Επί της ουσίας το μόνο πρόβλημα που έχω είναι με τα δύο εντονότερα απ΄όσο θα ήθελα αποτυπώματα, το περιβαλλοντικό (15 lt/100 Km μέση κατανάλωση, όχι από οικονομικής σκοπιάς) και το κοινωνικό (όσο να 'ναι υπάρχει ή έστω νομίζω ότι υπάρχει).
Ομως ο καιρός περνά και σε 1.5 χρόνο θα είναι 5 ετών, που νομίζω είναι ο μέγιστος χρόνος, μέσα στον οποίο πρέπει κάποιος να πουλάει ένα αυτοκίνητο, πριν απαξιωθεί υπερβολικά πολύ (συν το ότι ό,τι και να 'ναι, το έχεις βαρεθεί μετά από 5 χρόνια), χώρια ότι πιθανότατα να αρχίσει να "ζητάει" εκεί κάπου στα 75-80Κ χλμ.
Οπότε σκέφτομαι από τώρα (και με τα σημερινά δεδομένα) τι θα μπορούσε να την αντικαταστήσει και ανοίγω μια συζήτηση έτσι για να εξιτάρουμε λίγο το φιλοθεάμον κοινό του φόρουμ.
- Ενα SUV ή Crossover με ικανό αριθμό αλόγων (αλλά πιθανότατα χειρότερο στο χώμα από τη Macan)
- Ενα από τα τελευταία σπορ ICE αυτοκίνητα (πλην Ferrari και τέτοια, που ίσως υπάρχουν ακόμα σε 10 χρόνια, τα πιο γήινα τα βλέπω για φούντο ), ίσως και μελλοντικά συλλεκτικό; Ιδιαίτερα την Α45S τη γουστάρω λόγω μοτερούκλας
- Να αφήσω τις σαχλαμάρες και να γυρίσω σε ένα ωραίο GTI / hot hatch κάτι σεμνό και πιο "πιουρίστικο";
Απαραίτητες προϋποθέσεις:
1. Μοναδικό αυτοκίνητο --> Χώροι. Δεδομένου ότι σπάνια έχω το χρόνο να βγω για οδήγηση και μόνο αλλά το συνδυάζω με κάποια εξόρμηση είτε οικογενειακή εκδρομή (άρα θέλω χώρο για 2 μεγαλύτερης ηλικίας παιδιά) είτε σε κάποιο αγώνα (άρα θέλω χώρο για διάφορα εργαλεία και συμπράγκαλα) συνεπώς κάτι σε στυλ Cayman, Alpine κτλ. θα το γούσταρα εξαιρετικά αλλά δυστυχώς θα έμενε συνήθως παρκαρισμένο πλην καμίας επίσκεψης σε πίστα. Επίσης για τον ίδιο λόγο δεν έχει νόημα ο συνδυασμός ενός σπορ με ένα ανθρωπομεταφορέα, γιατί θα κατέληγα να οδηγώ 99% του χρόνου τον ανθρωπομεταφορέα και θα πέταγα τα λεφτά μου για το σπορ και δεν θα ευχαριστιόμουν το #2 παρακάτω (για daily driver σπίτι-γραφείο έχω θαυμάσια μηχανή, άρα δεν με ενδιαφέρει αυτή η χρήση)
2. Οδηγικό ενδιαφέρον, ενδιαφέρουσα συμπεριφορά, "κάτι να έχει να πει"
3. Οχι ηλεκτρικό. Ελπίζω να είναι προφανές από το άλλο θέμα, τι είδους χρήση κάνω στο αυτοκίνητο, όταν το ευχαριστιέμαι είναι στα όρη στα άγρια βουνά άρα ίσως περάσουν δεκαετίες πριν μπορώ να το κάνω ηλεκτρικά χωρίς range anxiety (ήδη την έχω πατήσει 1-2 φορές ακόμα και με το 75άρι ρεζερβουάρ βενζίνης, φανταστείτε να πρέπει να βρω φορτιστή στο Μαυρολιθάρι ή τη Σαμαρίνα). Επίσης δεν έχω ιδιόκτητο χώρο στάθμευσης άρα δεν παίζει φόρτιση στο σπίτι και ούτε στη δουλειά λόγω του daily driver παραπάνω. Θεωρητικά μιλώντας χωρίς να λάβουμε υπόψη όλα αυτά ευχαρίστως θα έπαιρνα ένα Model 3 (βρε ιερόσυλοι, petrolheads είστε εσείς ? "Μ3" = BMW ) LR ή Performance.
H ευελιξία άσφαλτος-χώμα συνεχίζει να με ενδιαφέρει αλλά αν το έβαζα ως απαραίτητη προϋπόθεση μάλλον δεν θα έπαιρνα τίποτα από τα παραπάνω ή για την ακρίβεια δεν θα άλλαζα ποτέ τη Macan
Απαραίτητη διευκρίνιση: θεωρείστε ότι το οικονομικό δεν είναι θέμα, σε λογικά πλαίσια βέβαια, μην προτείνετε καμιά Urus (που είναι και βέβαια)