Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By edmond
#751655 Στην ημεδαπή ξέφυγε τιμολογιακά αλλά θεωρώ και σαν προϊόν. Αλλιώς η ΚΙΑ έχει χτίσει καλό ονοματάκι κυρίως στην αξιοπιστία, ποιότητα και εγγύηση, για όσους βέβαια τους ενδιαφέρουν τέτοιες...λεπτομέρειες. Στην τζίμπρον βέβαια τα κόζα μπορεί να είναι διαφορετικά.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751658
Anonymous Founder έγραψε:Tucson Hybrid σημαίνει η γνωστή @@ με την μπαταρία των 48V για βοήθεια στο ξεκίνημα; Εμένα δεν μου λέει τίποτε το συγκεκριμένο, άσε που και η Mazda έχει κάτι αντίστοιχο αν δεν κάνω λάθος. Εκτός αν λες για το πλήρως υβριδικό. Το Tucson είναι ωραίο σ'αυτή την γενιά, δεν ξέρω όμως αν είναι πιο ωραίο από το Mazda και ειδικά μέσα, το αποκλείω να είναι αντίστοιχο το Hyundai. Από αυτόματο τι λένε; Γιατί για τα Mazda ακούγονται παράπονα για την λειτουργία τους, αν και δεν νομίζω να τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Το Hyundai νομίζω έχει διπλού συμπλέκτη 7άρι σωστά;



Όχι το Hybrid είναι κανονικό Hybrid με 180 + 50 άλογα από τον ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 1,49 kWh

https://www.caranddriver.gr/review/arth ... 2-7804733/

https://hyundai-cyprus.com/all-new-tucson-hybrid/

Από αυτόματο έχουν 6ρι μετατροπέα, ενώ τα μη Hybrid έχουν 7ρι DCT.

Tιμή 32.400 η Premium έκδοση που είναι full spec, υπάρχει και πακέτο Premium Plus με επιπλέον 4.500€ αλλά τα περισσότερα που περιέχει δεν είναι απαραίτητα

: LED Lamps (Multi MFR) + Static Bending Light + Dark CR Coat'g Grill B-Type
+Silver Skid Plate FR&RR + Chrome Bumber Molding + Twin Tip Exhaust, Remote Smart Parking Assist,
Remote Engine Start/Stop, Smart High Beam (HBA), Krell Sound System, MEMORY(DRIVER SEAT) Leather
Seats – Power 10 way for the Driver & 8 Way for the Passenger, Ventilated Front Seats, Heated Power
Steering, B.S.D. Blind Spot Avoidance & Monitor, All Around View Camera, Full Auto A/C (3 Zone), Smart
Power Tailgate System, Rear door curtain manual,.


Στην ΚΙΑ τώρα το Sportage Hybrid με τον ίδιο ακριβώς κινητήρα, 32900 το φτηνότερο, 35400 η μεσαία έκδοση και 37900 η κορυφαία.
https://kia.com.cy/sportage/

Θα πάω και από εκεί μια βόλτα γιατί αν και ακριβότερες στο μάτι είναι παρόμοια εξοπλισμένες οι εκδόσεις τους.
Άβαταρ μέλους
By nikos
#751700
dimik έγραψε:Suzuki με τίποτα, στα ίδια λεφτά βγαίνει το T-Roc πχ.

< >


Καμιά σχέση.
Μιλάμε για τετρακίνητο φουλ εξοπλισμένο καινούριο μοντέλο 22 με δικηνητο παλιό.
Στη 5ετια το υβριδικό Σουζούκι θα χάσει λιγότερα γιατί θα έχει:τετρακίνηση,νέο μοντέλο,υβριδικό, ηλιοροφή

Όσο ανεβαίνεις σε λεφτά τόσο περισσότερα θα χάσεις αφού κοιτάς μεταπωληση
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#751971 Αισθάνομαι ότι η πραγματική αναβάθμιση πέραν του υψομετρικού (SUV) θα πρέπει να έχει να κάνει με τους χώρους. Πάρε μπόλικο.
Τι λες για τα παρακάτω
Μτχ Σκόντα, αναφέρθηκες σε αυτά μόνο σαν καινούργια
Μτχ Honda CRV, νομίζω αναφέρθηκες στο πιο μικρό και πολύ αδιάφορο πέραν εξωτερικής εμφάνισης.
Μτχ Toyota RAV4, ουδεμία αναφορά στη μάρκα.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#752044
sknipper έγραψε:Αισθάνομαι ότι η πραγματική αναβάθμιση πέραν του υψομετρικού (SUV) θα πρέπει να έχει να κάνει με τους χώρους. Πάρε μπόλικο.
Τι λες για τα παρακάτω
Μτχ Σκόντα, αναφέρθηκες σε αυτά μόνο σαν καινούργια
Μτχ Honda CRV, νομίζω αναφέρθηκες στο πιο μικρό και πολύ αδιάφορο πέραν εξωτερικής εμφάνισης.
Μτχ Toyota RAV4, ουδεμία αναφορά στη μάρκα.


Μτχ θέλω να το αποφύγω είναι η αλήθεια.

Σε καινούρια τα Τoyota ξεκινάνε από 34.000 το RAV4 2.5 hybrid με 220 άλογα με πολύ αδιάφορο εσωτερικό και περίεργο εξωτερικό.

Κανόνισα αύριο να πάω να δω το Sportage, έπεσε ξαφνικά και πρόταση από την σύζυγο να πάρει τελικά μικρό και μεγάλο εγώ όταν αποφασίσω να αποχωριστώ την E90.

Άλλος χαμός από εκεί με τιμές που φτάνουν τα 18.000 για ένα σωστά εξοπλισμένο. Κάτι Peugeot δε έχουν ξεφύγει τελείως στο 208 και ξεκινάνε από τα 20Κ.


< >
Άβαταρ μέλους
By dimik
#752173 Μόλις επέστρεψα από την ΚΙΑ.

Είχα Sportage, X-ceed και Rio σαν εναλλακτική για μικρό 2ο.

18Κ το Rio gt-line, που για μικρό δεν τα αξίζει, όχι το συγκεκριμένο αλλά οποιαδήποτε μικρό γιατί τόσα ζητάνε όλοι για ένα καλοεξοπλισμενο.

Το Sportage τώρα είναι η τρανή απόδειξη για την ποιοτική αναβάθμιση των κορεατων, εσωτερικό στην έκδοση gt line executive που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από ευρωπαϊκά, για την ακρίβεια ρίχνει στα αυτιά τα mainstream VW, Renault κλπ και κοιτάει στα μάτια τα premium.

Πολύ ικανοποιητικοι χώροι, καθόμουν άνετα πίσω με το εμπρός κάθισμα ρυθμισμένο στα μέτρα μου.
Το πορτμπαγκάζ δεν μου φάνηκε τόσο τεράστιο, σε σύγκριση με τηε BMW μου φάνηκε μικρό αλλά μάλλον οφείλεται στο μικρό βάθος-μεγάλο ύψος αντίθετα με την Ε90.

Ακολουθεί τιμοκατάλογος, δεν ξέρω αν τα 2Κ εξτρα για το υβριδικό γίνονται απόσβεση με την οικονομία σε καύσιμα και τέλη, κρίμα που για κάνα μήνα χάθηκε κρατική επιδότηση 7.500 ευρώ για αυτοκίνητα με κάτω από 50 co2, αλλιώς θα πήγαινα καρφί για το plug in.
Πάντως μου τριβελιζει το μυαλό να αλλάξω το Golf με ένα μικρό Mazda 2-Suzuki Swift 2018-2019 προς το παρόν με Golf+3-4000 ευρώ και να περιμένω την επόμενη επιδότηση για το plug in. Τα 70χλμ ηλεκτρικό range καλύπτουν 2-3 μέρες μετακινήσεων στην πόλη ή μια διαδρομή προς κοντινή πόλη. Σίγουρα θα γίνει καλύτερη απόσβεση των 30+ χιλιάδων που θα χρειαστεί. ΕικόναΕικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By citastak
#763845 Σε αντίστοιχη έρευνα που κάνω τώρα εγώ, το Rav4 που αναφέρθηκε παραπάνω κερδίζει στο δικό μου μυαλό καθώς είναι:
- το πιο φθηνό στην αγορά με διαφορά. Αντίστοιχο full hybrid 4WD σε sportage πάει στα 48 χιλ. και σε Hyundai σε 45 χιλ.
- έχει πολύ οικονομικό σέρβις. στο site της toyota έχει πρόβλεψη για σέρβις. Τα πρώτα χρόνια είναι μεταξύ 150 και 270 εθυρώ, ενώ στην 7ετία το πιο ακριβό είναι στα 490 ευρώ. Αντίθετα η ΚΙΑ στην Ελλάδα είναι ΒΕΛΜΑΡ και μου είπαν ότι κάτω από 250 για μικρό δεν πρόκειται να δώσω. Έχοντας πληρώσει κάτι τρελά νούμερα σε ανθρωποώρες στη ΒΕΛΜΑΡ για το τωρινό αυτοκίνητο, για μένα είναι θέμα.
- συμφωνώ για το αδιάφορο εσωτερικό και για το σχεδιασμό
- έχω την αίσθηση ότι έχει τους πιο βολικούς χώρους - δεν μπορώ να στο τεκμηριώσω αυτό, αλλά κάτσαμε 3 άτομα πίσω σχετικά άνετα, ενώ στο ΚΙΑ ήταν πιο κοντή η οροφή και γενικά δεν ένιωσα άπλα. Ξεκάθαρα πιο μεγάλο από όλα νομίζω είνια το Kodiaq αλλά αποφάσισα το επόμενο αυτοκίνητό μου να είναι Ιαπωνικό.
- φοράει ένα πολύ δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα. Ερώτηση, το υβριδικό δουλεύει αρκετά στην Εθνική; βλέπω ότι είσαι Κύπρο με τα μεγάλα highways για αυτό το ρωτάω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#763847 To Rav4 είναι δίλιτρο όμως, που στην Ελλάδα σημαίνει και φόρο πολυτελείας, άρα για 10 χρόνια θα έχεις επιβάρυνση καθόλου αμελητέα. Σχεδόν 4Κ είναι αυτός ο φόρος, αν τα έχω υπολογίσει καλά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#763853
citastak έγραψε:Ερώτηση, το υβριδικό δουλεύει αρκετά στην Εθνική;


Θεωρητικά μπορεί να πάει μέχρι και με 110 αποκλειστικά ηλεκτρικά, αλλά θέλει λίγο προπόνηση αυτό (να πιάσεις την ταχύτητα και μετά να κρατάς σταθερά το γκάζι ώστε να σβήσει ο θερμικός).
Άσχετα από αυτό το υβριδικό σύστημα δουλεύει συνέχεια (είτε αποκλειστικά ηλεκτρικά είτε και με τους δυο κινητήρες).

Οι απορίες θα σου λυθούν αν πάρεις ένα χιμπριντ για τεστ ντράιβ και βλέπεις την οθόνη ενέργειας + στιγμιαία κατανάλωση.
Έτσι θα καταλάβεις πως δουλεύει σε όλες τις περιπτώσεις.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#763856
citastak έγραψε:Σε αντίστοιχη έρευνα που κάνω τώρα εγώ, το Rav4 που αναφέρθηκε παραπάνω κερδίζει στο δικό μου μυαλό καθώς είναι:
- το πιο φθηνό στην αγορά με διαφορά. Αντίστοιχο full hybrid 4WD σε sportage πάει στα 48 χιλ. και σε Hyundai σε 45 χιλ.
- έχει πολύ οικονομικό σέρβις. στο site της toyota έχει πρόβλεψη για σέρβις. Τα πρώτα χρόνια είναι μεταξύ 150 και 270 εθυρώ, ενώ στην 7ετία το πιο ακριβό είναι στα 490 ευρώ. Αντίθετα η ΚΙΑ στην Ελλάδα είναι ΒΕΛΜΑΡ και μου είπαν ότι κάτω από 250 για μικρό δεν πρόκειται να δώσω. Έχοντας πληρώσει κάτι τρελά νούμερα σε ανθρωποώρες στη ΒΕΛΜΑΡ για το τωρινό αυτοκίνητο, για μένα είναι θέμα.
- συμφωνώ για το αδιάφορο εσωτερικό και για το σχεδιασμό
- έχω την αίσθηση ότι έχει τους πιο βολικούς χώρους - δεν μπορώ να στο τεκμηριώσω αυτό, αλλά κάτσαμε 3 άτομα πίσω σχετικά άνετα, ενώ στο ΚΙΑ ήταν πιο κοντή η οροφή και γενικά δεν ένιωσα άπλα. Ξεκάθαρα πιο μεγάλο από όλα νομίζω είνια το Kodiaq αλλά αποφάσισα το επόμενο αυτοκίνητό μου να είναι Ιαπωνικό.
- φοράει ένα πολύ δοκιμασμένο υβριδικό σύστημα. Ερώτηση, το υβριδικό δουλεύει αρκετά στην Εθνική; βλέπω ότι είσαι Κύπρο με τα μεγάλα highways για αυτό το ρωτάω.


Εδώ έχει παρόμοια τιμή το RAV σε αντίστοιχη έκδοση κορυφαία έκδοση από πλευράς εξοπλισμού με το Sportage. Μπορεί να έχουν 1-2Κ διαφορά πάνω κάτω.

Το RAV έχει 18 μήνες αναμονή το ΚΙΑ 8.

Το RAV είναι 2.5 το ΚΙΑ 1.6 όχι ότι παίζει ρόλο εδώ.

Το RAV έχει μεγαλύτερους χώρους και συνολικό μέγεθος όμως με ότι αυτό σημαίνει για πάρκινγκ κλπ.

Προσωπικά μετά και την τελευταία άνοδο στις τιμές κάθομαι στα αυγά μου. Πήραν όλα 2Κ+ πάνω.

Κυκλοφορώ πολύ σπάνια σε εθνική, περισσότερο περιφερειακό και πόλη με ταχύτητες μαξ 80-100 οπότε είναι ταμάμ για υβριδικό. Μέση ταχύτητα έχω συνήθως 30-35χλμ στο αυτοκινητο που οδηγώ τώρα.

Το παρήγγειλε ο γείτονας το KIA και περιμένω να δω εντυπώσεις.

< >
Τελευταία επεξεργασία από dimik και 19 Μάιος 2022, 10:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763857 Το υβριδικό θα πάει με 110 υπό προϋποθέσεις και για κάποια δευτερόλεπτα, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία. Οπότε μετά θα φορτίσει με τον κινητήρα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την κατανάλωση. Στην Ε.Ο. θα σου χρειαστεί κυρίως (για να μην πω αποκλειστικά) αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#763870 2,5 lt είναι .Δε βλέπεται κυρίως εξω αλλά και μέσα. Οδική συμπεριφορά μέτρια,τετρακίνηση μέτρια και λειτουργία CVT...
:hmmm: :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#763873
Scotch έγραψε:Το υβριδικό θα πάει με 110 υπό προϋποθέσεις και για κάποια δευτερόλεπτα, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία. Οπότε μετά θα φορτίσει με τον κινητήρα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την κατανάλωση. Στην Ε.Ο. θα σου χρειαστεί κυρίως (για να μην πω αποκλειστικά) αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα.


Δεν αδειάζει η μπαταρία γιατί φορτίζει και με την κίνηση και πολύ περισσότερο με ένα παρατεταμένο (όχι έντονο) φρενάρισμα (aka ταριφοφρενάρισμα).
Το 100-110 αμιγώς ηλεκτρικά επηρεάζεται από το αν έχεις κίνηση και χάνεις τη φόρα.
Πάντως σε κάθε περίπτωση όταν βλέπεις κατανάλωση Γιάρη σε σουβλάκι με το βάρος του C-HR, καταλαβαίνεις ότι λειτουργεί το σύστημα.
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#763881
EDDIE_147 έγραψε:
Scotch έγραψε:Το υβριδικό θα πάει με 110 υπό προϋποθέσεις και για κάποια δευτερόλεπτα, μέχρι να αδειάσει η μπαταρία. Οπότε μετά θα φορτίσει με τον κινητήρα, με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την κατανάλωση. Στην Ε.Ο. θα σου χρειαστεί κυρίως (για να μην πω αποκλειστικά) αν πέσεις σε μποτιλιάρισμα.

Δεν αδειάζει η μπαταρία γιατί φορτίζει και με την κίνηση και πολύ περισσότερο με ένα παρατεταμένο (όχι έντονο) φρενάρισμα (aka ταριφοφρενάρισμα).
Το 100-110 αμιγώς ηλεκτρικά επηρεάζεται από το αν έχεις κίνηση και χάνεις τη φόρα.
Πάντως σε κάθε περίπτωση όταν βλέπεις κατανάλωση Γιάρη σε σουβλάκι με το βάρος του C-HR, καταλαβαίνεις ότι λειτουργεί το σύστημα.

Συμφωνώ, αλλά όλα αυτά έχουν εφαρμογή κυρίως μέσα στην πόλη και όχι στην Ε.Ο. Αν στην Ε.Ο. (σε ίσωμα ή ακόμα χειρότερα σε ανηφόρα) καταφέρεις να πας με 110, σε λίγα δευτερόλεπτα θα αδειάσει η μπαταρία. Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε στο lexus, φαντάζομαι στο c-hr και σε πιο σύγχρονα υβριδικά θα έχουν βελτιωθεί τα πράγματα. Τη φόρτιση θα αναλάβει ο κινητήρας, σε συνδυασμό με το ανάγλυφο (κατηφόρες, if any). Φρένο δεν πατάς στην Ε.Ο. εκτός κι αν οδηγείς καφροειδώς, οπότε δεν αξιοποιείς ούτως ή άλλως το hybrid. Γνώμη μου είναι ότι το υβριδικό σύστημα συμβάλει ελάχιστα (της τάξεως των 0,5 lt/100km) στην οικονομία στην Ε.Ο. και περισσότερο συμβάλει ο εξελιγμένος κινητήρας.
Γενικά, από την συνύπαρξή μου με υβριδικό τα τελευταία 6 χρόνια, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα πως αν κινείσαι κυρίως Ε.Ο., δεν θα δεις σχεδόν καμία διαφορά με hybrid, εκτός κι αν είσαι "τυχερός" και πέφτεις σε κίνηση. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις (πόλη και επαρχιακούς με όριο τα 80-90 km/h) θα δεις από μεγάλες μέχρι πολύ μεγάλες διαφορές. :s_dunno
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#763882 Ένα μόνο σχόλιο: παλιά με νέα χιμπρίντ Τουγιότα --> καμία σχέση.
Ενδεικτικά Κορόλα/C-HR ήταν πολύ πιο οικονομικά από προηγούμενο Γιάρη χιμπριντ παρά τα +300 κιλά στο βάρος.

Αυτό οφείλεται στη δύναμη του ηλεκτροκινητήρα.