Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751529 Ελαφρώς φιλολογική κουβέντα μιας και αγορά θα γίνει εάν και εφόσον βρεθεί no brainer. Προς το παρόν εξετάζω επιλογές και επιπλέον ας ασχοληθούμε με κάτι το ΣΚ


Χρήση κατά 90% σπίτι-σχολείο-δουλειά και πίσω από την σύζυγο, καμία 30χλμ την ημέρα μαξ, αστικό περιβάλλον.
Το υπόλοιπο 10% έκτος πόλης δραστηριότητες, ταξίδια το πολύ 1,5 ώρας κι αυτό σπάνια.
Φόρτωμα με σκύλο, ποδήλατα, πράγματα παραλίας, ψώνια και πιθανά 2ο καθισματακι.
Αντικαταστατης Golf V TSI DSG με χώρους το λιγότερο εφάμιλλους.
Ψηφιακά καντράν, android auto, μεγάλες οθόνες, ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας υπολογίζονται ως +.

Budget, φυσικά όσο το δυνατόν χαμηλότερο αλλά για κάτι καλό φτάνει και τις 30.000, ιδανικά το πολύ 25-26.000.



Υποψήφιοι:

Μτχ...

Cx5, ιδανικά μετά του 2019, βρίσκω τοπικά του 2018 με λευκά δερμάτινα, 2.2 diesel, αυτόματο, πλήρη εξοπλισμού στα 24.500

CX30, καινούριο μοντέλο δύσκολο να βρεθεί μτχ, έχω δώσει ήδη εντολή να κοιτάζουν προς Ιαπωνία μεριά για μτχ μέχρι 25Κ, το ίδιο και για το CX5.

Πλεονεκτήματα η "αξιοπιστία", το μέγεθος του CX5 και η εμφάνιση. Πολύ καλή μεταπωλητικη αξία.

Μειονέκτημα το για το 5ρι πρέπει να πας στο πετρέλαιο για αξιοπρεπείς επιδόσεις, οι χώροι του Cx30 και το αυτόματο κιβώτιο του.

Honda HRV ή αλλιώς Vezel στην Ιαπωνία, 1.5 δενμενοιαζουντααλογα. Τιμή κάτω από 20.000
Επιλογή ανάγκης θα έλεγα, μόνο η τιμή και η μεταπωλητικη αξία είναι τα μεγάλα πλεονεκτήματα.

Καινούρια...

Στόχος η μεταπώληση κοντά στην λήξη της εγγύησης. Ζητούμενο η 5ετης εγγύηση minimum.

Η ΚΙΑ με το Sportage μας την έκανε και ξέφυγε σε τιμές, ένα καλοεξοπλισμενο 1.6 t-gdi 180ps θέλει 34.000.

Skoda: Kamiq 1.5 150ps DSG στις 23.000 με πλήρη εξοπλισμό, Racing Blue
Όχι τόσο μεγάλοι χώροι, άσχημο από μπροστά, μουντό μέσα, ωραία τεχνολογία με οθόνες και μπλιμπλικια.

Karoq: 26-27.000 1.5 150ps DSG
μεγάλο, πρακτικό, τεχνολογία. Ένα κουτί με ρόδες.

Μεγάλο μείον στην Skoda η μεταπώληση.


VW: T-Roc 1.5 150ps TSI, 26-27.000 για R Line
Ωραίο το R-Line, χώροι ίδιοι με του Golf, πολύ καλή τεχνολογία.


ΚΙΑ X-Ceed 1.5 t-gdi auto 160ps, έκδοση Luxury με τα πάντα όλα 27.900, έκδοση Executive 25.900.
Ωραία εμφάνιση και εξοπλισμός, μιεχ χώροι πολύ καλή εγγύηση και μεταπωλητικη αξια, ακριβό.

Hyundai Tucson, 1.6 t-gdi 150ps, auto, 27900 Comfort Plus, 29.400 η Premium έκδοση. Όμορφο, με πολύ εξοπλισμό, ακριβό, με καλή μεταπώληση.

Όλα τα καινούρια παραπάνω έχουν 5 χρόνια εγγύηση.


Η προσωπική προτίμηση είναι μτχ CX5, με χαλάει λίγο το infotainment αλλά το ξεφορτωνεσαι σε μια νύχτα αν το βαρεθείς, επίσης το Cx30 μπορεί να είναι πιο στριμοκωλο αλλά είναι όμορφο και πουλιεται εύκολα, αρκεί να βρεθεί κάποιο σε τιμή χαμηλότερη από CX5.
Από τα υπόλοιπα είμαι τελείως μπερδεμένος.

Edit: η λογικότερη αγορά είναι Mazda 3 ή αλλιώς Axela (γμτ Ιαπωνία σας) 2017+ με κάτω από 20Κ και ξεφόρτωμα γύρω στα 10-12Κ το πολύ σε 5 χρόνια.




< >
Τελευταία επεξεργασία από dimik και 12 Φεβ 2022, 17:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751536 Πολύ ακριβό, πρέπει να ανέβεις στα 30.000 για τον καλό εξοπλισμό και μετά εκεί μπαίνεις σε άλλα χωράφια όταν με 33 πχ παίρνεις Tiguan R Line ή CX5 καινούριο και τα 2 τουμπανιασμενα
Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#751542 προχθες επιστρεφωντας απο Αιγινα ηταν ενα cx 30 στο γκαραζ.Ειχα κατσει μεσα στο αυτοκινητο ολη τη διαδρομη.
Επι 1,5 ωρα δεν χορταινα να το βλεπω αυτο το κουκλι.Ηταν σε αυτο το μπορντω χρωμα.
Δεν θα κοιταγα κατι αλλο.
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#751543 Aπό άποψη εμφάνισης-ποιότητας, σ αυτα τα λεφτά δε βλέπω κάποιο που να μπορει να ανταγωνιστεί το μαζντα.
Τωρα στο θέμα επιδόσεων, μάλλον οι «ανάγκες» σου ειναι καθαρά φιλολογικές, Κύπρο-πόλη τί ακριβως να μη σε καλύπτει :s_dunno

Απο περιέργεια, το ηλεκτρικό σουβ της μάζντα, σε τι τιμή παιζει?
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#751544 Kia Xceed θα έλεγα αλλά σε βλέπω που γράφεις Μάζντα και σκουπίζω τα σαλάκια στην οθόνη :lol:
Η επιλογή σου για ποιο Μάζντα θα εξαρτηθεί και απο τα μοτέρ , τι επιλογές έχεις , ειδικά στο cx30 ?

Απο ανταλλακτικά οι τιμές που έχεις πάρει είναι καλές ?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751547
rx8_drifter έγραψε:Aπό άποψη εμφάνισης-ποιότητας, σ αυτα τα λεφτά δε βλέπω κάποιο που να μπορει να ανταγωνιστεί το μαζντα.
Τωρα στο θέμα επιδόσεων, μάλλον οι «ανάγκες» σου ειναι καθαρά φιλολογικές, Κύπρο-πόλη τί ακριβως να μη σε καλύπτει :s_dunno

Απο περιέργεια, το ηλεκτρικό σουβ της μάζντα, σε τι τιμή παιζει?


Οι επιδόσεις περισσότερο για ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή Καλές ρεπριζ και 0-100 κάτω από 10sec κατα προτίμηση για να μην βλαστημαω όταν το παίρνω εγώ.

ΜΧ-30 από 34.500-38.500, δεν ξέρω τι παίζει με μτχ από Ιαπωνία, αλλά θα ρωτήσω μπας και γλιτώνεις κανέναν φόρο εισαγωγής και βγαίνει φτηνά.



< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#751548 dimik το γκολφ και την πενβε δεξιοτιμονα τα εχεις? η τα εφερες απο Ελλαδα?
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751550
georgetz έγραψε:Kia Xceed θα έλεγα αλλά σε βλέπω που γράφεις Μάζντα και σκουπίζω τα σαλάκια στην οθόνη
Η επιλογή σου για ποιο Μάζντα θα εξαρτηθεί και απο τα μοτέρ , τι επιλογές έχεις , ειδικά στο cx30 ?

Απο ανταλλακτικά οι τιμές που έχεις πάρει είναι καλές ?


Μοτέρ ότι παίζει στην Ιαπωνία, θα προτιμούσα τον Skyactiv X αν θα αγόραζα CX30 βενζίνη, στο CX5 δεν υπάρχει όμως αυτός οπότε το diesel είναι σχεδόν μονόδρομος.

Επίσης το αυτόματο του Cx30 δεν είναι από τα καλύτερα από άποψη λειτουργίας.

Τα ανταλλακτικά είναι οκ, άσε που δεν χρειάζονται

< >
Άβαταρ μέλους
By rx8_drifter
#751551 Tα σχόλια για το αυτόματο δυστυχώς δεν ειναι κολακευτκά, αλλά ούτως η άλλως υποθέτω ενα test drive θα παίξει.
Είμαι περίεργος πραγματικά πόσο κακό μπορει να ειανι ενα αυτόματο εν έτει 2022 :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#751552 Κανένα ηλεκτρικό δεν παίζει σ' αυτά τα λεφτά, να δεις το φως το αληθινό; Εν έτει 2022 να ασχολούμαστε με ΜΕΚ; Τσ τσ τσ :lol:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751554
Scotch έγραψε:Κανένα ηλεκτρικό δεν παίζει σ' αυτά τα λεφτά, να δεις το φως το αληθινό; Εν έτει 2022 να ασχολούμαστε με ΜΕΚ; Τσ τσ τσ
Enyaq iv50 39.900

Πολύ beta tester για τα γούστα μου όμως Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#751555 Άλλη εμπειρία οδήγησης όμως το ηλεκτρικό (κατά τη γνώμη μου). Εγώ στη θέση σου θα έκανα οπωσδήποτε ένα test drive.
Άβαταρ μέλους
By glf
#751558
dimviii έγραψε:dimik το γκολφ και την πενβε δεξιοτιμονα τα εχεις? η τα εφερες απο Ελλαδα?
Το BMW θυμάμαι πολύ καλά πως είναι δεξιοτίμονο. Πήγα να μπω συνοδηγός και έβλεπα το τιμόνι αχαχαχα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751560
dimviii έγραψε:dimik το γκολφ και την πενβε δεξιοτιμονα τα εχεις? η τα εφερες απο Ελλαδα?
Δεξιοτιμονα και τα 2, αγοράστηκαν εδώ μτχ με 40.000 χλμ το 2010, 2 ετών και 70.000χλμ 4ων ετών το 2014 αντίστοιχα. Κόστισαν και τα 2 25.000 ευρώ σύνολο συν 7-8000 ευρώ σε επισκευές.

Από ελλαδα έφερα το Scirocco που είχα αγοράσει καινούριο 29.000 το 2009 αλλά το πούλησα πίσω στην Ελλάδα Κόστος επισκευών 1200 ευρώ για δίσκους DSG μέχρι και τώρα μιας και το πήρε φίλος.

Οικονομοτεχνικα λοιπόν θέλω ένα αυτοκίνητο που θα μας εξυπηρετεί για καμιά 5ετια και μετά θα πουληθεί για άλλο. Γι αυτό η μεταπωλητικη αξία και η αξιοπιστία παίζουν μεγάλο ρόλο.

Δεν ξέρω αν οι υπολογισμοί μου είναι σωστοί αλλά έστω αυτοκίνητο 30.000 ευρώ, με 15.000 μετρητά και 15.000 χρηματοδότηση μέσω τράπεζας με μια δόση γύρω στα 200 ευρώ τον μήνα για 5 χρόνια.
Αν το πουλησεις στα 5 χρόνια 15.000 και πάρεις ένα άλλο πάλι στα ίδια λεφτά με τον ίδιο τρόπο έχεις με 200 ευρώ τον μήνα καινούριο αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια.
Στην 5ετια με 50-60.000χλμ η συντήρηση που χρειάζεται είναι 5 αλλαγές λαδιων, φίλτρα, κανένα τακακι και μπουζί, δηλαδή άλλες 2-3000 ευρώ.
Οπότε το μηνιαίο κόστος αντε να πάει 250 πες 300 ευρώ το πολύ.
Αντί για καινούριο μπορεί να είναι μτχ 2-3ων ετών το πολύ.

< >