Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου

Και μετά το Premium SUV τι;

5
17%
14
47%
3
10%
1
3%
7
23%
Άβαταρ μέλους
By nass
#738276 Οπως είδαμε και στο άλλο θέμα είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη Macan ως ένα εξαιρετικά ευέλικτο και άριστο στους περισσότερους τομείς αυτοκίνητο, που μου κάνει τα γούστα.

Επί της ουσίας το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τα δύο εντονότερα απ΄όσο θα ήθελα αποτυπώματα, το περιβαλλοντικό (15 lt/100 Km μέση κατανάλωση, όχι από οικονομικής σκοπιάς) και το κοινωνικό (όσο να 'ναι υπάρχει ή έστω νομίζω ότι υπάρχει).

Ομως ο καιρός περνά και σε 1.5 χρόνο θα είναι 5 ετών, που νομίζω είναι ο μέγιστος χρόνος, μέσα στον οποίο πρέπει κάποιος να πουλάει ένα αυτοκίνητο, πριν απαξιωθεί υπερβολικά πολύ (συν το ότι ό,τι και να 'ναι, το έχεις βαρεθεί μετά από 5 χρόνια), χώρια ότι πιθανότατα να αρχίσει να "ζητάει" εκεί κάπου στα 75-80Κ χλμ.

Οπότε σκέφτομαι από τώρα (και με τα σημερινά δεδομένα) τι θα μπορούσε να την αντικαταστήσει και ανοίγω μια συζήτηση έτσι για να εξιτάρουμε λίγο το φιλοθεάμον κοινό του φόρουμ.

- Ενα SUV ή Crossover με ικανό αριθμό αλόγων (αλλά πιθανότατα χειρότερο στο χώμα από τη Macan)
- Ενα από τα τελευταία σπορ ICE αυτοκίνητα (πλην Ferrari και τέτοια, που ίσως υπάρχουν ακόμα σε 10 χρόνια, τα πιο γήινα τα βλέπω για φούντο :help: ), ίσως και μελλοντικά συλλεκτικό; Ιδιαίτερα την Α45S τη γουστάρω λόγω μοτερούκλας
- Να αφήσω τις σαχλαμάρες και να γυρίσω σε ένα ωραίο GTI / hot hatch κάτι σεμνό και πιο "πιουρίστικο";

Απαραίτητες προϋποθέσεις:
1. Μοναδικό αυτοκίνητο --> Χώροι. Δεδομένου ότι σπάνια έχω το χρόνο να βγω για οδήγηση και μόνο αλλά το συνδυάζω με κάποια εξόρμηση είτε οικογενειακή εκδρομή (άρα θέλω χώρο για 2 μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά) είτε σε κάποιο αγώνα (άρα θέλω χώρο για διάφορα εργαλεία και συμπράγκαλα) συνεπώς κάτι σε στυλ Cayman, Alpine κτλ. θα το γούσταρα εξαιρετικά αλλά δυστυχώς θα έμενε συνήθως παρκαρισμένο πλην καμίας επίσκεψης σε πίστα. Επίσης για τον ίδιο λόγο δεν έχει νόημα ο συνδυασμός ενός σπορ με ένα ανθρωπομεταφορέα, γιατί θα κατέληγα να οδηγώ 99% του χρόνου τον ανθρωπομεταφορέα και θα πέταγα τα λεφτά μου για το σπορ και δεν θα ευχαριστιόμουν το #2 παρακάτω (για daily driver σπίτι-γραφείο έχω θαυμάσια μηχανή, άρα δεν με ενδιαφέρει αυτή η χρήση)
2. Οδηγικό ενδιαφέρον, ενδιαφέρουσα συμπεριφορά, "κάτι να έχει να πει"
3. Οχι ηλεκτρικό. Ελπίζω να είναι προφανές από το άλλο θέμα, τι είδους χρήση κάνω στο αυτοκίνητο, όταν το ευχαριστιέμαι είναι στα όρη στα άγρια βουνά άρα ίσως περάσουν δεκαετίες πριν μπορώ να το κάνω ηλεκτρικά χωρίς range anxiety (ήδη την έχω πατήσει 1-2 φορές ακόμα και με το 75άρι ρεζερβουάρ βενζίνης, φανταστείτε να πρέπει να βρω φορτιστή στο Μαυρολιθάρι ή τη Σαμαρίνα). Επίσης δεν έχω ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης άρα δεν παίζει φόρτιση στο σπίτι και ούτε στη δουλειά λόγω του daily driver παραπάνω. Θεωρητικά μιλώντας χωρίς να λάβουμε υπόψη όλα αυτά ευχαρίστως θα έπαιρνα ένα Model 3 (βρε ιερόσυλοι, petrolheads είστε εσείς ? :svivhaha: "Μ3" = BMW :rtfm: :help: ) LR ή Performance.

H ευελιξία άσφαλτος-χώμα συνεχίζει να με ενδιαφέρει αλλά αν το έβαζα ως απαραίτητη προϋπόθεση μάλλον δεν θα έπαιρνα τίποτα από τα παραπάνω :s_biggrin ή για την ακρίβεια δεν θα άλλαζα ποτέ τη Macan :iconcool:

Απαραίτητη διευκρίνιση: θεωρείστε ότι το οικονομικό δεν είναι θέμα, σε λογικά πλαίσια βέβαια, μην προτείνετε καμιά Urus (που είναι και :s_no βέβαια)
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#738280 F-pace οσο ποιο ψηλά μπορεις να πας σε κινητήρες (svr ειναι το ονειρο)? Κανει tick ολα τα boxes που εβαλες και πλεον εχει ωριμάσει αρκετα με το 21ΜΥ facelift, ιδιως στο εσωτερικό και το καινούριο infotainment system.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#738283 Δεν ξέρω, είναι καλύτερο από μια Macan; Γενικώς, λίγα αυτοκίνητα είναι καλύτερα από μια Macan και πιθανόν όχι παντού, δηλαδή θα κερδίζεις κάπου και θα χάνεις κάπου αλλού. Πχ το αγαπημένο Range Rover Velar δεν νομίζω να συγκρίνεται σε σπορ συμπεριφορά, αν και μάλλον σε άνεση και πολυτέλεια θα είναι καλύτερο (κρίνοντας από τα specs).
Πάω να προλάβω και τον Dimsabas πριν προτείνει Tesla M3P + Dacia Duster με εργοστασιακο υγραέριο και τετρακίνηση...
:lol:
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#738286 Ειχα το velar και τωρα εχω το fpace. Το velar ειναι ποιο εντυπωσιακο αλλα το fpace ειναι πολυ ανωτερο οδηγικά.

Το macan ειναι μια κατηγορια κατω, η αμεση συγκριση θα ηταν cayenne. Αλλα οπως και να εχει, πιστευω οτι το fpace συνολικα ειναι συγκρισιμη αν οχι καλυτερη επιλογη βαση αναγκων
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#738289
Nosferatu έγραψε:Ειχα το velar και τωρα εχω το fpace.


απο αξιοπιστια πως πανε?
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#738297
KiloMeater έγραψε:αμα το υπαρχον τσεκαρει ολα τα κουτακια, γιατι να το αλλαξεις;


Το εξηγεί αναλυτικά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#738301 Αν για ένα πράγμα πρέπει να ευχαριστήσουμε nass είναι ότι ανοίγει τοπικά που δικαιολογούν το όνομα του φορουμζ.

Επειδή όλο το κατεβατο το αποκωδικοποίησα ως "πορσιλα + πρακτικότητα" που μέχρι τώρα ήταν το Macan 2 σε 1, τα σπάω στα δύο -->
911 + οικονομικό οικογενειακό σουβλάκι με off road δυνατότητες --> 997 + RAV χιμπριντ;
Άβαταρ μέλους
By KiloMeater
#738320
Ove20 έγραψε:
KiloMeater έγραψε:αμα το υπαρχον τσεκαρει ολα τα κουτακια, γιατι να το αλλαξεις;


Το εξηγεί αναλυτικά.
Α οκ … μόνο εμένα φάνηκε περίεργο να αλλάξεις το αμάξι που σαρεσει λόγω κοινωνικού αποτυπώματος
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#738325
KiloMeater έγραψε:
Ove20 έγραψε:
KiloMeater έγραψε:αμα το υπαρχον τσεκαρει ολα τα κουτακια, γιατι να το αλλαξεις;


Το εξηγεί αναλυτικά.
Α οκ … μόνο εμένα φάνηκε περίεργο να αλλάξεις το αμάξι που σαρεσει λόγω κοινωνικού αποτυπώματος


Aυτό σου έμεινε; Γιατί είπε και για το οικονομικό (συντήρηση) αλλά και το ότι το ψιλοβαρέθηκε.
Άβαταρ μέλους
By gto250swb
#738329 Ωραία κουβέντα για κάψιμο

Το πρώτο πρόβλημα σου, (το οικολογικό αποτύπωμα) δεν λύνεται με A45 ή RS4,5,6,7 , λογικά θα έπρεπε να κρατήσεις το Μακάν μέχρι να διαλυθεί, μιας όσο πιο πολλά αυτοκίνητα αγοράζουμε τόσο το χειρότερο. Ούτε βέβαια με τη κατοχή περισσότερων του ενός αυτοκινήτου. Εκτός κι αν υπάρχει αυτοκίνητο που παράγει τόσο λιγότερο co2 όσο και το embedded carbon emissions για την κατασκευή ενός καινούργιου κάθε 5 χρόνια. Άρα μην έχεις τύψεις κρατά το Μακάν.

Β) Το δεύτερο καββαθιακο σύνδρομο, κι εφόσον δεν το ξεπέρασες μέχρι τώρα, λογικά φεύγει με ένα ωραίο καλοφτιαγμένο Στέισον ή χατςμπαγκ.

Η επιλογή μου εδώ στο Αγγλία θα ήταν ελαφρά μεταχειρισμένο άλφα qv στελβιο ή Τζούλια , τα βρίσκεις με 45k-50κ και το αυτοκόλλητο-στερεοτυπο θα είναι καγκουρό-μεσηλικας κι όχι φραγκατο-μαγκας. Ή αλλιώς RS4 .( Αλλά εκεί είσαι πρεμιουμ πάλι).

Και παρεπιπτόντως, για μένα (χωρίς τους δικούς σου προβληματισμούς) Kia ev6 ή ιονικ 5 μονόδρομος.
Άβαταρ μέλους
By Nosferatu
#738330
dimviii έγραψε:
Nosferatu έγραψε:Ειχα το velar και τωρα εχω το fpace.


απο αξιοπιστια πως πανε?
Δεν ειχα καποιο θεμα, το velar το ειχα 1.5 χρονο και το fpace 6 μηνες τωρα. Γενικα εχουν βγαλει τα παιδικες ασθενιες και διανύουν αμφοτερα περιοδο ωριμότητας
Άβαταρ μέλους
By Ove20
#738332
gto250swb έγραψε:....και το αυτοκόλλητο-στερεοτυπο θα είναι καγκουρό-μεσηλικας κι όχι φραγκατο-μαγκας.


που πουλάνε τέτοια αυτοκόλλητα? :lol: