Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763887
EDDIE_147 έγραψε:Ένα μόνο σχόλιο: παλιά με νέα χιμπρίντ Τουγιότα --> καμία σχέση.

Πάω πάσο. Δεν έχω επαφή με τα νέα.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#763900 Ισχύει έντις σέινγκ.
Εκεί που στο δικό μου(2016 mod)είδα μέχρι και 4.0lt, γνωστός με chr 2ετίας βλέπει 3,8.
Περί γιάρις ο λόγος, το καινούργιο μπορεί να δουλέψει ηλεκτρικά μέχρι τα 130 ενώ το δικό μου μετά βίας στα 80.
Όπως και ειπώθηκε, ο υβριδισμος δουλεύει ή μάλλον αποδίδει καλύτερα εντός πόλης, έξω από αυτήν συνεισφέρει ελάχιστα.
Άβαταρ μέλους
By citastak
#763965
kostis20 έγραψε:2,5 lt είναι .Δε βλέπεται κυρίως εξω αλλά και μέσα. Οδική συμπεριφορά μέτρια,τετρακίνηση μέτρια και λειτουργία CVT...
:hmmm: :hmmm:
Ισχύει. 2.5 λίτρα με 220 άλογα αν θυμάμαι καλά. Πράγματι μέτρια τετρακίνηση, λόγω απουσίας διαφορικού (έχει ένα ηλεκτρομοτερ πίσω). Αισθητικά εμένα μου αρέσει…αλλά περί ορέξεως..

πες για την οδική συμπεριφορά γιατί με ενδιαφέρει.

Δεν έχω καταφέρει να το πάρω για test. Εχω ρωτήσει σε 2 αντιπροσωπείες αλλά έχουν μόνο το plug in και φαντάζομαι ότι με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα έχει και άλλη συμπεριφορά. Σε μια τρίτη που το είχε μου είπε ότι μου το δίνει μισή ώρα και μου ήρθε να βάλω τα γέλια. Τί μισή ώρα ρε αθλιοι; Του λέω θέλω να το βάλω στο γκαραζ, να το δοκιμάσω πόλη και εθνική κτλ… και μου λέει με ύφος «μισή ώρα κύριε».

Από αυτά που διάβασα/είδα στο νετ, δε βρήκα κάτι για κακή οδική συμπεριφορά.

Επίσης στην Ελλάδα τελικά μου δίνουν 6-9 μήνες για παράδοση.

Anonymous Founder έγραψε:To Rav4 είναι δίλιτρο όμως, που στην Ελλάδα σημαίνει και φόρο πολυτελείας, άρα για 10 χρόνια θα έχεις επιβάρυνση καθόλου αμελητέα. Σχεδόν 4Κ είναι αυτός ο φόρος, αν τα έχω υπολογίσει καλά.
Ειναι 2.5 λιτρο. 630 ευρώ το χρόνο για την πενταετία, μετά μειώνεται.
Τέλη δεν έχει σοβαρά - νομίζω καμιά 80αριά ευρώ.


< >
Τελευταία επεξεργασία από citastak και 19 Μάιος 2022, 23:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By citastak
#763966
Anonymous Founder έγραψε:To Rav4 είναι δίλιτρο όμως, που στην Ελλάδα σημαίνει και φόρο πολυτελείας, άρα για 10 χρόνια θα έχεις επιβάρυνση καθόλου αμελητέα. Σχεδόν 4Κ είναι αυτός ο φόρος, αν τα έχω υπολογίσει καλά.
Ειναι 2.5 λιτρο. 630 ευρώ το χρόνο για την πενταετία, μετά μειώνεται.
Τέλη δεν έχει σοβαρά - νομίζω καμιά 80αριά ευρώ.


< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#763967
Anonymous Founder έγραψε:To Rav4 είναι δίλιτρο όμως, που στην Ελλάδα σημαίνει και φόρο πολυτελείας, άρα για 10 χρόνια θα έχεις επιβάρυνση καθόλου αμελητέα. Σχεδόν 4Κ είναι αυτός ο φόρος, αν τα έχω υπολογίσει καλά.
Ειναι 2.5 λιτρο. 630 ευρώ το χρόνο για την πενταετία, μετά μειώνεται.
Τέλη δεν έχει σοβαρά - νομίζω καμιά 80αριά ευρώ.


< >
Άβαταρ μέλους
By edmond
#763970
citastak έγραψε:Σε μια τρίτη που το είχε μου είπε ότι μου το δίνει μισή ώρα και μου ήρθε να βάλω τα γέλια. Τί μισή ώρα ρε αθλιοι; Του λέω θέλω να το βάλω στο γκαραζ, να το δοκιμάσω πόλη και εθνική κτλ… και μου λέει με ύφος «μισή ώρα κύριε».


Να, αυτά δεν μπορώ στους τογιοταίους. Ύφος του τύπου
χάρη σου κάνουμε και μόνο που βρισκόμαστε απέναντι σου και σου μιλάμε.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#763979
citastak έγραψε:
kostis20 έγραψε:2,5 lt είναι .Δε βλέπεται κυρίως εξω αλλά και μέσα. Οδική συμπεριφορά μέτρια,τετρακίνηση μέτρια και λειτουργία CVT...
:hmmm: :hmmm:
Ισχύει. 2.5 λίτρα με 220 άλογα αν θυμάμαι καλά. Πράγματι μέτρια τετρακίνηση, λόγω απουσίας διαφορικού (έχει ένα ηλεκτρομοτερ πίσω). Αισθητικά εμένα μου αρέσει…αλλά περί ορέξεως..

πες για την οδική συμπεριφορά γιατί με ενδιαφέρει.

Δεν έχω καταφέρει να το πάρω για test. Εχω ρωτήσει σε 2 αντιπροσωπείες αλλά έχουν μόνο το plug in και φαντάζομαι ότι με τη μεγαλύτερη μπαταρία θα έχει και άλλη συμπεριφορά. Σε μια τρίτη που το είχε μου είπε ότι μου το δίνει μισή ώρα και μου ήρθε να βάλω τα γέλια. Τί μισή ώρα ρε αθλιοι; Του λέω θέλω να το βάλω στο γκαραζ, να το δοκιμάσω πόλη και εθνική κτλ… και μου λέει με ύφος «μισή ώρα κύριε».

Από αυτά που διάβασα/είδα στο νετ, δε βρήκα κάτι για κακή οδική συμπεριφορά.

Επίσης στην Ελλάδα τελικά μου δίνουν 6-9 μήνες για παράδοση.

< >

Δεν έγραψα κακή οδική συμπεριφορά. Έγραψα μέτρια.
Εχει μαλακές ρυθμίσεις και γενικά δε δίνει ωραία αίσθηση ,ειδικά με το eCVT που δουλεύει όπως δουλεύει.