Χρήση κατά 90% σπίτι-σχολείο-δουλειά και πίσω από την σύζυγο, καμία 30χλμ την ημέρα μαξ, αστικό περιβάλλον.
Το υπόλοιπο 10% έκτος πόλης δραστηριότητες, ταξίδια το πολύ 1,5 ώρας κι αυτό σπάνια.
Φόρτωμα με σκύλο, ποδήλατα, πράγματα παραλίας, ψώνια και πιθανά 2ο καθισματακι.
Αντικαταστατης Golf V TSI DSG με χώρους το λιγότερο εφάμιλλους.
Ψηφιακά καντράν, android auto, μεγάλες οθόνες, ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας υπολογίζονται ως +.
Budget, φυσικά όσο το δυνατόν χαμηλότερο αλλά για κάτι καλό φτάνει και τις 30.000, ιδανικά το πολύ 25-26.000.
Υποψήφιοι:
Μτχ...
Cx5, ιδανικά μετά του 2019, βρίσκω τοπικά του 2018 με λευκά δερμάτινα, 2.2 diesel, αυτόματο, πλήρη εξοπλισμού στα 24.500
CX30, καινούριο μοντέλο δύσκολο να βρεθεί μτχ, έχω δώσει ήδη εντολή να κοιτάζουν προς Ιαπωνία μεριά για μτχ μέχρι 25Κ, το ίδιο και για το CX5.
Πλεονεκτήματα η "αξιοπιστία", το μέγεθος του CX5 και η εμφάνιση. Πολύ καλή μεταπωλητικη αξία.
Μειονέκτημα το για το 5ρι πρέπει να πας στο πετρέλαιο για αξιοπρεπείς επιδόσεις, οι χώροι του Cx30 και το αυτόματο κιβώτιο του.
Honda HRV ή αλλιώς Vezel στην Ιαπωνία, 1.5 δενμενοιαζουντααλογα. Τιμή κάτω από 20.000
Επιλογή ανάγκης θα έλεγα, μόνο η τιμή και η μεταπωλητικη αξία είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα.
Καινούρια...
Στόχος η μεταπώληση κοντά στην λήξη της εγγύησης. Ζητούμενο η 5ετης εγγύηση minimum.
Η ΚΙΑ με το Sportage μας την έκανε και ξέφυγε σε τιμές, ένα καλοεξοπλισμενο 1.6 t-gdi 180ps θέλει 34.000.
Skoda: Kamiq 1.5 150ps DSG στις 23.000 με πλήρη εξοπλισμό, Racing Blue
Όχι τόσο μεγάλοι χώροι, άσχημο από μπροστά, μουντό μέσα, ωραία τεχνολογία με οθόνες και μπλιμπλικια.
Karoq: 26-27.000 1.5 150ps DSG
μεγάλο, πρακτικό, τεχνολογία. Ένα κουτί με ρόδες.
Μεγάλο μείον στην Skoda η μεταπώληση.
VW: T-Roc 1.5 150ps TSI, 26-27.000 για R Line
Ωραίο το R-Line, χώροι ίδιοι με του Golf, πολύ καλή τεχνολογία.
ΚΙΑ X-Ceed 1.5 t-gdi auto 160ps, έκδοση Luxury με τα πάντα όλα 27.900, έκδοση Executive 25.900.
Ωραία εμφάνιση και εξοπλισμός, μιεχ χώροι πολύ καλή εγγύηση και μεταπωλητικη αξια, ακριβό.
Hyundai Tucson, 1.6 t-gdi 150ps, auto, 27900 Comfort Plus, 29.400 η Premium έκδοση. Όμορφο, με πολύ εξοπλισμό, ακριβό, με καλή μεταπώληση.
Όλα τα καινούρια παραπάνω έχουν 5 χρόνια εγγύηση.
Η προσωπική προτίμηση είναι μτχ CX5, με χαλάει λίγο το infotainment αλλά το ξεφορτωνεσαι σε μια νύχτα αν το βαρεθείς, επίσης το Cx30 μπορεί να είναι πιο στριμοκωλο αλλά είναι όμορφο και πουλιεται εύκολα, αρκεί να βρεθεί κάποιο σε τιμή χαμηλότερη από CX5.
Από τα υπόλοιπα είμαι τελείως μπερδεμένος.
Edit: η λογικότερη αγορά είναι Mazda 3 ή αλλιώς Axela (γμτ Ιαπωνία σας) 2017+ με κάτω από 20Κ και ξεφόρτωμα γύρω στα 10-12Κ το πολύ σε 5 χρόνια.
< >