Φορουμ για τον υποψήφιο ή αναποφάσιστο αγοραστή, καινούριου ή μεταχειρισμένου

Να το πάρω το Accord;;

8
40%
12
60%
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#744500 Μια λυση ειναι το καινουργιο αλλα θα περιμενεις καιρο μιας και δεν υπαρχουν ετοιμοπαραδοτα, η αλλη λυση ειναι να το παρεις το κοριτσι ή να μεινεις με την 320i.
Δυσκολο το εγχειρημα.

Υπαρχει κι ενα αλλο σεναριο, να βρεις ενα μεταχειρισμενο 2-3 ετων. Αλλα με δυο θεματακια. Α) δεν θα βρεις ακριβως αυτο που θες σε χρωμα, εξοπλισμο και Β) αν πας σε χρηματοδοτηση βαρανε ασχημα τα επιτοκια.

Στην θεση σου θα επαιρνα το κοριτσι αφου δεν σε απασχολουν τα ΤΚ. Αλλιως ενα καινουργιο i30 fastback για να μην σε χαλασει το μικροτερο πορτμπαγκαζ του χατς. Καπου πετυχα και μια διαφημση του με 20Κ για τα 160 αλογα.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#744504 Η λύση είναι πολύ απλή , όχι καινούργιο αυτή την εποχή που κοπανάνε όλοι.
Διαλέγεις 320 ή accord .
Άβαταρ μέλους
By nikos
#744505
markvag έγραψε:
drdino έγραψε:Τι χάλασε βασικά;


To σημείο που ενώνεται το κεντρικό κομμάτι με το πίσω (λογικά, μιας και αυτό είχε το θέμα όταν το είχαμε ανοίξει).


nikos έγραψε:Δε θα χαλάει αλλά θα τα δίνεις στα τέλη κυκλοφορίας.
Αν χαλάσει όμως κάτι άντε βρες το στη γνωστή αντιπροσωπεία


Τέλη κυκλοφορίας έχει 690, τώρα δίνω 630, η διαφορά δεν είναι λόγος απόρριψης.

Με την αντιπροσωπεία έχω κάποια άκρη λόγω δουλειάς και δύσκολα θα με ζορίσουν (αν αλλάξω δουλειά βέβαια ισχύει).
Το να δίνεις 600αρες στα τέλη το θεωρώ ωραίο όταν έχεις άλογα κάτω από το καπό.
Όταν δεν έχεις δεν αξίζει.
Καλύτερα καινούριο με εγγύηση παρά μεταχειρο που η βλάβη πληρώνεται από τη τσέπη.
Είναι πιο δύσκολο όταν δίνεις 600 στα τέλη και άλλα τόσα σε βλάβη παρά 100 στα τέλη και εγγύηση 6 χρόνια όπως το χιουνται που αναφέρθηκε
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#744516 ρε συ Μαρκο 600 ευρω μεταχειρω κεντρικος αξονας? Μου φαινονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!
Με 1200 ευρω φαιρναμε καρμπον κεντρικο αξονα για τους Μητσους.
Τι χαλασε σε αυτον τον κεντρικο αξονα που δεν μπορει να φτιαχτει και θελουν 600 και 100 για τοποθετηση?
Για ψαξου λιγο γιατι κατι δεν παει καλα με αυτα τα κοστολογια.
Οι κεντρικοι αξονες εχουν πολυ λιγα πραγματα πανω τους ,μια μεσαια τριβη (ρουλεμαν πανω σε λαστιχο και σιδερενια βαση που βιδωνει στη καροτσα) που στηριζεται στο αμαξωμα
Εικόνα
και σταυρους συνηθως 2 η και 3 αναλογα το αυτοκινητο.
Εικόνα
Ολα αυτα αλλαζουν.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#744519 Καμιά 50αρά ευρώ πρέπει να έχει η κεντρική τριβή για Ε90 από ότι βλέπω σε Febi.
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#744530 Κι εμένα περίεργο μου φαίνεται να χαλάει ο άξονας. Η τριβή και ο σταυρός ναι φθείρονται και είναι αναλώσιμα ανταλλακτικά, ο άξονας όμως δεν θεωρείται αναλώσιμο είδος. Είναι δυνατόν; :hmmm: Τι σκατά κάνανε στην BMW;
Άβαταρ μέλους
By elvet
#744531 Σε κάποια αυτοκίνητα χρειάζεται να κοπεί ο άξονας για να αλλάξει η κεντρική τριβή ή ο σταυρός. Σε κάθε περίπτωση, ο άξονας δεν είναι κάτι δύσκολο ή ακριβό, αρκεί να είναι σωστός και ζυγοσταθμισμένος.
Τα κόστη που αναφέρονται είναι όντως μεγάλα.
Προ 2ετίας σε ALFA Romeo 156 άλλαξα κεντρικό άξονα (καινούργιος <200 ευρώ -Hellas Cardan) + κεντρική τριβή και ρουμελάν-εφαρμογή περίπου 300 ευρώ
Άβαταρ μέλους
By dimik
#744544 Μπας και είναι το διαφορικό;

Γιατί για ευαισθησία στον άξονα στην Ε90 πρώτη φορά ακούω, για διαφορικό ναι και το κόστος ανακατασκευης είναι κάπου εκεί και 300-400 το μτχ.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#744578
Νίκος Παππάς έγραψε:Αλλιως ενα καινουργιο i30 fastback για να μην σε χαλασει το μικροτερο πορτμπαγκαζ του χατς.


AN πάρω καινούριο (που το βλέπω δύσκολο) κι εγώ σε κάτι από Κορέα προσανατολίζομαι. ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση όμως σεντάν. Το σεντάν είναι για μένα λύση "ανάγκης". Είναι ότι χειρότερο από πρακτικότητα και στην πράξη, στα λιγότερα λίτρα ενός χατς, μπορείς να χωρέσεις περισσότερα πράγματα.

Το αισθητικό κριτήριο δεν με απασχολεί καθόλου και γενικά συνήθως τα σεντάν μου φαίνονται πιο άσχημα από τα αντίστοιχα χατς ή SW (όπως στην περίπτωση του i30, που θεωρώ πως το σεντάν δεν βλέπεται, σε αντίθεση με το 5θ που το βρίσκω απλά ΟΚ). Μία από τις λίγες εξαιρέσεις είναι η Ε90, που η σεντάν μ' αρέσει πολύ και η SW μου φαίνεται μέτρια (αισθητικά μιλάω πάντα), αλλά αν είχα επιλογή θα έπαιρνα την SW.

dimviii έγραψε:ρε συ Μαρκο 600 ευρω μεταχειρω κεντρικος αξονας? Μου φαινονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!


Η διάγνωση που είχε γίνει κάπου αρχές 2020 και η σχετική εκτίμηση είπε κάπου 350-400max για το ανταλλακτικό και κανένα 100ρικο για εργασία. Ε, άντε να θελήσει κάτι παραπάνω, γι' αυτό λέω 500-600... Καινούριο ανταλλακτικό από αντιπροσωπεία πάει στα 800-900...

Απλά τότε το πόρισμα ήταν πως δεν υπάρχει λόγος να αλλαχτεί, μιας και πήγαινε για αρκετά χλμ ακόμα (σωστό όπως αποδείχτηκε). Ε, ήγγικεν η ώρα του... :tomato:

Το βασικό αυτή τη στιγμή είναι να δούμε ότι όντως η βλάβη είναι ο κεντρικός και όχι κάτι άλλο ή όχι ΚΑΙ κάτι άλλο και μετά θα δούμε το ανταλλακτικό. Ούτως ή άλλως έχω αμάξι για τις μετακινήσεις μου, οπότε μπορώ να περιμένω (ευτυχώς).

elvet έγραψε:Σε κάποια αυτοκίνητα χρειάζεται να κοπεί ο άξονας για να αλλάξει η κεντρική τριβή ή ο σταυρός.


Αυτό. Δυστυχώς.

dimik έγραψε:Μπας και είναι το διαφορικό;

< >


Διαφορικό δεν είχε θέμα όταν το είχα δει και η αλήθεια είναι πως το τράνταγμα φαίνεται να έρχεται κάπου από τη μέση του αυτοκινήτου, όχι από πίσω (το αισθάνθηκα ιδιαίτερα όταν κάθισα συνοδηγός και το έκανε βόλτα ο μάστορας). Σε κάθε περίπτωση, θα φροντίσω να είμαι εκεί να δω τι θα παιχτεί, αλλά όπως είπα, έχω καλούς λόγους να εμπιστεύομαι τον συγκεκριμένο (και όχι μόνο επειδή έχει καλό όνομα).
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#744586 Είναι από τις πολλές άκυρες βλάβες που μπορεί να βγάλουν οι BMW.Και είναι ουσιαστικά άπειρες γιατί μπορεί να αρχίσουν να χαλάνε τα πάντα και εσυ να πληρώνεις.Kαι φυσικά όλα είναι γνωστά προβλήματα :lol: Ειδικά για τις γενιές Ε90 /Ε60 ...Όσους ξέρω τις ξεφορτώνονται γιατί έχουν βαρεθεί να πληρώνουν...
Ακόμα και εγώ το εδωσα το Α5 και πήρα γιαπωνέζικο μετά τις διάφορες ιστορίες τρέλας που άκουσα απο γνωστους. :lol:
PS Το i30 fastback δεν είναι sedan. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#744591
markvag έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Αλλιως ενα καινουργιο i30 fastback για να μην σε χαλασει το μικροτερο πορτμπαγκαζ του χατς.


AN πάρω καινούριο (που το βλέπω δύσκολο) κι εγώ σε κάτι από Κορέα προσανατολίζομαι. ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση όμως σεντάν. Το σεντάν είναι για μένα λύση "ανάγκης". Είναι ότι χειρότερο από πρακτικότητα και στην πράξη, στα λιγότερα λίτρα ενός χατς, μπορείς να χωρέσεις περισσότερα πράγματα.

Το αισθητικό κριτήριο δεν με απασχολεί καθόλου και γενικά συνήθως τα σεντάν μου φαίνονται πιο άσχημα από τα αντίστοιχα χατς ή SW (όπως στην περίπτωση του i30, που θεωρώ πως το σεντάν δεν βλέπεται, σε αντίθεση με το 5θ που το βρίσκω απλά ΟΚ).


To fastback δεν ειναι σενταν, χατς ειναι μακρυτερο με 150 λιτρα νομιζω μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#744642
kostis20 έγραψε:Είναι από τις πολλές άκυρες βλάβες που μπορεί να βγάλουν οι BMW.Και είναι ουσιαστικά άπειρες γιατί μπορεί να αρχίσουν να χαλάνε τα πάντα και εσυ να πληρώνεις.Kαι φυσικά όλα είναι γνωστά προβλήματα :lol: Ειδικά για τις γενιές Ε90 /Ε60 ...Όσους ξέρω τις ξεφορτώνονται γιατί έχουν βαρεθεί να πληρώνουν...
Ακόμα και εγώ το εδωσα το Α5 και πήρα γιαπωνέζικο μετά τις διάφορες ιστορίες τρέλας που άκουσα απο γνωστους. :lol:
PS Το i30 fastback δεν είναι sedan. :iconcool:


Ωραία... :lol: :lol:

Τελικά, δεν μας είπες, λες να το αλλάξω;; :lol: :lol: :lol:


ΟΚ, συγνώμη λάθος για το i30, νόμιζα ότι ήταν σεντάν. Και πάλι βέβαια, θα προτιμήσω το απλό 5θ. ΑΝ...