Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By 224v
#762788 Εάν τα δοκίμασε και τα δύο ας πάρει οποίο της άρεσε περισσότερο, ειδικά σε χρώμα που το θέλει και εσωτερικό εξοπλισμό.
Δεν υπάρχει πλέον προβληματισμός σε καλό ή κακό όχημα τέτοιας τιμής. Απλά να μην αλλάξει γούστο αργότερα με την καθημερινότητά, γιατί θα έχει κοστίσει.

.
Άβαταρ μέλους
By skous
#762794
markvag έγραψε:
skous έγραψε:
Διοτι εγω δεν γνωρίζω κανένα. Αν μιλαγαμε για μεταχειρισμένα των 2-4-8 χιλιάδων ναι, στα 50, όχι δεν υπάρχουν τέτοια προβλήματα γενικευμένα!


< >


To "εγώ δεν γνωρίζω" είναι διαφορετικό από το "δεν υπάρχουν"... :lol:


Είμαι ξερόλας και τα ξέρω όλα ;)

Ναι οκ, υπάρχουν κάτι Λότους και κάτι caterham που έχουν διαρκώς θέματα... :) Αν μιλάγαμε για γενικευμένα προβλήματα σε αυτά τα λεφτά, θα είχαμε ανακλήσεις σοβαρές, κάθε μήνα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#762795
edmond έγραψε:Γι' αυτό το...χιλιοτραγουδισμένο dsg, έχουμε κάποιο feedback σχετικά με την αξιοπιστία του;
Θέλω να πω, είναι πλέον τόσο ζημιάρικο όσο εκείνα τα πρώτα...10 χρόνια παραγωγής του; Ένα πχ 5ετίας είναι στανταράκι πως θα σε στείλει ταμείο;
Ντωμεταξύ απ' ότι έχω καταλάβει, πρέπει να ισχύει ότι το 6άρι υγρού τύπου είναι πολύ πιο αξιόπιστο από το "κλασικό" 7άρι ξηρού. Υπάρχει πλέον το 6άρι; :hmmm: (το οποίο έμπαινε στα ακριβότερα-δυνατότερα μοντέλα του βαγκρουπ).
Θα σε στείλει ταμείο σίγουρα για δίσκους λόγω φθοράς κάποια στιγμή και ανάλογα την χρήση. Στο Σιροκο πχ αλλάχθηκαν μια φορά μέχρι τα 100.000χλμ, στο Golf 2 φορές μέχρι τα 150.000χλμ.

Επίσης κάθε 60.000χλμ θέλει service αξίας 300+ ευρώ.
Συνήθως οι αντιπροσωπείες ούτε καν το αναφέρουν στους ιδιοκτήτες γιατί είναι μπελαλιδικη δουλειά από ότι έχω καταλάβει.

Από εκεί και πέρα η φθορά του εγκεφάλου λόγω διάβρωσης από το λάδι ATF που έβαζαν υποτίθεται λύθηκε με αλλαγή σε απλό λάδι.
Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν μπορεί να χαλάσει και αυτό.

Πλέον service και επιδιορθωσεις DSG κάνουν και άλλα συνεργεία εκτός αντιπροσωπείας και το κόστος πχ του σετ δίσκων της LUK έχει γύρω στα 400 ευρώ.

Γενικότερα οποιοδήποτε Dual Clutch κιβώτιο είναι σαφώς πιο πολυεξοδο από ένα συμβατικό αυτόματο και σε αυτοκίνητο με ορίζοντα χρήσης άνω των 6-7 χρόνων θα έρθει η ώρα να το πληρώσεις.





< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#762796 Το απλό αυτόματο παλιού τύπου δεν ήθελε συντήρηση ουσιαστικά στο Aisin της Thesis δεν έλεγε ούτε αλλαγή υγρών.. αλλά εάν μιλάμε για τα νέα υπεραυτοκινητα όπως το Koenigsegg με το 7αρι σε συνεχή εμπλοκή!!! Ίσως να θέλει κάτι...

.
Άβαταρ μέλους
By blinkys
#762800 Μην ασχολείσαι. Θα επιλέξει το χειρότερο από τα 2, το αντίθετο από αυτό που θα της προτείνεις.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#762830 Αυτό, διάλεξε το Χ2 :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#762838 Για thesis θα το σκεφτόταν;
Άβαταρ μέλους
By 224v
#762845
g8777 έγραψε:Για thesis θα το σκεφτόταν;
για καινούριο ψάχνει, ώστε να κάνει το κομμάτι της,

.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#762855
skous έγραψε: Αν μιλάγαμε για γενικευμένα προβλήματα σε αυτά τα λεφτά, θα είχαμε ανακλήσεις σοβαρές, κάθε μήνα.


ΟΚ, δεν είναι ακριβώς έτσι βέβαια... :lol: Αλλά δεν επιμένω.

Καλορίζικο στην κοπέλα το Χ2 και εύχομαι απροβλημάτιστο! :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#762861 καλοριζικο πες της κοπελας Ντοτζερ.
Πες της να κανει και μια επεκταση εγγυησης ,μην τυχον και χρειαστει τιποτα. :shifty: