Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου
Άβαταρ μέλους
By Serf
#751561 €15.000 χρηματοδότηση με μηδενικό επιτόκιο στην πενταετία αντιστοιχούν σε €250/μήνα. Αν βάλεις και το επιτόκιο, λογικά είσαι στα €275/μήνα, πάνω-κάτω.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#751562
dimik έγραψε:Μειονέκτημα το για το 5ρι πρέπει να πας στο πετρέλαιο για αξιοπρεπείς επιδόσεις


Πρέπει να το ξεζουμίσεις φυσικά, αλλά το βενζίνης είναι ταχύτερο σε απόλυτες επιδόσεις: https://zeperfs.com/en/duel8060-6766.htm
Και υπάρχει και το 2.5, αφού δεν υπάρχει θέμα με τεκμήρια εξ' 'όσως γνωρίζω την Κύπρο.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751566
Serf έγραψε:€15.000 χρηματοδότηση με μηδενικό επιτόκιο στην πενταετία αντιστοιχούν σε €250/μήνα. Αν βάλεις και το επιτόκιο, λογικά είσαι στα €275/μήνα, πάνω-κάτω.

< Note >
Ναι έχεις δίκιο θυμόμουν λάθος.
300 ευρώ τον μήνα νομίζω είναι μια καλή εκτίμηση για το γενικό κόστος.

@Realzeus νομίζω μπερδεύτηκες το αντίθετο δείχνει το link. Ειδικά σε ρεπριζ τρώει πολύ ξύλο το βενζίνης.
Άσε που στο τουρμπατο diesel βάζεις ένα πρόγραμμα και πάει κοντά στα 200 άλογα.

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#751567 Λογικα κοιτάει την diesel έκδοση με τα 175/184 άλογα και οχι με τα 150.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751569 Το link του Δία βγάζει βενζίνη 165 άλογα vs πετρέλαιο 150 και το πετρέλαιο είναι καλύτερο.

Η αλήθεια είναι ότι δεν με νοιάζει η έκδοση πετρελαίου, αυτή με τα 184 άλογα είναι όμως αποκλειστικά 4WD και δεν ξέρω αν θα την προτιμούσα.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#751573 Νόμιζα έλεγες για την έκδοση με τα 150.

Το λινκ μου βγάζει τα νούμερα που λέει βρε dimik μου. Αν το ξεζουμίσεις, το βενζινοκίνητο είναι ταχύτερο. Δεν μιλάω να βάλεις μια 5η και απλά να πατήσεις. Δες το 40-140 Minimum. Ναι, πρέπει να βάλουμε και λίγο χεράκι στο κιβώτιο...

Να μάθετε να οδηγείτε ψηλά! :s_wink
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751617 Suzuki με τίποτα, στα ίδια λεφτά βγαίνει το T-Roc πχ.

Από βδομάδα θα βγω στην γύρα στις αντιπροσωπείες, ξεκινώντας με την ακριβότερη επιλογή Hyundai Tucson Hybrid 1.6 230ps στα 31.400.
Πιο πολύ για να δω αν τα αξίζει.

Στα ίδια λεφτά βγαίνει και το Xc40 btw που από εμφάνιση είναι ωραίο, η μεταπώληση και οι χώροι αμφίβολοι.

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#751635 Απλά να ξέρεις ότι το Suzuki πάει εκτός δρόμου, σε αντίθεση με το T-Roc. Όταν μάθει κάποιος το off-roading, γλυκαίνεται....
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#751646 Και το T-Roc αλλά και το Suzuki θα ήταν τέρμα χαμηλά στην λίστα μου, ειδικά στην Κύπρο που δεν υπάρχει θέμα με τα κυβικά, θα πήγαινα ή σε Mazda ή σε κάνα γρήγορο Subaru να γουστάρω. Δεν ξέρω βέβαια αν κυκλοφορούν τα τελεταία εκεί ή αν έχουν και μεταπωλητική αξία. Κάτοχος T-roc, δεν θα το αγόραζα για δικό μου με τίποτε. Πέταξε ένα αστείο η μάνα μου στο τέλος του leasing να το κρατήσουμε και μόνον που δεν έβαλα τα γέλια. Δεν είναι πως έχει κάποιο κουσούρι (πέρα από τα μέτρια-κακά υλικά στο εσωτερικό), αλλά ειλικρινά, δεν ξέρω γιατί να το πάρει κάποιος με τόσα λεφτά. Μπαίνεις πχ μέσα σε Mazda και νομίζεις πως έχεις αλλάξει 2 κατηγορίες προς τα πάνω.
Αντιλαμβάνομαι πως στην Ελλάδα τα μοτέρ των Mazda είναι ακατάλληλα λόγω φορολογικού, αλλά αυτό δεν ισχύει παντού.
Suzuki, είναι κάποιες κλάσεις κάτω δυστυχώς σε συνολική ποιότητα, αν και ομολογώ πως δεν έχω δει το νέο S-cross, οπότε επιφυλάσσομαι. Αλλά ό,τι έχω δει και έχω οδηγήσει στο παρελθόν, είναι μεγάλη απογοήτευση.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#751648 Η Suzuki δεν είναι κακή εταιρεία. Και τα αυτοκίνητά της έχουν και μεγάλο κύκλο ζωής και είναι αξιόπιστα. Αλλά έχουν θέμα με την ηχομόνωση το οποίο πρέπει να το γνωρίζει ο υποψήφιος αγοραστής. Αυτό, γιατί στο βωμό της ελαφριάς κατασκευής και της οικονομίας, γίνονται θυσίες στον τομέα.
Επίσης, το σημερινό Vitara με τους προγόνους του, δεν έχει και πολλή σχέση. Εκτός δρόμου ειδικά, καμία. Κάτι που δεν είναι τραγικό, αν σκεφτείς πως έχουν μείνει ελάχιστα 4κίνητα στην αγορά, αλλά καλό είναι ν'αγοράζουμε σύμφωνα με αυτό που υπάρχει και όχι αυτό που νομίζουμε πως υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
By dimik
#751651 @HF ακριβώς επειδή δεν έχει κανένα κουσούρι και επειδή στα 4-5 χρόνια θα πουληθεί χωρίς μεγάλη χασούρα.

Από τη άλλη όταν με 4-5Κ πας σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητο, υβριδικό κιόλας δεν θέλει πάρα πολύ σκέψη.
Για αυτό θα ξεκινήσω να κοιτάζω από την Hyundai.

Επαναλαμβανω το σενάριο είναι πώληση στην 5ετια μαξ και αγορά αλλού, οπότε η μεταπώληση παίζει μεγάλο ρόλο.

Ένα Mazda Cx5 καινούριο βενζίνη έχει 1000 ευρώ διαφορά προς τα πάνω από ένα Tucson Hybrid, δεν ξέρω αν αξίζει.

Subaru είναι εκτός λίστας για διάφορους λόγους.

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#751653 Tucson Hybrid σημαίνει η γνωστή @@ με την μπαταρία των 48V για βοήθεια στο ξεκίνημα; Εμένα δεν μου λέει τίποτε το συγκεκριμένο, άσε που και η Mazda έχει κάτι αντίστοιχο αν δεν κάνω λάθος. Εκτός αν λες για το πλήρως υβριδικό. Το Tucson είναι ωραίο σ'αυτή την γενιά, δεν ξέρω όμως αν είναι πιο ωραίο από το Mazda και ειδικά μέσα, το αποκλείω να είναι αντίστοιχο το Hyundai. Από αυτόματο τι λένε; Γιατί για τα Mazda ακούγονται παράπονα για την λειτουργία τους, αν και δεν νομίζω να τίθεται θέμα αξιοπιστίας. Το Hyundai νομίζω έχει διπλού συμπλέκτη 7άρι σωστά;