση, η μετατροπή ήταν απλά η ανάποδη σύνδεση 2 καλωδίων σε ένα διακοπτάκι). Πραγματικά εκπλήσσομαι αν κατασκευαστές ακόμα βγάζουν ανάποδη φορά.
Κι εμένα το αυτόματο είναι πλέον βασική επιλογή. Και όντως οποιοδήποτε σύγχρονο 4-5+ σχέσεων είναι μια χαρά. Κάτι παλιά αμερικάνικα 3 σχέσεων με αναγκαστικά τεράστιο αργό μετατροπέα ροπής ήταν όντως τραυματική εμπειρία η οποία ήταν υπεύθυνη για την γενικευμένη απέχθεια στα αυτόματα.